Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hexton13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pari kysymystä:

Hirveellä tsägällä onnistuin voittamaan Amateur playoffit ja nyt kun tulee se viirinnostoalkuanimaatio, nii 95% jengistä quittaa saman tien. Tuleeko se nykyään aina kotipeleissä vai lähteekö se menemään kun play-offit loppuut tj? Ei siinä mitään, mut en edes oo niin kauheen hyvä pelaaja, et häviön pelossa tarvis aina quittaa.

Lisäksi ajattelin budjetoida n. 10k maalivahtiin ja oon miettinyt Lehtosta, SOTW Crawfordia, Kiprusoffia ja Bäckströmiä (SOTW Niemi taitaa mennä vähän budjetista yli.) Onko kokemuksia tai voitteko suositella jotain muuta maalivahtia?

Osta multa sotw Niemi 10k. Maksoin itse aikoinaan enemmän mutta kun ei ole enää tarvetta. Tilalla on P.Rinne ja boostattu markström. Miten voi olla mahdollista että viritinmarkströmin ja laitoin kestoa, ja keston loputtua laitoin seuraavan keston perään. Ei pitäis olla mahdollista, mutta silloin kyllä oli :D
 
Onko taas muutettu jotenkin peliä, kun playoffien finaalissa kaveri lähti menee enkä edenny seuraavalle rundille. Ehkä ihan hyvä jos porukka juoksee jo viirianimaation takia karkuun. Onneks heitti ulos servuilta ja playoffeista finaalin uusinnan ekalla minuutilla. No ainakin tiedän miks pidin taukoa tästä paskasta. Tietty tää pelimuoto on haastava servuille mutta vois kolnen vuoden aikana odottaa jotain parannuksia maksulliseen peliin.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Amatööri-pleijarit tuli selvitettyä ekalla, nyt kun koitan hakea ammattilaispleijareita, ei löydy vastustajia. Kait täytyy sitten illalla hakee pelejä jos löytys...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pucksit tuli pelistä ja tilastot päivitty ja voitto näkyy päävalikossa, mutta leaderboard näyttää tappiota??
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Noniin, nyt on amatööri-pleijarit voitettu. Pelailin tossa noita ammattilais-pleijareita. Ekan pelin voitin, mutta tokan pelin hävisin aivan järkyttävän lagin takia. Kaiken lisäksi tuo vastustaja pelasi isolla jäällä...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Amatööri-pleijarit tuli selvitettyä ekalla, nyt kun koitan hakea ammattilaispleijareita, ei löydy vastustajia. Kait täytyy sitten illalla hakee pelejä jos löytys...


nojooo varmaan 30m tässä koneella olon ohessa oon ite hakenu vihua ja ei tuu ketään....ihan varmasti viimeset pleiajrit mitä koitan etes pelata.vatuttaa niin ettei veri kohta enää kierrä...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tänään taisin kohdata koko pelin parhaimman pelaajan, Rollikan. Kaverin avauskentällisen pelaajat Cogliano, Hudler ja Helm herättävät jo alkuun pelkotilan: voivatko mm. kankeahkot pakkini Chara ja Myers pysyä moisten vikkeläkinttuisten veijareiden kyydissä. Tiesin varmasti, että kyseiset pelaajat ovat entuudestaan jo vastustajani suosikkipelaajia myös oikeassa elämässä, eivätkä olleet päässeet kyseiseen kokoonpanoon pelkästään nopeutensa ansiosta. Vaikka tiedän, etten ole lähellekään pelin parhaimmista pelaajista uskon että uudistettu ykkösnyrkkini Marleau-Kesler-Nash pystyy kuitenkin haastamaan vastustajan tähtisikermän.

Peli käynnistyy omalta osaltani todella hienosti pitkällä, monen minuutin pyörityksellä vastustajan päässä. Oudosti, laukaukset eivät kuitenkaan tunnu osuvan maalia kohti. En kuitenkaan lannistu vaan jatkan seuraavaan vaihtoon, uskoen jo maalin tulevan ennemmin tai myöhemmin. Vastustajan pelaajat kuitenkin pysähtyvät jatkuvasti isokokoisten pakkien taklauksiin eikä paikkoja kaverille siunaannu. Kuitenkin hieman myöhemmin pääsee vastustajan tuulennopea Cogliano laidasta läpi 2-1 hyökkäykseen ja hieman myöhemmin kiekko on maalissa. Ennen tätä päivää en uskonut että missään videopelissä voi nähdä tällaista luonnollista kauneutta, silkkaa puhdasta kiekonkäsittelyn ja silmä-käsi -kordinaation ihannoitavaa hallintaa. Coglianon lähes taianomainen rystysivallus lähtee kuin hidastetusti kaverin mailasta. Kiekko tuntuu leijuvan jopa hauskasti sanottuna keijumaisen sirosti juuri maalivahtini Cam "Jumalanpoika" Wardin polkkeeseen, josta tämä tasaisenvarma maalivahti potkaisee kiekon sattumalta suoraan vastustajan toisen hyökkääjän lapaan. Ja, ai että kun siinä katsojaa herkuteltiin hienolla "nepillä" maaliin, Wardin sätkiessä epätoivoisesti maassa äskeisen pommituksen jälkeen. Peli on 1-0.

Vastustajan huikeista, monipuolisistakin hyökkäyksistä huolimatta peli tuntuu pyörivän vastustajani päässä. Jostain kumman syystä ennen niin taitavat hyökkäjääni tuntuvat kangistuneen ja hidastuneen vastustajan ainutlaatuisen hyvyyden edessä. Ja kas kummaa, seuraavan maalin tekee vastapuolen aina niin vekkulimainen veijari, Jiri Hudler. Tämäkin maali hipoo jo taiteen rajoja, sen yksinkertaisella, mutta niin elegantilla tyylillään: maila liikkuu nopeasti vasemmalle, oikealle, vasemmalle ja pam, kiekko tyhjään reppuun. Vaikka tiedän, että tällaista maalia ei ole missään nimessä voitu nähdä aikaisemmin, johtuen juurikin sen monipuolisista harhautuksista ja kylmänviileästä viimeistelystä, tunnen kuitenkin kummallisen ns. deja vu -tunteen. Kyllä, siis sellainen tunne että tämä on nähty aiemminkin. 2-0.

En kuitenkaan luovuta vaan jatkan urheellisesti taistoa. Pyöritän jälleen peliä ja kiekko siirretään viivan Burnsille, tuolle ihmisyyden ihannekuvapojalle, joka yrittää pyörähtää ohi vastustajan kärkikarvaajasta. Jostain syystä käännös on tahmea ja vastustajan pelaaja saa kiekon ja painaa yksinläpi-hyökkäykseen. Kun huomaan että puolustajani eivät enää saa pelaajaa kiinni, uskon kuitenkin Wardin ottavan pojalta luulot pois perusvarmalla torjunnallaan. Mutta voitteko uskoa, vastustaja pystyy toistamaan toisen maalin harhautuksen täysin identtisellä tavalla. En voi henkilökohtaisesti uskoa silmiäni, ja minua alkaa tässä vaiheessa jo hieman pelottamaan. Voiko tuollaisen taitomäärän omaavaa pelaajaa olla yksinkertaisesti olemassa, vai onko kyseessä kenties jonkinlainen robotti, joka on ohjelmoitu pelaamaan tätä käsittämättömän hienoa peliä täysin suvereenilla tavalla? Tällöin uskoin vielä jälkimmäiseen teoriaan. 3-0.

Vaikka tiedän vastustajani olevan täysin ylivoimainen ja omaa tasoaan oleva pelaaja, huomaan kuitenkin hieman hermostuvani kun omilta pelaajiltani ei tunnu onnistuvan mikään. Tietenkin tämä on omaa huonouttani pelissä, eikä voi johtua etenkään tästä hienosta NHL 13 -pelistä. Vastustaja hakee ensimmäisen maalin hienoja rystylättyjä maalivahtini polvisuojiin, mutta irtokiekot eivät osu vastustajani lapaan. Ja jälleen tämä ovela vastustajani pääsee laidasta läpi Myersini ajettua taklauksen ohi jostain syystä hieman verkkaiseen malliin. Nyt tiedän, ettei vastustajani voi onnistua kolmatta kertaa peräkkäin maalin teossa, sen verran vakuuttava maalivahtini Ward on ollut edellisessä peleissä. Naurahdan pikkupoikamaisesti mielessäni vastustajan sännätessä yksinläpi-hyökkäykseen. Mutta ei, kiekko jälleen maaliin, ja millä tavalla. Kyllä, samalla tavalla kuin kaksi aikaisempaa äärimmäisen taidokasta maalia. Sillä hetkellä sokaistun väliaikaisesti kaverin äärimmäisen taidokkuuden edessä. Tunne on sanoinkuvaamattoman hieno, avoimesti ihannoin vastapelaajani taitavuutta. 4-0.

Ensimmäinen erä loppuu. En halua kuitenkaan lähteä pelistä vaan haluan ihastella vastustajan pyyteetöntä ylivoimaisuutta aina pelin loppuun asti.

Toinen erä on varsin tasapuolista. Jostain syystä tuntuu että omien pelaajien toiminnat tulevat pienellä viiveellä. Tiedän, että tämäkin johtuu ainoastaan vastustajan hyvyydestä. Vastustajan maalivahti tuntuu myös pelaavan huippuottelua, sillä hän tuntuu nappaavan joka laukauksen jotka pelaajani saavat maalia kohti lauottua. Vaikka en nyt muista maalivahdin nimeä, tiedän että hän on kovan luokan tekijä, ja hänen "arvonsa" täytyvät hipoa jo 99:ää, niin varjoonsa hän on 89-tasoisen Wardini jättänyt. Toisessa erässä nähdään vain yksi maali, jonka viimeistelee vastustajan Teemu Selänne rangaistuslaukauksesta. Tilannetta edelsi omien puolustajieni mysteerinen kankeus ja hitaus. 5-0.

Alkaa viimeinen erä. Vaikka joku voisi luulla, että peli-intoni olisi tässä vaiheessa kovin matalalla, olin jopa innoissani viimeisen erän alkaessa: pystyykö vastustaja tekemään lisää hienoja maaleja, ja kenties niitä samanlaisia, kuvankauniita maaleja kuin aikaisemmin. Odotukseni palkitaan pikaisesti, ja mikä hienointa samalla harhautuksella kuin toinen, kolmas ja neljäskin maali. En voi uskoa tätä todeksi, luulen olevani unessa. Yritän nipistää itseni hereille, mutta tajuan sittenkin olevani nykyhetkessä, kaikki onkin totta. Voitteko kuvitella, että tässä Electronic Artsin julkaisemassa, äärimmäisen todenmukaisessa NHL 13 -jääkiekkosimulaatiopelissä, pystyy tekemään neljä täysin identtistä maalia, ja vielä noinkin ennennäkemättömällä tavalla. 6-0.

Mutta mikä kaikkein kummallisinta, onnistun tekemään maalin. Puolustajani E. Johnsonin viivasutaisu kimpoilee neljän pelaajan kautta maaliin. Tässä vaiheessa tiedän, että vastapuolen pelaaja on ihminen, kuitenkin lähes täydellinen sellainen. 6-1.

Peli päättyy lukemiin 6-1 jumalallisen vastustajani hyväksi. Haluaisin lähettää viestin vastustajalle ja onnitella tämän ylivoimaisuudesta ja ainutlaatuisuudesta. En kuitenkaan uskalla edes puhutella noinkin kovan luokan tekijälle, sitä paitsi uskon että moni muukin on kiitosviestin tälle innoittavalle veijarille lähettänyt.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Peli päättyy lukemiin 6-1 jumalallisen vastustajani hyväksi. Haluaisin lähettää viestin vastustajalle ja onnitella tämän ylivoimaisuudesta ja ainutlaatuisuudesta. En kuitenkaan uskalla edes puhutella noinkin kovan luokan tekijälle, sitä paitsi uskon että moni muukin on kiitosviestin tälle innoittavalle veijarille lähettänyt.

Kaunis tarina itsekin kohtasin pariin otteeseen äskettäin vastaavan moise suuret teot ja hajosin tähän peliin niin kovasti että laitoin koko joukkueeni myyntiin ja saan sen 200-500k puckseja jonka jälkeen olen valmis myymään ne eteenpäin tai pahimmassa tapauksessa tulen huijjatuksi ja jään taas nuolemaan näppejä.
Sitten kun olen pucksit myynyt ja jos satun vielä joskus pelaamaan pelimuotoa nimeltään HUT niin en varmasti osta yhtään yli 84ovrl pelaajaa ainakaan kokoonpanooni. Ainut tekijä mikä minua tässä harmittaa on että sen jälkeen kun olin menettänyt edelliset pucksini. Sorruin laittamaan arvailujeni mukaan noin 30-50euroa oikeita eurojani pankkitililtäni tähän helvetin peliin jotta saisin noita "tähti" statuksen omaavia pelaajia pakoista. Sainhan sieltä kerran Keslerinkin ja jopa Lehtosen Karin ja muutaman junnu SOTW:inkin mutta niillähän ei juurikaan tässä pelissä tee mitään. Mutta joka tapauksessa huomenna illalla olen valmis myymään minun pucksini jos nuo pelaajat menevät kaupaksi, Nash näytti menevän 37k osta heti hintaan. Eli pelaajat jotka ovat Columbuksen lipun alla ja ovat hinnoiteltu alakanttiin ovat todnäk. minun ostakaa ne pois.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei tule pelaamisesta yhtään mitään, silti koko ajan pakko ottaa se "yksi vielä". Pelaajat tuntuvat kääntyvän kuin valtamerilaivat ja molemmat maalivahdit kilpailevat siitä kummalla on huonompi torjuntaprosentti. Lehtonen on vetänyt viimeiset kolme matsia huikealla 65 torjuntaprosentilla. Hyökkäyspelistä ei tule yhtään mitään, en pääse edes paikoille. Tekisi mieli heittää koko saatanan peli ikkunasta, mutta ehkäpä luova tauko tekee terää.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Anteeks mitä v*ttua heitin äsken vaihtopakkaan b.ryan,seguin ja lucic,sit pistin myyntiin ja se ei suostunu pistämään niitä tuli joku teksti että komentovirhe tms sit olin sillee ok et yritän myöhemmin uudellee ku varmaa vaa lagaa.Sit äsken menin kattoo vaihtopakkaa nii kas kummaa kaikki pelaajat kadonnu MITÄ TÄMÄ ON EA? Mihinköhä vois valittaa?näänkö mun pelaajia enää koskaan?:mad:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tässä tulee oma tarina lyhyesti. Oma taso18 ja vastustajan 1. Pelia alkaa huomaan että jaahas tää on mun peli. Olihan se, laukaukset minulle 39 vs 7, taklaukset 19 vs 2,aika 9:35 vs 1:15 ja toisen erän alussa aloin laskemaan plekseihin vedetyt laukaukset, vain ja ainoastaan 18 kpl :D. Ai niin sori, se loppu tulos 0-1 vastustajalle siniviiva heitolla. Eipä vastustajani saanut yhtään vetopaikkaa ringetteviivaa lähenpää. Voin kyllä sanoa että tasoituksia tässä jaetaan, ***** ea arvo sinne saman tasosta vastustajaa niin ei tarvii vääntää paskaksi koko levyä.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuli siirrettyä parikymppiä rahaa tuonne PSN-tilille, kun ostin muutaman pelin ja jäi rahaa juuri Gold Jumboon ja päätin kokeilla onneani. Matt Duchene ja hetkeksi ainakaan ei ole puckseista pulaa. :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Niin uskomatonta kuin se voi ollakin, huononsin joukkuettani oikein isolla kädellä ja kappas kun alko tulla voittoja taas, jopa 4 putkeen...
Malkin, Gaborik, Hossa, Gretzky näin muutaman viltissä istujan mainitakseni... Ja mikä parasta näin henkeen ja vereen Jokerimiehenä Ilari Filppulan staraversio 4.ketjun keskellä painoi eilen maalin per peli :) laidoillaan Rudi ja Armia....
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Anteeks mitä v*ttua heitin äsken vaihtopakkaan b.ryan,seguin ja lucic,sit pistin myyntiin ja se ei suostunu pistämään niitä tuli joku teksti että komentovirhe tms sit olin sillee ok et yritän myöhemmin uudellee ku varmaa vaa lagaa.Sit äsken menin kattoo vaihtopakkaa nii kas kummaa kaikki pelaajat kadonnu MITÄ TÄMÄ ON EA? Mihinköhä vois valittaa?näänkö mun pelaajia enää koskaan?:mad:

veikkaan ettet tule näkemään kyseisiä veijareita enää....sun pitää laittaa palautetta eaworld vai mihin lie, jonka jälkee saat spostia jossa luvataan sulle kompensaatio...se tulee sitten tilille jossai vaiheessa, ite sain 50k kun laitoin vierstiä kadonneista pelaajista sun muista farsseista
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Miksei minulla pahemmin ole näkynyt nuo tasoitukset


Harvemmin itsekkään mitään tasoitusta näen. Yleensä jos vastustajalla on kova pelaajakatras niin kyllä ne vaan saa niitä maaleja mitä ihmeellisimmistä paikoista...
Joten etu ei ainakaan ole minulle ollut myönteinen. Kesseli ainut hyvä ukko, loput on sekalaista seurakuntaa 80-84 ukkoja.

Tuo on kyllä typerää että tiimini on silti se 5 tähteä ja vastustajalla kuitenkin voi olla ylivoimaisesti parempi tiimikin.

Pitääkin mainita että eilen oli jännittävä matsi jotakain todella kovanluokan pelaajia omaavaa kaveria vastaan.
Ensimmäisessä erässä tuli yht 6 laukausta ja 7 maalia :D tilanne oli minulle 4-3. Rinne heitti vastustajalla kiekon komeasti pömpeliin.
Eihän siinä sitten itselläni mitään jakoja ollut kun kaveri tosiaan sai huippu ukoillaan ihmeellisillä pompuilla maalit tehtyä...

Mutta harvemmin tuommoista maali-iloittelua on yhdessä erässä näkynyt.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Miksei minulla pahemmin ole näkynyt nuo tasoitukset, kun olen pelannut, Amapoffseissakin tuli tason 1 pelaaja voitettua 14-0. Joukkueessani nyt ei ole mitään yyberstaroja, kalleimmat pelaajat Kessel ja Quick ja oma taso taitaa olla tällä hetkellä 36, sijoitus siinä n. 105 tuntumassa.

Minkäs takia heppu lähtee aina karkuun kun oot tulossa vastaan? Pelkäätkö että tulee pataan 14-0? :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jep, kyllä tää nyt siltä näyttää, että uus tiimi on tehtävä. Niin paljo ei kiinnosta rankki, että jaksan jokasessa ottelussa kattoo loputtomia ohivetoja, lirumaaleja, hyödytöntä taklauspeliä, puolustajien jarruttelua jne.

Mitenkäs tuo uuden tiimin teko kannattaa nyt tehdä jos on season ticket ostettuna? Teenkö ensin toisella accolla joukkueen, jonne siirrän joitakin avainpelaajiani ja sitten ensimmäisellä accolla taas uuden tiimin? =D
 
Ylös Bottom