Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hexton13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo-o ei todellakaa kannata ostaa Couturee sentteriksi, sentteriltähän nimenomaan vaaditaan sen parasta osaamista eli alotusvoittoja. Oliko silla counturella joku 74? Ite käytän senttereinä: Thorttonii(85), Strakaa(88), filppulaa(85) ja vermettee (88).

Ihan hyvin Couture aloittanu ainakin minulla.. Melkeinpä voin sanua että paras aloittaja :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ihan hyvin Couture aloittanu ainakin minulla.. Melkeinpä voin sanua että paras aloittaja :)

Sama juttu itel tosi 4 ketjus eli joku 2-5 alotust per matsi hehe, riippuu myös kuka on vastassa ja miten konsolin takava oleva poika ohjaintaan käyttää :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Johtuuko se näistä EAn palvelimista kun tuntuu välillä tulevan pelejä että kaikki kontrollia tökkii ja tulee sekunnin viiveellä... Vai mikä ihme tässä on. Vai pelaaks täällä jengi jollain 3G liittymillä. Oma yhteys pitäis olla kunnossa, 100/10M kuituyhteys
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Toinen vaihtoehto on myydä sedoquichi pois ja hankkia siihen tilalle (vas laitaan) VH/PR max 10k:lla puckseja. Joten ehdotuksia kehiin, ei toimi tuo kakkoskenttä kun molemmilla laidoilla Tarkat Laukojat..

Mulla on Van Riemsdyk kakkosen vasemmassa laidassa, suosittelen, maksaa 3,000 - 6,000 suoraan ostettuna. Ite ostin nii maksoi 3k
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mulla on ykköskenttä muodossa Semin-Backström-Pavelski ja kakkone Ennis-Krjeci-Yakupov käytettävän 4k. Mikä pelaaja olisi hyvä tuossa krjeci paikalla?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Edelleen haetaan sitä oikeaa pakkia joka myös pystyy maaleja ampumaan. Puolustusominaisuudet ei oo niin tärkeet, hyökkäys on..

Kunitzilla ensimmäinen peli alla, 0-2 turpaan tuli.. Kaverin veska ottaa haamukoppeja, esim. koko veska pelattu vas. laitaan 2m maalista, onetimeri oik. laitaan ja "sticksave", olin hetken aikaa että wtf :D

Sitten onnekkaan rankun takia pääsi 0-1 johtoon kun pomppasi räpsästä.. Ja viimeisellä minuutilla 0-2.

Tähtiä/paljon puckseja maksavia pelaajia löytyi vastustajan kokoonpanosta, mutta ei kyllä sitten osannut niitä hyödyntää.. Vaikka voittikin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Edelleen haetaan sitä oikeaa pakkia joka myös pystyy maaleja ampumaan. Puolustusominaisuudet ei oo niin tärkeet, hyökkäys on..

Kokeileppas etsiä sellaista kun Jonathon Blum, RD, OFD ja 83 overall. Luistelu 87 ja mailankäsittely 87. Löytyy AHL:stä jos joku laittanut myyntiin. Itselläni tuo pelaa kolmosparissa ja ihan hyvin pelannutkin. Vaihdoin sen joukkueeksi kuitenkin Nashvillen kun kemiat menee heti perseelteen jos laitat AHL pelaajan kokoonpanoon..
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hellurei.

Onko muilla sama ongelma HUT:issa: Voit pelata verkko/yksinpelejä, mutta ottelusta tienatut pucksit eivät päivity kassaan.
Myöskään ottelijoiden sopimukset tai boostikortit eivät kulu :o

Syö vähä peli-intoa tommonen...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hellurei.

Onko muilla sama ongelma HUT:issa: Voit pelata verkko/yksinpelejä, mutta ottelusta tienatut pucksit eivät päivity kassaan.
Myöskään ottelijoiden sopimukset tai boostikortit eivät kulu :o

Syö vähä peli-intoa tommonen...

Yleinen ongelma, poista NHL 13 Game Data sieltä valikosta. Itselläni lähtenyt aina toimimaan tuon jälkeen.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nollaantuuko statsit jos poistaa vanhan joukkueen? On niin surkeet tilastot että oikein hävettää. Nyt kun tuli ostettuu toimiva modeemi niin on jakoo voittaakin.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Edelleen haetaan sitä oikeaa pakkia joka myös pystyy maaleja ampumaan. Puolustusominaisuudet ei oo niin tärkeet, hyökkäys on..

Kunitzilla ensimmäinen peli alla, 0-2 turpaan tuli.. Kaverin veska ottaa haamukoppeja, esim. koko veska pelattu vas. laitaan 2m maalista, onetimeri oik. laitaan ja "sticksave", olin hetken aikaa että wtf :D

Sitten onnekkaan rankun takia pääsi 0-1 johtoon kun pomppasi räpsästä.. Ja viimeisellä minuutilla 0-2.

Tähtiä/paljon puckseja maksavia pelaajia löytyi vastustajan kokoonpanosta, mutta ei kyllä sitten osannut niitä hyödyntää.. Vaikka voittikin.

Pakkiako haet edelleen? Juuri laitoin Chicagon Keithin (vp) myyntiin hintaan 17,500 yhden päivän ajaksi.. Marketin halvin Keith.. :) Jos ei puckseista pulaa niin käy ostaan tuo :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Edelleen haetaan sitä oikeaa pakkia joka myös pystyy maaleja ampumaan. Puolustusominaisuudet ei oo niin tärkeet, hyökkäys on..

Kunitzilla ensimmäinen peli alla, 0-2 turpaan tuli.. Kaverin veska ottaa haamukoppeja, esim. koko veska pelattu vas. laitaan 2m maalista, onetimeri oik. laitaan ja "sticksave", olin hetken aikaa että wtf :D

Sitten onnekkaan rankun takia pääsi 0-1 johtoon kun pomppasi räpsästä.. Ja viimeisellä minuutilla 0-2.

Tähtiä/paljon puckseja maksavia pelaajia löytyi vastustajan kokoonpanosta, mutta ei kyllä sitten osannut niitä hyödyntää.. Vaikka voittikin.

Osta multa sotw Phillip Larsseni tai vaihda johonkuhun, mieluiten montrealin vl:n Pacioretty tai Bourqueen :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Edelleen haetaan sitä oikeaa pakkia joka myös pystyy maaleja ampumaan. Puolustusominaisuudet ei oo niin tärkeet, hyökkäys on..

Kunitzilla ensimmäinen peli alla, 0-2 turpaan tuli.. Kaverin veska ottaa haamukoppeja, esim. koko veska pelattu vas. laitaan 2m maalista, onetimeri oik. laitaan ja "sticksave", olin hetken aikaa että wtf :D

Sitten onnekkaan rankun takia pääsi 0-1 johtoon kun pomppasi räpsästä.. Ja viimeisellä minuutilla 0-2.

Tähtiä/paljon puckseja maksavia pelaajia löytyi vastustajan kokoonpanosta, mutta ei kyllä sitten osannut niitä hyödyntää.. Vaikka voittikin.

Pakkiako haet edelleen? Juuri laitoin Chicagon Keithin (vp) myyntiin hintaan 17,500 yhden päivän ajaksi.. Marketin halvin Keith.. :) Jos ei puckseista pulaa niin käy ostaan tuo :)

Puckseja ei ole noin paljoa, perskeles :D

Noh, kakkoskenttä näyttää nyt toimivan hyvin, Kunitzille ensimmäinen maali toisessa ottelussa.

:edit:

Koitetaan kerätä puckseja kasaan, sais joku nyt perkele ostaa noita mun pelaajiakin :D

:edit:2 No nyt näyttää kakkoskenttä toimivan, ennen Versteg ei saanut mitään aikaiseksi. Mutta nyt (tän päivän) neljännessä pelissä tehot 1+2, ja ykköskentän sentterille hattutemppu :D Eika ollut ihan mikään helppo kaveri vastassa, piti mua pinteessa ensimmäisen erän, kunnes löysin oikean tyylin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tarjolla olis harvinainen SOTW Nabokov (mv). Harvoin näkee tuota pelaajaa myynnissä SOTW versiona eli nyt olis hyvä mahdollisuus saada sellainen itselleen. Tarjouksia vain tulemaan!
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Voin lähettää muutaman kiekon, on vähän kulumajälkee 2eur/kpl. Ostaja maksaa, etukäteen.
 
Ylös Bottom