Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hexton13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ihmeen hyvin meni pelit tänään/eilen, 2 eliitti cupin voittoa putkeen ja kolmas menossa puolivälierässä. Eli 9 ottelua ja 9 voittoa. Tulee huomattavasti vähemmän koomattua kun poistin kaikki rightin pelaajat rosterista. Olis pitänyt tehdä tuo jo ajat sitten.

Yhden 25K pakankin ostin ja siitä pomppas Cam Ward. Harvinaisen hyvä huttipäivä. :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

juu elikkäs tuli tota pakistoo "vähän" uudistettua kun hommailin J.Johnson ja B.Burns ja toisen kentän pakit D.Keith ja D.Byfuglien ja jos noi kaverit pettää niin tuli ostettua maalin P.Rinne kaikki jätkät on osoittunut hyviksi.:)

mitä olen pelannut 4 peliä ja omissa soinut 3 kertaa plus pakit iskeny maaleja hyvään tahtiin mutta eipä mulla muuta jos jollain olisi hyviä ehdotuksia 3 pakkipariksi nyt siellä on kulikov ja erhoff mutta haluaisin tasokkaampia kavereita tilalle niin saa ilmoitella .:D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Minkä takia yhteys katkeaa EA:sta, kun yritän laittaa jollekin (C) kapteenikortin? Varakapteenit meni ihan kivasti..

Itselle tullu toi sama ongelma ja täällä neuvottiin poistamaan KAIKKI tallennustiedot mikä viittaa NHL 13:seen. Uskaltaakohan niitä ihan kaikkia poistaa ettei hävii mitään tärkeitä tietoja esim. koko HUT jengi. Ei haluis uudestaan ruveta keräämään kaikkii pelaajia. Onkos tohon ongelmaan muuta ratkaisua kun pelitietojen poisto?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itselle tullu toi sama ongelma ja täällä neuvottiin poistamaan KAIKKI tallennustiedot mikä viittaa NHL 13:seen. Uskaltaakohan niitä ihan kaikkia poistaa ettei hävii mitään tärkeitä tietoja esim. koko HUT jengi. Ei haluis uudestaan ruveta keräämään kaikkii pelaajia. Onkos tohon ongelmaan muuta ratkaisua kun pelitietojen poisto?

Itsellä se meni ohi sillä, että käynnisti vaan koneen uudelleen.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

M.Havlat, J.Thornton, P.Marleau, S.Weber, T.Myers, D.Phaneuf ja K.Lehtonen.

Siinä pelaajat, jotka hankin myytyäni sotw T.Myersin hintaan 280k. Sinänsä hyvä fiilis :) Puckseja jäikin vielä noiden kauppojen jälkeen, mutta alkaa olemaan kyllä henkilökohtainen dream team kasassa. Jumalauta muuten miten noi Phaneuf ja Myers pystyy pysäyttää jengiä, huh! Tää pakkipari pysyy ykkösenä loppuun asti.

No p*rkele, olisit nyt ottanut yhteyttä minuun tuosta SOTW Myersista. Mut joo ehkä en olisi tarjonnut noin paljoa (200k:ta olisin valmis pulittamaan, mutta kait siitä saa sitten enemmänkin maksaa). Oisin tarjonnu ainakin Marlööta, Weberia, Phaneuffia ja Myersia. :D

----

2 päivässä ehti tapahtua, itse olin risteilyllä ja aika mukava olo on nyt. Piru ku pitäis toi SOTW Myerssi hommaa mutta kun ei millään jaksais ryöstellä, kohta lähtee ketjuja vaihtoon. Rankkikin ehti pudota, mutta parilla voitolla pitäisi päästä takaisin siihen 16. paikalle, mutta tällä fiiliksellä ei voiteta mitään. :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No p*rkele, olisit nyt ottanut yhteyttä minuun tuosta SOTW Myersista. Mut joo ehkä en olisi tarjonnut noin paljoa (200k:ta olisin valmis pulittamaan, mutta kait siitä saa sitten enemmänkin maksaa). Oisin tarjonnu ainakin Marlööta, Weberia, Phaneuffia ja Myersia. :D

Joo sori hexton! Vähän yllätyin kyllä, että siitä maksettiin noin paljon. Sillon yön aikana niitä oli parilla muullakin myynnissä ja joku laittoi 250k lähtöhinnalla samalla kun mun korttiin oli jo se 280k tarjous sisässä. Eiköhän se hinta tuosta lähde laskemaan... onnea metsästykseen kuitenkin :P
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itselle tullu toi sama ongelma ja täällä neuvottiin poistamaan KAIKKI tallennustiedot mikä viittaa NHL 13:seen. Uskaltaakohan niitä ihan kaikkia poistaa ettei hävii mitään tärkeitä tietoja esim. koko HUT jengi. Ei haluis uudestaan ruveta keräämään kaikkii pelaajia. Onkos tohon ongelmaan muuta ratkaisua kun pelitietojen poisto?

Yleensäkin kun ei tule kiekkoja, kortit ei jotenkin toimi tms, kannattaa kokeilla sammuttaa konetta. Jos ei riitä, poistaa kaikki tallennustiedot. Itse poistan sekä game data utilityn että saved data utilityn nhl:n osalta. Ei vaikuta hut-joukkueeseen muuta kuin että ne "opetusruudut" tulee alkuun uudestaan ja täytyy syöttää online pass uudestaan. Sen sijaan jos pelaat jotain sarjaa, gm:ää, tai mitä näitä nyt on offlinessa niin ne tiedot taitaa olla noissa tiedoissa ja häviää. Mutta tämä on omassa hutissani auttanut: esim kun ei tule kiekkoja niin tiedostojen poistamisen jälkeen huomaankin että 2 ukkoa oli loukkaantuneena vaikka aiemmin ne näytti terveiltyä jne.
 
Pelaaks tää psn id: kujamies teitä vastaan ikinä?

Kova on pojalla rankki jossai 68 tietämillä, mut ei oo mua vastaan pelannu enää kertaakaan kun oon joskus kai voittanut.

Sama homma toisel accol, kerran pelas mut pataan sai enkä sen jälkeen kelvannut enää vastustajaksi.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Se olin muuten minä joka nappas Lehtosen 1,5k ja Colen 1,7k.


Mitäs muute ostit niil 100k pucksei ? ;)

Onkos muuten joku ostanu SM-Liiga pelaajii ja onks oma suosikki joukkue jo täynnä ? :D
Mukavia pelihetkiä jokaiselle jopa pelikaanimiehelle/Iisakille :D
T:HUT_Kingi :cool:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pelaaks tää psn id: kujamies teitä vastaan ikinä?

Kova on pojalla rankki jossai 68 tietämillä, mut ei oo mua vastaan pelannu enää kertaakaan kun oon joskus kai voittanut.

Sama homma toisel accol, kerran pelas mut pataan sai enkä sen jälkeen kelvannut enää vastustajaksi.

Tuttua kujamieheltä, kerran tuli 10 kertaa putkeen vastaan, mutta aina lähti. Laitoin viestiä, että mikset pelaa niin vaan naureskeli takasin..
Kerran siis myös voitin tuon aikasemmin..
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pelaaks tää psn id: kujamies teitä vastaan ikinä?

Kova on pojalla rankki jossai 68 tietämillä, mut ei oo mua vastaan pelannu enää kertaakaan kun oon joskus kai voittanut.

Sama homma toisel accol, kerran pelas mut pataan sai enkä sen jälkeen kelvannut enää vastustajaksi.

Kujamies ei suostu muakaan kohtaamaan, en tiedä miksi. Mutta myönnän että mullakin on kymmenisen nimeä kertynyt tuonne block listille eli jos oon 2 tai useampia pelejä pelannu ja molemmissa himolagi, en enää suostu pelaamaan. Ei kiinnosta pilata pelifiilistä lagin takia. Sieltä jos tulee kommenttia niin ei mene läpi kun on mun block listillä, mutta muuten en muista ketä vastaan ei ole järkeä pelata. En siis puolusta ketään, mutta ymmärrän jos joitain vastuksia on "älä pelaa" -listalla. Tosin mä en sinne laita tappion takia... muutenhan siellä oisitte jo kaikki :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Yleensäkin kun ei tule kiekkoja, kortit ei jotenkin toimi tms, kannattaa kokeilla sammuttaa konetta. Jos ei riitä, poistaa kaikki tallennustiedot. Itse poistan sekä game data utilityn että saved data utilityn nhl:n osalta. Ei vaikuta hut-joukkueeseen muuta kuin että ne "opetusruudut" tulee alkuun uudestaan ja täytyy syöttää online pass uudestaan. Sen sijaan jos pelaat jotain sarjaa, gm:ää, tai mitä näitä nyt on offlinessa niin ne tiedot taitaa olla noissa tiedoissa ja häviää. Mutta tämä on omassa hutissani auttanut: esim kun ei tule kiekkoja niin tiedostojen poistamisen jälkeen huomaankin että 2 ukkoa oli loukkaantuneena vaikka aiemmin ne näytti terveiltyä jne.


Tarviin nyt ne neuvot mallia rautalanka kiitos :) eli kuinkas noi poistetaan? Tuhannet kiitokset jo etukäteen. Eli koneen sammuttaminen ei auta.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vinkkejä kemian parannukseen ja muutenkin kohti parempaa tulevaisuutta?

1.
M.Raymond((A)tl) - D.Legwand((A)pr) - A.Radulov(tl)
T.Enstrom(hp) - R.Whitney(hp)

2.
C.Kunitz(työ) - A.Cogliano((C)työ) - J.Williams(tl)
F.Tyutin(kp) - J.Wisniewski(hp)

3.
A.Tanguay(pr) - A.Vermette(työ) - M.Grabner(tl)
P.Martin(pp) - M.Niskanen(kp)

4.
J.Pomminville(pr) - J.Hudler(tl) - M.Cammalleri(tl)
T.Enstrom(hp) - R.whitney(hp)

maalissa
T.Thomas - M.Brodeur

joukkueen kemia 90 hyökkääjillä ja puolustajilla samat paidat. n.15k puckseja.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pikkuhiljaa alkaa hermo olla kiereänä tämän uudistuksen myötä. Itsellä viimeisessä 10:ssä pelissä on jokaisessa loukkaantunut vähintään yksi pelaaja, useasti kaksi. Tämähän on aivan älytöntä että jatkuvasti paukahtaa jollai ranne ja toisella jalka. Tällä hetkellä itsellä menee enemmän siis näitä kuntoutuskortteja kuin sopimuksia pelaajiin. Ja tämä uudistus aiheuttaa sen että kysyntä ja tarjonta ei näiden kuntoutuskorttien kohdalla ihan mene yksiyhteen tuolla. Olen seurannut että 1 pelin kuntoutus kortit menevät yleensä 100 pucksin hinnalla. Näin esimerkiksi kun itsellä Karlssonilla kaksi kertaa tullut 14 peliä saikkua menee se reilu 1k ainakin noihin kuntoutuksiin. Toivoisin jonkun asteistä muutosta nyt tähän touhuun.. Ei meinaa peleistä saaduilla puckseilla pääse nollille kun siitä miinustaa sopparit ja kuntoutukset, saati että joku pelaamalla yrittäisi tehdä yhtään rahaa. Miten muilla, loukkaantuuko teillä väki samaan tahtiin vai onko oma jengi vain hiirulaisia täynnä? :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vinkkejä kemian parannukseen ja muutenkin kohti parempaa tulevaisuutta?

Aika paljon snipereita sulla. Hommaisin jonkilaisen AV ja rymistelyketjun. Itsellä 2 hyökkäävää, 2 puolustavaa. Toki puolustavatkin saa/osaa tehdä maaleja, mutta niissä myös AV ja aloitusspesialisteja. Sentteriosastolle tarviit Stoll (LA) joka maksaa ehkä 2k. Sen vierelle sopii varmaan Kunitz sun kokoonpanosta ja toiseen laittaa tyyliin Clutterbuck/Okposo tai vastaava.

Sitten sais esim tällaiset ketjut:
Pominville-Vermette-Grabner
Tanguay-Legwand-Cammalleri
Raymond-Cogliano/Hudler-Williams/Radulov
Kunitz-Stoll-Clutterbuck/ Okposo (tai joku muu rymistelijä), tämä ketju AV:lle ja tärkeisiin oman pään alotuksiin.

Pakkiosastolle myös muutoksia: ostaisin Hedman (TB) Wisniewskin pariksi telomaan vastustajia ja se maksaa 1,5-2k ja kahdensuunnan pakin (TWD, KP) kuten Bogossian (hinta 3,5-4k nyt) Tyutinin pariksi. Silloin pakit vois olla:
Hedman-Wisniewski/Whitney
Martin-Whitney/Wisniewski
Tyutin-Bogosian

Ketjut/pakit random järjestyksessä, mutta tämä aika pienillä muutoksilla sais ehkä paremmin yhteen pelaavan joukkueen. Tais mennä alle 10k. Sen jälkeen pakkiosastolle esim Bouwmeester (5-7k) ja hyökkäykseen Pavelski (4-6k) jos haluja ja pukkeja on. Myös Booth vasempaan laitaan nykyään tosin halpa tyyliin 4k ja ovr86. Mutta jos et mitään muuta hanki niin hanki Stoll!
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tarviin nyt ne neuvot mallia rautalanka kiitos :) eli kuinkas noi poistetaan? Tuhannet kiitokset jo etukäteen. Eli koneen sammuttaminen ei auta.

Mulla valikot englanniks joten joku muu saa kertoa mitä nää on suomeks (ellet vaihda omia englanniks), mutta tässä rautalankaa, ole hyvä: Mene pelivalikkoon, etsi Saved data utility, valitse kaikki nhl-aiheiset ja poistat ne. Sitten menet Game data utility, valitset kaikki nhl-aiheiset ja poistat ne. Ensimmäisestä häviää kaikki peli/sarja yms tallennukset, mutta mä en jaksa offlinea hakata joten ei haittaa. Voi olla että riittää pelkkä Game data utilityn poisto. Peli tulee seuraavalla kirjautumiselle lataamaan pelin uusimmat päivitykset, uudet roosterit ja online passin.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No p*rkele, olisit nyt ottanut yhteyttä minuun tuosta SOTW Myersista. Mut joo ehkä en olisi tarjonnut noin paljoa (200k:ta olisin valmis pulittamaan, mutta kait siitä saa sitten enemmänkin maksaa). Oisin tarjonnu ainakin Marlööta, Weberia, Phaneuffia ja Myersia. :D

----

2 päivässä ehti tapahtua, itse olin risteilyllä ja aika mukava olo on nyt. Piru ku pitäis toi SOTW Myerssi hommaa mutta kun ei millään jaksais ryöstellä, kohta lähtee ketjuja vaihtoon. Rankkikin ehti pudota, mutta parilla voitolla pitäisi päästä takaisin siihen 16. paikalle, mutta tällä fiiliksellä ei voiteta mitään. :D


huuuuhhuuuh itekki olin ruottin risteilyl pilaantunutta viinaa vissii tultu juotuu ei meinaa oikee korjaus setitkää auttaa :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pikkuhiljaa alkaa hermo olla kiereänä tämän uudistuksen myötä. Itsellä viimeisessä 10:ssä pelissä on jokaisessa loukkaantunut vähintään yksi pelaaja, useasti kaksi. Tämähän on aivan älytöntä että jatkuvasti paukahtaa jollai ranne ja toisella jalka. Tällä hetkellä itsellä menee enemmän siis näitä kuntoutuskortteja kuin sopimuksia pelaajiin. Ja tämä uudistus aiheuttaa sen että kysyntä ja tarjonta ei näiden kuntoutuskorttien kohdalla ihan mene yksiyhteen tuolla. Olen seurannut että 1 pelin kuntoutus kortit menevät yleensä 100 pucksin hinnalla. Näin esimerkiksi kun itsellä Karlssonilla kaksi kertaa tullut 14 peliä saikkua menee se reilu 1k ainakin noihin kuntoutuksiin. Toivoisin jonkun asteistä muutosta nyt tähän touhuun.. Ei meinaa peleistä saaduilla puckseilla pääse nollille kun siitä miinustaa sopparit ja kuntoutukset, saati että joku pelaamalla yrittäisi tehdä yhtään rahaa. Miten muilla, loukkaantuuko teillä väki samaan tahtiin vai onko oma jengi vain hiirulaisia täynnä? :D

Mikkihiiriä sulla. Kerran tai kaksi ylipäätään loukkaantunut joku mulla. Käytännössä siis ei juuri koskaan... Oikeastaan ihmetellyt että mitä ihmeen virkaa koko kuntoutuskorteilla on :D (ja kuntoutuuhan ne ilmankin, kun peluuttaa muita)
 
Ylös Bottom