Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Maalivahti pähkäilyyn omia kokemuksiani . quick pelasi n 10 peliä kaikki hävisin imi aina vähintään 3 maalia.

PAHIN fiasko oli vanhassa joukkueessa 20 peliä pelannut legenda hasek, olisinko 1 pelin sillä voittanut +10 pelissä imasi 5 maalia.

price taisi pelata vaan 5 peliä kaikki tappioita ja taas imi sen 3 maalia vähintään.

eli MOT aika turha noita huippuveskoja on ostella itsekkin kokeilin vokuunia tänään 5 sisään kaikki haaroista,,,

eli pysytelkää noissa 82-86 veskoissa ainakin MINULLA niillä parhaat statsih harvoin jos koskaan 5 imee,,

Älä nyt valita, sä oot ite niin paska pelaaja että kyllähän ne sitten imuroikin.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Älä nyt valita, sä oot ite niin paska pelaaja että kyllähän ne sitten imuroikin.

RAUHOTU.Jokainen saa olla mieltä mitä tahansa mutta henk. tasoille ei tarvi mennä.Vokouni on ihan paska,mulla päästi juuri 8 maalia ja väitän herra patrickkanemikälie,että en NIIN paska ole. Rinteeseen olen ollut ihan tyytyväinen mutta parhaat veskarit tottavie ovat silti olleet noita alle 85 kok:n omaavia veskareita.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itsellä K.Lehtonen ja O.Pavelec, hyvin ovat palvelleet maalinsuulla. Varsinkin Pavelec vetää välillä ihmepelastuksia "desperation modessa" sticksavella ;)

Kärpältä harvemmin olen nähnyt mitään hurjaa hyppyä one-timerin eteen. Itseäni hieman ketuttaa tuo lehtosen luistelu hyökkäävää vastustajaa (vihollista) vastaan. Mutta kun peli pyörii lähellä maalia, peittää kyllä todella hyvin laukaukset ~35asteen kulmista, liimaa itsensä kiinni tolppaan.

Kohta vois pelata hieman hutia, sit näkee onnistuinko luomaan hyvän 3 hyökkääjän kuvion. Kahden hyökkääjän kuvion osaan luoda tyydyttäväksi, joten otin siitä hieman pohjaa kolmen kaverin kuvioon. :rolleyes:

Siellä on edelleen 83,84ovr NHL vahteja (0 peliä alla) myynnissä noin tuhanteen pucksiin.. Ostakee ostakee, hyvä imuri. Sanoi marjamies.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Älä nyt valita, sä oot ite niin paska pelaaja että kyllähän ne sitten imuroikin.

EN ole väittänyt itseäni hyväksi pelaajaksi kerroin OMAN kokemuksen, ja on se kumma kun vaihda hasekin 83 veskaan voi tulla 7 voiton putki.

Nauroin kyllä katketakseni top10 kokonaislistalla lähti pelistä kun tein maalin 30 sec jälkeen,,, juu tiedän että ton voi tehdä menettämättä

pointseja mutta jos olisin top 10 pelaaja ja vastustaja +12000 antaisin vaikka 3 eteen että tulee pelaamaan =)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Heissan.

Haussa olisi vähän jynssätty/neitsyt M.Gaborik (OL)

Puckseja ei oo mutta vaihdossa voin antaa joitain seuraavista pelaajista:

P. Marleau (VL)
M. St.Louis (OL)
P. Rinne (MV)
J. Spezza (KH)
S. Gagne (VL)
R. Nash (OL)
J. Thornton (KH)
C. Price (MV)


Ehdotukset YV:llä tai PS puolella (meizelx)

Rakkaudella Meisselisetäsi
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kerrankin olin viisas kuvionluonnissa, hetki meni opetellessa pelata sitä. Kaveri pääsi 0-2 johtoon. Kavensin 1-2 toisessa erässä, ja 2-2 kolmannessa erässä. Kun vajaa minuutti oli pelaamatta.

Sitten mentiin jatkoajalle, hetken olin ihmeissäni et mitenkä tässä nyt pelataan.. Neljällä neljää vastaan en ollut pelannut, mutta komeasti kiersin maalin. Näin että tilaa ei ole paljoa, mutta sitä on :D

Ja siellä soi, kaksi matsia tänään pelanneena. Ja kaksi matsia voittaneena voi olla tyytyväinen.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuli näin ennen nukkumaan meno LOISTAVA ajatus mieleen tiedän ettei tätä toteuteta,mutta tässä olisi paljon potentiaalia ja vähentäisi

quittauksia no asiaan eli siirryttäisiin pesäpallosta tuttuun eräjakoon pelaaja a voittaa 1 erän 3-0 aika moni jo poistuu tossa vaiheessa jopa minäkin

joskus,mutta nyt uudella HIENOLLA pistelaskulla olisikin vielä mahdollista voittaa vaikka koko ottelu eli pelaaja b pirstyy ja voittaa 2 erän 2-0

erät on tasan eli 3 erä ratkaisee b voittaa sen 1-0 ja vie pelin eräsuhteella 2-1 ja saa vaikka 600 pojoa mutta koska a maalisuhde on parenpi

hänkin kuittaa tappiostaan 500 pojoa, jos 3 erä olisi maaliton tulisi supererä 1 maaliin asti tai 10min ja siiten vasta rankkarit.

edelleenkin olisi mahdollista saada täyspotti vaikka viemällä joka erä 1-0 taatusti lisäisi tiukkoja pelejä varmasti vastustajia löytyy

entä jos teen 8-0 1 erässä ja toinen voittaa 1-0 ne 2 sehän olisikin se suola =)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Yöllä pelaaminen on aina niin mukavaa <3

Pelasin jotain saksalaista vastaan, voitin päivän neljännenkin pelin 3-2. Vaikka tein yhden maalin omiin, silti tää kyseinen kaveri alkaa haukkumaan paskaksi, ja että hänellä oli enemmän laukausia maalia kohti. Tosiasiassa koitin vain saada hahmotettua miten tuo pelikuvio toimii, ja vaikka välillä pelasin kaverin ihan pihalle. Siniviivamies tykittää sata lasissa laitaan, tai laukaukseni jäivät ruuhkaan. Tein jopa pakilla (ovr.84) maalin. Omalta p.pisteeltä vastustajan maalille, ja maali. Älkää ottako näitä juttuja "leijumisena", itse vain tykkään kirjoitella/lukea pelikertomuksia. Oli sitten häviö, tai voitto kyseessä.

Sain siitä pakkijutusta jonkun trophynkin. :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Noniin , nyt tuli sitten 15 000 pakasta m.gaborik , sain myytyä samantien 85k ja tolla rahalla saan omaan nippuun just sopivat pelaajat.

Mitä tähän tasoitukseen tuleen niin mielestäni sitä ei ole vaan tuuria :)

omat moket olleet a.niittymäki ja turco vourotellen . turcolla 5 nollapeliä ja anterolla 2.

mut nyt kumminkin tullut ongelmia veskojen kanssa ja eka osto oli a.niemi ykköseks. ei oo pelannut hyvin mutta väitän et johtuu mun omasta tavasta puolustaa lepsusti. Koska kun alotin hutin , pelasin ihan viimesen päälle ja puolustin hyvin (moket piti nollia ja voitin matseja) nyt kun pelaan enemmän niin ote kin tuntuu lipsuvan ja jopa a.niemi pelaa huonoja pelejä ei tasoituksen takia vaan kun itse oon huolimaton .

got the point?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo tässä on nyt vähän alle viikko tullu pelailtua ja rosteri näyttää tältä:

34-25-1

1. N.Kulemin(85)-T.Connolly(84)-C.Armstrong(83)
A.Greene(83)-M.Fayne(80)

2. L.Korpikoski(85)-M.Hanzal(83)-R.Vrbata(83)
A.Meszaros(84)-P.Kubina(82)

3. J.Abdelkader(83)-V.Filppula(84)-T.Bertuzzi(83)
N.Leddy(83)-S.Montador(80)

4. J.Jokinen(83)-T.Ruutu(85)-A.Hemsky(83)

MV 1. M.Leighton (78)
2. P.Ehelechner(80)


Reservi:

K.Turris(83),M.Paajarvi(83),M.Talbot(83),C.Smith(83),J.Blake(81)
,M.Rozsival(82),D.Orlov(82),J.Demers(83),N.Guenin(77),S.Kostitsyn(84)
,M.Zuccarello(80),N.Kadri(82),N.Scuhultz(84),M.Grabner(84) jne...

Ihan ok kokoonpano mut tarvitsis ainakin yhden tähti sentteri
jos joku näistä kentistä(tai pelaaja) kiinnostaa niin voin vaihtaa sen yli 86 ovr KH

PS. Kaikki kentät on myynnissä 10K hintaan
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mulla olis N.Hortoni (oik.l) myynnis alle 10k, vaihda se sentteriks.. :D

Ja sitten asiaan, kuuden ottelun voittoputki kuvion luonnin jälkeen (tai viiden, vika quittas kun olin 4-0 johdos toises eräs, en tiiä tuliko voitto.) Vois ottaa matsia näin päivällä. Niin vois saada vaikka turpaani, suomalaisilta.

Ja tuli sekin koettuu, että vaikka teet maalin, pelikello menee taaksepäin, :eek: vielä suomalaista vastaan viimeyönä. Noh, ei se haitannu mutta ei saanut N.Antropovin maalia. Jota myös suosittelen sulle kevyeks sentteriks (111kg.)

Nyt vähän änärii--->

:edit:

Korpikoski kiinnostais, paljon sen statsit on. Voin antaa N.Hortonin + sä puckseja vaihdossa, (jos ei oo jo menny kaupaks.)
Ja N.Scuhultz on pakki muistaaksenin (väärin) ?

:edit:2

EA:n palvelimet alhaalla, onko muilla samaa vikaa??
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mulla olis N.Hortoni (oik.l) myynnis alle 10k, vaihda se sentteriks.. :D

Ja sitten asiaan, kuuden ottelun voittoputki kuvion luonnin jälkeen (tai viiden, vika quittas kun olin 4-0 johdos toises eräs, en tiiä tuliko voitto.) Vois ottaa matsia näin päivällä. Niin vois saada vaikka turpaani, suomalaisilta.

Ja tuli sekin koettuu, että vaikka teet maalin, pelikello menee taaksepäin, :eek: vielä suomalaista vastaan viimeyönä. Noh, ei se haitannu mutta ei saanut N.Antropovin maalia. Jota myös suosittelen sulle kevyeks sentteriks (111kg.)

Nyt vähän änärii--->

:edit:

Korpikoski kiinnostais, paljon sen statsit on. Voin antaa N.Hortonin + sä puckseja vaihdossa, (jos ei oo jo menny kaupaks.)
Ja N.Scuhultz on pakki muistaaksenin (väärin) ?

:edit:2

EA:n palvelimet alhaalla, onko muilla samaa vikaa??

Mulle vain passais vaikka koko 2. ketju vaihtaa hortoniin ku nuita pukseja ei oo 1500 enempää tällä hetkellä
joo Nick scultsi on pakki


JA sun joukkue oli....?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuli näin ennen nukkumaan meno LOISTAVA ajatus mieleen tiedän ettei tätä toteuteta,mutta tässä olisi paljon potentiaalia ja vähentäisi

quittauksia no asiaan eli siirryttäisiin pesäpallosta tuttuun eräjakoon pelaaja a voittaa 1 erän 3-0 aika moni jo poistuu tossa vaiheessa jopa minäkin

joskus,mutta nyt uudella HIENOLLA pistelaskulla olisikin vielä mahdollista voittaa vaikka koko ottelu eli pelaaja b pirstyy ja voittaa 2 erän 2-0

erät on tasan eli 3 erä ratkaisee b voittaa sen 1-0 ja vie pelin eräsuhteella 2-1 ja saa vaikka 600 pojoa mutta koska a maalisuhde on parenpi

hänkin kuittaa tappiostaan 500 pojoa, jos 3 erä olisi maaliton tulisi supererä 1 maaliin asti tai 10min ja siiten vasta rankkarit.

edelleenkin olisi mahdollista saada täyspotti vaikka viemällä joka erä 1-0 taatusti lisäisi tiukkoja pelejä varmasti vastustajia löytyy

entä jos teen 8-0 1 erässä ja toinen voittaa 1-0 ne 2 sehän olisikin se suola =)


eihä tää oo sit enää mitää jääkiekkoo jos erävoitoist menee :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

On kyllä kummallista kun greg zanon 80 skt ollut jo jonkun aikaa kentällä et vähän väsyny viilettää juuri penkiltä tulleen alex pietrangelon ohi 86 skt.....
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo tässä on nyt vähän alle viikko tullu pelailtua ja rosteri näyttää tältä:

34-25-1

1. N.Kulemin(85)-T.Connolly(84)-C.Armstrong(83)
A.Greene(83)-M.Fayne(80)

2. L.Korpikoski(85)-M.Hanzal(83)-R.Vrbata(83)
A.Meszaros(84)-P.Kubina(82)

3. J.Abdelkader(83)-V.Filppula(84)-T.Bertuzzi(83)
N.Leddy(83)-S.Montador(80)

4. J.Jokinen(83)-T.Ruutu(85)-A.Hemsky(83)

MV 1. M.Leighton (78)
2. P.Ehelechner(80)


Reservi:

K.Turris(83),M.Paajarvi(83),M.Talbot(83),C.Smith(83),J.Blake(81)
,M.Rozsival(82),D.Orlov(82),J.Demers(83),N.Guenin(77),S.Kostitsyn(84)
,M.Zuccarello(80),N.Kadri(82),N.Scuhultz(84),M.Grabner(84) jne...

Ihan ok kokoonpano mut tarvitsis ainakin yhden tähti sentteri
jos joku näistä kentistä(tai pelaaja) kiinnostaa niin voin vaihtaa sen yli 86 ovr KH

PS. Kaikki kentät on myynnissä 10K hintaan

Anteeksi nyt.

Minulla on nyt seitsemän ottelun voittoputki päällä, joten tuskin teen kokoonpanoon vaihtoja.

Äskeinen ensimmäinen peli tälle päivälle oli tiukka, vastassa oli Thortonia jne. Noh, kaveri menee 2-0 johtoon ensimmäisessä erässä. Mietin mitä tästäkin tulee. Toista erää on pelattu abouttiarallaa 10min, kunnes teen kavennuksen 2-1. Ja alle minuutti siitä osumasta 2-2. Menen jopa johtoon 3-2, mutta vastustaja tulee tasoihin. menen taas johtoon kolmannessa erässä 3-4, kunnes teen oman maalin 4-4:n. Joten jatkoaika tiedossa.

Jatkoajalla ei tuntunut mikään onnistuvan, kunnes noin 20 sekunttia ennen loppua Kunitz rankaisee riparista. :D

:edit:

Voitte aivan varmana pitää juttujani paskapuheina. Joukkueen nimeä en tule julkistamaan, koska en halua ylimääräisiä haasteita sun muuta tämän foorumin kautta, IRL kavereita vastaan voin pelata.

Yksinkertaisesti sanottuna haluan säilyttää anonymiteettini. Koska olen aktiivinen tällä foorumilla. (Enkä jaksaisi kommentoida jokaista häviämääni/voittamaani ottelua foorumilaisia vastaan. Näitte jo yhden kerran mitä siitä seurasi..)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei voi sanoa muutakuin #"!#!!, ei tullu kymppii. Yhdeksän voittoa putkee, ja sitten jatkoajalla maalivahdin lavasta tökkäistiin kiekko maaliin. Omaa typeryyttäni (en ala perustelamaan) molemmat, sekä kavennus että voittomaali.

Ja osta niitä mun molkeja jos haluat vähän parantaa MV osastoa, 83ovr. Löytyy 700-900pucks ostaheti hinnoillla, ja on rbn ihan 85ovr. luokkaa (sijoittuminenkin taisi olla.)

Selasin tuossa muutaman sivun taaksepäin, kun kysyttiin selitystä että mitä KP tarkoittaa. En nyt aivan heti muista mitä siihen oli vastattu mutta mielestäni se on kiekollinen pakki (pakki pelinrakentajana.)

esim. Nummelin

:edit:
MV Martin Ruzicka Extraliga ledniho hokeje, sop. 11
ovr. 84
ostaheti 1300 pucksia
Harjoittelu 0/3

Siitä vahvistusta, itse ainakin ostaisin..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mun ketjut ja joukkueen kemia 98 :D

(C)R.nash-(A)R.kesler-P.kessel

L.gouture-J.carter-(A)P.sharp

J.lupul-V.filppula-D.briere

T.huhtala-M.granlund-E.somevuori Tein nelosest paskan palkkojen takii :)

pakit
pieterangelo-phaneuf
bouwmeester-burns
suter-campbell

R.nash myynnis/vaihdos laittakaa yv jos kiinnostaa :)!
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Laittakaa joku se lista kun on kaikki pelaajat kerätty jonnekkin EA:n(?) foorumille.. Nyt lupaan tallentaa sen jonnekkin, tuli vähän ihmetys, kun oletin kaks pelaajaa enää puuttuvan HIFK:sta mutta kokoelman mukaan 3.. :D

edit. ihanaa, löytyi..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Aivan loistava ilta, 5 peliä ja 5 voittoa ja yhdessäkään ei vastustaja quitannut, tosin kahdessa viimeisessä pelissä tuli hirveät valitukset pelin jälkeen suuttuneelta vastustajalta miten paska pelaaja olen. Taklasin nimittäin kaverilta 2 pelaajaa loukkaantuneeksi, Myersilla on niin mukava taklata :D. Nyt on muutenkin mukava kun on 8:n pelin voittoputki ja tämän kuukauden saldo tähän mennessä 21-7-1.

Ja päätin ihan huvikseen ostaa nelosketjun sentteriksi Granlundin.. 75 ovr, mutta why not? Heti ensimmäisessä vaihdossa yksi syöttöpiste ja muutenkin pelannut hyvin ja voittanut aloituksia vaikka ne on sillä 60.

Näillä mennään:

Vanek - Stastny - Briere
Van Riemsdyk - Zajac - Voracek
Kulemin - Horcoff - Okposo
Korpikoski - Granlund - Stalberg

Carle - Myers
Fowler - Seabrook
Enström - Z.Michalek

S.Mason
Crawford

Ja maalivahtien imurointeja olen havainnut vain silloin jos vastaan tulee Gretzkyn, Kurrin, Malkinin ym. tähdittämä jengi jolloin itseltänikin kaikkoaa peli-ilo ja voittamisen halu jos jokainen vastustajan kuti menee reppuun. Onneksi tuollaisia joukkueita ei ole vähään aikaa tullut vastaan, jolloin molarit pelaavat hyvin, kunhan jaksaa itse keskittyä.
 
Ylös Bottom