Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuli eilen jostain pakasta jonkun OHL-joukkueen pelipaita... Laitoin sit huvikseen myyntiin sen hintaan 2000/4000. Ni ei menny ku n.20min ni joku osti sen tohon 4000 hintaan...

Oliko vain hyvää tuuria, vai onko noi jotkut junnuliigojen paidat noin haluttuja?

Tosta vinkkiä muillekkin jos on ylimääräisä junnuliiga paitoja, eikä tee niillä mitään, ni kannattaa kokeilla myyä..

Ainakin tuntuu olevan melko harvinaisia. Itsekkin sain jonkun WHL tms. joukkeen paidan myytyä parilla tonnilla. Noilla junnujengeilläkin on varmaan melko paljon kannattajia tuolla Ameriikassa. Itsehän metsästän vielä Tepsin vieraspaitaa, mutta en ole vielä kertaakaan nähnyt sitä myynnissä. Kotipaidan ja logon sain kun ne ensimmäisen kerran bongasin.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ainakin tuntuu olevan melko harvinaisia. Itsekkin sain jonkun WHL tms. joukkeen paidan myytyä parilla tonnilla. Noilla junnujengeilläkin on varmaan melko paljon kannattajia tuolla Ameriikassa. Itsehän metsästän vielä Tepsin vieraspaitaa, mutta en ole vielä kertaakaan nähnyt sitä myynnissä. Kotipaidan ja logon sain kun ne ensimmäisen kerran bongasin.


Jep...




laitoin eile myös myyntiin yhden kasvatusjoukkueen pelipaidan... Se on typerää täs 13 et täs ei voi enää hakea pelkästään kasvatus joukkueiden pelipaitoja...



Itelleni kelpaavat myös SaiPan pelipaidat ja Logo. Ja myös pelaajat..
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuli eilen jostain pakasta jonkun OHL-joukkueen pelipaita... Laitoin sit huvikseen myyntiin sen hintaan 2000/4000. Ni ei menny ku n.20min ni joku osti sen tohon 4000 hintaan...

Oliko vain hyvää tuuria, vai onko noi jotkut junnuliigojen paidat noin haluttuja?

Tosta vinkkiä muillekkin jos on ylimääräisä junnuliiga paitoja, eikä tee niillä mitään, ni kannattaa kokeilla myyä..

Ainakin London Knightsien valkoisesta paidasta maksetaan hyvin, liikutaan jossain 4k-6k hinnoissa ja ei turhaan, on ihan ylivoimasesti hienoin pelipaita koko pelissä :) Linkki: http://www.londonknights.ca/images/products/jersey_white_2009.jpg
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pelasin äske HUT matsin ni vastustajal oli niin hyvä joukkue kuin vaan tossa pelissä voi olla. Kokoonpanossa Crosby, Malkin, Ovechkin, Stamkos, Gaborik, Nash, Datsuyk, Karlsson, Lemieux, Kurri.. Voin vaan kuvitella miten Visa on vinkunut.

Ei tos oo kyl mitään järkee et tommosii jengejä saa vastaan. Itellä kuiteki paras hyökkääjä on vaa 85 ja pakit ei kestäny millään vastustajan hyökkääjien luistelussa. Kaikenlisäks maalilla oli vielä kakkosveskari Rob Zepp. :D

Yllättävän hyvin kuitenki pärjäs ku viimeselle vitoselle mentiin vielä tasoissa, mutta sit peli repes ja hävisin kahdella maalilla.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tällä viikolla saanut tehtyy muutaman hyvän oston/ryöstön. Muutaman täs mainitakseni E.Staal 13100. N.Yakupov 1750. V.Lecavalier 7000. P.marleau 14000 ja M.Green 2200 :)

PS. Alkaa muuten hiukan nyppii tuo vierais pelaaminen tais ol 12 matsii putkee vierais :mad:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

huhhuh mikä munkki sain Lombardin ja Cammallerin 100 pucksilla osta heti molemmat :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

PS. Alkaa muuten hiukan nyppii tuo vierais pelaaminen tais ol 12 matsii putkee vierais :mad:

Itellä joku 40 peliä takana ja 2 ottelua vieraissa. Eilen kyllä yhdessä kotimatsissakin hirveä lagi. Veikkaan että johtui vastustajan modeemista tms. Pakko oli quitata vaikka playoffit. :( Nautinto kaukana ottelusta.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

PS. Alkaa muuten hiukan nyppii tuo vierais pelaaminen tais ol 12 matsii putkee vierais :mad:


Onko muute kellään tietoa miten nuo päätetää kumpi on koti ja kumpi vierasjoukkue?


Ite oon ollu vieras joukkue ehkä noin kerran kahdestakymmenestä pelistä...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko muute kellään tietoa miten nuo päätetää kumpi on koti ja kumpi vierasjoukkue?


Ite oon ollu vieras joukkue ehkä noin kerran kahdestakymmenestä pelistä...

Se tulee ihan randomilla oletko vieras vai koti joukkue.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Se tulee ihan randomilla oletko vieras vai koti joukkue.

Taitaa tulla se kummal on parempi yhteys nii kotijoukkueeks. Ainaki jos pelaan wlan yhteydel nii usein vieras sit ku kaapelil nii tosi usein kotijoukkue.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Taitaa tulla se kummal on parempi yhteys nii kotijoukkueeks. Ainaki jos pelaan wlan yhteydel nii usein vieras sit ku kaapelil nii tosi usein kotijoukkue.

^Näin.

Itse olin '12:ssa vieras erittäin usein, kerran 10 pelistä sain olla kotijoukkue. Nyt tässä pelissä kyllä on tullut hyvin vaihtelevasti, en tiiä miks vaikka netti on ihan sama kuin ennen. Ehkäpä muilla on vaan heikentynyt. :D Välillä hirveää lagia kotijoukkueena, voi johtua omasta WLAN:istani tai sitten vaan siitä että vastustajan yhteys on erittäin heikko.

---

Nyt kyllä ketuttaa kun ei löydy yhtään vastustajia ammattilaisplayoffeissa, noin tunnin ajan olen usein yrittänyt löytää vastustajaa mutta ei millään nappaa..
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Taitaa tulla se kummal on parempi yhteys nii kotijoukkueeks. Ainaki jos pelaan wlan yhteydel nii usein vieras sit ku kaapelil nii tosi usein kotijoukkue.

Ite pelaan kyl just wlan yhtedellä(langaton)... Eikä oo kyl netti pätkässy kertaakaan missään pelissä... kait...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

1 viikon ajan ja 3 yritystä. Jos häviät 3 kertaa et voi enää osallistua uudestaan, saapi nähä resetoituuko nämä aina kun siirtyy amatööristä -> ammattilais jne. eli saako 3 yritystä jokaseen pof tasoon? Tai näin olen ymmärtänyt/minulle on kerrottu.

Jospa huomenna vetelis ton ammattilaisen läpi. :p
Goddammit! :D Tipahdin kolme kertaa amatööri playoffeista aina välierävaiheessa. Vastan tuli joka kerta joku überänäriveivaaja, jolta löytyi kokoonpanoistaan Ovechkinia, Nashia, Zetterbergiä, Charaa ja kaikkee muuta mukavaa.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

V*ttu että on paska peli. Taidolla ei ole mitään merkitystä, EA arpoo maalit. Maalivahdilla ei ole merkitystä, EA arpoo maalit. Taktiikoilla ei ole merkitystä, vaikka puolustus ja hyökkäyspaineet, karvaus ja painopiste minimissä niin silti ne mun pakit seisoo paikallaan ja lähtee vasta sitte liikkeelle kun hyökkääjä on jo menny ohi. Vikassa erässä tulee joka vtun kerta jollain ripulivedolla tasotusmaali... Jos otetaan esimerkiksi edellinen pelini: Ensinnäkin 3 läpiajoa, kaikki tyhjistä ohi. Sitten yksi rankkari tyhjistä tolppaan... Vastustajan ekan maalin tein mä, kun pokesin kiekon omiin. Vikalla minuutilla tuli 2-2 tasotus -.- Se pääs ihan vapaasti maalille kynäämän, mutta minkäs mä mahdan, kun kaikki 4 bottia ryntäs kiekon perässä samassa laidassa vaikka edelleenkin puolustuspaine minimissä... No jatkoaikaa kulu mun voittoon alle minuutti, mutta tälläsestä paskasta jää silti paskan maku suuhun. :p Pakko toistaa itseäni : V*ttu kun on paska peli!
 
V*ttu että on paska peli. Taidolla ei ole mitään merkitystä, EA arpoo maalit. Maalivahdilla ei ole merkitystä, EA arpoo maalit. Taktiikoilla ei ole merkitystä, vaikka puolustus ja hyökkäyspaineet, karvaus ja painopiste minimissä niin silti ne mun pakit seisoo paikallaan ja lähtee vasta sitte liikkeelle kun hyökkääjä on jo menny ohi. Vikassa erässä tulee joka vtun kerta jollain ripulivedolla tasotusmaali... Jos otetaan esimerkiksi edellinen pelini: Ensinnäkin 3 läpiajoa, kaikki tyhjistä ohi. Sitten yksi rankkari tyhjistä tolppaan... Vastustajan ekan maalin tein mä, kun pokesin kiekon omiin. Vikalla minuutilla tuli 2-2 tasotus -.- Se pääs ihan vapaasti maalille kynäämän, mutta minkäs mä mahdan, kun kaikki 4 bottia ryntäs kiekon perässä samassa laidassa vaikka edelleenkin puolustuspaine minimissä... No jatkoaikaa kulu mun voittoon alle minuutti, mutta tälläsestä paskasta jää silti paskan maku suuhun. :p Pakko toistaa itseäni : V*ttu kun on paska peli!

Eikös sitä kiekon suuntaa ohjata laukoessa vasemmalla tatilla? Olisiko vika sohvan ja kapulan välissä?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

V*ttu että on paska peli. Taidolla ei ole mitään merkitystä, EA arpoo maalit. Maalivahdilla ei ole merkitystä, EA arpoo maalit. Taktiikoilla ei ole merkitystä, vaikka puolustus ja hyökkäyspaineet, karvaus ja painopiste minimissä niin silti ne mun pakit seisoo paikallaan ja lähtee vasta sitte liikkeelle kun hyökkääjä on jo menny ohi. Vikassa erässä tulee joka vtun kerta jollain ripulivedolla tasotusmaali... Jos otetaan esimerkiksi edellinen pelini: Ensinnäkin 3 läpiajoa, kaikki tyhjistä ohi. Sitten yksi rankkari tyhjistä tolppaan... Vastustajan ekan maalin tein mä, kun pokesin kiekon omiin. Vikalla minuutilla tuli 2-2 tasotus -.- Se pääs ihan vapaasti maalille kynäämän, mutta minkäs mä mahdan, kun kaikki 4 bottia ryntäs kiekon perässä samassa laidassa vaikka edelleenkin puolustuspaine minimissä... No jatkoaikaa kulu mun voittoon alle minuutti, mutta tälläsestä paskasta jää silti paskan maku suuhun. :p Pakko toistaa itseäni : V*ttu kun on paska peli!

Jos peli on huono, älä pelaa sitä :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

^

Ymmärrän toki että pelit tuntuu arpapeliltä, mutta tämä ei pidä paikkaansa. Omalla tekemisellään pärjää tai ei pärjää, hyvät pelaajat ei ehkä erotu niin hyvin kuin viime pelissä ja tuurilla on isompi merkitys. Jos millään ei meinaa kiekko mennä reppuun alkaa jo hiillostua ja antaa helppoja paikkoja vastustajalle ja nämä johtaa yleensä maaliin. Liika aggressiivisuus on isoin virhe tässä pelissä, pitää vain jatkaa samanlaista painostusta niin kyllä sinut palkitaan, jos muutut aggressiivisemmaksi vastustaja voi vain puikkelehtia pakkiesi ohi. Tää on ns. hermojen peli, kummalla ne kestää voittaa. Eikä kannata ajatella että peli on selvä sen kahden ekan maalin jälkeen, tässä saa vastustajan liian helposti kiinni jos johtoasemassa oleva pelaaja alkaa hellittämään. Onhan se oikeastikin niin että painostava joukkue muuttuu jossain vaiheessa epätoivoiseksi jos ei millään mene sisään ja antaa tilaa vastustajalle, sitten kun omassa päässä on se kylmä maalivahti kun tilanteita ei tule ja sitten kun se yks tilanne iskee niin kiekko on jo repussa. Mutta en usko että EA tälläistä osais laittaa, mutta ken tietää. :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onhan tässä tasoeroja tasoteltu ihan isolla kädellä. Sama meininki on ollut jo aikaisemmissa peleissä, kaikilla on hauskaa kun kaikki voivat pärjätä. Joka vuosi ovat mielestäni tasoerot kaventuneet ja nyt niitä ei juuri enää nää taitavien kaverien ja ei niin taitavien kaverien välillä. Surullista, mutta se on EA.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

V*ttu että on paska peli. Taidolla ei ole mitään merkitystä, EA arpoo maalit. Maalivahdilla ei ole merkitystä, EA arpoo maalit. Taktiikoilla ei ole merkitystä, vaikka puolustus ja hyökkäyspaineet, karvaus ja painopiste minimissä niin silti ne mun pakit seisoo paikallaan ja lähtee vasta sitte liikkeelle kun hyökkääjä on jo menny ohi. Vikassa erässä tulee joka vtun kerta jollain ripulivedolla tasotusmaali... Jos otetaan esimerkiksi edellinen pelini: Ensinnäkin 3 läpiajoa, kaikki tyhjistä ohi. Sitten yksi rankkari tyhjistä tolppaan... Vastustajan ekan maalin tein mä, kun pokesin kiekon omiin. Vikalla minuutilla tuli 2-2 tasotus -.- Se pääs ihan vapaasti maalille kynäämän, mutta minkäs mä mahdan, kun kaikki 4 bottia ryntäs kiekon perässä samassa laidassa vaikka edelleenkin puolustuspaine minimissä... No jatkoaikaa kulu mun voittoon alle minuutti, mutta tälläsestä paskasta jää silti paskan maku suuhun. :p Pakko toistaa itseäni : V*ttu kun on paska peli!
Katsopas leaderboardeja ja esim. suomalaisten recordeja. Taitaa vain olla, ettet osaa pelata.
 
Ylös Bottom