Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hexton13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Muutkin sais ottaa oppia eikä laittaa lagien,bugien,EA:n tasotusten tai minkään muunkaan piikkiin.:)

Joten ne joilla on "mukamas" mua vastaan laginut niin oletteko te nyt aivan varmoja siittä ettette vain ole joutuneet momemtumin taikka EA:n tasotusten uhriksi?:rolleyes:

Oon tän vkon pelannu statseilla 17-1-0 ja Tasan kerran oon lagi syytökset tullu Nvidian suunnalta.

Eipä tässä toivotaan nyt että alkaa nää "***** lagi syyttelyt ym loppumaan ja pelattais rehdisti loppuu asti pelit".

Ankka

Jos sinulle on tasan yksi pelaaja valittanut lagaamisesta, älä yleistä. Enkä ottaisi noin jyrkkää kantaa muutenkaan tuohon lagaamiseen, mistä sinä tiedät lagaako vastustajalla sinua vastaan vai ei? Minulla kyllä on lagannut muutamaa tiettyä käyttäjää vastaan todella pahasti ja olen tämän myös tuonut kyseisen pelaajan tietoon. Sieltä sitten tullut viestiä tyyliin "Aijaa, ei mulla vaan". Se, että sinulla ei lagaa, ei tarkoita sitä että vastustajallasikaan ei pätki. Momentum on toki oma juttunsa, mutta se ei selitä totaalista kuvan pysähtymistä ja pelin jatkumista eri päässä kenttää kuin missä oltiin ennen sitä.

Boldaukset minun.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

JEE! Pelaan finaalia, johdan 5-1, peliaikaa jäljellä 2min. Tottahan toki tuossa tilanteessa mulla sitten netti katkes. Miten se netti voi aina katketa tossa viimeisen 2min aikana? :D Ei mulla siis tässä pelissä vielä ole netti katkennut, mutta NHL 12:ssa tuota tapahtui jonkin verran, ja nimenomaan aina tuon viimeisen 2min aikana.

Kuinka muuten joku voi pelata tossa isossa kaukalossa? Oli aivan kauheeta peliä. Siinä toi peli on aivan sairaan hidasta.
 
Lagikeskusteluun pakko pakko tuoda oma painava sana.

Jonkun kolmen viikon aikana kun olen pelaillut (parina edellisenä päivänä vähemmän), niin lähes jokaisessa ottelussa on lagia ollu, joskus enemmän, joskus vähemmän. Yleensä koko ottelua ei ole lagannut. Normaalisti ensimmäisen erän puolen välissä alkaa lagi, kestää toiseen erään asti, pieneksi hetkeksi lähtee pois kunnes palaa ennen kolmatta erää.

En ole huomannut eroa onko kotijoukkue vai pelaako vieraissa, samalla kaavalla mennään.

Jostain muistan lukeneeni että se, minkälainen yhteys ea'n servereihin on, vaikuttaa tuohon pätkimiseen. Itsekin pelaillut sadan megan netillä, eli siitä ei johtune tuo lagi.

Tiedä sitten mikä totuus tuossa on. Ajattelin vaan tuoda ajatukset julki, kun sen verran moni on asiasta valittanut.

Jännä juttu muuten, olen pelannut peliä sen julkaisemisesta asti ja joskus kolme viikkoa sitten alkoi nämä lagit. Joskus joissain yksittäisissä peleissä pätkinyt, mutta ei yhtä systemaattisesti kun tällä hetkellä. Todennäköisesti muilla sama. Tuli vaan mieleen...

Kertaakaan en ole pelin aikana tai jälkeen vastustajalle lähettänyt viestiä ja valittanut lagista, vaikka mielessä käynyt. Jos hyvästä pelistä on kiitetty, niin ollaan vastattu, mutta siihen viestittelyt on jääny.

Älkää ottako tätä peliä liian vakavasti, paljon hauskempaakin on pelata kun ei tarvitse ohjainta puristaa "kun on pakko voittaa".
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt meni hermot totaalisesti. OBIWANKENOBIa vastaan pelailin ja sillä joku Bishop maalissa enkä saa maalia kirveelläkään. :D Miten voi tulla näin paljon yhtäkkiä alas? Top300 tiputtu varmaan top3000 kun ei ukot saa kiekkoa reppuun.. Menee koko joukkue myyntiin ja ostan koko rahalla pakkoja, jos ei tule mitään järkevää siirryn pelaamaan normi 1v1 ilman näitä älyttömiä tasotuksia. Tää peli on rikki.

Sori. Tuttu tunne kun ei mikään mee maaliin, v****taa niin paljon et meinaa verisuonet katketa päästä kun vastustan whl mokke ottaa kaiken kii :eek:
Mut oikeesti tuo Bishop on ollut paljon parempi kuin Rinne. Viimeks kun katselin niin turjunta % huiteli jossai 91 tietämillä.
Pari kertaa on tullut itsekkin pistettyy koko porukka myyntiin, viimeksi reilu viikko sit... Vai olisko helpompaa vaihtaa vaan valmentajaa :D

Taisin täs pelis saada pari tuuri maaliikin, kun on alkanut tulee noihin peleihin semmoinen pieni viive,
ei osaa sanoo mistä johtuu mut melkein parin viikon ajan sitä on ollut. Aikas vaikee on pelata kun miltei kaikki taklaukset,tökkäykset ja syötöt lähtee puolen sekunnin päästä kun oot painanut nappia tai veivannut tattii.

Netti on 24 megaa ja letkulla kii
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hienointa mitä oon nähnyt, oikea urheiluhengen multihuipentuma asettui tänään vastaan... Ennen tätä jo ehkä kansakunnallemmekin tärkeää isänmaantoivoa vastaan pelattua peliä en ollut vielä koskaan lopettanut peliä kesken, mutta nyt 20 sekuntia ennen päätössummeria oli mittari niin punaisella et oli pakko painaa quit...

Tilanne 4-3 tälle virtuaalikenttien Lady Byng-palkinnon moninkertaiselle voittajalle, 3. Erä, viimeiset vajaa 10 minuuttia syöttelyä omalla puolustusalueella, pitkä vippi mun sinisellä kärkkyvälle laiturille joka taas luistelee karkuun oman maalin taakse ja sama uudestaan...

Tän v#tun t#ssun nikki on sit je17re, et onnea vaan peleihin... Rohkeaa hyökkäyspeliä luvassa...

ja sitten vielä, jos joku sattuu tän t#ssun tuntee niin suositelkaa käymään pikaisesti tohtori Maurin vastaanotolla, saa lääkkeen sairauteensa eli 9mm lyijyä kitalakeen kerta-annoksena... Oppiihan olee...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Morjesta! Oli pakko liittyä tänne jutuille kun tuli seuraavanlainen ongelma pelatessa: puckseja ei matseista tule, sopimukset ei kulu, maalivahdit ei väsy jne... Osaisiko joku vastailla tähän miten ongelma korjaantuu? Saattaa joku muukin olla kysäissyt ennen mutta en jaksa alkaa kahlaamaan 130 sivua läpi.

Sunnuntaina pakasta napsui Mario Lemieux ja sen myin hintaan 337k ja nyt onkin tämä ja eilinen rakenneltu uutta tiimiä. Laitan sen tuonne toiseen ketjuun sitten kun vain jaksan.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nojoo tossa omassa päässä pörräämisestä tuli mieleen peli ankiasti ahnetta vastaan ku 5-6 kavennuksen jälkeen kolmannen erän viimeset 15m surffaili vaan omassa päässä;D Eihän siinä oo mittää järkiä pelin viehätyksen kannalta, joskus oon jopa alentunu quittamaan näitä surffareita vastaan. Jos ne pelistä saatavat pisteet kiinnostaa niin helvetin paljo niin samahan ne on antaa kaverille sitte.Ite ainaski koitan saaha vaan hyvää peliä aikaan ja mielellään kovaa vihua vastaan.

Toinen juttu on toi ettei peliä löydy ea:n servereitten kautta nykysin millään.....iltasella niinku nyt 12 jälkeen ei meinaa millää löytyä vihua ja kaverin kanssa koitettiin samaan aikaan hakia 20m matsia mutta ei vaan löytäny....vaikka oltiin just otettu toisia vastaan peli hetkeä aikaisemmin..
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nojoo tossa omassa päässä pörräämisestä tuli mieleen peli ankiasti ahnetta vastaan ku 5-6 kavennuksen jälkeen kolmannen erän viimeset 15m surffaili vaan omassa päässä;D Eihän siinä oo mittää järkiä pelin viehätyksen kannalta, joskus oon jopa alentunu quittamaan näitä surffareita vastaan. Jos ne pelistä saatavat pisteet kiinnostaa niin helvetin paljo niin samahan ne on antaa kaverille sitte.Ite ainaski koitan saaha vaan hyvää peliä aikaan ja mielellään kovaa vihua vastaan.

Toinen juttu on toi ettei peliä löydy ea:n servereitten kautta nykysin millään.....iltasella niinku nyt 12 jälkeen ei meinaa millää löytyä vihua ja kaverin kanssa koitettiin samaan aikaan hakia 20m matsia mutta ei vaan löytäny....vaikka oltiin just otettu toisia vastaan peli hetkeä aikaisemmin..

Mä en edes pelaa ko. kaveria vastaan, ihan siitä syystä kun vei toisen kiekot, nyt toinen hyvä syy miksei tartte pelata..

Tänään 2x 15k pakkaa, kok 82 korkein, sekin Rupp, ainoa rare.. Mitähän tässä pitäis tehdä että saa samanlaisen tuurin kun osalla täällä palstalla..
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Morjesta! Oli pakko liittyä tänne jutuille kun tuli seuraavanlainen ongelma pelatessa: puckseja ei matseista tule, sopimukset ei kulu, maalivahdit ei väsy jne... Osaisiko joku vastailla tähän miten ongelma korjaantuu? Saattaa joku muukin olla kysäissyt ennen mutta en jaksa alkaa kahlaamaan 130 sivua läpi.

Sunnuntaina pakasta napsui Mario Lemieux ja sen myin hintaan 337k ja nyt onkin tämä ja eilinen rakenneltu uutta tiimiä. Laitan sen tuonne toiseen ketjuun sitten kun vain jaksan.

Pari kertaa on toi ollu itelläki,lisäksi tohon on kuulunu et ostetut ukot katoaa ja vaihtopakasta siirroissaki katos useita ukkoja.Jossain vaiheessa se vaan lähtee itekseen n. vuorokauden kuluessa,mulla ei ainaskaan auttanu positaa sitä 64kb tiedostoa.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mä en edes pelaa ko. kaveria vastaan, ihan siitä syystä kun vei toisen kiekot, nyt toinen hyvä syy miksei tartte pelata..

Tänään 2x 15k pakkaa, kok 82 korkein, sekin Rupp, ainoa rare.. Mitähän tässä pitäis tehdä että saa samanlaisen tuurin kun osalla täällä palstalla..

Joo, ja näkisittepä miten hän pelaa. Istuu hyökkäysalueella isoilla voimahyökkääjillä ja pyörii ja hyörii kunnes pääsee jostakin läpi. Suoraviivaisuus puuttuu kokonaan, ymmärrän jos syöttelee hyökkäysalueella ja siten pyörittää kiekkoa, mutta jos yhdellä isolla ukolla kääntyy selin maalia kohden ja odottaa painetta niin ei huhhuh.. Sitten tota on pirun vaikea puolustaa kun pelaaja kiekon kanssa on varmaan 20x ketterämpi kuin kiekoton pelaaja, tän takii varmaan tuleekin niitä pakkien jäätymisiä, joka on todella harmi.

Teitä muita vastaan on kiva pelata, tasaisia ja nopeita pelejä, turha pyöriminen tai ajankulutus jää vähäiseksi kun hyökkäykset ovat niin suoraviivaisia ja sitten mennäänkin jo toiseen päähän.

Muutaman huomion oon tehnyt nyt pelatessani: pakit ei osaa mennä vaihtoon, ei sitten millään!
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tänään 2x 15k pakkaa, kok 82 korkein, sekin Rupp, ainoa rare.. Mitähän tässä pitäis tehdä että saa samanlaisen tuurin kun osalla täällä palstalla..

Samaa mietin itsekin. Eilen 10x 15k pakkaa ja paras kortti E. Cole ovr 86 ja muutamat kesto 15 kortit. Jippii. :D Kohta pucksit käytetty ja HUT-joukkue kuopattu.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Täällähän on kunnon nokittelut käynnissä, mahtavaa! Tämä ketju kaipasikin jo vähän tunnetta. Itse olen 9 ottelun voittoputkessa, eikä pysäyttäjää näy. Selareita olen koittanut haastaa, mutta ei taida uskaltaa kohdata Nuuskuttajien kaltaista hyvin organisoitua ja kliinisesti viimeistelevää superjoukkuetta. (Vitsi)

Pelityylikeskusteluun liittyen, jos joku nauttii pelistä pyörimällä omalla alueella, tai hakemalla hyökkäyksestä toiseen samanlaista maalia, täytyy ihmetellä. Kaikki toki tyylillään, mutta hei, ei tää oo niin vakavaa!
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mulle tuottaa enemmän ongelmia juuri nää vtun pieni leveliset näillä rupujengeillään, joiden jok'ikinen veto menee sisään ja heidän mv pelaa paremmin kuin oman pään Cam Ward. Samalla omat pelaajat missaa häkin vetämällä yli ja ohi ihan avopaikoista. Sit just tälläset jätkät luulevat olevansa hyviä kun EA antaa niille "vähän" apuja, mutta eihän sitä itse voi huomata ja myöntää.. :rolleyes:

Tähän on helppo yhtyä, itselläkin ne vaikeimmat pelit tuppaa olemaan huomattavasti pienempi levelisiä jannuja vastaan, joilla vielä usein paljon heikompi tiimikin. Just tää että vihu heittelee jollain 80 ovr grinderilla paskaranteita ja oma molari ei tee elettäkään torjuakseen, ja sitten taas omat ei osu tyhjään maaliin, ja sen kerran kun osuu niin vastustajan AHL-veskari ryöstää täysin... :D Tätäkin on huomattu että kaveri polkee väsyneillä SM-Liiga pelaajilla lujempaa kun omat vasta vaihdosta tulleet änärimiehet.. :rolleyes: Tuttuja piirteitä myöskin näissä "tasotus"-peleissä on, kun vastustaja voi marssia kaiken mailaviidakon ja tuhannen poke-checkin läpi, eikä oo myöskään taklauksista moksiskaan, ja sitten taas omat pelaajat menettelee kiekkoa kun vihu pokettaa jostain neljän metrin päästä, ja on pienimmästäkin tönäsystä kaheksan voltin kautta selällään. :eek:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ajanpeluu / karkuun juokseminen on kusipäistä touhua. Se ei vaadi YHTÄÄN taitoa. Säälittävää. Ihan turha puolustella tollasta toimintaa.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Käyttäjät Kaksinaama ja hiki17 saavat ylläpidolta joulun väritematiikkaan sopivan kortin. Ja viestitkin siivottiin pois, pitäähän jouluna olla siistiä.

Joten tsot tsot, olkaahan lapset kiltteinä.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei ristus mitkä matsit tuli päivällä pelattua,Feedadia,TONZAA38 ja alkesia vs.

Etenkin Feedadia vastaan pelattu matsi ratkes vähän liian huikeest,sori vielä. :D;)

Alkesia vs oli taas tiukkaa puolustuspeliä ja fyysisyyttä riitti,vähän liiaksikin.:rolleyes:Loppulukemat 3-1 mulle kun viimesellä minsalla sain Sharpilla karvattua kiekon,veska kahville ja torijuhlat pystyyn. Oli meinaan 100 pinna kyseiselle jampalle 60 otteluun.

Tonzaa vs 2 erän alkuun johdin 5-1,Tonza veti kunnon kirit ja 5-4 loppulukemat.

Pakko myös sanoa että ostin tuon Sotw Vermetten ja on sitte ollu pirun hyvä 4 keskellä laidoillaan Callahan ja Sotw Clutteribukki.

Tulipa noustua nytte tuolla Vkon,kuukauden ja overallissakin ihan mukavasti.

24-1-0 rekordit tältä vkolta.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tähän on helppo yhtyä, itselläkin ne vaikeimmat pelit tuppaa olemaan huomattavasti pienempi levelisiä jannuja vastaan, joilla vielä usein paljon heikompi tiimikin. Just tää että vihu heittelee jollain 80 ovr grinderilla paskaranteita ja oma molari ei tee elettäkään torjuakseen, ja sitten taas omat ei osu tyhjään maaliin, ja sen kerran kun osuu niin vastustajan AHL-veskari ryöstää täysin... :D Tätäkin on huomattu että kaveri polkee väsyneillä SM-Liiga pelaajilla lujempaa kun omat vasta vaihdosta tulleet änärimiehet.. :rolleyes: Tuttuja piirteitä myöskin näissä "tasotus"-peleissä on, kun vastustaja voi marssia kaiken mailaviidakon ja tuhannen poke-checkin läpi, eikä oo myöskään taklauksista moksiskaan, ja sitten taas omat pelaajat menettelee kiekkoa kun vihu pokettaa jostain neljän metrin päästä, ja on pienimmästäkin tönäsystä kaheksan voltin kautta selällään. :eek:

Tän tyylistä oli koko eilisyön pelit. EA arpo jatkuvasti näitä rupujengejä vastaan ku tosipelaajat oli jo vissiin unten mailla. Sain kyllä klaarattua nää pelit itselleni mut oli kyllä sellasen työn ja tuskan takana, paras varmaan oli erään jantterin Turco, jota pommitin melkeen 40 kertaa Gaborikilla ja Myersilla jne. 0-0 tilanteessa mentiin rankkareille jossa sain voiton viimeinkin. Puolustamisessa ois ollu sama ku oisit laittanu ohjaimen sivuun kokonaan, poket ei osu ja Myersilläkään et saa kumoon jotai ovr. 80 peruspaskaa ja vastaavasti omat ukot lentelee ku heinänkorret. Se joka väittää että tässä ei oo tasotuksia nii voi pussata mun p******ä :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jaahas, ea lätkäsi SOTW Girouxin kehiin.. Tuota vois muutaman paketin verran koittaa tavotella.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

H. Sedin osta heti 6k!
P. Kane 2k myöhästyin sekunnin miljardisosan! perskule
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuo xbox puoli ihan död niin sama kysymys tänne... Miten hutissa pystyy tallentamaan sen taktiikan? Kait se molemmilla alustoilla samaan tapaan toimii.
 
Ylös Bottom