Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oonko nyt ymmärtänyt oikein, että iPhonella pääsee Ultimate teamin "etähallintaan" mutta esim. PC selaimella ei? :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo kyl nää 7,5k pakat on huikeita! Nää 2 luvattuu "huippupelaajaa" on Bouchard 83kok ja ahl jyrä 80kok. Ei paljoo nappaa ostella näitä aina ku ikinä tuu minkää näköstä järkevää :p
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Yeah! Sain myytyä susipaskaksi osoittautuneen Vokounin 14k:lla ja ostin ykkösmaalivahdin paikalle Lehtosen 10k:lla :)

Jätkien tehot on samat, mutta kyllä suomalaiseen pitää ainaa luottaa :D Lehtonen näytti ainakin ensimmäisessä online-pelissään koppaavaan kiekkoja varsin mukavasti. Nollapelikin oli niin lähellä, mutta vastustajan viime hetken rannelaukaus kimposi patjan kautta maaliin.

Mitä jätkiä teiltä löytyy maalin suusta? Ketkä on osoittautuneet tehojansa paremmiksi, entä ketkä huonommiksi? Niin, ja mistä näkee, pääsikö play-offeihin?

Jäbä tais ostaa mun lehtosen :) oli sen verra paska mulla ni myin sen...
 
Jäbä tais ostaa mun lehtosen :) oli sen verra paska mulla ni myin sen...

Haha, just hyvä :D. Niin kuin aiemmin totesinkin, niin Lehtonen on, ainakin vielä, koppaillut mun joukkueessa ihan hyvin noita kiekkoja. Saa nähdä, tekeekö Lehtonen "vokounit" uran edetessä :D

Huvittavia muuten nuo räkänokkaipanat, kun lähtevät onlinepelistä 2-0 tilanteessa ja pelin jälkeen inboxi täyttyy "f*ckin p*ssy" viesteistä. Paras oli eilen, kun pelasin HUT-onlinepeliä, niin vastustaja laittaa ensimmäisen erätauon aikana viestin joka meni suurin piirtein näin:

"Even with all those star players, you play like shit"

Siihen vastasin, että:

"Well, at least I'm winning". Johdin siis 1-0.

Voitin pelin lopulta 2-1, ja välittömästi pelin loputtua inboxiini alkoi satelemaan, ah, niin mukavaa rageuhoomista, ettei voinut muuta kuin facepalmata ja nauraa.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Laitetaan kokoonpano jakoon, saa kertoilla mitä mieltä ootte tästä ja mitä kannattais ostaa lisää yms.

1. Mcdonald-Berglund-Gagner(st louis)
meszaros-visnovsky

2. Moulsson-Gogliano-Okposo
Bergeron-A.Green

3. S.Kostitshyn-Ribeiro-Voracek
Reese-Komisarek

4. Paille-Johanssen-Foligno

Maalissa Legace

Jos jotain kiinnostaa niin voin tietty vaikka myydäkkin pois noista jotain
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Huvittavia muuten nuo räkänokkaipanat

Valitettavasti samankaltaisia kanssapelaajia löytyy myös kotimaasta, sekä jopa tältä foorumilta :eek:
Epäilen vahvasti että joukosta myös löytyy vanhempaakin väestöä.
Onneksi en tässä nykyisessä hutissa pärjää tiimilläni niin ei tarvitse niitä viestejäkään lueskella :rolleyes:
Joillakinhan on sekin lystikäs tapa että vaikka voittaa, niin pitää vielä laittaa lopuksi "bitshfaggötglichbugmtrfckr"- viestejä...
 
Voiko noita kiekkoja ostaa jostain erikseen? Miten ihmeessä porukalla voi olla kymmeniä- tai satojatuhansia kiekkoja?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Haha, just hyvä :D. Niin kuin aiemmin totesinkin, niin Lehtonen on, ainakin vielä, koppaillut mun joukkueessa ihan hyvin noita kiekkoja. Saa nähdä, tekeekö Lehtonen "vokounit" uran edetessä :D

Huvittavia muuten nuo räkänokkaipanat, kun lähtevät onlinepelistä 2-0 tilanteessa ja pelin jälkeen inboxi täyttyy "f*ckin p*ssy" viesteistä. Paras oli eilen, kun pelasin HUT-onlinepeliä, niin vastustaja laittaa ensimmäisen erätauon aikana viestin joka meni suurin piirtein näin:

"Even with all those star players, you play like shit"

Siihen vastasin, että:

"Well, at least I'm winning". Johdin siis 1-0.

Voitin pelin lopulta 2-1, ja välittömästi pelin loputtua inboxiini alkoi satelemaan, ah, niin mukavaa rageuhoomista, ettei voinut muuta kuin facepalmata ja nauraa.

Jep erittäin hauskaa, itsekin pelasin jotain jantteria vastaan ja pelin jälkeen kauhee spammi "lucky noob". Joo erittäin onnekas noobi olen, sanotaanko näin että voitin 2-1 vaikka kaverilla oli ehkä 7 laukausta enemmän ja siitä se oli niin kärttynen. Ensinnäkin itse luistelin helposti läpiajoihin noin vaan ja tein maalini niistä, hirveää puolustusta kaverilta ja sitten hänen hyökkäyksensä? Sinisen yli ja matalaa vetoo ja armotonta pyörimistä mun alueella kunnes vähänkin nostan painetta niin kaveri pääs maalin eteen vetämään. Tais kerrankin pyörii 5 min (peliaikaa) mun alueella kunnes sai edes vedon aikaiseksi.

Kieltämättä onhan se ärsyttävää jos ihan selvästi ylipelaat vastustajan ja häviit yhdellä maalilla, minulle on käynyt näin vain kerran HUT:issa (EASHL:ssä tätä tulee joka toinen peli :/) kun voitin laukaukset 28-11 ja hävisin 1-2 vain sen takia että kaverin Dubnyk torju jokasen laukauksen (ainakin noin 5 erittäin hyvää paikkaa) ja samalla Smith omassa päässä pelaa huonoimman pelinsä koskaan ja imas rystyvipin sinisen jälkeen.

No onneks vielä jotenkin "hyvät pelaajat" palkitaan luovuudellaan, mutta tasoerot on pudonnu aivan liikaa. Ei mtn väliä vaikka vastassa on lvl 1 tai 15, aina yhden maalin peli tai pienehkö murskavoitto (vastustajan pitää olla erittäin huono).

Voiko noita kiekkoja ostaa jostain erikseen? Miten ihmeessä porukalla voi olla kymmeniä- tai satojatuhansia kiekkoja?

Hitonmoinen tuuri pakoissa tai mene muutama sivu taaksepäin niin näet miten minä ja kaikki muut olemme tehneet puckseja, eli ostamalla halvalla ja myymällä kalliilla.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt täytyy sanoa että EA on onnistunut tekemään loistavan pelin joka on juurikin sellainen kun olen toivonut. Luistelua on uudistettu ja maalivahdit ovat parantuneet.
Oman joukkueen runko alkaa oleen kasassa ja nyt vain täytyy alkaa keräämään maagista 1 kenttää johon tulee kuulumaan Ryan- Thornton- Nash

Kentät tällä hetkellä:

1. Raymond - Laich- Erat
Vlasic- Boyle

2. J.Jokinen- Filppula- T. Ruutu (C)
Colaiacovo - Michalek

3. Ladd- Schenn - Radulov
Fowler - Franson

4. Ennis- Lapierre- Caron

Jos joltain löytys Joe Thornton niin voi ottaa rohkeesti yhteyttä niin aletaan hieromaan kauppaa. Esim Boyle vois lähtee vaihdossa + kiekkoja lisäksi. Vaihtokaupassa ei oo näkyny thorntoneita joten täytyy pyytää foorumilta apua.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pari avautuvassa mielessä esitettyä kysymystä:

1) Onko teillä vaikeuksia saada turnauksiin vastustajia? Karsinnat täytyy aina pelata verkkopelien kautta (onneksi tilanne siis merkitään käynnissä olevaan turnaukseen) mutta finaalipeli on pakko pelata turnausten kautta eikä vastustajia tunnu löytyvän...

2) Mikä h**vetti noita playoffeja vaivaa? Statsit 67-15-7 ja "vaatimukset eivät täyty". :D

3) Mikä fantasiadrafti multa on jääny välistä, kun näkyy jokasella vastustajalla olevan vähintään 1 mieletön kenttä tähtipelaajia? Kentältä löytyy esim. Gretzkyä (lähes joka toisella. Hienoa siis, että on harvinainen...), Stamkosia, Spezzaa, Kanea, Sediniä... Puhumattakaan sitten maalivahdeista, jossa ohitettavana on Lundqvistia, Quickkiä, Luongoa, Backströmiä. Mitä perkelettä! Meikällä paras pelaaja 85 overall ja kyllä on ostettu kulta- ja premium kulta- ja ***** katinkultapakkoja.

Tässä on nyt tullu vastaan liian monta sellasta peliä, jossa vedot mulla on pelissä 25-35 (ois enemmänkin, mutta jätkät laukoo ohi) kun kaveri on siellä 10-15, korkeintaan 20. Lopputulos on niukka 2-1 voitto ja mahtuu mukaan myös naurettavia häviöitä näistä peleistä, kun Quickit ei vaan antaudu. :eek:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pari avautuvassa mielessä esitettyä kysymystä:

1) Onko teillä vaikeuksia saada turnauksiin vastustajia? Karsinnat täytyy aina pelata verkkopelien kautta (onneksi tilanne siis merkitään käynnissä olevaan turnaukseen) mutta finaalipeli on pakko pelata turnausten kautta eikä vastustajia tunnu löytyvän...

2) Mikä h**vetti noita playoffeja vaivaa? Statsit 67-15-7 ja "vaatimukset eivät täyty". :D

3) Mikä fantasiadrafti multa on jääny välistä, kun näkyy jokasella vastustajalla olevan vähintään 1 mieletön kenttä tähtipelaajia? Kentältä löytyy esim. Gretzkyä (lähes joka toisella. Hienoa siis, että on harvinainen...), Stamkosia, Spezzaa, Kanea, Sediniä... Puhumattakaan sitten maalivahdeista, jossa ohitettavana on Lundqvistia, Quickkiä, Luongoa, Backströmiä. Mitä perkelettä! Meikällä paras pelaaja 85 overall ja kyllä on ostettu kulta- ja premium kulta- ja ***** katinkultapakkoja.

Tässä on nyt tullu vastaan liian monta sellasta peliä, jossa vedot mulla on pelissä 25-35 (ois enemmänkin, mutta jätkät laukoo ohi) kun kaveri on siellä 10-15, korkeintaan 20. Lopputulos on niukka 2-1 voitto ja mahtuu mukaan myös naurettavia häviöitä näistä peleistä, kun Quickit ei vaan antaudu. :eek:

1) oon istunu jo viikon yhden turnauksen finaalissa kun vastustajia ei löydy.

2) playoffit bugaavat tällä hetkellä, omassa ruudussa lukee jollain ihme kielellä josta saan vaan selvää "50%", otin vähän asiasta selvää niin se tarkoittaa että pitää olla sijoittunut paremmin kuin 50% pelaajista, luulisin et oisin ranking ~400 päässy.. :/

3) Jotkut ostivat Stanley Cup editionin tästä pelistä ja saivat siten ilmasen Gretzkyn, itse en näe tässä mitään järkeä et ei muuta ku "hip hei EA!". Tai sitten tyypit ovat pistäny visaa vinkumaan ankarasti, tai ovat onnistuneet nostamaan pakasta huippukortin. Itselläni ei ollut mitään ongelmaa kasaa joukkuetta, 44k:n bonuksella pääsi hyvin alkuun ja ryöstöillä jatketaan. :p
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Toivottavasti tämä ei ole taas pilattu nhl 12 tapaan että tarjouksia on pilmin pimein 24/7 että ekan viikon jälkeen kaikilla on nhl all stars joukkue kasassa. NHL 11:ssa oli se hyvä puoli että piti pelata aivan helvetisti ennen kuin pääsi eroo sm-liiga pelaajista sun muista. Pelimuodon viehättävyys katoaa kun kaikilla on jotain legendapelaajia ja joukkueet on melkein maksimaalisen hyvät, joten ero joukkueiden välillä ei kovin suuri.

Jos aikaa jää niin kyseinen pelimuoto tulee kuitenkin korkattua

Oletko kahtonu hintoja ? pelaajat joku 5x kalliimpia kuin NHL 12
 
Haha, just hyvä :D. Niin kuin aiemmin totesinkin, niin Lehtonen on, ainakin vielä, koppaillut mun joukkueessa ihan hyvin noita kiekkoja. Saa nähdä, tekeekö Lehtonen "vokounit" uran edetessä :D
Ei voi olla totta, ihan oikeesti nyt! Pelasin juuri neljä peliä Lehtonen maalivahdin paikalla, ja herra Lehtonen imaisi jokaisessa pelissä neljä kertaa kiekon häkkiin. Erityisesti räpyläpuolelle tulleet vedot löytyivät huolestuttavan usein verkon perukoilta...

Huoh. Lehtisen torjuntaprosentti on tällä hetkellä 83,1, siis viiden pelin jälkeen! Vokounilla oli sentään 87% monen kymmenen pelin jälkeen.

Taitaa vuorossa olla taas maalivahdin myyminen ja uuden ostaminen. Varmaan täytyy myös hankkia kokonaistehoiltaan vielä parempi maalviahti, nämä 88-tehoiset molset tuntuvat vain töhöilevän koko ajan.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei voi olla totta, ihan oikeesti nyt! Pelasin juuri neljä peliä Lehtonen maalivahdin paikalla, ja herra Lehtonen imaisi jokaisessa pelissä neljä kertaa kiekon häkkiin. Erityisesti räpyläpuolelle tulleet vedot löytyivät huolestuttavan usein verkon perukoilta...

Huoh. Lehtisen torjuntaprosentti on tällä hetkellä 83,1, siis viiden pelin jälkeen! Vokounilla oli sentään 87% monen kymmenen pelin jälkeen.

Taitaa vuorossa olla taas maalivahdin myyminen ja uuden ostaminen. Varmaan täytyy myös hankkia kokonaistehoiltaan vielä parempi maalviahti, nämä 88-tehoiset molset tuntuvat vain töhöilevän koko ajan.

Mulla on käytössä: Mike Smith (y), 86 ovrl. ja n. 95% torjuntaprosentti jos oikein muistan ja joku 7 nollapelii, n. 20 ottelussa. :p

//Edit

Nyt kun tarkistin niin eihän ne statit noin hyvii ollu x), 92,3% torjuntaprosentti 15 ottelussa (mutta uskon että tähän ei ole laskettu kaikkia pelejä, mutta nollapelit pitävät likimain paikkaansa ehkä heittää yhellä tai kahella)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei voi olla totta, ihan oikeesti nyt! Pelasin juuri neljä peliä Lehtonen maalivahdin paikalla, ja herra Lehtonen imaisi jokaisessa pelissä neljä kertaa kiekon häkkiin. Erityisesti räpyläpuolelle tulleet vedot löytyivät huolestuttavan usein verkon perukoilta...

Huoh. Lehtisen torjuntaprosentti on tällä hetkellä 83,1, siis viiden pelin jälkeen! Vokounilla oli sentään 87% monen kymmenen pelin jälkeen.

Taitaa vuorossa olla taas maalivahdin myyminen ja uuden ostaminen. Varmaan täytyy myös hankkia kokonaistehoiltaan vielä parempi maalviahti, nämä 88-tehoiset molset tuntuvat vain töhöilevän koko ajan.

Ai helkkari... Sama mokke siis :) kannattaa ostaa vaik s.mason.. Ollu mul ainaki 1000 kertaa parempi ku toi lehtonen :) eikä oo kalliskaa :) kannattaa koittaa ainaki :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tarvis jonkulaise hinta arvion paljo jengi on valmis maksaa c.pricest. Aika hyvi ku toissa päivän nous viiden tonni pakast kiprusoff ja tänää sit price
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jos joltain löytyy Toews, nii laita viestii pleikal... PSN AAleksii (no shit) Jäät voitolle 100%, sen verra paljo haluun sen.. :D
 
Ylös Bottom