Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hexton13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Aika outoa tuommoinen. Itselläni kuitenkin viitisensataa peliä pelattuna onlinen puolella eri pelimuotoja ja todella harvoin katkeaa itseltä kuitenkin jos rehellisiä ollaan. Toki muutamia tappioita on sen vuoksi tullut, mutta todella marginaalisesti. Eipä meikäläisen vastustajillakaan ole usein katkennut (usein pötkivät itse lipettiin tappioasemalla :)). Tuossa baritonin arvailuissa saattaa olla perää, sillä nuo katkeilut ja lagit vaihtelevat niin henkilön mukaan. Toki EA:n serveritkin ovat hyvinkin (ja liian) usein täysin tukossa, jolloin molemmilla lagii, vaikka netit olisivatkin kunnossa.

Lagia pystyy aiheuttamaan kuka vaan, esimerkkinä äskeinen vastustajani (lvl 19) jolle meinasin hävitä jopa, viime minuutilla 5v3 AV:lla Toewsilla nakutin voittomaalin. :D Kaveri oli alussa hetken pois ja sitten palasi takaisin ohjaimen ääreen, mystisesti lagikin alkoi silloin ja aina kun sain kiekon niin ukot luisteli kuin tervassa. Plussataan tähän vielä ns. EA:n tasoitus heikommalle joukkueelle (hänen paras pelaaja Franzen) niin oli tosi mukavaa pelata, tais mennä ekasta 3 vedosta 2 jopa sisään ja jokasesta pokesta jäähy. Ja kun itse olin läpiajoissa monta kertaa niin herran Peterssi venyy ilmiömäisiin seiveihin. En nyt väitä että kaveri olisi ollut huono, mutta lagin ja "EA:n tasotuksien" takia meinas tulla takkiin ja se vasta oisi ketuttanu.

Nyt päästiin taas raiteille voittamalla Jarp-pa vai mikä lie (joku ~20 tilastoissa) ja voin sanoo että peli sujui aivan unelmallisesti, riparia se tais vaan hakee, ei siltä pahemmin muuta näkynyt. Siniviivan yli -> veto ja ihan pienistäkin kulmista ihme vetoja riparien toivossa. Aika tylsähkö pelityyli, mutta pelatkoon kaikki siten miten haluavat. Jaetulla 17. ovrl sijalla, tähän on hyvä lopettaa tältä päivältä. :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hexton, olen aivan samaa mieltä kanssasi tosta Phaneufista.. Uskomaton pehmoilija ollut viimeisissä peleissä ja tututtua tykkiä ei ole näkynyt ollenkaan. Myyntiin taitaa joutaa!
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hexton, olen aivan samaa mieltä kanssasi tosta Phaneufista.. Uskomaton pehmoilija ollut viimeisissä peleissä ja tututtua tykkiä ei ole näkynyt ollenkaan. Myyntiin taitaa joutaa!

Heti uuden tunerin jälkeen on muuttunut ihan kuraksi. Arvaappas paljonko mun Fanööfillä on maaleja 25 ottelussa (kaikkia ei oo näköjään tullu tilastoihi)? 1kpl! Luit oikein, vain 1! En edes tiedä mitä helv*ttiä se tekee enää joukkueessani, ihan hyvä se on puolustamaan mutta voisin hommaa jonkun vikkelämmän tai halvemman pakin. Hommasin sen vain sen takia että se vaikutti Myersin 2. versiolta paremmalla laukauksella, mutta osoittautui ihan sysipaskaksi. Myers tekee taas melkee joka toisessa pelissä maalin tai pari ja jyrää ukkoja kumoon, toisin kuin Fanööf. Myös kaikki muut pyssyttää maaleja, Fanööf ei vaan saa kiekkoa reppuun.

En tiiä miten joillakin tämä ukko toimii, itse hommaan kyllä jonkun toisen tilalle. Vaikkapa jonkun kultaisen kortin, SOTW Byfuglien houkuttelee, sille sais taas pistää noita +5 lui kortteja 3-5 kesto korteilla.. :rolleyes: Canuckkeja en halua hommaa, mutta Edleri viikon tähtenä vaikuttaa kans hyvältä. Onhan tässä vaihtoehtoja. :P
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Aika outoa tuommoinen. Itselläni kuitenkin viitisensataa peliä pelattuna onlinen puolella eri pelimuotoja ja todella harvoin katkeaa itseltä kuitenkin jos rehellisiä ollaan. Toki muutamia tappioita on sen vuoksi tullut, mutta todella marginaalisesti. Eipä meikäläisen vastustajillakaan ole usein katkennut (usein pötkivät itse lipettiin tappioasemalla :)). Tuossa baritonin arvailuissa saattaa olla perää, sillä nuo katkeilut ja lagit vaihtelevat niin henkilön mukaan. Toki EA:n serveritkin ovat hyvinkin (ja liian) usein täysin tukossa, jolloin molemmilla lagii, vaikka netit olisivatkin kunnossa.

Niin onhan se outoa ja sitä on iteki ihmetelly. Kyllähän sieltä top100 löytyy porukkaa kenellä on vaikka 400peliä ja keskeytys% 0 :D Mahdoton sanoa mistä johtuu mutta en jaksa uskoa että se ainakaan omasta netistä on kiinni kun ei muuten pätki. Kaverilla ollut kans samaa ongelmaa eashl kans aikasemmin ja teki kokonaan uuden tunnuksen niin sen jälkeen ei oo yhteys serveriin menny.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei vaan kulje niin ei kulje 3 voittoa 7 tappiota tämän illan saldo... :( Mikä parasta illan huippuhetki koettiin kun joku tason 6 jantteri hakkas 3-1 luvut tauluun... Mä jumalauta annan pääni pantiksi et se sälli oli just pelaamassa ekoja pelejään, aivan v###n surkee, silti hävisin... Vi##u mä en pelaa tätä enää muita kuin lapsia, naisia ja vaikeasti vammaisia vastaan niin voitan edes yhden kolmesta... :cool:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt meni hermot totaalisesti. OBIWANKENOBIa vastaan pelailin ja sillä joku Bishop maalissa enkä saa maalia kirveelläkään. :D Miten voi tulla näin paljon yhtäkkiä alas? Top300 tiputtu varmaan top3000 kun ei ukot saa kiekkoa reppuun.. Menee koko joukkue myyntiin ja ostan koko rahalla pakkoja, jos ei tule mitään järkevää siirryn pelaamaan normi 1v1 ilman näitä älyttömiä tasotuksia. Tää peli on rikki.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kumpi kannattais ostaa? Myers vai Byfuglien ja jotain muuta lisäks
Buff on oikein käytettynä pelin parhaimpia puolustajia. Charan kanssa parhaimpia taklaajia sekä puolustustaitoa/ jämäkkyyttä/ voimaa hyökkäystaitojen ohella löytyy reilusti. Bonuksena koko pelin paras lyöntilaukaus oletuksena kaikista puolustajista. Pelaaja vaatii toki huonomman nopeutensa vuoksi enemmän ennakointia ja pelisilmää eli se ei tosiaan sovi kaikille, joten helpompi ratkaisu saattaa olla Myers.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Voiko tässä veskat loukkaantua ollenkaan? Itellä eilen 3 vetoa päähän josta yksi hirmu lämäri vasta palloon vedettynä, lisäksi otin tahalleen 2 kertaa veskalla turpaan tappelussa 100-0 mutta ei ainakaan loukkaantunut.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Voiko tässä veskat loukkaantua ollenkaan? Itellä eilen 3 vetoa päähän josta yksi hirmu lämäri vasta palloon vedettynä, lisäksi otin tahalleen 2 kertaa veskalla turpaan tappelussa 100-0 mutta ei ainakaan loukkaantunut.
Ei voi.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

On se kummallista miten pelaamisen taso voi vaihdella eri päivinä. Olenkin tässä viimeaikoina ottanut tavakseni käydä testaamassa oman pelivireen pelaamalla tietokonetta vastaan. Kyllä sen huomaa heti ensiminuuteista lähtien, että tuleeko siitä pelaamisesta mitään. Eilenkin töistä kotiin päästyäni muutaman yksinpelin jälkeen, olin valmis antamaan ohjaimen naapurin koiralle puruleluksi ja itse pelillä teki mieli mennä pelaamaan talvista frisbeegolfia. Mikään ei sujunut, ei siis mikään. Yleensä tietokonetta vastaan on helppo nakuttaa tauluun ne maksimipuckseihin vaadittavat 5 maalia. Eilen sitten kaksi peliä putkeen 1-0 turpaan.

Tällaisten pelien jälkeen en yleensä edes harkitse online-pelejä, mutta eilen jostain syystä tuli sitten yksi pelattua. Tuloksena täysin ansaitsematon 5-0 voitto vastustajasta, joka sai laskujeni mukaan enemmän maalipaikkoja kuin minä. Kipperillä vaan sattui olemaan God-mode päällä ja vastustajan Price imuroi kaikki punaviivan jälkeen heitetyt kiekot. Voitosta huolimatta peli oli sellaista kuraa, että jäi tosiaan illan ainoaksi online-matsiksi. Tällä hetkellä painetaan ennätyksellisessä 7 ottelun voittoputkessa, jonka katkeaminen on ottelu ottelulta lähempänä. Pelaamisen taso ei siis tyydytä, vaikka voittoja on tullutkin. En sitten tiedä vaadinko itseltäni liikoja, mutta mieluummin häviän hyvätasoisen pelin 1-0, kuin voitan eilisen kaltaisen räpellyksen 5-0.

Mitä me tästä opimme? Emme varmaan mitään, mutta mulla on tylsää töissä.

e. Lisätään tänne vielä havaitsemani epäkohta. Tahallisen paitsion tulkinta on varsin ihmeellinen. Tässähän menee tämä sääntö ihan nurinkurisesti. Jos pelaaja on juuri ja juuri ehtinyt yli siniviivan kiekon saadessan, aloitus siirretään todella usein omaan päähän. Jos taas pyörit siellä hyökkäysalueella minuutin, jonka jälkeen saat kiekon haltuusi, tuomiona yleensä tavallinen paitsio ja aloitus keskialueelta. Miksi?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mikä sviidu siinä on et kun vastaan tulee lvl30+ pleijereitä niin peli kulkee paljon paremmin, paikoista uppoaa niinkuin asiaan kuuluu, syötöt/onetimerit osuu ja pelit on tasaisia, mut kun tulee näitä s##tanan lvl 15 ja alle vatipäitä niin ei mistään sisään, ei niin mistään, syöttöprosentti on alle 50 ja tuntuu kuin jokaisella vihun virtuaalisankarilla olis Charan mailat kun poke osuu joka suaaaatanan kerta...

Tota aina pelin jälkeen kelaa ja koittaa keksiä jotain järkevää selitystä, niin ei sellasta ole... ei ole mitenkään loogista et paljon huonommin rankatut äijät tekee tuplasti tuhoo verrattuna pelaajiin jotka on oikeasti allekirjoittanutta parempia...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

e. Lisätään tänne vielä havaitsemani epäkohta. Tahallisen paitsion tulkinta on varsin ihmeellinen. Tässähän menee tämä sääntö ihan nurinkurisesti. Jos pelaaja on juuri ja juuri ehtinyt yli siniviivan kiekon saadessan, aloitus siirretään todella usein omaan päähän. Jos taas pyörit siellä hyökkäysalueella minuutin, jonka jälkeen saat kiekon haltuusi, tuomiona yleensä tavallinen paitsio ja aloitus keskialueelta. Miksi?

Ei peli tunnista tahallista paitsiota, aina kun peli vie aloituksen muualle kun paitsion tehtyyn päähän, on kyseessä ollut syöttöpaitsio. Tosiaan voi niin kauan luistella ja tehdä ns. tahallisen eikä siitä mitään sanktiota tule, mutta syöttöpaitsio kyllä on kirjoitettu peliin. Järkeä? Ei.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei peli tunnista tahallista paitsiota, aina kun peli vie aloituksen muualle kun paitsion tehtyyn päähän, on kyseessä ollut syöttöpaitsio. Tosiaan voi niin kauan luistella ja tehdä ns. tahallisen eikä siitä mitään sanktiota tule, mutta syöttöpaitsio kyllä on kirjoitettu peliin. Järkeä? Ei.

Ei mun mielestä automaattisesti mene syöttöpaitsio noin tässä, jos syöttö on lähtenyt omalta puoliskolta niin sitten aloitus alhaalta? Joskus tulee että tahallisesta paitsiosta siirretään myös alas, jos omat on tarpeeksi syvällä ja tarpeeksi kauan. Hyvin harvoin tosin.

Ja voin olla väärässäkin. :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joskus tulee että tahallisesta paitsiosta siirretään myös alas, jos omat on tarpeeksi syvällä ja tarpeeksi kauan. Hyvin harvoin tosin.

Ja voin olla väärässäkin. :D

Tuota EASHL:ää pelatessa usein käynyt niin, että hyökkäyspään aloituksen jälkeen joku on jäänyt idlaamaan siihen kaarelle, eikä koskaan kyllä aloitusta ole siirretty paitsion tehneen joukkueen puolustuspäähän. Nojoo, ehkä näin on käynyt joskus, mutta kaikki me ollaan kuitenkin samaa mieltä siitä, ettei EA nyt ihan nappiin tuota saanut.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuota EASHL:ää pelatessa usein käynyt niin, että hyökkäyspään aloituksen jälkeen joku on jäänyt idlaamaan siihen kaarelle, eikä koskaan kyllä aloitusta ole siirretty paitsion tehneen joukkueen puolustuspäähän. Nojoo, ehkä näin on käynyt joskus, mutta kaikki me ollaan kuitenkin samaa mieltä siitä, ettei EA nyt ihan nappiin tuota saanut.

No joskus toimii joskus ei. :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

jotain syöttöpaitsiosta

Kyllä se noin menee, tuomaritaustalla voin sanoa 100% varmaksi, että peli tunnistaa kyllä syöttöpaitsion, eli siis syöttö lähtee omalta alueelta ja pelaaja koskee seuraavaksi siihen paitsiossa. Etköhän sä syöttöpaitsion tiedä, kun siitä lähdit puhumaan :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Olipas mielenkiintoset aamunpelit mm. TONZAA38 ja Girouxia vastaan..

Etenkin Tonzaa vastaan ratkasu tuli vasta kyseenalasella maalilla jatkoajalla vain muutama sekuntin ennen sen loppua.:D



Toinen peli oli Girouxia vastaan..tiedossa oli että nyt tulee kova tiimi vastaan kun löytyy rosterista Datsjukkia ja kumppaneita.

Peli alkaa ja 10 min pelattu niin 3-0 taululla vähän yllättäen,eka päätty 4-0 mulle,erätauolla Giroux laittaa viestiä että ***** mikä lagi ja viive..mulla ei ollut mitään vikaa?

2.erään Giroux tekee heti alkuun 4-1 etukulmaveivillä jota en saanu puolustettua,erän lopussa Nash karkaa läpiajoon ja Giroux ottaa veskan haltuun tiukka kääntö rystylle ja 5-1 päätty erä.

3.erään Giroux painaa hullun lailla päälle ja joudun perääntymään puolustuskannalle tulee ensin 5-2 ja heti perään 5-3 maalit,eikä aikaakan kun peliä jäljellä n.5min ja lukemat 5-4..30s ennen loppua maalivahti Girouxilta pois ja alotus mun päähän , onneks alotusvoitto josta Nash karkaa läpi ja lyö loppulukemat 6-4.

Pelin jälkee vaihdeltiin parikin viestiä hyvässä hengessä ainakin täältä puolelta.

Selitin vain että peli EI TODELLAKAAN LAGINUT TMS,vaan sain totaali momemtumit noista nopeista maaleista ja sen takia hänen ukkonsa olivat tahmeita jne.Sanoin myös että huomas iteki varmaan miten momemtumit käänty toiseen suuntaa 5-2 maalin jälkee ja ei se hyökkääminen kauheen herkkua oo jos oot aina 2 potkua perässä Kanella jtn kankeata pakkia.

Sain KERRANKIN asiallisen viestin takas jossa sanottiin että puhuit ihan asiaa,GG.Muutkin sais ottaa oppia eikä laittaa lagien,bugien,EA:n tasotusten tai minkään muunkaan piikkiin.:)

Joten ne joilla on "mukamas" mua vastaan laginut niin oletteko te nyt aivan varmoja siittä ettette vain ole joutuneet momemtumin taikka EA:n tasotusten uhriksi?:rolleyes:

Oon tän vkon pelannu statseilla 17-1-0 ja Tasan kerran oon lagi syytökset tullu Nvidian suunnalta.Kukaan muu ei ole ees maininnu asiasta vaan vaihdeltu GG viestit jne.

Eipä tässä toivotaan nyt että alkaa nää "***** lagi syyttelyt ym loppumaan ja pelattais rehdisti loppuu asti pelit".

Ankka
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

En tiedä mikähän mun pelissä mahtaa olla vikana, kun aina vastustaja vie laukaukset ja hyökkäysalueajan. Pyöriskelen tuolla TOP-100, mutta jopa alle 10lvl tyypit pitävän minua pilkkanaan hyökkäysajassa sekä laukauksissa, silti kyllä voitan noita otteluita. Omat ottelut päättyvät oikeastaan aina maalin voittoon tai häviöön.. Tuntuu, että kun on vähän kovempi tiimi vastassa niin tulee aika helpohkosti alueelle, mutta kun sinne päin yrittää mennä niin joku kolaa ennen kuin ehtii kissaa sanoa. :D
 
Ylös Bottom