Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Jos jollai on Lemieux,Gretzky,Kurri tai Hasek ni saa 5 € PS3 rahaa jos saan legendan
En oo sit Iisak/Pelikaanimies
Mukavaa joulu aikaa !
Aika pikkanen ns. "low-balling", jos kerran 100k puckseja saa myytyä 10e:llä (ja yli puolet noista on +150k:n arvosia). Sitäpaitsi, mitenkä tuo 5e antaminen onnistuu PSN:n kautta?
Ääh, älä Hexton takerru ''pikku'' seikkoihin! Kyllä kaikki hoituu varmasti hyvin, kaupan ehtoihin tottakai kuuluu, että legenda annetaan ensin, katsotaan sitä 5:ttä euro sitten Mutta joo, toivotaan nyt ettei kukaan mene enään näihin, suorastaan loistaviin huijausyrityksiin. Jos haluaa pelaajan maksaa siitä puckseja ja thats it.
No joo, ei kai se pucksien osto nyt niin kauheeta ole? Itseäni vituttaa vaan kun mennyt tuohon HUT tiimiin noin 50-60e ja parhaita pelaajia Benn, J Johnson, Lehtonen, että pakkojen herra ollut siis erittäin antelias minulle.. Yksi tollanen 20e paketti tossa vielä olis tosin en viitti pakkoihin laittaa, koska samanlaista ulostetta tulis varmaan niistäkin. Tosiaan, en oikeen muutakaan tolle rahalle keksi joten jos joku on puckseja kiinnostunut myymään niin ottakaas yhteyttä vaikka täällä YV:llä.
Ja jos joku ei tiedä millasta maksukeinoa tuossa tarkotin niin 20e arvoinen koodi tuon kuoren sisällä joka sinne PS Storeen syötetään.
Jos sul on joku super tähti ni voisin ostaa sult semmose
No joo, ei kai se pucksien osto nyt niin kauheeta ole? Itseäni vituttaa vaan kun mennyt tuohon HUT tiimiin noin 50-60e ja parhaita pelaajia Benn, J Johnson, Lehtonen, että pakkojen herra ollut siis erittäin antelias minulle.. Yksi tollanen 20e paketti tossa vielä olis tosin en viitti pakkoihin laittaa, koska samanlaista ulostetta tulis varmaan niistäkin. Tosiaan, en oikeen muutakaan tolle rahalle keksi joten jos joku on puckseja kiinnostunut myymään niin ottakaas yhteyttä vaikka täällä YV:llä.
Ja jos joku ei tiedä millasta maksukeinoa tuossa tarkotin niin 20e arvoinen koodi tuon kuoren sisällä joka sinne PS Storeen syötetään.
Onko kukaan ostanu tota 100000pucksin mega pakkaa? Oliko perus roskaa...
Onko tuo pakka kuinka kauan ostettavissa? Itse kun en sitä näe nyt pariin päivään.