Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hexton13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kyllä kannatti alkaa treidaamaan. Jää puckseja taskuun, mutta mitään himovoittoja en ole saanut. Yhden overall86 pelaajan ostettua voitoilla, paras saavutus tähän mennessä.

Jos joku tosiaan on valmis myymään 100k puckseja, laita YV.

siirrän rahat someronsäästöpankin nettipankista kun pucksit kolahtavat pelitilille. Ei tällänen 25v jätkä jaksa huijaa, voidaan vaikka facessa tutustua ensin.

Jep vituttaa, kun ostat korttipakan, ja sieltä tuleekin overall 80 tepsin/kalpan maalivahti.

:edit:

Kannattaa vältellä pelaajaa fr33n b33r. Sieltä tuli semmosta tekstiä, että huh huh.

"motherfucking finnish cheater, finnish land of cheater player" etc, ja useempaakin kertaan..

Katkaisi pelin jossa menin toisessa erässä 1-3 johtoon. (4 viimepeliä käyttäjä katkaissut, no eipähän väsy maalivahti. Harmittaa vaan kun ne voisi pelata loppuunkin.)

Tein kaikki paitsi ensimmäisen maalin riparista jossa mokke tiputti kiekon.

Jep vituttaa, kun ostat korttipakan, ja sieltä tuleekin overall 80 tepsin/kalpan maalivahti.

:edit:

Kannattaa vältellä pelaajaa fr33n b33r. Sieltä tuli semmosta tekstiä, että huh huh.

"motherfucking finnish cheater, finnish land of cheater player" etc, ja useempaakin kertaan..

Katkaisi pelin jossa menin toisessa erässä 1-3 johtoon. (4 viimepeliä käyttäjä katkaissut, no eipähän väsy maalivahti. Harmittaa vaan kun ne voisi pelata loppuunkin.)

Tein kaikki paitsi ensimmäisen maalin riparista jossa mokke tiputti kiekon.

Laitahan raporttia vain menemään.. Voi kun joku ottaa tosissaan nämä pelit. It's only game. Huoh..

nyt sain korjattua bugin kun ei kulutuskortit kulu ja puckseja kerry. vaihdoin kaikki kortit kokoelman kanssa ja pelasin yhden pelin ja vaihdoin koritt takasin niin alko toimimaan.

nyt sain korjattua bugin kun ei kulutuskortit kulu ja puckseja kerry. vaihdoin kaikki kortit kokoelman kanssa ja pelasin yhden pelin ja vaihdoin koritt takasin niin alko toimimaan.

Tuohon bugiin on helpompikin ratkaisu, pitää vain poistaa NHL 13:n Game Data sieltä Game-valikosta

Morjesta vaan taas! aattelin tehdä tälläisen että laitan tähän koko joukkueeni pelaajat,niihin saatte ja pitää ( :D ) ehdotella vaihtoja Sunnuntai iltaan asti. Tulen katsomaan tänne vaihtoehdotukset 2 tunnin väliajoin ja mieluiten yksityisviestinä ehdotukset tänne. Pelaajan/pelaajat laitan markettiin vasta sillon kun sopiva vaihtoehdotus löytyy. Pelaajat olen luokitellut keskihinnoin eli samanarvoisia tai muuten mieluisia vaihtoja tulemaan. Ps hakusessa steve stamkos/Pavel datsyuk/Zach parise/Henrik lundqvist tai sotw jason garrison eli jos näitä löytyy niin erittäin kiinnostunut olen ;) mutta siis asiaan eli vaihtojen kohteena:

Mv : tomas vokoun/ Richard bachman Puolustajat : Kris letang,Alexander edler,Tyler myers,Brent burns,Keith yandle ja jay bouwmeester

Hyökkääjät : JARI KURRI, JONATHAN TOEWS, CLAUDE GIROUX,Taylor hall,Matt duchene, Marian hossa, henrik sedin,rick nash,corey perry,Milan lucic,Ryan getzlaf ja mikkel boedker.

Vaihtoja rohkeesti tulemaan! :)

moroo!!

Maksan 14E/100k puckseja, mielellään isompi erä kerralla:) laittakaas YV!

Mitäköhän helvettiä äsken tapahtui?

Pelasin kaveria vastaan, olin 1-0 johdossa. Ja siten yks kaks, tää "lopettaa" pelaamisen ja saan pakille kiekon, yksi laukaus ja ylänurkkaan..

Sitten, kun olin ylivoimalla, tää kaveri tekee kahdesta seuraavasta laukauksesta kaksi maalia. Jätti siis pelin pelattavaksi.

Onko tähän ps3 versioon jotain cheattejä millä tuommoinen onnistuu?

:edit
KYSYMYS:
Jos laitan maalivahdille harjoituksia, ja se on kakkosmokkena kuluuko harjoitusten kesto?

Viimeksi muokannut moderaattori:

Mitäköhän helvettiä äsken tapahtui?

Pelasin kaveria vastaan, olin 1-0 johdossa. Ja siten yks kaks, tää "lopettaa" pelaamisen ja saan pakille kiekon, yksi laukaus ja ylänurkkaan..

Sitten, kun olin ylivoimalla, tää kaveri tekee kahdesta seuraavasta laukauksesta kaksi maalia. Jätti siis pelin pelattavaksi.

Onko tähän ps3 versioon jotain cheattejä millä tuommoinen onnistuu?

:edit
KYSYMYS:
Jos laitan maalivahdille harjoituksia, ja se on kakkosmokkena kuluuko harjoitusten kesto?
Kulu ainaki mulla

Carolinan Skinner tarttui mukaan Buy Now hinta 1,000 :D.. ei tarvinut kauaa miettiä ostaako vai ei

Ylös Bottom