Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]
Nuo lentokentät yleistyny näköjään, jonkun verran tulee nykyään jo, oliskohan just sen takia että moni vihaa niitä?
Pakan takia viime yönä tuli tehtyä 7k:n pääomasta 30k joka mun mielestä ihan kivasti. Ostin erittäin halvalla pelaajia ja myin myös halvalla. Cam Wardin sain hankittua myös, 2 peliä ja T% 93,18 ja 3 häkkiä mennyt taakse. Melko varma kaveri ollut tähän mennessä, vie Lehtosta ja Hilleriä ihan kympillä, yks ainoo helpohko mennyt.
Myers saapu myös kokoonpanoon, myin J Johnson - E Johnson pakkiparin pois huonon +/- tilastoidensa takia, muut pakkiparit 20 ottelussa +10 niin Johnsonit molemmat muutaman miinuksille.. Tilalla tuli hankittua Bouwmeester - Myers, vaihtelin vähän kapteenikortteja ja Bouw nyt kapuna ja Myers varakapuna ja iskin ukot kakkoseen. 2pelin jälkeen Bouw 2+0 ja Myers 0+0 molempien +/- näyttää nollaa, pitää vielä vähän enemmän noilla pelailla, että näkee kuinka hyviä nuo oikeesti on.
Joku puhui Spitfirestä täällä, kyllä, pelaa lentokentällä. Äsken häntä vastaan tahkosin, vikassa erässä tuntus kaveria reboundit kiinnostavan, en sitten tiedä kyrsiintykö mun pelityyliin vai oliko voittamisen halu vaan liian suuri? Noh, kumminkin 4-2 voitto, oli muuten uskomaton lämäri fanööfillä
30k massia, nyt kun vähän yli 20 ottelua tilastoinut omia pelejä voi sen verran sanoa, että Lupulin nosto ykköseen Bennin tilalle ollut erittäin hyvä juttu.
Lupul - Bergeron - Havlat ollut mainio. 4. kenttä hoitaa myös hommansa eli tuo Lombardi - Stoll - Grabner, mutta 2. ja 3. kentät ontuvat jonkun verran, 2. kenttä osuu satunnaisesti, mutta 3. kenttä varsinkin aivan kuraa. Olen yrittänyt tehdä muutoksia noissa kentissä, mutta ei oo tuntunu auttavan. 3. kenttäni Michalek - Koivu - Pominville kaipais ehkä uutta verta, 30k tosiaan rahaa, ehdotuksia otetaan vastaan.