Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mikkihiiriä sulla. Kerran tai kaksi ylipäätään loukkaantunut joku mulla. Käytännössä siis ei juuri koskaan... Oikeastaan ihmetellyt että mitä ihmeen virkaa koko kuntoutuskorteilla on :D (ja kuntoutuuhan ne ilmankin, kun peluuttaa muita)

Hommasin Johnssonin ja Burnsin taklaamaan ja annan paukkua aina kun mahdollista. Viimeisessä 4 pelissä vastuksilta menny muistaakseni 6 pelaajaa lasaretin puolelle :D Mutta joo, kyllä nää musta loukkaantuu herkemmin nyt kuin aiemmin. Steen sai jalkansa taas kuntoon, Pavelskiin uppos päivässä reilut 20 kuntoutusta kun kaikenmaailman vaivoja pikkutälleistä.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

huuuuhhuuuh itekki olin ruottin risteilyl pilaantunutta viinaa vissii tultu juotuu ei meinaa oikee korjaus setitkää auttaa :D

Se tästä puuttuisi että oltais oltu samalla risteilyllä, jotain änäri heeboja siellä kyllä oli. :D

-----

SOTW Myersseja sais nyt tulla markettiin, koitan ton yhen älliä lähettämällä 175k:n edestä tavaraa. Sitten korotellaan tarpeen tullen. ;D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Noniin.. 15k pakasta SOTW D.Doughty. 280k lähdöllä 12h myynnissä, aamulla vois vilkaista taas tarjoukset läpi. Hirveällä prosentilla osuu kyllä näitä mulle. :D

edit. Ei mennyt kaupaksi. Saa laittaa tarjouksia privana jos joku haluaa ton. Pucksit ja Datsyuk kiinnostaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hommasin Johnssonin ja Burnsin taklaamaan ja annan paukkua aina kun mahdollista. Viimeisessä 4 pelissä vastuksilta menny muistaakseni 6 pelaajaa lasaretin puolelle :D Mutta joo, kyllä nää musta loukkaantuu herkemmin nyt kuin aiemmin. Steen sai jalkansa taas kuntoon, Pavelskiin uppos päivässä reilut 20 kuntoutusta kun kaikenmaailman vaivoja pikkutälleistä.

Itselläkin kesler loukkaantui kahdessa perättäisessä ottelussa. Ja myöskin vastustajalta lähti pari jannua sairastuvalle. Eli on pakko olla jotain tapahtunu ku sitä on joka pelin jälkee ostamassa korjauksia. Ei siinä jos P.Kane lentelee ja siksi loukkaantuu mutta kun Kesler joka yrittää taklata mutta vastustaja irrottaa kiekosta ja taklaa Keslerin joka pikku tönäisystä loukkaantuu jo toista kertaa nii tuntu että pikamyyn koko Keslerin.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itselläkin kesler loukkaantui kahdessa perättäisessä ottelussa. Ja myöskin vastustajalta lähti pari jannua sairastuvalle. Eli on pakko olla jotain tapahtunu ku sitä on joka pelin jälkee ostamassa korjauksia. Ei siinä jos P.Kane lentelee ja siksi loukkaantuu mutta kun Kesler joka yrittää taklata mutta vastustaja irrottaa kiekosta ja taklaa Keslerin joka pikku tönäisystä loukkaantuu jo toista kertaa nii tuntu että pikamyyn koko Keslerin.

Pakko päivittää kun pelasin tuon jälkeen yhden pelin, jossa molemmilta lähti 2 sairastuvalle. Iteltä Toews ja Pavelski (yllättäen), vastustajalta Burns ja joku hyökkääjä. Tuo Burns lähti Grabnerin taklauksesta :D Kaksi erää joutu pelaan 2 sentterillä (pavelski keskellä). Tässä pitäis voida muokata kokoonpanoja kesken pelin varsinki loukkaantumisen jälkeen. Stoll ja Peverley vähän väsähti...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Olisko kellää E Johnson myynnissä sopuhinnalla? Vaihdos olis tarjol Shattenkirk+pucksei
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No huhhuh. Päivän ensimmäinen voitto napsahti sopivasti Hhelinakeijua vastaan. Hyvä peli vaikka hieman viivettä olikin, ainakin itsellä. tein ennen peliä aika suuria muutoksia ketjuihin paikanvaihtokorteilla(mm. Marleau vl > kh, Couture kh > vl) ja ilmeisesti kannatti.

Tässä vielä ottelun maistuvin kohokohta.. :D Kari Kari | EA SPORTS
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nonniin poijjaat siinä kävi näköjään silleen et D.Sedin Lävähti tosta hopee pakasta makso 2.5k eli jos jotain kiinnostaa toi niin yv viestiä vaan
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Myykää mulle toi C.Ward maaliin, Raskista ei taas oo mihinkään..
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Moro vaan kaikille! Oon jo pitkän aikaa seurannu tätä ketjua sivusta ja aattelin nyt viimeinkin liittyä tänne.

Joitakin foorumilaisia vastaan on tullut pelattua ja saattaa olla että oon jotain saattanut jollekkin kiehuakkin :eek:, muakin riivasi pitkän aikaan täälläkin puheenaiheena ollut tahmaaminen, joka onneksi korjaantui kun poistelin niitä NHL13 tiedostoja pleikalta.

Joukkueen oon saanu jo pikkuhiljaa mua tyydyttävään kuntoon, kiitos viimeisimpien erikoispakettien, johon käytin viimeiset 25k pucksia ja sain nostettua SOTW Doughtyn jonka myymällä sain osteltua herrat Gaborik, Duchene, Phaneuf, J. Johnson ja vielä jäi vähän kiekkoja jemmaankin.

Rosteri on nyt tässä jamassa:

Marleau - Duchene - Gaborik
Bouwmeester - Myers

Semin - Filppula - Havlat
Phaneuf - M. Green

Lucic - Pavelski - Horton
J. Johnson - E. Johnson

Bergenheim - Matthias - Larose :D

Veskat: Ward, Mason

Vielä kun saan jossain vaiheessa hankittua Nashin tuohon Lucicin paikalle niin oon tyytyväinen, Lucic on mun mielestä ollut aikamoinen pettymys etenkin taklaamisen osalta, harvassa on ne kerrat kun sillä saa vastustajan kumoon.

Täytyy vielä loppuun antaa Kaksinaamalle kehut muutamista peleistä mitä on häntä vastaan tullut pelattua. Todella viihdyttäviä ja tiukkoja pelejä ollut, kaikki tosin Kaksinaaman hyväksi, vielä ;). Kaveri viimeistelee kyllä häkkejä todella jäätävällä prosentilla paikoista mitä saa, koko aika saa olla 100% hereillä puolustamisessa tai omissa soi samantien. Ite taas oon tuhlannu ties mitä läpiajoja ja muita paikkoja mitä oon saanu, jotenkin Mason on mulle jotain kryptoniittia :D (mut kyl mä sut voitan vielä :))
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Täytyy vielä loppuun antaa Kaksinaamalle kehut muutamista peleistä mitä on häntä vastaan tullut pelattua.

Täytyy yhtyä tähän. Eilen tuli pelattua Kaksinaamaa vastaan ja oli ehkä viihdyttävin peli mitä olen pelannut. 0-0 oli tulos ja rankkareilla hävisin, mutta itse pelaaminen maistui kun peli oli reilua ja tasaista, eikä lagannut yhtään. Plussaa vielä pelin hienoimmista paidoista ja logosta. Tulipa muuten tehtyä oma henkilökohtainen "ennätys". Kolme 0-0 -peliä putkeen. Sen jälkeen sitten tosin pellit aukesivat ja sain taottua seuraaviin kahteen matsiin 10 maalia.

Tämän hetken rosteri on seuraavanlainen:

Booth-Plekanec(C)-Havlat
Cole-Krejci-Horton
Michalek-Lombardi-Pavelski
Korpikoski-Dubinsky-Grabner

Bowmeester(A)-Markov
Pitkänen(A)-Boyle
Giordano-E.Johnson

Lehtonen-Kiprusoff

Vähän on takkuillut, enkä ole löytänyt balanssia ketjujen suhteen. Ideoita otetaan miten noista palikoista saisi toimivan kokonaisuuden aikaiseksi.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Saako noilla VH -hyökkääjillä 99 kemiaa muuten kuin työ-pr-vh -ketjulla? Nuo työ-tyypit tuppaa olemaan aika keskinkertaisia duunareita... tl-pr-vh = 95%, mikä on toki "ihan ok"
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vähän on takkuillut, enkä ole löytänyt balanssia ketjujen suhteen. Ideoita otetaan miten noista palikoista saisi toimivan kokonaisuuden aikaiseksi.

Grabner-Krejci-Horton
Lombardi-Plekanec-Michalek
Cole-Pavelski-Havlat
Korpikoski-Dubinsky-Booth

Johnson-Bouwmeester
Boyle-Giordano
Pitkänen-Markov

Lehtonen - Kipper

Oma mielipide.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Täytyy vielä loppuun antaa Kaksinaamalle kehut muutamista peleistä mitä on häntä vastaan tullut pelattua. Todella viihdyttäviä ja tiukkoja pelejä ollut, kaikki tosin Kaksinaaman hyväksi, vielä ;). Kaveri viimeistelee kyllä häkkejä todella jäätävällä prosentilla paikoista mitä saa, koko aika saa olla 100% hereillä puolustamisessa tai omissa soi samantien. Ite taas oon tuhlannu ties mitä läpiajoja ja muita paikkoja mitä oon saanu, jotenkin Mason on mulle jotain kryptoniittia :D (mut kyl mä sut voitan vielä :))

Oli kyllä tasaisia vääntöjä kaikki, todella hyviä pelejä ja olisi voinut päättyä kummalle vain... :) Mulla nyt sattu vaan menee sisään vähän paremmin, mut tolla rosterilla minkä olen kasannut ei saisi huonoja pelejä enää tullakaan, mut tulee silti (jopa vähän liian usein). Revanssia taas kun EA arpoo meidät vastakkain, ehkä seuraavaksi on sun vuoros ;)


Nuusku sanoi:
Täytyy yhtyä tähän. Eilen tuli pelattua Kaksinaamaa vastaan ja oli ehkä viihdyttävin peli mitä olen pelannut. 0-0 oli tulos ja rankkareilla hävisin, mutta itse pelaaminen maistui kun peli oli reilua ja tasaista, eikä lagannut yhtään. Plussaa vielä pelin hienoimmista paidoista ja logosta. Tulipa muuten tehtyä oma henkilökohtainen "ennätys". Kolme 0-0 -peliä putkeen. Sen jälkeen sitten tosin pellit aukesivat ja sain taottua seuraaviin kahteen matsiin 10 maalia.

Siinä taas olikin sellainen peli ettei menny kummallakaan sisään niin millään, ehkä seuraava peli onkin meidän kesken sitten jo maalijuhlaa :) Ja logon/paitojen suhteen oot harvinaisen oikeassa, ei noita hienompia ole olemassakaan ;)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Grabner-Krejci-Horton
Lombardi-Plekanec-Michalek
Cole-Pavelski-Havlat
Korpikoski-Dubinsky-Booth

Kiitoksia. Tuo hahmotelma näyttää ihan mielenkiintoiselta. Joka ketjussa näkyisi olevan ainakin yksi fyysiseen peliin kykenevä pelaaja. Tosin paikanvaihtokortteja saisi käyttää aika urakalla, mikäli haluaa kemiat kohdilleen. Näistä kemioista muutenkin, mitä konkreettista hyötyä tästä kemian kanssa kikkailusta on? Joskus HUT-uran alussa ei tullut kiinnitettyä huomiota kemioihin, enkä kyllä nykytilanteeseen (kemiat 95) verrattuna huomaa mitään sen ihmeempää parannusta esim. pelaajien sijoittumisessa tai pakkien nousuissa hyökkäyksiin. Tietokoneen ohjaamat puolustajat kierretään edelleen kuin merimerkit ja keskushyökkääjällä on tapana tunnollisesti pysyä poissa sieltä missä hänen tulisi pelata, (tarjota itseään pelattavaksi keskelle) vaan yleensä tapana on ollut seurata laitahyökkääjän hanurissa kiinni ja parkkeerata siniviivalle odottamaan.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mikähän siinä on et Stammeri on tullut vaan muutaman kerran vastaan taas kun Datsyuk, Ovechkin, Malkin (usein myös SidTheKid) on lähinnä jokaiseilla jantterilla rivimiehinä :confused:

Onko tästä sitten vedettävä johtopäätös et Stamkos on harvinaisin pelaaja mitä pakoista voi saada...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No nytnytnyt.. Opetin tossa 9v pikkuveljee pelaan huttia kun se aina änäreitä on hakannu mun kanssa pienestä asti, ja ku olin sille sit opettanu kaikki pelaajien myynnit ja ostot ym. ni se jäi sinne pelaamaan. Vähän ajan päästä se huutaa mua ja on et pitäiskö ostaa tää Bäckström ? Olin vähä että täh, mistä se nii paljo pucksei on saanu ja menin kattomaa ni siinä oli sit ruotsin Bäckström osta nyt hintaan 2d 3h kohdalla satasella ! Huhhuh, olis itelle pitäny käydä äkkiä ostaas se.. :D Jos kohta opettais sitä sit ryöstelee ;D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

on ihan pakko kertoa äskesestä pelistä saksalaista vastaan. kehitin Masonin maalille 92ovrl ja 5ekaa vetoa 5min pelattu ja vihulle 5-0 ihan vähä meinasin repiä pelihousuni aikalisä 2-0 jälkee ei paljo iloa vastustajan päässä Zepp maalissa iha älytö 5-1 tilanteesta 1erä tauko 2erän jälkee 6-2 ja vedot mulle 34-12 kolmas erä iha älytöntä myllytystä ja peli 6-8mulle vedot 45-16 ja hyökki ajat noin 10min vs 2min :D en tiiä nakertaako vastustajaa yhtää saksassa :D

+tilteissä niittailin vihulta vissii 4tai5 äijjjää lasarettii :D
 
Ylös Bottom