Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt kyseisen Sportic -herran kanssa finaaliruudussa, jos tiedätte? Hän varmaan odottelee että löytää vastustajan, eikä tajua että tässähän mä oon. En halua paeta, voitto pitää olla kunnollinen!

//EDIT

Sportic olikin AFK, sain vastaan joukkueen VALTAVA. 2-1 johtoasemassani 3. erän puolivälissä yhteys katkeaa, saan voiton tilastoihin, mutta playoff voittoa ei tule...
Sportic -äijä tuli vastaan ammattilaisturnauksen välierissä.. 1-8 mulle turpaan :D Ei auttanu ku kiitellä pelin jälkeen oppitunnista.. Kova tiimi sillä oli ja kova oli pelaamaanki :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Sportic -äijä tuli vastaan ammattilaisturnauksen välierissä.. 1-8 mulle turpaan :D Ei auttanu ku kiitellä pelin jälkeen oppitunnista.. Kova tiimi sillä oli ja kova oli pelaamaanki :)

Jep, en itse ole pelannut häntä vastaan vielä. Ei suostunut pelaamaan mua vastaan vieraana. :D '12:ssa oli ehkä yks ainoista "hyvistä" pelaajista jotka ei spammannut onetimeria koko ajan, en yhtään ihmettele että on kova tässä pelissä. :p

Itse voitin pro finaalin 3-1, olisin voinut lyödä vaikka 2 lisähäkkiä mutta halusin varmistaa ettei kaveri lähde menemään. 3-1 tilanteessa vikassa erässä hän otti veskan ohjaukseen ja suunnilleen pelasi sillein koko loppupelin. Itse tässä vaiheessa vaan varmistelin voittoa ja kulutin aikaa pyörittämällä kiekkoa botteja vastaan hänen alueellaan. :D Saihan siinä ekan erän jälkeen 3-0 johdossa viestejäkin lokeroon että "isän visa vinkuu" ja sama jatku jokasella erätauolla, laitoin viestiä "no ehkä 5e" ja takasin tulee "ainakin 100e", vastaan "ei tarvii jos osaa" jne. jne., pelin jälkeen sitten mukavat jäähdyttelyt ja kaveri antoi viimein periksi. :D

//EDIT

Niin ja mulla on nyt 21 ottelun voittoputki, pitäis 25 saada jotta eliittivoitto tulisi. :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Sportic -äijä tuli vastaan ammattilaisturnauksen välierissä.. 1-8 mulle turpaan :D Ei auttanu ku kiitellä pelin jälkeen oppitunnista.. Kova tiimi sillä oli ja kova oli pelaamaanki :)

Ite voitin kyseisen Sporticin NHL 12 parilla maalilla. En tiedä oliko ihan pullaa mutta muistaakseni ihan hyvin pärjäsin vaikka hänellä malkin yms. Tosin 12 itekkin sai melkeen saman tasosii pelaajii itte ku pysty kehittää, mutta kuitenkin. Herra löytyy omalta kaveri listaltakin. 13 löytyy oppimisen sarkaa vielä pitkäks aikaa, nyt ei siihen kuitenkaan viime vuoden tapaan ole aikaa kun tarvis parantaa numeroi jonku verra...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo, ihan hyvin menneet nämä playoffit. Tällä hetkellä PRO playoffien puolivälissä, vielä kaksi voittoa pitäisi ottaa tuonne eliittiin. Onkos muuten kukaan saanut pakasta näitä viikon tähdet pelaajia? Itselle tuli tuollainen kullattu Rich Peverley, mahtaako olla minkään arvoinen?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo, ihan hyvin menneet nämä playoffit. Tällä hetkellä PRO playoffien puolivälissä, vielä kaksi voittoa pitäisi ottaa tuonne eliittiin. Onkos muuten kukaan saanut pakasta näitä viikon tähdet pelaajia? Itselle tuli tuollainen kullattu Rich Peverley, mahtaako olla minkään arvoinen?
SOTW Peverleyn hinta pyörii tuol 20k lähellä :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tää on kyllä aika naurettava koko HUT paska. Tossa tuhlasin 100k puckseja pelkkiin niihin gold 5k pakkauksiin ja mitäköhän niistä sitten tuli... Paras pelaaja oli Erik Cole 86 ja muut olivatkin jotain 60-83 jamppoja. Maalivahdeista sattu tulemaan Rick Dipietro 85 joka on vanhapaska ;D Sitten niitä perus 78-82ikäloppu kassareita esim Ray Emery tuli heheh. Mikäs siinä kun yhteensä 200k on nyt jo puckseja tuhlannut pakkauksiin eikä ikinä ole tullut ketään nimimiestä eikä 86 parempaa. Hyvää työtä EA!
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tietääkö kukaan, kun ostaa esim. noita 5.000 Gold paketteja ja sieltä saa valita 5pakasta, jonka haluaa avata. Onko niillä pelaajilla tai pakkojen valinnoilla jokin perä jne.? Tietääkö kukaan?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itse laitoin 15k tohon isoon pakettiin ja sieltä tuli RHT ja G.Landeskog. Siitä tuli hyvä fiilis niin päätin sijoittaa vielä 7,5k pakkaukseen kiekkoja ja hymyilytti ehkä ihan vähän kun sieltä nousi Rick Nash.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

itellä lähteny tämä kuukaus hyvi menee amatööri ja ammattilais pleijarit hoidettu ja eliitissä välieris, leaderboardeissa sija 59 ;)
JA NYT VASTASSA SPORTIC ummmm tappiohan siitä tulee... no tappiohan siitä tuli mutta en kyllä huonolle hävinnyt että jos sportic olet tällä foorumilla niin hyvin pelisit ja Varlamov myös.:) boardilla sijotus tippu vaan 30 sijaa ei paha.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitäs mieltä ootte analysoijat tästä pelistä?

Jostain syystä en ajatellut pelata enää tänään... :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitäs mieltä ootte analysoijat tästä pelistä? On tämä NHL13 ja peli. :)


Jos saan laittaa 2x tyhjii niin ettei sun veska ees kunnolla reagoinu niin en tiedä sitte. Ja se ,että läpiajosta sain tehä sen yhden ja viimistä en nyt muista miten se tuli.Luulisin ,että vastahyökkäys taktiikkani toimi oikein mainiosti+blokkasit todella hyvin vedot.

Ja myönnän kyl,että painostit hyvin,GG eniweis :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitäs mieltä ootte analysoijat tästä pelistä?

Jostain syystä en ajatellut pelata enää tänään... :)

It's in the game. Lätkää nimittäin. Aika harvoin näin lopulta kuitenkin tapahtuu. :)

e: paitsi mulle siis, kun en osaa tehdä maaleja :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitäs mieltä ootte analysoijat tästä pelistä?Jostain syystä en ajatellut pelata enää tänään... :)
Ihan yleistä, jos et tykkää pelata tollasia niin ei kantsi pelata. Tai sitte teet niin että lähet pelistä ku tulee tommonen munkittaja. Mun keskeytys % on tällä hetkellä 37%. Ei vaan mitään järkeä pelata kun tietää että paskempi voittaa. Voi että kun taas uppos vokounille 5m pääst rysty pujuista... Jätkä vois jo hommaa rillit ni näkis sen kiekon kauempaa kun kymmenen sentin päästä.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

itellä lähteny tämä kuukaus hyvi menee amatööri ja ammattilais pleijarit hoidettu ja eliitissä välieris, leaderboardeissa sija 59 ;)
JA NYT VASTASSA SPORTIC ummmm tappiohan siitä tulee... no tappiohan siitä tuli mutta en kyllä huonolle hävinnyt että jos sportic olet tällä foorumilla niin hyvin pelisit ja Varlamov myös.:) boardilla sijotus tippu vaan 30 sijaa ei paha.


Ei semmone ruotsalainen h*mo täällä ole. :D

Ajattelin itse pelata huomenna eliitit, glitchaan tien finaaliin ja.. ja.. Voitan sen yhden tarvittavan vaikean vastustajan. :p

Ihan yleistä, jos et tykkää pelata tollasia niin ei kantsi pelata. Tai sitte teet niin että lähet pelistä ku tulee tommonen munkittaja. Mun keskeytys % on tällä hetkellä 37%. Ei vaan mitään järkeä pelata kun tietää että paskempi voittaa. Voi että kun taas uppos vokounille 5m pääst rysty pujuista... Jätkä vois jo hommaa rillit ni näkis sen kiekon kauempaa kun kymmenen sentin päästä.

Tuommosella asenteella tappioita tulee aivan varmasti, jos ei puolustus onnistu pitää opetella uusi strategia tai jos veska kusee sen voi vaihtaa. Itselläni ei ole mitään vaikeuksia voittaa, 21 ottelun voittoputkella ja 31-2-0 recordilla kokonaistilastojen 150. Ei se pelin vika ole jos ei pärjää, vika on jossain muussa.. Äläkä nyt aloita taas että "tulkaa vaan pelaa mua vastaan ja katsotaan kummalle EA arpoo enemmän maaleja". Kyllä välillä voi tuntua että vika olisi pelissä kun häviät vaikka laukaukset ovat 30-10 sinulle, katsoppa ensi pelistä mistä vastustaja tekee maalinsa ja mikä meni pieleen, + kiinnitä huomiota miten itse teet tilanteita ja ovatko ne edes hyviä maalintekopaikkoja.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pelin vika kun vastustaja pääsee maalin eteen? Kyl sä oot kova!
Kato jos et oo huomannu, ni siellä on 4 botin ohjaamaa ukkoa kentällä. Ehkä parempi vaan pelata EASHL pelejä, siinä sentään sun peli ei oo boteista ja EAsta kiinni. :)Pistin tosta videonkin nyt tonne EA sports sivustolle, toinen pakki jarruttaa siniviivalla, ja sitte se onki 1v1 hyökkäys. -.-
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei semmone ruotsalainen h*mo täällä ole. :D

Ajattelin itse pelata huomenna eliitit, glitchaan tien finaaliin ja.. ja.. Voitan sen yhden tarvittavan vaikean vastustajan. :p



Tuommosella asenteella tappioita tulee aivan varmasti, jos ei puolustus onnistu pitää opetella uusi strategia tai jos veska kusee sen voi vaihtaa. Itselläni ei ole mitään vaikeuksia voittaa, 21 ottelun voittoputkella ja 31-2-0 recordilla kokonaistilastojen 150. Ei se pelin vika ole jos ei pärjää, vika on jossain muussa.. Äläkä nyt aloita taas että "tulkaa vaan pelaa mua vastaan ja katsotaan kummalle EA arpoo enemmän maaleja". Kyllä välillä voi tuntua että vika olisi pelissä kun häviät vaikka laukaukset ovat 30-10 sinulle, katsoppa ensi pelistä mistä vastustaja tekee maalinsa ja mikä meni pieleen, + kiinnitä huomiota miten itse teet tilanteita ja ovatko ne edes hyviä maalintekopaikkoja.


Mitä sitä turhaan opettelemaan peliä ja taktiikoita kun jos joku "munkittaja" voittaa niin voi quitata jo ekassa erässä ja tulla tänne foorumille itkemään miten EA arpoo maalit :DD hehe Darkside melkonen veto taas..
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitä sitä turhaan opettelemaan peliä ja taktiikoita kun jos joku "munkittaja" voittaa niin voi quitata jo ekassa erässä ja tulla tänne foorumille itkemään miten EA arpoo maalit :DD hehe Darkside melkonen veto taas..
Ja ihan järkevää tulla jauhamaan että pitäis taktiikoita opetella, kun et ole edes nähnyt mun pelaavan. Toisekseen, en ole missään tainnut sanoa että ottaisin jatkuvasti turpaan, joten tuskin ihan paska olen kun suurin osa peleistä päättyy voittoon...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ja ihan järkevää tulla jauhamaan että pitäis taktiikoita opetella, kun et ole edes nähnyt mun pelaavan. Toisekseen, en ole missään tainnut sanoa että ottaisin jatkuvasti turpaan, joten tuskin ihan paska olen kun suurin osa peleistä päättyy voittoon...

No mitä sitten valitat kokoajan jos pelisi päättyy suurimmaksi osaksi voittoihin? Aina ei voi voittaa ja kaikki sen tietää. Pelataanko tätäkin peliä niin hullunlailla tilastojen tähden, minä viis veisaan tilastoista, joko voitan tai häviän, pelaan silloin kun on fiilistä ja tiedän että voitto on mahollista ainoastaan silloin kun on fiilistä, jos lähtee vihaisena pelaamaan tappio on melkein taattu. Rajoittakaa hieman pelaamista jos hermot menevät, jatkakaa jos fiilis on hyvä.. :cool:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mieluummin häviäisin ne tiukat pelit kun ne joissa ihan selvästi hallitsen. Oon ittekkin voittanu hirveellä pullalla ihan selvästi parempia. Eniten kumminkin otti päähän se pakkien sekoilu, ne pysähtyy omalle siiniviivalle. Normi online pelit tuntuu kyllä musta reilulta. Voi kyllä johtua siitäkin ettei jää pelaajia saamatta jos häviää. :p No joo, eiköhän tää keskustelu ollu tässä?
 
Kyllä kunnon kusetusta nämä Premium Gold Packit ja Jumbot ja niiden luvatut "2 ja 4 tai 5 huippupelaaja".

Juuri hankin kaksi Jumboa ja yhden normin, ja paras pelaaja joka näistä tuli, oli M. Boedker ovr. 83. 83!! Se ei mun mielestä todellakaan täytä "huippupelaajan" tasoa, "hyvän pelaajan" tason kylläkin. Mutta että " huippupelaaja" ? Pah!
 
Ylös Bottom