Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hexton13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Markstrom "mania" menossa ei yhtään ollut kaupassa aikoihin.TAAS kun tuli tappioputki ajattelin MURTAA tuon maalivahti myytin.

eli hankin kaikki muut "ihme maalivahdit" paitsi Markstrom ja niitä ei ollut kaupassa,bisshop oli vanhassa kokoonpanossa mielestäni

ihan tavallinen kuolevainen sekin oli,no alkoi lupaavasti 1 peli voitto ja nolla peli toisen sit hävisin toki siinä oli oma munaus osittain

syy tappiolle,no eikun uutta ukkoa maalille pakko myöntää että niissä peleissä joissa vastustajan lvl oli 10, kun oma on se 1

aiheutin muutamia tappioita, pienenpi lvl ero niin ei tuo kikka apua tuonut mm di pietro,niemi jne tosin kyllä loisti toisessa päässä.

MOT asiassa on jotain perää mutta EDELLEENKIN olen sitä mieltä että mm momenttum vaikuttaa enemmän, esim peli jota johdin 3-1

ja tuntui että voisin "helposti" tehdä pari lisääkin,mutta ajattelin että seuraavasta vastustaja quittaa niin laskin hiukan tempoa

mitä sitten tapahtuikaan,vastustaja saa HYVIN onnekkaan kavennuksen ,ajattelen ok nyt skarpataan peliaikaa oli enää joku 5 min

aloitus vastustaja läpiajoon peli tasaan,sitten tasaista vääntöä tilanteita molemmissa päissä aloin odotella jatkoaikaa, n 20sec

jäljellä erää vastustaja lämää siniseltä kiekko yllärinä kimpoaa sinne toiselle puolelle josta sit työntää sen "tyhjiin", loppu sitten kosmetikkaa

kun kaveri pitää kiekkoa saatuaan sen aloituksesta. eli myytti on mahdollinen mutta osittain murettu ! aika paljon ratkaisee se avaus

maali nuo "ihme veskat" tuppaa sen 1 mentyä imemään kaiken. toki jos saa itse sen 1 maalin ja osaa vetää kilpikonnaa saattaa aika hyvin

pärjätäkkin tosin tylsiä pelejä tulee aika monta 1-0 1-2 2-1 0-1 peliä ton kokeen aikana tuli.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kyllä vaan kuluu kakkosveskan harjoitukset vaikka kuinka istuisi koko ottelun vaihtopenkillä, tulipahan tämä testattua..
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo-o. Hyvin alko taas peli kulkemaan ku laitoin junnupelaajia 4. kenttään ja veska kaksikoks Bailie - Machovsky. Molemmat ovrl 68 ja iha ihme haamukoppeja tekee molemmat :D Joukkueen tähtitaso tippu neljään ja sen myötä peli on sujunu paljon paremmin.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Olisi 39k käytettävissä.. Kuka kannattaisi mielestänne hankkia keskushyökkääjäksi? :)

Itse suosittelen Logan Couture(PLY) noin 9-11 tonnia pitäs irtoo aika nopee ei iha 90, loistokuti ja puolustus.
Mutta jos haluat TWF suosittelen Patrice Bergeron noin 8-10 tonnia. Kummatkin irtoo tolla kasalla ja loput voi antaa mulle. ;)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itse suosittelen Logan Couture(PLY) noin 9-11 tonnia pitäs irtoo aika nopee ei iha 90, loistokuti ja puolustus.
Mutta jos haluat TWF suosittelen Patrice Bergeron noin 8-10 tonnia. Kummatkin irtoo tolla kasalla ja loput voi antaa mulle. ;)

Couturen hinta oli pikkasen korkiampi, muttei se haitanne... Kyllä Couturen arvot oli pikkasen paremmat, niin kallistuin tuohon suuntaan :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Couturen hinta oli pikkasen korkiampi, muttei se haitanne... Kyllä Couturen arvot oli pikkasen paremmat, niin kallistuin tuohon suuntaan :)

Okei, itel ainaki toiminu raportoipa sitte miten toimii, olis mukava ottaa sua vastaa hutti matsia lisäiles ps3 jos haluat (makezio) mut eipä siinä mitää, itel irtos couture 6500 :P
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Okei, itel ainaki toiminu raportoipa sitte miten toimii, olis mukava ottaa sua vastaa hutti matsia lisäiles ps3 jos haluat (makezio) mut eipä siinä mitää, itel irtos couture 6500 :P

12,500 lähti osta heti hinta :D Muut Couturet oli jotain 20k tienoilla... :P Laitoin nyt M.St.Louis ja Phil Kesselin keskellä :P Luulisi ainakin pisteitä tulevan hyvää vauhtia :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitä olette mieltä paljonko Ovechkinista kannattaa maksaa? Nyt olis 400k kasassa. Pyynnit Oviesta pyörii 550-600k tienoilla.

Sopisi aika hyvin tohon Datsuykin ja Malkinin vierelle :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Te raharikkaat :D

Ite nappasin Kari "Kärppä" lehtosen 9,5k puckseja. Yhtään peliä en ole vielä pelannut. kakkos ja kolmosveskana toimivat A.Pavelec ja Martin BRödöör

Harmi, että Lehtoselle saa vain kaksi harjoituskertaa verrattuna Pavelecin kolmeen, ihan hyvä kopla siis kasassa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kärppä piti ekassa matsissaan joukkueen pystyssä 23 torjunnallaan, 100% torjuntatilasto. Mukava 1-0 voitto joltain joka pelaa suomipaita päällänsä (foorumilainen?), 5-3 vastaan onnnistui kapteenini tuikkaamaan syötöstä Dipietron längeistä (tai five hole) sisään.

Puckseja ei ole, joku koitti kaupatakkin niitä mulle. Jos meinaatte myydä mulle puckseja laittakaa niille hintalappu eteen, minä en niitä rupea hinnoittelemaan. Se ei ole ostajan tehtävä.

Siis veskoina toimivat K.Lehtonen O.Pavelec ja M.Brodeur (jonka voin laittaa myyntiinkin, kai..)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kärppä piti ekassa matsissaan joukkueen pystyssä 23 torjunnallaan, 100% torjuntatilasto. Mukava 1-0 voitto joltain joka pelaa suomipaita päällänsä (foorumilainen?), 5-3 vastaan onnnistui kapteenini tuikkaamaan syötöstä Dipietron längeistä (tai five hole) sisään.

Puckseja ei ole, joku koitti kaupatakkin niitä mulle. Jos meinaatte myydä mulle puckseja laittakaa niille hintalappu eteen, minä en niitä rupea hinnoittelemaan. Se ei ole ostajan tehtävä.

Siis veskoina toimivat K.Lehtonen O.Pavelec ja M.Brodeur (jonka voin laittaa myyntiinkin, kai..)

Hyvää maalivahtia on näköjään vaikia löytää... Itsellä pelasi kanssa Lehtonen - Backstrom, mutta ei enää :P Tuntui aina että Nikeltä meni längistä jok'ikinen veto mikä lähti mokea kohti :) Nykyään toimii Markstrom - Sulander :) Sulander taitaa ottaa ykkösmoken paikan, koska pelannut tosi hyvin viime pelit :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitä te nyt oikee koko ajan vaahtootte niistä "huonoista maalivahdeista"? Jos osaa puolustaa eikä päästä vastustajaa läpiajoihin tai vetopaikoille niin eipä ne nyt mitenkään järkyttävän huonoja ole.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itse suosittelen Logan Couture(PLY) noin 9-11 tonnia pitäs irtoo aika nopee ei iha 90, loistokuti ja puolustus.
Mutta jos haluat TWF suosittelen Patrice Bergeron noin 8-10 tonnia. Kummatkin irtoo tolla kasalla ja loput voi antaa mulle. ;)

Joo-o ei todellakaa kannata ostaa Couturee sentteriksi, sentteriltähän nimenomaan vaaditaan sen parasta osaamista eli alotusvoittoja. Oliko silla counturella joku 74? Ite käytän senttereinä: Thorttonii(85), Strakaa(88), filppulaa(85) ja vermettee (88).
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt voi lopettaa keskustelut onko tasoitusta vai ei... kyllä on.

Mulla oli jengi jossa aika paljon tähtiä... Datsuyk, Malkin, SOTW Marleua jne. jne.

Pistin nelosketjuun WHL 65-67 overall junnu pelaajia. Vastaan tuli jengi jossa oli kaikki tähdet, Datsuykit, Charat ja kumppanit.

Nelosketjun WHL junnut pärjäs menossa mukana ihan täysin ja tekivät jopa mun ensimmäisen maalin. 66 overall pelaajalla pystyi täysin peippaamaan Charan kahville ja luistelussa pysyi täysin mukana muille tähtipelaajille. Peli loppui 2-2 ja rankuilla hävisin kirvelevästi jollain 7-8. rl kierroksella (en ole kauhean hyvä rankkareissa ja muutenkin mielestäni täysin typerä tapa ratkaista voittaja :rolleyes:)

Mutta IMO tasoitusta pakko olla! Eihän tossa muuten ole järkeä, että WHL pelaajilla pärjään NHL tähdille.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Lehtosen hankinnan jälkeen pelit alkanu sujumaan mukavasti, en muista koska näin monta voittoa yhteen päivään mahtuu.

Ja sitten SAA HEITTÄÄ TIPSII/VINKKII: Kuka olisi hyvä oikean laidan pakki (mielellään HP, Hyökkäävä pakki) semmosta 10k max ajatellut kun kolmoskenttään tulee, ja tiimissä ei tosiaan ole muita tähtiä kuin tuo lehtonen :D 84 overall ykköspakit, mutta parit pelit voittanut juuri niiden maaleilla. Muut jannut 84-85 (aika 50%-50%), sit kapteenina Nikolai Kulemin, eli C(+2) 87 ja varakapteenit 86 ja 87.

Tarvis löytää joku hyvä pakki jolla on luisteluvoimaa ja ennenkaikkea voimaa lämärin taakse jos vaikka pääsee yksinläpi, tuleepahan reboundi/maali. Joten ei muutakuin ehdotuksia kehiin.

Brodeurin kauppasin pois 3,2k pucksilla, muistaakseni ostin jollain alle 2k pucks..

Toinen vaihtoehto on myydä sedoquichi pois ja hankkia siihen tilalle (vas laitaan) VH/PR max 10k:lla puckseja. Joten ehdotuksia kehiin, ei toimi tuo kakkoskenttä kun molemmilla laidoilla Tarkat Laukojat..
 
Ylös Bottom