connection
New Member
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]
Kannattaa tarkistaa virallisen foorumin tiedoitteet.
Kannattaa tarkistaa virallisen foorumin tiedoitteet.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
voisin ostaa es pucksei laittakaa yv 100k/€
Voipi olla et tuohon hintaan kelpaa aikalailla kaikille täältä.
Jep vituttaa, kun ostat korttipakan, ja sieltä tuleekin overall 80 tepsin/kalpan maalivahti.
:edit:
Kannattaa vältellä pelaajaa fr33n b33r. Sieltä tuli semmosta tekstiä, että huh huh.
"motherfucking finnish cheater, finnish land of cheater player" etc, ja useempaakin kertaan..
Katkaisi pelin jossa menin toisessa erässä 1-3 johtoon. (4 viimepeliä käyttäjä katkaissut, no eipähän väsy maalivahti. Harmittaa vaan kun ne voisi pelata loppuunkin.)
Tein kaikki paitsi ensimmäisen maalin riparista jossa mokke tiputti kiekon.
nyt sain korjattua bugin kun ei kulutuskortit kulu ja puckseja kerry. vaihdoin kaikki kortit kokoelman kanssa ja pelasin yhden pelin ja vaihdoin koritt takasin niin alko toimimaan.
Tuohon bugiin on helpompikin ratkaisu, pitää vain poistaa NHL 13:n Game Data sieltä Game-valikosta
EiJos laitan maalivahdille harjoituksia, ja se on kakkosmokkena kuluuko harjoitusten kesto?
Kulu ainaki mullaMitäköhän helvettiä äsken tapahtui?
Pelasin kaveria vastaan, olin 1-0 johdossa. Ja siten yks kaks, tää "lopettaa" pelaamisen ja saan pakille kiekon, yksi laukaus ja ylänurkkaan..
Sitten, kun olin ylivoimalla, tää kaveri tekee kahdesta seuraavasta laukauksesta kaksi maalia. Jätti siis pelin pelattavaksi.
Onko tähän ps3 versioon jotain cheattejä millä tuommoinen onnistuu?
:edit
KYSYMYS:
Jos laitan maalivahdille harjoituksia, ja se on kakkosmokkena kuluuko harjoitusten kesto?
Kulu ainaki mulla
Ja mitenkä pitkään mietit että tänne kirjotit ? HUOH !Carolinan Skinner tarttui mukaan Buy Now hinta 1,000 .. ei tarvinut kauaa miettiä ostaako vai ei