Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Huoh. Rasittavaa pelata noilla lentokentillä.. Tästä eteenpäin kaikki jättikaukalossa pelaavat pääsevät mukavasti blacklistille. Tappaa tunnelman pelistä ihan kokonaan ja muutenkin ei tuolla ole mitään tekemistä enää jääkiekon kanssa. Luonnollisesti vielä 2-1 turpaan jatkoajalla. Eipä tunnu muutenkaan peli sujuvan sitten yhtään. Nää on taas näitä päiviä.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tappio ei sinäänsä harmita, tiukka hyvä matsi, hienon maalin teit vielä loppuun, mutta sitominen vitutti, parempi kuitenkin voitti, i guess.

Toivottavasti seuraavaksi kun kohdataan, uskallat pelata heti, etkä ''ärsytä'' quittailemalla, on sitten varma ettei sen jälkeen enää kohdata. Mulla on parempaakin tekemistä kun katsella muiden pelleilyä ja karkuun juoksemista.
Näin totesit viime kerran lopuksi. Julistit, kuinka olet kunnollisen pelaamisen edustaja ja että minun pelityylini on päin persettä. Toivoit minulta reilumpaa otetta seuraavaan peliin.

edit. haha boooooooooom! Klementiini kaatu 4-0 jossain 10min kohdilla ragequit. Ihanan suloinen kosto. Ja ennen kuin herra ehtii tänne kirjoittamaan yhtään mitään, myönnän heti että kulutin ensimmäisen av:n aikaa. Viime kohtaamisesta oli sen verran hampaan kolossa.. Jospa se tästä lähtee kulkemaan..

Arvomaailma taisi mennä tällä välillä sinun osalta kokonaan uusiksi? Myönnät siis itsekin että heti alussa päätit paskoa pelin päälle niin, että peli-ilo ja yrittämisen halu häviäisi osaltani kokonaan.

Eli tämä sinun "suloinen kosto" tarkoitti nyt siis mitä?
Peli eteni haluamallasi tavalla: Sait vietyä peli-iloni heti alussa ja onnenkantamoisilla sait vieläpä pelin alussa 4-0, jolloin en jaksanut enää kyseistä touhua katsella. : D Siinä vasta kunniakkaan pelaajan "suloinen kosto" ja vieläkin mahtavampi voitto. Mutta jos nyt sit et tule tänne enää muilta vaatimaan kunnollista pelaamista, kun kerran itsekin tilaisuuden tullen niistä tavoista joustat. Opetus: Jos väität että sinulla on periaatteita, pidä niistä kiinni.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Näin totesit viime kerran lopuksi. Julistit, kuinka olet kunnollisen pelaamisen edustaja ja että minun pelityylini on päin persettä. Toivoit minulta reilumpaa otetta seuraavaan peliin.



Arvomaailma taisi mennä tällä välillä sinun osalta kokonaan uusiksi? Myönnät siis itsekin että heti alussa päätit paskoa pelin päälle niin, että peli-ilo ja yrittämisen halu häviäisi osaltani kokonaan.

Eli tämä sinun "suloinen kosto" tarkoitti nyt siis mitä?
Peli eteni haluamallasi tavalla: Sait vietyä peli-iloni heti alussa ja onnenkantamoisilla sait vieläpä pelin alussa 4-0, jolloin en jaksanut enää kyseistä touhua katsella. : D Siinä vasta kunniakkaan pelaajan "suloinen kosto" ja vieläkin mahtavampi voitto. Mutta jos nyt sit et tule tänne enää muilta vaatimaan kunnollista pelaamista, kun kerran itsekin tilaisuuden tullen niistä tavoista joustat. Opetus: Jos väität että sinulla on periaatteita, pidä niistä kiinni.

Oletin, että sä haluat leikkiä taas, kun et ekalla kerralla suostunut pelaamaan vaan odotit muutaman minuutin ja quittasit menemään. Muistelin että viimeksi julistit haluavasi olla ärsyttävä pelaaja, nyt kun joku on sua vastaan ärsyttävä pelaaja, se on väärin? Ihan sama mulle. Mä sain ns. kostoni.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kivaa kusetusta toi pakkakauppa! Tossa ilmotus taulul lukee et 34 korttii ja kaupan siin pakka kohdas lukee et 30 sit on viel eroo nois rare korttien määräs. WTF. Ketää ostanu ja kiinnittäny huomioo et kuin monta niitä nyt sitte oikeesti saa. Mukavasti kustaan linssii taas hianol mainoksel!:mad:
 
Katinmarjat TAAS täytyy todeta mitään tasoitusta EI ole,

maalipaikat meikeläiselle n 15-2 ,mutta AVUSTAAHAN kone miljoonaporukkaa NIIN että ne 2 maalia sit tulee.

Ne tasotukset tulee aina alempilevelisiä vastaan. Kertaakaan ei ole tullut turpaan selkeästi hallitussa pelissä pelaajalta joka on +-5 taitotasoa. Sen sijaan noita 20-7 levelisiä vastaan niitä tulee todella usein, ja pääseehän sitä joskus itekkin voittamaan pelin 5-1 vaikka maalipaikat vastustajalle 20-3.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oletin, että sä haluat leikkiä taas, kun et ekalla kerralla suostunut pelaamaan vaan odotit muutaman minuutin ja quittasit menemään. Muistelin että viimeksi julistit haluavasi olla ärsyttävä pelaaja, nyt kun joku on sua vastaan ärsyttävä pelaaja, se on väärin? Ihan sama mulle. Mä sain ns. kostoni.

En sanonut että on väärin. En ole edes katkera, koska mulla taitaa olla tällä hetkellä seittemän räkähäviön putki menossa. : D Pointti oli, että älä ässäile perseilyvoitoillasi, jos samalla vaadit muilta kunnollista peliä.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Sinne hävis viimesetkin uskot tätä peliä kohtaan. 7min jälkeen johdan 3-0 ja sen jälkeen mulla ollu mitään asiaa kiekkoon ja oisin varmaan loppupelin voinut pelata ilman molaria. 4-5 turpaan, kun vikalla minuutilla Mason näyttää "taitojaan". Ihan naurettavaa, ettei HUTissa pysty vaihtamaan molaria vaikka penkillä kuitenkin istuu toinen kassari, jolla vieläpä sopimus kuluu.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pitikin äsken mennä avautumaan noista kansainvälisistä jättikaukaloista. Nyt viimeisissä neljässä matsissa kolme lentokenttää ja tatti otsassa senkun kasvaa. Jes Jes Jes! Tässä muille ison kaukaloiden välttelijöille viimeisimmät niitä käyttävät sankarit:

puuhahossu
X-Spitfire-X
Ko-Zir
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

En sanonut että on väärin. En ole edes katkera, koska mulla taitaa olla tällä hetkellä seittemän räkähäviön putki menossa. : D Pointti oli, että älä ässäile perseilyvoitoillasi, jos samalla vaadit muilta kunnollista peliä.

Mikä helvetin perseilyvoitto? Sain alivoiman, niin siirretyn rangaistuksen aikana sä kaartelit omassa päässä kiekolla ja mun päässä. Sitten kulutin puolet alivoimasta samalla tapaa luistelemalla, kuten sinä. Sekö teki voitostani perseilyvoiton? Vai se, että tein kaksi tuurimaali, tekee voitostani perseilyvoiton? Valoita nyt vähän. Niin ja muuten, miksi lähdit ekalla kerralla karkuun? Halusit olla ärsyttävä vastustaja?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Voi nyt juma****a, vastaan tuli KCMD Mafia miljoonaporukka, pelin alkuun kaveri iski 2 etuyläkulma maalia armottomalla lagilla. Tulin sit tasoihin ja meninkin sitten paremmalla pelillä 6-2 johtoon jollon rupes tulee viestiä et korjaa nettis, oot päivän paskin vastustaja ja kiitä EAta voitosta. Noh, näinhän sit kävi et pari minuuttia ennen loppua kaveri lopetti pelaamisen ja jäi lipumaan paikoilleen, 8sek ennen loppua ruudulle tulee pyörimään odotetusti "Odota hetki" -> Yhteys muihin pelaajiin on katkennut. On se jännä kun ei pääse yläkulmiin heittelemää ni samantie on pelikirja sekasin ja paskat housussa katsotaan kun omaan päähän tulee maaleja liukuhihnalta, ihan vastustajan omasta paskuudesta johtuen. :D

Kaverin Psn oli siis Kerhoo73 ja joukkue KCMD Mafia, omalle mustalle listalle joutuu kyllä..

edit. Vielä tuli mieleen, et EAn pitäis tehä joku lisä et viimesellä minuutilla et voi poistua vaan peli on pakko pelata loppuun :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kerranki hyvä tuuri..

Tuli 5k pakasta M.ST-LOUIS :)

varmaa joku 20 pakkaa ostettu 2kk aikana eikä ikinä oo tullu mitää..
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pitäisi varmaan opetella työ ryöstöjen teko mutta liikaa vaivaa. Datsuykit maksaa sen 300k ja nappikaupan pyöritys tuottanut vasta 30k. Noh, myyntiin menossa Doughty, Cammaleri, Thornton myöhemmässä vaiheessa, Semin nyt ainakin. Siinä päästään ehkä sinne 100-120k vaiheille ja sitten vaan ehkä huutokaupan hinkkausta, en tiedä. Olisko hextonilla tai muilla pientä tipsiä et miten noita puckseja saa nostettua enempi? Kiekkoja en lähde ostamaan, jotenkin se on vähän etiikan vastaista omasta mielestä.

Pelillisesti pakko sanoa että on tuo Erik Karlsson hirveä viivapelote. Kuuteen peliin kaveri nyt mulla painanut 8 kaappia. Viivaan, kärkikarvaaja dekellä pois, pari askelta sisään ja PAM! Ei se maailman kovin lämäri ole mutta siellä takakulmassa on putken alla tai tuopinkorkuisena tilaa hyvin usein. Enää ei vituta että tuli ilmaispakasta, sementoinut paikkansa 2. pakkipariin ja 1.yvhen.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pitäisi varmaan opetella työ ryöstöjen teko mutta liikaa vaivaa. Datsuykit maksaa sen 300k ja nappikaupan pyöritys tuottanut vasta 30k. Noh, myyntiin menossa Doughty, Cammaleri, Thornton myöhemmässä vaiheessa, Semin nyt ainakin. Siinä päästään ehkä sinne 100-120k vaiheille ja sitten vaan ehkä huutokaupan hinkkausta, en tiedä.

Huomenta! Itseltäni esimerkkiä eiliseltä: Samalla kaverilla Datsuyk pyöri muutaman kerran marketissa eri hinnoin ja aina tunnin myyntiajoin. Ajattelin koittaa hepillä jäätä ja laitoin noin puoli tuntia ennen myyntiajan loppumista vaihtotarjouksen menemään. Tarjoukseni oli Gaborik + 45k kiekkoja. Pari minuuttia ennen huutokaupan loppua seurantalistaani ilmestyi Datsuyk hyväksytyn kaupan merkiksi. Gaborikin hinta tällä hetkellä ehkäpä noin 120k eli 165k tulee lyhyellä matematiikalla. Itselleni tuli myöhäinen joulumieli ja toivon, että myyjäkin on Marianiinsa tyytyväinen. Mulla olis vielä toinen Gaborik, jos koittais tänään vaikka Malkinia? :) Kaupasta tulleesta Datsuykista en ole varma, että jääkö mun sekavaan rosteriin pyörimään vai laitanko jatkamaan matkaa, mutta ihan 165k:lla se ei minulta liikahda.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ihan ok päivä, yhden pakan ostin sieltä tuli mm. Gagne, Kronwall, Plekanec, VP-OP-kortti + jotain joukkueenvaihtokortteja eli ehkä jopa pienen pieni voitto sen suhteen.

Ryöstöjä tarttu mukavasti, ehkä merkittävimmät
-M. Hossa 17k
-M. Smith 900
-Briere 650
-J. Carter 7500
-D. Boyle 1250
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pitäisi varmaan opetella työ ryöstöjen teko mutta liikaa vaivaa. Datsuykit maksaa sen 300k ja nappikaupan pyöritys tuottanut vasta 30k. Noh, myyntiin menossa Doughty, Cammaleri, Thornton myöhemmässä vaiheessa, Semin nyt ainakin. Siinä päästään ehkä sinne 100-120k vaiheille ja sitten vaan ehkä huutokaupan hinkkausta, en tiedä. Olisko hextonilla tai muilla pientä tipsiä et miten noita puckseja saa nostettua enempi? Kiekkoja en lähde ostamaan, jotenkin se on vähän etiikan vastaista omasta mielestä.

Pelillisesti pakko sanoa että on tuo Erik Karlsson hirveä viivapelote. Kuuteen peliin kaveri nyt mulla painanut 8 kaappia. Viivaan, kärkikarvaaja dekellä pois, pari askelta sisään ja PAM! Ei se maailman kovin lämäri ole mutta siellä takakulmassa on putken alla tai tuopinkorkuisena tilaa hyvin usein. Enää ei vituta että tuli ilmaispakasta, sementoinut paikkansa 2. pakkipariin ja 1.yvhen.

Ei mulla muita vinkkejä oo ku ryöstöt. Yksityiskohtia en halua kertoa taas, edellisiltä sivuilta löytyy (saa mennä aika paljon taaksepäin). Muutenkin tuo tyyli on kuihtumassa kun kaikki tietää sen, nyt se jolla ajotus ja vikkelät sormet matchaa niin yleensä saa ne parhaat. Eilen nappasin vain Pietrangelon 6k:lla parhaana, en sit jaksanu kytäillä sen enempää vaikka about 50k teinkin koko illassa. 35k meni pakettiin ja sieltä tuli vain Semin.

Piti itsekin ostaa tuo Karlsson kokoonpanoon, vaikka näin IFK miehenäkin vihaan Jokerit pelaajia. Mutta kyllä tuo Karlsson on ollut sen verta maaginen BeaGM:ssä ja dominoi NHL:ssä viime kautena niin onhan se pakko hommaa. :p

Huomenta! Itseltäni esimerkkiä eiliseltä: Samalla kaverilla Datsuyk pyöri muutaman kerran marketissa eri hinnoin ja aina tunnin myyntiajoin. Ajattelin koittaa hepillä jäätä ja laitoin noin puoli tuntia ennen myyntiajan loppumista vaihtotarjouksen menemään. Tarjoukseni oli Gaborik + 45k kiekkoja. Pari minuuttia ennen huutokaupan loppua seurantalistaani ilmestyi Datsuyk hyväksytyn kaupan merkiksi. Gaborikin hinta tällä hetkellä ehkäpä noin 120k eli 165k tulee lyhyellä matematiikalla. Itselleni tuli myöhäinen joulumieli ja toivon, että myyjäkin on Marianiinsa tyytyväinen. Mulla olis vielä toinen Gaborik, jos koittais tänään vaikka Malkinia? :) Kaupasta tulleesta Datsuykista en ole varma, että jääkö mun sekavaan rosteriin pyörimään vai laitanko jatkamaan matkaa, mutta ihan 165k:lla se ei minulta liikahda.

Aika hyvä diili, kuka lie tommosenkin hyväksy.. Varmaan joku Gaborik fani. Nopeasti laskettuna jäät voitolle suunnilleen 100k tolla diilillä, hitsi kun pitäis varmaan itsekin alkaa harrastaa tota treidaamista ryöstöjen sijaan. Yks herra EA:n foorumilla tekee v*tusti voittoa tollein.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nuo lentokentät yleistyny näköjään, jonkun verran tulee nykyään jo, oliskohan just sen takia että moni vihaa niitä?

Pakan takia viime yönä tuli tehtyä 7k:n pääomasta 30k joka mun mielestä ihan kivasti. Ostin erittäin halvalla pelaajia ja myin myös halvalla. Cam Wardin sain hankittua myös, 2 peliä ja T% 93,18 ja 3 häkkiä mennyt taakse. Melko varma kaveri ollut tähän mennessä, vie Lehtosta ja Hilleriä ihan kympillä, yks ainoo helpohko mennyt.

Myers saapu myös kokoonpanoon, myin J Johnson - E Johnson pakkiparin pois huonon +/- tilastoidensa takia, muut pakkiparit 20 ottelussa +10 niin Johnsonit molemmat muutaman miinuksille.. Tilalla tuli hankittua Bouwmeester - Myers, vaihtelin vähän kapteenikortteja ja Bouw nyt kapuna ja Myers varakapuna ja iskin ukot kakkoseen. 2pelin jälkeen Bouw 2+0 ja Myers 0+0 molempien +/- näyttää nollaa, pitää vielä vähän enemmän noilla pelailla, että näkee kuinka hyviä nuo oikeesti on.

Joku puhui Spitfirestä täällä, kyllä, pelaa lentokentällä. Äsken häntä vastaan tahkosin, vikassa erässä tuntus kaveria reboundit kiinnostavan, en sitten tiedä kyrsiintykö mun pelityyliin vai oliko voittamisen halu vaan liian suuri? Noh, kumminkin 4-2 voitto, oli muuten uskomaton lämäri fanööfillä ;)

30k massia, nyt kun vähän yli 20 ottelua tilastoinut omia pelejä voi sen verran sanoa, että Lupulin nosto ykköseen Bennin tilalle ollut erittäin hyvä juttu.
Lupul - Bergeron - Havlat ollut mainio. 4. kenttä hoitaa myös hommansa eli tuo Lombardi - Stoll - Grabner, mutta 2. ja 3. kentät ontuvat jonkun verran, 2. kenttä osuu satunnaisesti, mutta 3. kenttä varsinkin aivan kuraa. Olen yrittänyt tehdä muutoksia noissa kentissä, mutta ei oo tuntunu auttavan. 3. kenttäni Michalek - Koivu - Pominville kaipais ehkä uutta verta, 30k tosiaan rahaa, ehdotuksia otetaan vastaan.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Aika hyvä diili, kuka lie tommosenkin hyväksy.. Varmaan joku Gaborik fani. Nopeasti laskettuna jäät voitolle suunnilleen 100k tolla diilillä, hitsi kun pitäis varmaan itsekin alkaa harrastaa tota treidaamista ryöstöjen sijaan. Yks herra EA:n foorumilla tekee v*tusti voittoa tollein.

Itsellä menee tämä touhu niin, että laittelen näitä ison rahan ja lyhyen myyntiajan kortteja kuten Datsuyk, Malkin + tietyt SOTW-kortit jne. tuonne seurantalistoille. Sieltä on sitten mielestäni helppo noukkia tiettyjä kortteja joilla ei ole oikein juuri sillä hetkellä menekkiä. Myös joukkueen nimestä saa paljon tietoa jo päättelemällä mistä päin maailmaa korttia tuupataan kaupaksi. Esim. itänaapurimme on aika perso juuri oman maansa ukoille ja pitää niitä ehkä liiankin isossa arvossa.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Piti itsekin ostaa tuo Karlsson kokoonpanoon, vaikka näin IFK miehenäkin vihaan Jokerit pelaajia. Mutta kyllä tuo Karlsson on ollut sen verta maaginen BeaGM:ssä ja dominoi NHL:ssä viime kautena niin onhan se pakko hommaa. :p

Pilalla... hyvä mies pilalla... ;) Mut Karlssonin suhteen voit jo pelata vapautuneemmin ku äijä ei enää tammikuussa narri-paidassa kiekkoile...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itsellä menee tämä touhu niin, että laittelen näitä ison rahan ja lyhyen myyntiajan kortteja kuten Datsuyk, Malkin + tietyt SOTW-kortit jne. tuonne seurantalistoille. Sieltä on sitten mielestäni helppo noukkia tiettyjä kortteja joilla ei ole oikein juuri sillä hetkellä menekkiä. Myös joukkueen nimestä saa paljon tietoa jo päättelemällä mistä päin maailmaa korttia tuupataan kaupaksi. Esim. itänaapurimme on aika perso juuri oman maansa ukoille ja pitää niitä ehkä liiankin isossa arvossa.

Tätä oon kyllä miettiny, pitää pistää kokeiluun tämä strategia. Yks hyypiö tuolla EA foorumilla on tässä pirun hyvä, tunnistaa nuubin tosta vaan ja saa ryöstön treidin avulla joka tuottaa about 200k. Yksi kaveri sai SOTW Datsyukin silloi oisko ollu pelin tokalla viikolla: Letang ja 50k :D

Pilalla... hyvä mies pilalla... ;) Mut Karlssonin suhteen voit jo pelata vapautuneemmin ku äijä ei enää tammikuussa narri-paidassa kiekkoile...

Äläs nyt, en edes seuraa SM-liigaa, ei vois vähempääkään kiinnostaa. Jääkiekko on ollu ihan unholassa kun NHL:llää ei ole ollut, v*tuttaa jo..
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kaupasta tulleesta Datsuykista en ole varma, että jääkö mun sekavaan rosteriin pyörimään vai laitanko jatkamaan matkaa, mutta ihan 165k:lla se ei minulta liikahda.

Ja sinne marketin listoille lähti Pavel. Laitoin tunniksi ja pyyntö lähdössä 250k. Ei taida silti tätä kautta mennä kaupaksi, kun kaikki tietävät miten se on "koijattu" :D.
 
Ylös Bottom