Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hexton13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Paltaas asialinjalle, eikä arvostella muita.

KYSYMYS:

Mulla on Harjoittelu Kesto 10 kortti. Joudunko laittamaan sen esim, jos harjoitteleva pelaaja omaa kolme (0/3 - 2/3?) harjoittelupaikkaa. Eli siis viekö kyseinen kestokortti yhden paikan harjoittelussa? Joudunko laittamaan sen 2/3 tilanteessa? Vai 3/3?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei vie ylimääräistä paikkaa eli 3/3 korttia voit laittaa pelaajalle ja sitten lopuksi tuon keston.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jees, kiitoksia.

Siellä on nyt muuten semmonen tarjous et vajaan parin viikon ajan saa erikoispronssipakan 0 pucksiin, sislätää 4 korttia. Kaksi voi ostaa per päivä.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Sori tuplaposti, mutta kun ei edelliseen viestin aiheeseen millääntavalla liity.

Ai että kun teki kutaa voittaa joukkue jossa A.Niemi maalissa, Wäinö keskellä jne, hyviä pelaajia. Huomattavasti parempia kuin omakokoonpano, puckseja mennyt itsellä max 3k "hyviin" pelaajiin, tuolla oli puckseja enemmän kentällä kuin laki sallii.

2-0 GOGO
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei, mutta se katoaa kun pistät toisen pelaajan kapuks. Voiko varakapuja muuten olla 2?
Ja saako niitä pakkoja muka uudet 2 seuraavana päivänä?
Siinähän sanotaan, että "Daily limits" on tullut täyteen. Eli omasta mielestäni noita saa ostella sen vajaa pariviikkoa kaksi pakkaa per päivä.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuohon bugiin on helpompikin ratkaisu, pitää vain poistaa NHL 13:n Game Data sieltä Game-valikosta

tuli uus ongelma kun siirsi kaikki pelaajat kokoonpanoon ja pelasi yhden pelin, puckseja kertyi. kun vaihto takasin omaan jengiin ei enää kertynyt. tämä game datan poisto auttoi, nyt toimii. kiitos tästä!
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Sama homma se on tälläkin kertaa, eilen poimin nuo 2 pakkaa, ja tänään kokeilin uusiksi niin herjas sitä samaa "daily limittiä".. :)

Tämäpä ei yllätys.

Eihän ne oo saanu korjattua tuota kokoonpanojumiakaan kahdes vuodes.

Itel piti eilen ja taas tänää poistaa seivit :P
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Siis mikä on kokooonpanojumi?

Itse en ole huomannut ko. pelissä mitään ongelmia. Muuta kuin muutaman lagisen pelaajan..

:edit:

Vai onks tää joku glitci kun poistaa savet, koko joukkue aloittaa ns. alusta.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Siis mikä on kokooonpanojumi?

Itse en ole huomannut ko. pelissä mitään ongelmia. Muuta kuin muutaman lagisen pelaajan..

Tarkoitin tuota kun ei pukseja tule, väsymykset, harkat, sipparit jne ei kulu.

Johtuu siitä et ostaa uuden pelaajan ja laittaa sen kokoonpanoon, siitä nimi kokoonpanojumi.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onks kenelläkään muulla ollut ongelmaa kun tekee vaihtokaupan toisen käyttäjän kanssa niin tuo vanha pois vaihdettu pelaaja jää kummittelemaan vaihtopakkaan. Esim. Kun vaihdoin mun Parisen --> Girouxiin niin tuo Parise herjaa että huutokauppa vanhentunut ja sille kortille ei voi mitään tehdä, mutta tuo Parise siis mulla ei enää ole. Ja Giroux kyllä tuli omaan kokoonpanoon.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt kun tänne tulin taas kirjotteleen vois samalla taas avautua vähän itse pelistä.

Kokoonpanosta löytyy ovie, datsyuk, malkin, stamkos, toews, gabo, giroux, ilya, parise.

Näillä pelaajilla kun pelaat d. Samuelsin kanssa (+2 koutsi) sul ei oo mitää saumaa saada yhtää syöttöö lapaa, yhtää pokee osumaan ja maali alkaa tuntumaan liian pieneltä puhumattakaan pelaajien nopeudesta.

Koutsin otat pois kokonaan niin ihan ok toimii.

Sit ku heittää tuon abbotin koutsiks joka parantaa veskoja +2... Varmaan arvaattekin mitä käy ja tyydyn vain toteamaan että "huoh".

Hyvä esimerkki tuohon nopeuteen viime pelis suihkunraikas 99 lui stamkos (edellinen omistaja boostannut) saa vauhtiin kiekon, pakki boyle on jo jäljessä kun kääntää takaperinluistelusta itsensä ympäri mutta kuin ihmeen kaupalla ottaa stammerin kii.

Siis mitä v****a EA?

Nykyään on pakko pelata ilman mitään koutsia ja kapteeneita et noil pystyy jotenki pelaa.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Noniin, nyt sit EA heitti ulos serveriltä latausscreenissä ennenkuin yhtään ukkoa edes jäällä.

Tappio tilille, sopparit kulu yhden pelin ja turnaus alusta.

Ei helvetti tätä paskaa.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Noniin, nyt sit EA heitti ulos serveriltä latausscreenissä ennenkuin yhtään ukkoa edes jäällä.

Tappio tilille, sopparit kulu yhden pelin ja turnaus alusta.

Ei helvetti tätä paskaa.

Kuulostaa kyllä todella tutulta noi fiilikset. Itse nyt muutaman viikon HUT-tauon jälkeen kasasin oman suosikkijoukkueen Oilersin ja maistuu kyllä peli paljon paremmin. Vielä löytyy reservistä noin 1,5-2 miljoonan jengi. Taidan laittaa myyntiin ja myydä pucksit.

Saa laittaa viestiä jos pucksit kiinnostaa.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Sit ku heittää tuon abbotin koutsiks joka parantaa veskoja +2... Varmaan arvaattekin mitä käy ja tyydyn vain toteamaan että "huoh".

Tutun kuuloista... 94:ksi viritetty Hasek maalilla ja +2 Abbott valmentajana. Hasekille siniviivan jälkeen matala veto ilman maskia. Torjuu ja kiekko lirvahtaa längistä reppuun. Matsin hävisin 1-0, kun vastustajan Mason ottaa kaiken mahdollisen kiinni.




Noniin, nyt sit EA heitti ulos serveriltä latausscreenissä ennenkuin yhtään ukkoa edes jäällä.

Tappio tilille, sopparit kulu yhden pelin ja turnaus alusta.

Ei helvetti tätä paskaa.

Seen that been there... Viime playoffeissa Pro-tason (vai mikä se 2. tason turnaus nyt onkaan) finaalimatsissa heitti latausvaiheessa pihalle. Häviö ja turnaus alusta.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tutun kuuloista... 94:ksi viritetty Hasek maalilla ja +2 Abbott valmentajana. Hasekille siniviivan jälkeen matala veto ilman maskia. Torjuu ja kiekko lirvahtaa längistä reppuun. Matsin hävisin 1-0, kun vastustajan Mason ottaa kaiken mahdollisen kiinni.

Juu mulla quick sai nyt väistyä ja ykkösveskarin tonttia hoitaa 64 ovr A.Todd. Ihan jäätävä ollu 5 peliä 4 voittoa ja yks kirpaiseva rankkaritappio
 
Ylös Bottom