Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Olipahan mielenkiintoset poffit kun tuli pelattua foorumilaista Kaksinaamaa vastaan. Tiedossa oli jo ennakkoon että nimimiehillä varustettu lauma painaa päälle(siellä oli kaikki ***** kovia tähtiukkoja :D) Kuinka ollakaan 3-0 mulle ekan erän jälkeen ja toisen erän jälkeen 4-0. 3erässä alko sitte tapahtua ajassa 19.38 tjsp. tuota ennen kaksinaama paino starttia ja käytti aikalisän. seuraavaan alotukseen peli sitte jäätyy ihanasti se n. 20s ennen loppua.Tulikin tässä nyt mieleen ,että mitä ******? Pelasin äsken ja sama kaava toistui vaikka ei ollutkaan poffit kyseessä.alko jo tuntua semi oudolta että jos tässäkin paskassa voi hustlata tuolleen ni poistan suoraan koko joukkueeni ja unohdan koko pelimuodon.

Ja tämä ei ollut suoranainen syytös Kaksinaama tai muitakaan kohtaan ihmettelenpä vaan kun itellä jääty peli aina turhan usein noissa lopuissa ja heti startin painalluksen jälkeen.Olihan se hetki hienoo olla siellä top 10 joukossa mut jäätymiset verottaa pahasti sijotusta :(
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei ollu mitää yleistä keskustelua lehdykkää ni pakko tulla tänne avautuu. Onko kukaan pelannu noita NHL Moments live pelejä ?
Se pucksien määrä mitä niistä saa ei kyllä millään tavalla korvaa sitä kuinka vaikeita ne on! Ihan totaalisesti menee hermot tossa pelimuodossa :D

Meikäläinen on pelannu yli puolet niistä, vaikeita en lähde edes yrittämään (esim. Smithillä nollapeli :D). Yhden 1k:n arvoisen palkinnon olen onnistunut saamaan kun 2. erässä pitää tulla Devilsillä 4-0 tappioasemasta voittoon. Sit varmaan kaikki ne 500 pucksin palkinnot, paitsi nämä MV momentsit, ne on vaan pirun vaikeita. :D

---

Itselläni finaali pelattavan playoffeista, saa nähä jaksaako vielä tänään sen pelata. :p
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No joo :D toi devils matsi tuntuu mun taidoilla jo tulokas vaikeustasolla ihan mahdottomalta tehtävältä, saati sit supertähdellä. ei tuu mitää taas!
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

hehheh huomasin tossa pro_goalieta vastaan pelatessa, että Byfuglienin mailassa luki J.Tavares :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No joo :D toi devils matsi tuntuu mun taidoilla jo tulokas vaikeustasolla ihan mahdottomalta tehtävältä, saati sit supertähdellä. ei tuu mitää taas!

Kyl itekki supertähdellä tuli päälle 20 kertaa yritettyä, alotin alusta aina kun kings teki maalin tai en saanut 2 maalia ekassa erässä (tai siis 2. erässä).

----

Tuli voitettua amatööri poffit juuri äsken, 2-1 finaalissa ja peli oli erittäin tasainen, yksi laukaisu ratkaisi pelin sillä laukaukset olivat 23-22 minulle. :p
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ihan perus mun tuurii taas playoffien neljännesvälieräs peli venyy 3. jatkoajan loppuun 0-0 ja jätkä munkittaa riparin sisää ja itel 36 laukaust ja vastustajal 22. On se pavelec kova ku ei ohiteta vaik tyhjä maali ja oma nabokov päästää riparii kokoaja eikä kaikkee saa ite siivottuu :mad:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei nuo maalivahti momentsit vaikeita ole...paitsi Smithin, mut se on iha eri tarina. :D (oon vetäny kaikki MV momentsit vaikeimmalla tasolle paitsi tuon kyseisen kiusankappaleen)

Nojoo, en ole edes jaksanu yrittää ku pelikello kuluu "oikeassa ajassa" eli minuutti on minuutti.. Joku pari mv momentsii oon kyl vetäny. Smith momentsissa pääsin 3. erän puoliväliin kunnes botti päästi botin läpiajoon :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pelasin tossa äsken amatööripleijareiden ekan kierroksen matsin, kolmannessa erässä kun johdin 3-1 niin pamahti viesti psn boksiin: "Homo. Älä kato niit maalei".

On se rankkaa. Terveisiä vaan nimimerkille conqueror321 jos täällä pyörit!
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joku tais aikaisemmin kysellä että onko ollut sellaista vikaa että pucksit eivät päivity pelin jälkeen ja sopimukset eivät kulu. Pelit myös kirjataan tappioksi. Itselläni vika alkoi muutama päivä sitten, ea:lle laitoin palautetta ja ensin Suomen päästä neuvoivat yrittämään sieltä valikon kautta "lisää kohteita" ja "palauta kolikot" tjsp... No ei auttanut ja sitten pyysivät psn yhteystiedot ja menetety kolikot ja ajankohdan, aikoivat laittaa eteenpäin HUT:sta vastaaville.

Eilen laitoin kyseiset tiedot menemään, vielä ei ainakaan ole mitään kuulunut. Reilut 20e pakkoihin laittaneena alkaa kyllä tosissaan tympiä kun tuote osoittautuukin läpipaskaksi, mitähän mieltä kuluttaja-asiamies olisi? Ihan vaan mielenkiinnon vuoksi vois yrittää vaatia rahoja takas.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itsekin tein tieni finaaliin! Vielä on toki pelaamatta. Ensimmäinen peli on näistä ollut kaikkein vaikein, sen voitin 2-3. laukaukset kuitenkin mulle 32-11. Viimeisellä minuutilla olin tappiolla, mutta pääsin 5-3 yv:lle. 1,6 sekkaa peliä jäljellä, kun Erik Johnson nousee neliön keskelle, Purcell syöttää Maaliin takaa lättysyötön johon Johnson tällää täysillä. 3-3. Vielä jatkoajalle mentäessä mulla oli 45 sekuntia YV:tä jäljellä, kun John Michael Liles Taituroi kiekon maaliin. Seuraavat kaksi peliä voitin molemmat 3-0. Mikko koivu on muuten ollut jokaisessa vastaan tulleessa joukkueessa. Väinö kahdessa. No, nyt kai täytyy mennä hakemaan se Poika Kotiin!



EDIT:


Finaalin voitin 4-2. Nyt Ammattilaispoffeihin, kun poika on saunonut!
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

ei oo elite pleijareis löytynyt viel yhtään vastustajaa, aina tullu "Vastustajia ei löytynyt" joskus 16.00 lähtien aina satunnaisesti ettiny matsia.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kylläpä on nää poffit muuttunu sitte viime painoksen. :eek: Saa ilmeisesti yrittää uusiksikin vaikka menis häviämään... :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hexton13: Heitäppä hyvinkin hintojen asiantuntijana arvio Joe Thortonista, joka on alkuperäisessä joukkueen paidassa? :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Olisiko palstaveljillä ja siskoilla tietoa hutin pucks kolikoiden kertymisestä. Mistä taitobonus ja fanibonus kertyvät peleissä? sekä onko normaali pucks määrä n. 500 per peli.

Sekä olisi kiva myös tietää saako jossain kohtaa jonkunlaisia bonus puckseja?

Mites muuten ranking kehittyy?

kiitos jo etukäteen että autatte tyhmempää.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

En oo Hexton, mut kato mihin hintaan muut myy Thortonia. :)

^Dat.

-----

Mielestäni playoff järjestelyt on ihan hyvät, nyt vihdoin on jtn. merkitystä olla "eliittimestari", sillä eliittiplayoffeihin ei pääse kuka vaan. Sinne pääsee ne jotka ovat voittaneet myös muut playoffit eli kovia pelejä tulee olemaan. Viime versiossa saatoit pelata lvl 1 vastaan koko playoffit ja sitten olit "elite champ" ja se ei vaatinut sinulta muuta kuin 4 helppoa vastustajaa. Pelien löytäminen tulee olee kyllä hankalaa (etenkin eliittypoffeissa), mutta ainakin tämä titteli tulee olemaan erittäin haluttu ja sillä onkin jotain merkitystä.

Saisivat kyllä nostaa palkintoja esim. 2,5k amatööri, 5k ammattilais ja 7,5k eliitin voitosta, niin päästäisiin siihen viime vuoden muhkeaan 15k:n pottiin. :p
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Huhhuh olihan tiukat kaks vikaa peliä, mutta nyt poika saunoo täälläkin! :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Goddammit! Kolme peräkkäistä tiukkaa häviötä, sijoitukseni kuukauden leaderboardeilla tippui 200:sta 1200:taan, enkä sen takia pysty enää pelaamaan amatööri-pleijareita :mad:

Tietääkö kukaan, kuinka kauan nuo playoff-ikkunat ovat auki? Tekisi mieli voittaa ainakin yksi, kunhan vain pääsen ensin osallistumaan niihin :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mikä ihme tota HUTia vaivaa?! Voitin online turnauksen josta piti tulla 1500 pucksia mutta tilille ei tullut MITÄÄN! :mad: Ja silloin tällöin voitot kirjautuu häviöiks! ttu että syö peli-iloa! :mad:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Goddammit! Kolme peräkkäistä tiukkaa häviötä, sijoitukseni kuukauden leaderboardeilla tippui 200:sta 1200:taan, enkä sen takia pysty enää pelaamaan amatööri-pleijareita :mad:

Tietääkö kukaan, kuinka kauan nuo playoff-ikkunat ovat auki? Tekisi mieli voittaa ainakin yksi, kunhan vain pääsen ensin osallistumaan niihin :D

1 viikon ajan ja 3 yritystä. Jos häviät 3 kertaa et voi enää osallistua uudestaan, saapi nähä resetoituuko nämä aina kun siirtyy amatööristä -> ammattilais jne. eli saako 3 yritystä jokaseen pof tasoon? Tai näin olen ymmärtänyt/minulle on kerrottu.

Jospa huomenna vetelis ton ammattilaisen läpi. :p
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuli eilen jostain pakasta jonkun OHL-joukkueen pelipaita... Laitoin sit huvikseen myyntiin sen hintaan 2000/4000. Ni ei menny ku n.20min ni joku osti sen tohon 4000 hintaan...

Oliko vain hyvää tuuria, vai onko noi jotkut junnuliigojen paidat noin haluttuja?

Tosta vinkkiä muillekkin jos on ylimääräisä junnuliiga paitoja, eikä tee niillä mitään, ni kannattaa kokeilla myyä..
 
Ylös Bottom