Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hexton13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

j.jonhson siitä hyvä ja halpa kiekollinen pakki kuka osaa taklatakkin.

Johnson on itseasiassa hyökkäävä pakki. Mutta hyvä pelaaja ja halpa, erittäin vikkelä, tarkka laukaus ja pystyy taklaamaan, mutta VP.

Mike Green on oiva valinta, itse pidin kyseisestä herrasta kun aikoinaan käytin. Älyttömän hyvä lämäri jos ei muuta.

----

SOTW Datsyukki näemmä palaa taas paketteihin, pitää taas vähän kärkkyä ja jättää nää SOTW pakit sikseen. :rolleyes:

Kyseessä ei siis ollut P.Subban jonka myin vaan tuo Kanadan junnuveska M.Subban josta halusin nopeaan eroon.

Jostain syystä vastustajan pelailijat aina hakee hyökkäyksissään vapaata paikkaa, mutta mun pelaajat vaan kuhnailee vastustajan pakkien kanssa, missäs voisi olla syy, kenties taktiikassa? Hyökkäyskentille maalinedusta, kenties pitäisi vaihtaa aluepainostukseen? Millasilla taktiikoilla pelailette?

Kyseessä ei siis ollut P.Subban jonka myin vaan tuo Kanadan junnuveska M.Subban josta halusin nopeaan eroon.

Jostain syystä vastustajan pelailijat aina hakee hyökkäyksissään vapaata paikkaa, mutta mun pelaajat vaan kuhnailee vastustajan pakkien kanssa, missäs voisi olla syy, kenties taktiikassa? Hyökkäyskentille maalinedusta, kenties pitäisi vaihtaa aluepainostukseen? Millasilla taktiikoilla pelailette?

Suosittelen omien pelikuvioiden luontia.

Morjes! Voitteko auttaa aloittelijaa, alotin vasta HUT:in

Ja tänään sit ostin kaks uutta maalivahtia, pavelec:in ja jonku susipaskan kakkoseksi, molemmat terveitä ja sopimusta on, mutta silti en pääse pelaan ku herjaa jotain että "täytä seuraavat kentät" "maalivahdit".. missä vika?

edit; Kokeilin ostaa kolmannenkin vahdin, mutta ei auttanut asiaa.. Nyt äkkiä vastauksia niin pääsee pelaan!!

Viimeksi muokannut moderaattori:

Morjes! Voitteko auttaa aloittelijaa, alotin vasta HUT:in

Ja tänään sit ostin kaks uutta maalivahtia, pavelec:in ja jonku susipaskan kakkoseksi, molemmat terveitä ja sopimusta on, mutta silti en pääse pelaan ku herjaa jotain että "täytä seuraavat kentät" "maalivahdit".. missä vika?

edit; Kokeilin ostaa kolmannenkin vahdin, mutta ei auttanut asiaa.. Nyt äkkiä vastauksia niin pääsee pelaan!!

Paina moken kohalla kolmiota ja lisäät sit kakkos vahdin kokoonpanoon.

SOTW Orpik yön aikana myyty 51k ja samalle paikalle hankittu Suter 5.5k :) Jäi sen verran ylimäärästä, että nyt on phaneuf hakusessa ja hetken säästön jälkeen Myers.

SOTW Orpik yön aikana myyty 51k ja samalle paikalle hankittu Suter 5.5k :) Jäi sen verran ylimäärästä, että nyt on phaneuf hakusessa ja hetken säästön jälkeen Myers.

Jätä suosiolla Phaneuf väliin, itse myin juuri omani vain sen takia että herra ei saa mitään aikaiseksi. Hommaa eka Myers, sitten sille pariks vaikka Phaneuf jos tykkäät. Itse metsästelen Letangia tällä hetkellä 1. pakiksi Myersin viereen, ei piru oo muita hyviä Kiekollisia pakkeja..

Hexton onko sulla aina kiireitä tehdä niitä ryöstöjä kun et vastaan viesteihin pleikkarin puolella? Tule nyt hyvä mies ottamaan sitä matsia joskus ! :D

Hexton onko sulla aina kiireitä tehdä niitä ryöstöjä kun et vastaan viesteihin pleikkarin puolella? Tule nyt hyvä mies ottamaan sitä matsia joskus ! :D

Eiku ihan AFK:ssa oon tainnu istuu. En pelaa, tiimi on vajaana tällä hetkellä. Koitan tässä kasailla uutta kokoonpanoa ja sitäpaitsi ei nyt oo ollu vähään aikaan mitään ryöstettävää. Samalla olen jo kyllästynyt pelaamaan HUT:ia, en tiiä oliks se toi viimeinen tuner joka aiheutti tämänkin. Olen nimittäin huomannut huiman eron tasotusten määrässä nykyään, melkein jokainen vähän heikompi vastustaja saa apuja ja rupee jo kyllästyttää nää pelit joissa oikeasti kuuluis voittaa 5-0, mutta voitatkin tai häviit hikisesti 2-1 JA:lla...

Vastaus: lentokentät

kaikki lentokentällä pelaavat ketkä lukevat tämän käyttäkää nyt se 50 pucksia pieneen kaukaloon, peli muuttuu paljon mielekkäämmäksi ja maalirikkaammaksi.

Kun vaan joku viel selittäisi miten se kenttä valitaan ja vaihdetaan? Mitäs hyötyä sit ylipäätänsä on jos on joku iso areena tai vähemmän porukkaa vetävä halli?

Juu sekotin tuon kiireessä parempaan subbaniin, pahoittelut :)

Taktiikoista ja pelikuvioiden luonneista ja siitä millaisia pelikuvioita niin haluaisin herättää keskustelua..

Juu sekotin tuon kiireessä parempaan subbaniin, pahoittelut :)

Taktiikoista ja pelikuvioiden luonneista ja siitä millaisia pelikuvioita niin haluaisin herättää keskustelua..

Juuh, näin myös. Olisi kiva jos jotkut vaikka kertoisivat alkuun millaisilla taktiikoilla pelailette noita matseja, karvaus, keskialue jne. niin voisi ite myös kokeilla toimivuutta.

Eiku ihan AFK:ssa oon tainnu istuu. En pelaa, tiimi on vajaana tällä hetkellä. Koitan tässä kasailla uutta kokoonpanoa ja sitäpaitsi ei nyt oo ollu vähään aikaan mitään ryöstettävää. Samalla olen jo kyllästynyt pelaamaan HUT:ia, en tiiä oliks se toi viimeinen tuner joka aiheutti tämänkin. Olen nimittäin huomannut huiman eron tasotusten määrässä nykyään, melkein jokainen vähän heikompi vastustaja saa apuja ja rupee jo kyllästyttää nää pelit joissa oikeasti kuuluis voittaa 5-0, mutta voitatkin tai häviit hikisesti 2-1 JA:lla...

Katinmarjat TAAS täytyy todeta mitään tasoitusta EI ole,miten muuten selität vastustajalla tyyliin ove,ilja,crosby,panuf,subban,, ja tuota sit

3 kenttää 4 voi olla jopa pari 85 pelaajaa,meikän paras pelaaja horton,tai ward no NIIN sit pelataan voitan laakit tyyliin 45-12 mutta mutta

mistään ei mene sisään,aina kolahtaa tolppaan tai maaginen hyppypelastus toisesta kulmasta, no sit vastustaja laittaa "sokkosyötön" pystyyn

no tietty 1 läpi ja siellähän se on tai sit,joku sinviivalämy pomppii 5 pelaajan+maalivahdin kautta maaliin vaikka katsoisi millä "taikalaseilla"

maalipaikat meikeläiselle n 15-2 ,mutta AVUSTAAHAN kone miljoonaporukkaa NIIN että ne 2 maalia sit tulee.

Mitenkäs paljon ootte käyttäny oikeeta rahaa pakkoihin? Itse en ole käyttänyt penniäkään, ja aloitin käytännössä nollilta n. 1kk sitten. Ryöstöillä olen tälläsen joukkueen saanu kasaan:

SOTW Salminen - Granlund - Pulkkinen
Chara - Green
Kiiskinen - Niinimäki - SOTW Haataja
Keith - Myers
Kaksonen - Löfman - Mankinen
Hedman - E. Johnson
T. Jokinen - Rask - SOTW Anttila(aivan järkyttävän hidas ja kankee)

Ward - Hovinen

Sinällään aika ylpeä joukkueesta, yksitellen hankkinu pelaajia, saldossa 150k. Seuraavana ajattelin Gaborikkia tai Kovaltsukia.
Pelikin on kulkenu hyvin, toisaalta väliin sattunu kyllä sellasta tervanjuontia että huhhuh...

SE JOKA TÄÄLLÄ FOORUMILLA MYY RICK NASHIA KATSO VAIHTO-TARJOUS ILMOITUS ! :)
NIMIMERKKI TAIS OLLA HC HAAPANIEMI :cool:
MUT MUILTAKIN OSTAISIN NASHIN JOS JOKU TARJOO NASHIN VÄHÄ ALLE 30K PUCKSIL :rolleyes:

Katinmarjat TAAS täytyy todeta mitään tasoitusta EI ole,miten muuten selität vastustajalla tyyliin ove,ilja,crosby,panuf,subban,, ja tuota sit

3 kenttää 4 voi olla jopa pari 85 pelaajaa,meikän paras pelaaja horton,tai ward no NIIN sit pelataan voitan laakit tyyliin 45-12 mutta mutta

mistään ei mene sisään,aina kolahtaa tolppaan tai maaginen hyppypelastus toisesta kulmasta, no sit vastustaja laittaa "sokkosyötön" pystyyn

no tietty 1 läpi ja siellähän se on tai sit,joku sinviivalämy pomppii 5 pelaajan+maalivahdin kautta maaliin vaikka katsoisi millä "taikalaseilla"

maalipaikat meikeläiselle n 15-2 ,mutta AVUSTAAHAN kone miljoonaporukkaa NIIN että ne 2 maalia sit tulee.

Njoo, luulenpa että tuo on sitten jo huonoa tuuria.

Kyllä sen ite ainakin huomaa välillä jos on paljon huonompi vastassa eikä saa alussa tehtyä maalia niin yhtäkkiä vastustajan AHL jyrät pyyhältää omien Greenien ja Burnsien ohi ku viuhahdus ja usein kolisee.

En tiedä tekeekö muut tätä, mutta aloin kirjaamaan pelaaja- ja joukkuetilastoja exceliin niin varmasti löydän missä välillä piilee vika jos ei kulje. Huomaan nyt ainakin tuon avulla kun 5 peliä pelattu, että ainoastaan 1 pakkipari tällä hetkellä toimii. 5 peliä pelannut, 2 pakkiparilla (4pelaajalla) yht. 1p ja +/- näillä yht. +5 kun sitten taas tuolla parhaalla pakkiparilla yht. pisteitä 7 ja +/- yht. +17.

Luultavasti ea katsoo myös levelin perusteella nuo tasoitukset koska itsellä toisessa joukkueessa pelasin richthespideriä vastaan ja sillähän oli hieman parempi koukkue mutta levelissä ei ollut isoa eroa, matsi oli kaikin puolin tasainen mutta vastustajan joukkueen paremmuus ratkaisi pelin+pieni tuuri :D sillä profiililla ylivoimaisesti paras pelaajani havlat. Ykkös sentteri vermette ja maalissa dubnyk. Johtuu ykkös profiilin vaihdoksesta, kun siirsin kaikki rahanarvoiset pois. Sillä profiililla joutuu pelaan rupusakilla huippujengejä vastaan mutta löytyypähän haastetta! Sillä on jo pelattu n.500 peliä.

Huomasin just, areenoita 8kpl? Pieni,keski suuri ja iso areena kansainvälisestä ja pohjoiamerikasta, mutta tuostahan tulee 6kpl...

Huomasin just, areenoita 8kpl? Pieni,keski suuri ja iso areena kansainvälisestä ja pohjoiamerikasta, mutta tuostahan tulee 6kpl...

Itsekin miettinyt samaa... Voiskohan olla Winter Classic areena toinen... En oo kyllä muita areenoita ikinä nähny myynnissä kuin n. 6

Mitenkäs paljon ootte käyttäny oikeeta rahaa pakkoihin? Itse en ole käyttänyt penniäkään, ja aloitin käytännössä nollilta n. 1kk sitten. Ryöstöillä olen tälläsen joukkueen saanu kasaan:

SOTW Salminen - Granlund - Pulkkinen
Chara - Green
Kiiskinen - Niinimäki - SOTW Haataja
Keith - Myers
Kaksonen - Löfman - Mankinen
Hedman - E. Johnson
T. Jokinen - Rask - SOTW Anttila(aivan järkyttävän hidas ja kankee)

Ward - Hovinen

Sinällään aika ylpeä joukkueesta, yksitellen hankkinu pelaajia, saldossa 150k. Seuraavana ajattelin Gaborikkia tai Kovaltsukia.
Pelikin on kulkenu hyvin, toisaalta väliin sattunu kyllä sellasta tervanjuontia että huhhuh...

Noin 50euroa ei yhtään yli 85ka korttia, en suosittele.

Ylös Bottom