Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hexton13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Voisko joku ilmottaa tänne ketjuun kun tulee joku erikoispakka myyntiin? Vai onko nytten jo myynnissä? Ite huomannu ettei kannata ostaa niitä normi kultapakkoja kun ikinä niistä mitään saa....

Voisko joku ilmottaa tänne ketjuun kun tulee joku erikoispakka myyntiin? Vai onko nytten jo myynnissä? Ite huomannu ettei kannata ostaa niitä normi kultapakkoja kun ikinä niistä mitään saa....

Eilen tuli 35k:n pakka myyntiin. Kait se on vielä huomiseen asti myynnissä.

Mikä helvetin perseilyvoitto? Sain alivoiman, niin siirretyn rangaistuksen aikana sä kaartelit omassa päässä kiekolla ja mun päässä. Sitten kulutin puolet alivoimasta samalla tapaa luistelemalla, kuten sinä. Sekö teki voitostani perseilyvoiton? Vai se, että tein kaksi tuurimaali, tekee voitostani perseilyvoiton? Valoita nyt vähän. Niin ja muuten, miksi lähdit ekalla kerralla karkuun? Halusit olla ärsyttävä vastustaja?

Kaartelin omassa ja sinun päässä? Eiköhän siinä siirettyssä jäähyssä nimenomaan odoteta että kuudes kenttäpelaaja tulee jäälle ja lähdetään rauhallisesti rakentamaan hyökkäystä...? Syöttöjä viljelin jatkuvasti ja yritin saada tilaa maalintekoon siinä kuitenkaan onnistumatta. :) Yritätkö nyt vain saada itseäsi parempaan valoon tuon ajanpeluun kanssa?

Eli ei, en siis kuluttanut aikaa. Vain sinä kulutit, ja sen itsekin myönsit.. Valaisen sinulle nyt vielä kerran tämän "perseilyvoittosi":
1. Kulutat aikaa alivoimalla -> peli-intoni lopahtaa välittömästi, koska pelaamisesi luonne oli jo paljastunut viime kohtaamisen perusteella.
2. Tulet huutelemaan foorumille "suloisesta kostostasi", jonka myönnät itsekin saavuttaneen ajanpeluun kautta. : D (En muutenkaan ymmärrä mikä tämä "suloinen kosto" oli kun viime pelin totesit kuitenkin pelillisesti reiluksi. Sinun sanojesi mukaan silloin "parempi voitti".)

Haluan että sinun päähäsi jää nyt tämä asia tästä keskustelusta käteen (toivottavasti kypsyys riittää): Jos vaadit kanssapeluriltasi rehtiä peliä, älä tilaisuuden tullen ala itse perseilemään. Älä ryöstä pankkia, jos toinen ryösti.

Sinun "suloinen kostosi" osoitti nyt sen, ettet ole hyvän tilaisuuden tullen kovinkaan erilainen. Toisin sanoen näköjään kosto tulee ennen periaatteitasi. : D Ainut ero tietysti oli, että sinä perseilit kentällä kun minä perseilin kentän ulkopuolella. Mieti sitten kumpi on pahempi. :)

Kaartelin omassa ja sinun päässä? Eiköhän siinä siirettyssä jäähyssä nimenomaan odoteta että kuudes kenttäpelaaja tulee jäälle ja lähdetään rauhallisesti rakentamaan hyökkäystä...? Syöttöjä viljelin jatkuvasti ja yritin saada tilaa maalintekoon siinä kuitenkaan onnistumatta. :) Yritätkö nyt vain saada itseäsi parempaan valoon tuon ajanpeluun kanssa?

Eli ei, en siis kuluttanut aikaa. Vain sinä kulutit, ja sen itsekin myönsit.. Valaisen sinulle nyt vielä kerran tämän "perseilyvoittosi":
1. Kulutat aikaa alivoimalla -> peli-intoni lopahtaa välittömästi, koska pelaamisesi luonne oli jo paljastunut viime kohtaamisen perusteella.
2. Tulet huutelemaan foorumille "suloisesta kostostasi", jonka myönnät itsekin saavuttaneen ajanpeluun kautta. : D (En muutenkaan ymmärrä mikä tämä "suloinen kosto" oli kun viime pelin totesit kuitenkin pelillisesti reiluksi. Sinun sanojesi mukaan silloin "parempi voitti".)

Haluan että sinun päähäsi jää nyt tämä asia tästä keskustelusta käteen (toivottavasti kypsyys riittää): Jos vaadit kanssapeluriltasi rehtiä peliä, älä tilaisuuden tullen ala itse perseilemään. Älä ryöstä pankkia, jos toinen ryösti.

Sinun "suloinen kostosi" osoitti nyt sen, ettet ole hyvän tilaisuuden tullen kovinkaan erilainen. Toisin sanoen näköjään kosto tulee ennen periaatteitasi. : D Ainut ero tietysti oli, että sinä perseilit kentällä kun minä perseilin kentän ulkopuolella. Mieti sitten kumpi on pahempi. :)

Ahaa, eli siis sä väität, että mä pelasin viime kerrallakin aikaa kohdatessamme? Se nyt on ihan bullshittiä. Vai mistä mun todellinen luonne on paljastanut? Siitä, että haukuin sut, koska juoksit ainakin 7 kertaa mua karkuun?

Ja totta kai siinä odotellaan, että tulee kuudes pelajaa mutta ei sillon saatana kierrellä ikuisuutta siellä keskialueella. Ja ei nyt jumalauta, mä voitin koska pelasin puolikkaan alivoiman aikaa? Älä kehtaa. Olisiko mun pitänyt syyttää sun viime voitosta, että voitit sen pelkästään koska sidoit alotuksia?

Lienee parempi, että ei pelata enää, odotellaan valikossa, siitähän sä tunnut tykkäävän muutenkin.

Olkoon tämä ratkaisematon.

JOOOHAN törähti itel oikee kunnolla tost tarjous pakasta: EEERIK KARLSSON ja Thomas. Tietty näin suomalaisena arvostaa vielä Nikke Hagmanii ;)

5 peliä Myersilla ja 0+1 ja +/- tilasto +1, muutenkin kankea ja aivan liian hidas mun makuun ''A'' kortillakin. :(

Kertokaa joku mitä teen, peli on niin hukassa että pakenen 1min jälkeen kun botti päättää huitasta mailalla naamaan (sori makee, en kestä vain tätä paskaa).. Aivan käsittämätöntä paskaa tää oma pelaaminen, hyvä jos voitan lvl 1:t tällä meiningillä. Ei kerta kaikkiaan mistään tuu mitään, puolustus ihan kauheaa, oma valttini hyökkäys on ihan hukassa. Tuntuu vain siltä että pelaajistani pääse kävellen ohi ja vastustajan maalivahdit koppaa jokaisen vedon kun omassa päässä ennen hyvin pelannut Ward höntyilee.. Häviin varmaan jokaiselle joka tulee vastaan tätä menoa, mitä v*ttua mä teen kun ennen voitin varmaan kaikki. :D

Ahaa, eli siis sä väität, että mä pelasin viime kerrallakin aikaa kohdatessamme?
En väittänyt?

Vai mistä mun todellinen luonne on paljastanut? Siitä, että haukuin sut, koska juoksit ainakin 7 kertaa mua karkuun?
Ei? Lue viestini uudestaan.

Ja totta kai siinä odotellaan, että tulee kuudes pelajaa mutta ei sillon saatana kierrellä ikuisuutta siellä keskialueella
Ei ole kierrelty ikuisuutta. Ikuisuus meni sinun alueellasi syöttöjä tehdessä ja tilaa etsiessä. Otin kerran takapakkia ja yritin uusintahyökkäystä. Niin kannattaa välillä tehdä. Kokoajan ei tarvitse edetä eteenpäin.

Ja ei nyt jumalauta, mä voitin koska pelasin puolikkaan alivoiman aikaa?.
Siinä kohtaa meni pelifiilis ja yrityksen halu katosi, usko pois. Juuri siksi, koska vinguit viime kerralla, joten ajattelin tässä nyt olevan jonkun sinun päässäsi keksimän koston paikka. Oikeassa olin. :)

Olisiko mun pitänyt syyttää sun viime voitosta, että voitit sen pelkästään koska sidoit alotuksia?
Ei? Miksi pitäisi? Minusta oli hienoa, että lopuksi totesit "parempi voitti", jolloin keskusteluun saatiin sinetti ja siitä jäi edes jonkinlainen hyvä maku suuhun. Valitettavasti tässä kohtaa en asenteestasi johtuen voi todeta, että parempi voitti.

Lienee parempi, että ei pelata enää, odotellaan valikossa, siitähän sä tunnut tykkäävän muutenkin.

Olkoon tämä ratkaisematon.
Näköjään keskustelen jonkun verran nuoremman kanssa, jolla on melko yksinkertaiset defenssikeinot käytössä. : D Tehdään niin kuin parhaaksi näet. Älä jatkossa huutele kerskaillen perseilyvoittojasi. Jatka reilua pelaamista, jos sitä muiltakin vaadit. Tao nyt se sinne kuulaasi. :)

Kertokaa joku mitä teen, peli on niin hukassa että pakenen 1min jälkeen kun botti päättää huitasta mailalla naamaan (sori makee, en kestä vain tätä paskaa).. Aivan käsittämätöntä paskaa tää oma pelaaminen, hyvä jos voitan lvl 1:t tällä meiningillä. Ei kerta kaikkiaan mistään tuu mitään, puolustus ihan kauheaa, oma valttini hyökkäys on ihan hukassa. Tuntuu vain siltä että pelaajistani pääse kävellen ohi ja vastustajan maalivahdit koppaa jokaisen vedon kun omassa päässä ennen hyvin pelannut Ward höntyilee.. Häviin varmaan jokaiselle joka tulee vastaan tätä menoa, mitä v*ttua mä teen kun ennen voitin varmaan kaikki. :D

Sama ongelma tällä hetkellä. Oon tosissani tuuminut uuden joukkueen tekoa tai sitten GM connected-muotoon vaihtamista. Valehtelematta joka ottelussa 2-4 tolppalaukausta, lirumaaleja Luongon sekä Smithin jalkojen välistä, puolustajien täydellistä seisahtumista (ja heikkoa taklausvoimaa!!!) ja mikä pahinta maaleja saan hädin tuskin 2 ottelussa. :confused:

Vietsun "pidä tauko"-neuvoakin on koitettu.

Sama ongelma tällä hetkellä. Oon tosissani tuuminut uuden joukkueen tekoa tai sitten GM connected-muotoon vaihtamista. Valehtelematta joka ottelussa 2-4 tolppalaukausta, lirumaaleja Luongon sekä Smithin jalkojen välistä, puolustajien täydellistä seisahtumista (ja heikkoa taklausvoimaa!!!) ja mikä pahinta maaleja saan hädin tuskin 2 ottelussa. :confused:

Vietsun "pidä tauko"-neuvoakin on koitettu.

Ollaan sit samassa veneessä, itsellänikin aivan samoja ongelmia. Puolustus jäätyy entistä enemmän, uudet hankinnat Suter-Karlsson ei ole ongelma. Jossakin mättää ja pahasti. Enkä uskokaan että Hossassa olisi vika, pirun hyvä kaveri ja kova snaippaa. 3. Ketju on ehkä paras ketjuni, ainoa joka ei feilaa pahasti ja pelaa tasaisesti joka pelissä. Gaborik on alkanut tyrkkimään, ei äijästä oo enää mihinkään ja sama homma Zetterillä. Datsyuk pelasti viime pelissä 2:lla maalillaan, ja se on varmaan vika jonka tulen vaihtamaan pois jos edes vaihdan ketään.. En osaa vaan lopettaa pelaamista silloin kuin pitäis..

Joku saakeli päänsisäinen vika, ei vaan peli suju sillein kun se on ennen sujunut. Jospa jatkan sitä entistä mallia, eli 1-2 peliä päivässä ja voittoon lopetus. Tai sitten jos sama ralli jatkuu niin siirryn suosiolla vs. puolelle tai takaisin EASHL:ään, kunhan kaveri sais nettinsä takas..

Ehkäpä tästäkin päästäis pian ohi ja taas oikeille raiteille, nyt vaan tekee mieli pelaa kokoajan vaikka häviö tulee melkein 75% varmuudella. Pidän päivän tauon, huomenna se onnistuu kun on muuta menoa.

Mä oon ollu tossa samassa s##tanan suossa jo koko joulukuun... täysin samalla fiiliksellä, oma about 1,1-1,3 miljoonan kiekon miehistö häviää näille aloituspakka äijille mennen tullen... Joulukuun statsit 52-57-3, kun edeltävät kuukaudet on mennyt tahtiin 2-4 voittoa 1 häviö... Parhaat ja tasaisimmat ottelut on edelleen about lvl 28-36 pelaajia vastaan, oma leveli on tippunut tämän kuun aikana 34--->22 :cool: mahtavaa...

No ehkä tästä suosta noustaan tai sitten ei, aika näyttää...

EDIT// Meidän pitäs hextoni pelata jonkinsortin heittopussien säälipleijarit ku kuukausi loppuu ;)

Mä oon ollu tossa samassa s##tanan suossa jo koko joulukuun... täysin samalla fiiliksellä, oma about 1,1-1,3 miljoonan kiekon miehistö häviää näille aloituspakka äijille mennen tullen... Joulukuun statsit 52-57-3, kun edeltävät kuukaudet on mennyt tahtiin 2-4 voittoa 1 häviö... Parhaat ja tasaisimmat ottelut on edelleen about lvl 28-36 pelaajia vastaan, oma leveli on tippunut tämän kuun aikana 34--->22 :cool: mahtavaa...

No ehkä tästä suosta noustaan tai sitten ei, aika näyttää...

Juu mulla menee sellasta rataa että voitan, häviän, voitan, häviän, voitan, voitan, voitan, häviän, häviän, häviän, häviän, voitan, häviän, voitan jne. Tän kk statit ihan kelvolliset tällä hetkellä (33-11-3), mutta kun on tottunut siihen että voittaa ainakin 5 peliä ennen kuin häviää yhtäkään tai se häviäminen on ollut yhden tai kahden pelin mittaista, nyt se on jatkuvaa. Tän vk:n statit jtn 7-4-3 luokkaa, ihan päin v*ttua menee.. Olin sijalla 16. eilen tai toissapäivänä, nyt varmaan jossain 25:n paikkeilla pörrään, ei onneksi mikään maailmaloppu mutta kohta tullaan ryminällä alas jos ei peli ala sujumaan.

EDIT// Meidän pitäs hextoni pelata jonkinsortin heittopussien säälipleijarit ku kuukausi loppuu

Joo ja voittaja saa 2,000 kiekkoa? =D Juuei, nyt ei maistu yksikään peli tuttuja vastaan. En halua aiheuttaa hämminkiä jos vaikka hermostun. :D

Piti vielä mainita että meikän jätkät on käyny myös loukkantumaan enemmän otteluissa. Esim. W. Simmonds on jääny jäähän makaamaan neljästi kuuden ottelun aikana. Lopputuloksena vartalovamma 9 peliä tai joku muu vastaava. Yhdessä pelissä Simmondsin lisäksi lähti myös koppiin ruikuttumaan E. Kane. Pitääkö nää vässykät nyt sitten vaihtaa pois vaikka ennen olivat hyviä?

Jos hexton muuten yhtään tota GM:ää harkitset niin voitas heittopussien aloitteesta jonkulaista aktiivista liigaa kehitellä.

Ja sieltä: Patrick Marleau 1200 Osta heti.

Ostakaa lapset lisää pakkoja, ostakaa... ;)

Ja jos jollain on myydä kohtuu hintaista Perryä tai Kesleriä, ottakaapa yhteyttä.

Ja sieltä: Patrick Marleau 1200 Osta heti.

Ostakaa lapset lisää pakkoja, ostakaa... ;)

Ja jos jollain on myydä kohtuu hintaista Perryä tai Kesleriä, ottakaapa yhteyttä.

Myykkön tuon Marleaun mulle 25k? ;)

Itellä joulukuun sijotus taitaa olla 15. oli tuossa 8 ottelun voittoputki, mutta käsittämätöntä paskaa silti. Vastustajat välillä ihan surkeita, mutta yhtäkkiä vaan en saa kiekkoa enään ollenkaan pois ja jos sen saan niin on suoritus jos jokin, että pidän sitä 5 sekuntia kunnes taas vihollisella..

Myykkön tuon Marleaun mulle 25k? ;)

Itellä joulukuun sijotus taitaa olla 15. oli tuossa 8 ottelun voittoputki, mutta käsittämätöntä paskaa silti. Vastustajat välillä ihan surkeita, mutta yhtäkkiä vaan en saa kiekkoa enään ollenkaan pois ja jos sen saan niin on suoritus jos jokin, että pidän sitä 5 sekuntia kunnes taas vihollisella..

Kannattaa ostaa nyt kun hinnat on alhaalla, Marleautakin oon nähny pari jo 28k:lla, eikä edes menny heti. Muuten ihan kuivaa ryöstöjen kannalta, ei vaan napsu kohdalle. Muutaman 15k:n ukon olen saanut 10k:lla mutta siihen sekin on jäänyt.

Kiitän Vilkastusta päivän piristyksestä, oli ehkä hauskimmat pelit ikinä. Niissä sattu ja tapahtu, Zetterikin sai Datsyukilta hoidon kun pelin lopussa päätti loukkaantua, Datsyuk vähän kyykisteli Zetterin päällä ja silitteli. :D

Pelin alkuun kaveri iski 2 etuyläkulma maalia armottomalla lagilla. Tulin sit tasoihin ja meninkin sitten paremmalla pelillä 6-2 johtoon jollon rupes tulee viestiä et korjaa nettis, oot päivän paskin vastustaja ja kiitä EAta voitosta. Noh, näinhän sit kävi et pari minuuttia ennen loppua kaveri lopetti pelaamisen ja jäi lipumaan paikoilleen, 8sek ennen loppua ruudulle tulee pyörimään odotetusti "Odota hetki" -> Yhteys muihin pelaajiin on katkennut. On se jännä kun ei pääse yläkulmiin heittelemää ni samantie on pelikirja sekasin ja paskat housussa katsotaan kun omaan päähän tulee maaleja liukuhihnalta, ihan vastustajan omasta paskuudesta johtuen. :DKaverin Psn oli siis Kerhoo73 ja joukkue KCMD Mafia, omalle mustalle listalle joutuu kyllä..edit. Vielä tuli mieleen, et EAn pitäis tehä joku lisä et viimesellä minuutilla et voi poistua vaan peli on pakko pelata loppuun :D
Tuo kuulostaa kyllä siltä, että teikä itse lagasi ja kaveri otti siitä kilarit. Suoraan sanottuna jos sinä lagaisit meikäläistä vastaan, niin voit olla varma, että teikän inbox/ tämä palsta laulaa. Itse olen muistaakseni KCMD Mafiaa pelannut ja ei se meikää vastaan lagannut eli ainoa joka joutaisi mustalle listalle olet sinä. Jotenkin voisin meinaa eläytyä vastustajasi asemaan ja jos lagasit niin pahasti, niin mitä muuta siinä lagissa voi tehdä? Huikeita koko kentän soolo kyniä? Ja viimeiseen boldattuun: Meinasitko miten estää sen, jos joku painaa PlayStationinsa pois päältä? Joku maaginen magneettikenttä ohjaimen ja käsien välille vai? Äly hoi oikeasti.

Ööö, onks kukaan saanu selville et mihi toi Raeh87 raportoi ja hankkii bannit? Äske otti rage quitit 3-1 tilanteessa ja inbox pommitus alko samantien :D

Ylös Bottom