Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Toi ilmaispakka, mistä saa 3 sopimusta ja (yhen paidan, ainakin mä sain mun molemmista) bugaa. ''Ostin'' sen 5 päivää sitten, mut valittaa joka päivä et oisin ostanu maksimimäärän sitä per päivä.
Ei tuo paljoa haittaa, mut ainahan ilmaset sopimukset kelpais.
Etitään vieläkin Heatleyta ja Bäckströmiä et jos teillä löytyy ja ovat turhia nii lähettäkää tänne eka viestiä ennen ku teette niille jotain.
Tapahtui hassusti kun sain pakasta NY Rangersin Winter Classic tyylisen paidan http://nyrzone.com/wp-content/uploa..._19064794857_8444425_1160936003_n-300x300.jpg
Hieno paita ja laitoin samantien aktiiviseksi. Tämän tehtyäni suuntasin vaihtoapajille, mutta en löytänyt yhden yhtä samanlaista paitaa
Sitten menin katsomaan omaan kokoelmaan ja paitaa ei näkynyt sielläkään vaikkakin näkyy HUTin päävalikossa.
Voitteko kertoa että miten saan sen omaan kokoelmaan, paljon tuollainen paita kustantaa ja kenelläkaikilla sellainen löytyy
joko tullu tarjouspakka? Jos on ni mikäs tällä keryaa ?
Myiskö joku puckseja? Mieluiten postin kautta kun tuo tilisiirto ei oikein onnistu.
Ja jos luulette mun kusettavan niin kysykääpä tuolta eeemeliltä. 10e = 100K
Ottakaa yhteyttä!
Hei!! Osaiskohan joku kertoa tai jollekin sattunut samanlaista. Tuossa hetki sitten myin sotw Tavaresin 291k ja sitä ennen tilillä oli joku 61k puckseja. Nyt kuitenkin vain näkyy 338k puckseja. Oman matikan mukaan tosta hävisi joku 14k. Mistähän voisi johtua. Käytän iPhonet hut appia, joten en viä konsolille ehtinyt tarkistamaan mutta kyllä tuo app yleensä täysin ajantasalla on. Onko muilla tuollee mystisesti hävinnyt kiekkoja?
EA vie 5% puckseja välistä joka kerta kun myyt jotain, mutta eipä tuota huomaa kun vasta sitten noissa isommissa kaupoissa.