Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]
TapparaX sanoi:
En haluaisi olla mikään ilonpilaaja mutta kun luen tuota sinun tänne kirjoittelemiasi "ryöstö" tarinoita oli minun pakko nauraa,
jos nyt opettelisit aluksi hutin pelaamista vähän paremmin koska jos tuo on käsityksesi ryöstöstä olet väärillä jäljillä itse sain parise ja kovalchuk yhteishintaan 30k
siinä oli jonkin moinen ryöstö ja kaverini nappasi 800pucksin toewsin jotenka usko pois ei kaikki käytä tähän rahaa...
Ja juuri äsken sain tiedon kaveriltani että hän sai lemieuxin noin 300k ja hän on vain säästänyt siihen puckseja ei ole käyttänyt rahaa jotenka voisit pitää nuo 11k hortonit ihan omana tietonasi vaikka se hauskaa onkin...
Oli pakko tuoda tämä tuntemattomalta henkilöltä tullut yksityisviesti tänne foorumille, ihan koska se on niin huvittava. Ok, Parise ja Kovalchuk. Ihan hyvä ryöstö Parisesta, tämähän maksaa hieman enemmän kuin 30k normaalisti. Kovalchukia en ole kentällä IKINÄ pitänyt vaarallisena kaverina, joten ihan sama vaikka sulla pelaisi kaksi samassa ketjussa.. Toukka 800pucks, kuulostaa kyllä uskomattomalta, mutta jos näin suuren ryöstön olet tehnyt. Hyvää työtä! (Ainiin, sehän oli kaverisi.) Itse tiedän miten pelata toukkaa vastaan, ei ole kuin kerran veivannut minua silloin kun aloitin hutin pelaamisen, pelasin irl ystävää vastaan. (ps. Aloitin vuonna 2013 ensimmäistä kertaa, joten olen aloittelija.) Vaikka kaikki änärit olen omistanut ja pelannut paljon vuodesta -95 asti. Silloisella 150mhz koneella aloitin. Ja mitä tulee tuohon minun ryöstööni, sain sen halvalla, noin -50% pois normaalihintoihin verrattuna. Itse pidin sitä hyvänä kauppana.
Toews 800pucks.. Ei käyttänyt rahaa, saanut kaverilta tiedon jne.
Yleensä on niin, että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.
Itselläni ei ole yhtään SOTW pelaajaa, max. olen maksanut 11k pelaajasta ja silti pärjään hyvin tiimejä vastaan joissa on kaikki legendat, Datsyukit jne.
Minun mielestäni viestisi kertoo, että olet i(loinen) että olet saanut hyvän pelaajan. Ja, että pallikarvoja löytyy yhtäpaljon kuin ikää on mittarissa. Ellei tämäkin sitten ole kusetusta. Tarkistin meinaan toewsin ja muita "hyviä" pelaajia, enkä nähnyt yhtäkäään 800pucksin toukkaa kun pelia kaverilleni eilen esittelin joka oli käymässä kylässä..
Mutta kuten jo kerran sanottu, se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.
Siinä sinulle mietittävää, minä menen ja pelaan vähän NHL13 näin aamutuimaan, itse en tätä kirjoittaessani edes muista nimimerkkiäsi. Saatika viestiäsi.
Pakko editoida kun lävähti koko screenille viesti, jossa mainitaan lemiuxi 300k. Eilen oli lemiööt 135k-190k ostaheti hintaan.