Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Heh... Hhelinäkeiju ei tiennyt että olin vastassa.. eipä ole sama nikki täällä. Olin kotijoukkueena ja ihan helvetin kova lagi. En tajua. Manasin sille että lagaa ihan sairaasti, kaveri tuumas että "sä oot paska". No se pitää ehkä paikkaansa, mutta lagi oli ihan hirvee. Kysein että lataako se jotain ja sano että mä oon hosti. Olin siis kotijoukkue. Kertokaa nyt sitten missä voi olla vika täällä päässä kun joka 3-4 peli lagaa pahasti? Kaikkia kikkoja on kokeilut. Syy ei siis Hhelinäkeijun mukaan voi olla naapurin yhteydessä jos minä olen kotona. Onko EA:n serveritkö tässä on vaan paskoja? Mitään muuta ei voi yrittää kun vetoja, koska syötöissä ja harhautuksissa ajoittaminen ja suuntaus mahdotonta. Oot muuten siisti jätkä hhelinäkeiju, tosi hyvä asenne
Hahaha D Naureskelin kotona kun vein vastusta ku heittopussia ja mätkisin maaleja Joo, ekassa erässä oli mullakin lagia, mutta sitten muuttus vähän helpommaksi. Kun menin 3-1 johtoon ni tuli sieltä päin sitä lagi viestiä ni ajattelin, että joku pikkunen kersa yrittää keksiä tekosyitä kun tulee pataan Luulen, että kotijoukkue hostaa noita ja kotijoukkueeksi pääsee yleensä se kummalla parempi netti, koska itellä ainakin aika paska, mutta ei ole kyllä lagannut hetkeen aikaan. 6-1
Kumpi olisi parempi vp teidän mielestänne näistä 2 herrasmiehestä : Duncan Keith vaikko sitten Niklas Kronwall ?
Ja tuli äsken Hommattua se Dustin Byfuglien huomasin että kaveri on kyllä kova poika taklaamaan kun on tuo 94 taklaus ja "pieni etureppu" (120kg)
feedad sanoi:Aikaisemmin tällä viikolla 7,5k pakasta SOTW V.Lecavalier. Arvatkaa kenet nosti nyt tuosta 35k value packistä? Ihan sairasta tuuria kyllä...
SOTW Tyler Myers.
Paljonkos tosta saa?
Hhelinakeiju sanoi:about 200k
Joo ostin kanssa 4 pakkaa eikä yhtään mitään.. Paras pelaaja joku ovr 85 mitä en edes muista, kun ei mahtunut edes kokoonpanoon.. Huoh. On kyllä tuurit kohillaan. Paras pelaaja mitä pakasta saanut koko HUTin aikana taitaa olla Kessel ja sehän on huimat 50k arvonen.. Tasan menee nallekarkit.
Juu, ihan hirveetä roskaa nämä pakat omalta osalta. Kaksi ostin, Ribeiro (83) arvokkain, varmaan 1,5k siitä saa... hehe. Kehityskortitkin oli huikeita erilaisia +7 maalivahteja. Eihän tuosta jää ehkä kun sen 45k tappiolle, ehkä 40k jos sais myytyä (ja jaksais tehdä sen) näitä "divarijyriä" 500 puckin hintaan Ehkä joku Kalpa-fani haluu mun Mikko Koskisen maaliin..? Jyp logon saa myydä tänne eli yv:llä viestiä.
Jotain ilmeisesti suomalaista vastaan tuli noustua eilen lopussa: 5-2 tappiolla 6min ennen loppua, kaikki taktiikat täysille ja tasotus 12s ennen loppua. Marleau sinetöi hattutempun ja makoisan voiton jatkoajalla... Hiller torjui taas luotettavasti noin 50% tarkkuudella omalla maalilla
Viime aikoina on pelaajat loukkaantuneet tosin useasti. Pavelski ehtii pelata aina pari peliä ja taas 10 seuraavaa peliä telakalla. Onks tää jotain uusimpien päivitysten tuomia muutoksia?
Täällä lagas ihan hulluna. Kuitenkin seuraava matsi sellasta joukkuetta kuin Selarit vastaan, taitaa olla aika kärjessä. Voitin 5-2. Siinä ei lagannut pätkääkään mulla ja Selarit varmaan kertoo että ihan niin sysipaska en ollut Mutta mutta no hard feelings... otetaan ens kerralla paremmilla yhteyksillä
Tuli ostettua 5kpl noita tarjouspakkoja, ja ihan hyvä diili oli. Mainittavat nostot: SOTW Schneider, SOTW Ryan, SOTW Sharp, Keith, Zetterberg, ja J. Johnson. Kerrankin kävi pakkojen kanssa tuuri.
Johnson muuten 24h 10k lähdöllä myynnissä, marketin halvin, jos jollain tarvetta.