Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hexton13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mikä tässä on kun pelaajat ei mene millään kaupaksi ?? E.Staalia sain myydä 3 päivän ajan, sain tiputtaa hintaa aikalailla että meni kaupaks. Onko kaupat siirtynyt kokonaan SOTW korttien puolelle vai eikä ole pelaajia ostamassa ? Tässä taas koitan myydä R.Nugent-Hopkins ja J.Eberle, molemmat lähtö:10000 ja ostaheti:13000, ei mene millään kaupaksi.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mikä tässä on kun pelaajat ei mene millään kaupaksi ?? E.Staalia sain myydä 3 päivän ajan, sain tiputtaa hintaa aikalailla että meni kaupaks. Onko kaupat siirtynyt kokonaan SOTW korttien puolelle vai eikä ole pelaajia ostamassa ? Tässä taas koitan myydä R.Nugent-Hopkins ja J.Eberle, molemmat lähtö:10000 ja ostaheti:13000, ei mene millään kaupaksi.
jengi ostelee pakkoja tällä hetkellä enemmän kun normaalisti kun gold pakasta voi saada ovr 99 pelaajan, ja just oli se extra pakka myynnissä, oota viikko jos et halua puoli-ilmaseks myydä
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mikä täs mättää ku en saa enää peleist pucksei ?:(

mulla taas tulee 1000-1500 puksia joka peli vaikka häviäisin. Vai onko joku promo käynnissä että kiekkoja tulee enemmän?

Semmoseen hauskaan bugiin tuli toissa iltana törmättyä, kun johdin ottelua 3-1 ja vastustaja tekee maalin, mutta maalia ei merkitä. Selastajakin sanoi että illan toinen maali tai vastaavaa :D vastustaja alkoi väittää että käytän jotain xiittejä. :)

Sitten ihmetyttää miksi päivisin peli tahmaa niin pirusti verrattuna yöllä pelaamiseen vaikka pingit ja jitterit ei muutu? Normi vs pelit toimii kyl hyvin? Ite en usko tuohon tasotusteoriaan sillä 90% vastustjista on parempi joukkue kun minulla. Aloitin vasta uudelleen.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

En tarvitse enään informaatiota Z.Parisea/zetterbergiä koskien koska löysin tuon ensimmäiseksi mainitun hintaan 11k!!! ja herra mätti ensimmäisessä pelissä 4 maalia !

Mutta nyt on aika etsiä hyvä oikea laita joten olisko ehdotuksia itsellä on ollut mielessä P.Kane tai tuo TOTW Brunner ? onko kokemuksia ?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tää illalla pelaaminen on yököttänyt minua alusta asti, koska silloin rikkaat jenkkilapset ovat ostaneet kaikki STOW/Legenda pelaajat joukkueisiinsa oikealla rahalla. Itse en ole rahaa käyttänyt kuin 10eur, koska oli pakko testata saako pakoista jotain. Joku 85ovr pakki ja 81 molke. Se siitä huvista.

Vaikka kuinka veisit vastustajaa (jolla on ostettu joukkue), pääsee vastustaja vetämään siniviivalta lerpun ranteen. Joka kolisee raudan kautta maaliin, ja selostaja hehkuttaa kuinka kova ranne oli kyseessä, vaikka todellisuudessa jopa silmällä pysty erottamaan kovan ja ei kovan ranteen.

Jos sitä menisi hetkeksi pelailemaan, että saisi puckseja.. Kallein pelaaja itselläni on maksanut 11k puckseja, ja toiset samanlaiset pitäisi säästää. Kerron sitten mihin säästin pucksit. :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Näin tossa YouTubesta yhden videon missä kaveri valitti että oli pelit lähtenyt menee alamäkeä sen jälkeen kun oli lisännyt kokoonpanoon SOTW kortteja. Onkohan tuossa mitään perää? Itsellä kokoonpanossa 13 SOTW korttia, ja tuntuu peli välillä aika tahmealta vaikka kaikki huiput kentällä.

Itsellä ainakin kaikki sotw kortit ollut aivan surkeita. Esim. Radulov jonka statsit vaikuttas aika kovilta sotw versiossa, ei saanut edes kapteenina mitään aikaan. Vakio Marleau tahkoaa pisteitä vähintään reilusti verrattuna raduloviin. En tiedä onko jotain tiimikohtaisia eroja mutta omaan tiimiin en helposti sotw kortteja hommaa.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itsellä ainakin kaikki sotw kortit ollut aivan surkeita. Esim. Radulov jonka statsit vaikuttas aika kovilta sotw versiossa, ei saanut edes kapteenina mitään aikaan. Vakio Marleau tahkoaa pisteitä vähintään reilusti verrattuna raduloviin. En tiedä onko jotain tiimikohtaisia eroja mutta omaan tiimiin en helposti sotw kortteja hommaa.

Mulla on nyt sellainen proggis käynnissä, että kaikki SOTW kortit myynnissä ja kokeillaan vaihteeksi palata aikaan ilman niitä. Katsotaan onko vaikutusta.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Olenko ainoa jolla AINA jäätyy kun hakee logoja ilman filttereitä, aina jäätyy, voi hyvä helvetti että vtuttaa, joutuu sammuttamaan plegen, väistämään kaiken maailman virhelähetykset yms..

Terveisin elämään kyllästynyt kiekkokeräilijät HUT-pelimuodosta.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

mulla taas tulee 1000-1500 puksia joka peli vaikka häviäisin. Vai onko joku promo käynnissä että kiekkoja tulee enemmän?

Semmoseen hauskaan bugiin tuli toissa iltana törmättyä, kun johdin ottelua 3-1 ja vastustaja tekee maalin, mutta maalia ei merkitä. Selastajakin sanoi että illan toinen maali tai vastaavaa :D vastustaja alkoi väittää että käytän jotain xiittejä. :)

2 kertaa on noin käynyt 1 ei ollut merkitystä johdin 4-1, maalivalo sytyi maalitekijäkin kuulutettiin sitten pang pelikello pariminuuttia taaksepäin,

ja ei maalia toinen ketutti kyllä peli oli 1-1, 3 erän lopussa sama kuvio paitsi vastustaja teki vielä 0,1 sec ennen loppua voittomaalin oikeusmurha !!

asiasta aidanseipääseen sain sitten sen ilmaisen väinön 3 kuukautta myöhässä eli valittaminen saattaa toimia tai sit täällä on ea agentti =)

no 20 peliä testanut pudonnut 4 ketjuun tehny 1 !!! maalin. edelleen minulla on 400k arvosta kortteja hukassa.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

EI ***** TÄTÄ TASOTUSSYSTEEMIÄ! :DDDD

Hävisin just 2-0 mulla kuteja 41 hyökkäysalueaika 15 min sillä 47 sekunttia ja 2 kutia 2 maalia eka maali tunki viivalt tökkien sisää ja toinen rannari viivalta
ei jumalauta ea sports mun piti viel ottaa kuva todisteeks mut suljin raivossani sen matsin jälkeen, vastustaja lähetti (suomalainen) "et sä mua parempi oo oot salee joku jonne"

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

TapparaX sanoi:
En haluaisi olla mikään ilonpilaaja mutta kun luen tuota sinun tänne kirjoittelemiasi "ryöstö" tarinoita oli minun pakko nauraa,

jos nyt opettelisit aluksi hutin pelaamista vähän paremmin koska jos tuo on käsityksesi ryöstöstä olet väärillä jäljillä itse sain parise ja kovalchuk yhteishintaan 30k :D siinä oli jonkin moinen ryöstö ja kaverini nappasi 800pucksin toewsin jotenka usko pois ei kaikki käytä tähän rahaa... :D

Ja juuri äsken sain tiedon kaveriltani että hän sai lemieuxin noin 300k ja hän on vain säästänyt siihen puckseja ei ole käyttänyt rahaa jotenka voisit pitää nuo 11k hortonit ihan omana tietonasi vaikka se hauskaa onkin...
Oli pakko tuoda tämä tuntemattomalta henkilöltä tullut yksityisviesti tänne foorumille, ihan koska se on niin huvittava. Ok, Parise ja Kovalchuk. Ihan hyvä ryöstö Parisesta, tämähän maksaa hieman enemmän kuin 30k normaalisti. Kovalchukia en ole kentällä IKINÄ pitänyt vaarallisena kaverina, joten ihan sama vaikka sulla pelaisi kaksi samassa ketjussa.. Toukka 800pucks, kuulostaa kyllä uskomattomalta, mutta jos näin suuren ryöstön olet tehnyt. Hyvää työtä! (Ainiin, sehän oli kaverisi.) Itse tiedän miten pelata toukkaa vastaan, ei ole kuin kerran veivannut minua silloin kun aloitin hutin pelaamisen, pelasin irl ystävää vastaan. (ps. Aloitin vuonna 2013 ensimmäistä kertaa, joten olen aloittelija.) Vaikka kaikki änärit olen omistanut ja pelannut paljon vuodesta -95 asti. Silloisella 150mhz koneella aloitin. Ja mitä tulee tuohon minun ryöstööni, sain sen halvalla, noin -50% pois normaalihintoihin verrattuna. Itse pidin sitä hyvänä kauppana.

Toews 800pucks.. Ei käyttänyt rahaa, saanut kaverilta tiedon jne.

Yleensä on niin, että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.

Itselläni ei ole yhtään SOTW pelaajaa, max. olen maksanut 11k pelaajasta ja silti pärjään hyvin tiimejä vastaan joissa on kaikki legendat, Datsyukit jne.

Minun mielestäni viestisi kertoo, että olet i(loinen) että olet saanut hyvän pelaajan. Ja, että pallikarvoja löytyy yhtäpaljon kuin ikää on mittarissa. Ellei tämäkin sitten ole kusetusta. Tarkistin meinaan toewsin ja muita "hyviä" pelaajia, enkä nähnyt yhtäkäään 800pucksin toukkaa kun pelia kaverilleni eilen esittelin joka oli käymässä kylässä..

Mutta kuten jo kerran sanottu, se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.

Siinä sinulle mietittävää, minä menen ja pelaan vähän NHL13 näin aamutuimaan, itse en tätä kirjoittaessani edes muista nimimerkkiäsi. Saatika viestiäsi.

Pakko editoida kun lävähti koko screenille viesti, jossa mainitaan lemiuxi 300k. Eilen oli lemiööt 135k-190k ostaheti hintaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Juu ei mee kortit kaupaks, onkohan joku täält pelannu mua vastaan ?
nicki sama ku tääl.

pelit kyl skulaa tänään kaks pelii 6-0 maali erolla . jes.

ja joku täällä hehkutti antropovia , itsellä kaveri paras alottaja ja toimii tosi hyvin miettisen ja laddin kanssa.

huippu peli !
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Eilen oli kyl tosi lähellä että ei lähtenyt ps ohjainseinää ja änäri katkipoikkipinoon :D 3-0 ekan erän jälkeen pyörin ihan meneen mennen tullen ja palates noh sit vastustaja saa tokan erän alkuun yhen siniviiva runnomis maalin. nooh sama meno jatku ja sit se sai erän loppuun kulmasta sisään.. hm. noooh ei se mitää tuli si tasoihin vie 3 erässä 3-3 tilantees ja paniikki alkaa iskeen että ei voi olla näin. noh sain 5min ennen eränloppua 4-3 maalin tehtyä (työllä ja vaivalla ja 3 riparista) ei siin mitää kaveri ottaa jäähyn ja alkaa oleen valmista kauraa jo.
noooooh sitte änäri näyttää parhaan puolensa 1.8sec ennen loppua siniviiva lämäri on menossa ohi..... eipäs menekkään ku joku jonne seisoo maalinkulmalla ja sitä polveen ja häkkiin ! tuomari menee vie puhelimeen tarkistaan noh maali se oli off corse. jatkoajalla si taaas myllytin meneen yks läpi ajo tului 10sec jäljellä ja oho kaveri pistää rannarin kainalosta. hyvä jee se siittä. :D tosin tyypillä oli kane sun muut siel...
loppu tilanne oli 13 laukausta sille mulle 48 LOL! siittä voi huumoria repiä sitte :D :confused::cool:

ps. mitä meinaa SOTW pelaaja? :O
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Voi perkele kun joku vei nenän edestä 9k:n Thorntonin... Joukkueeseen en sitä halua mutta olisihan siitä tullut semmoinen 10k voittoa kun olisin 20k myynyt.

Nyt muutenkin aika vaikea tilanne, 20k kasassa ja aion ostaa seuraavaksi Myersin mutta saisinkin Keithin joukkueessa jo olevan Seabrookin pariksi. Mitähän kannattaisi tehdä? Tykkään kyllä Myersistä enemmän, mutta tuo Keith-Seabrook pari houkkuttelee aika saakelisti. Eikös kemia silloin olisi 99 kun on hyökkäävä ja puolustava pakki ja vielä samaa joukkuetta?
 
Ylös Bottom