Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tänään tuli voitettua amatööripleijarit ja finaali varsinkin oli melkoinen trilleri! Ensimmäisellä kierroksella selkeä 6-1 -voitto, mutta sen jälkeen jokainen ottelu ratkesi maalin erolla minun hyväksi. Toisen ja kolmannen kierroksen ottelut ratkesivat vasta ensimmäinen jatkoerän viimeisillä minuuteilla. Finaalissa sitten tasaisen väännön jälkeen tuore hankinta Michael Bros Sparta Prahasta väänsi väkisin ruuhkasta itsensä irti ja laittoi limpun puikoista sisään. Tällä maalilla varmistui 3-2 -voitto ja viimeiset parisen minuuttia sitten tiivistä puolustuspelaamista ja kiekonhallintaa.

Nyt ollaan sitten ammattilaissarjan pleijareissa toisella kierroksella, velivenäläinen kaatui ensimmäisellä kierroksella numeroin 2-1. :) Ei vain pelaajia löytynyt enää vastustajaksi, täytyy kokeilla illemmalla uudestaan. ;)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jippiaijee, tuli sitten otettuu takkiin 5-4 eliten ekalla kierroksella.. Siis ei v*ttu minkälaisia janttereita tätä peliä pelaa:

"Hehe minä olen lvl 2, otan paikkalukituksen laitaan ja annan bottien tehdä maaleja!", just tollasella meininkillä kaveri pelas, pyyteli kiekkoa läpiajoon kun ei ehdi pakkia valita. Niin ja botit tekivät näistä maaleista noin puolet, ripuli veto ja ripari sisään tai sitten namubottilätty suoraan maalin eteen, ei jeesus.. Niin ja kaiken lisäksi kaverilla maalissa Reimer sysipaska Leafs r*nkkari, joka koppas ihan hyvällä prosentilla Greenin pommilämäreitä, kun taas oman päädyn Rinne vapisi maalissa kun jokainen veto aiheutti riparin. Hirveellä rossalla noi botit iskee maaleja, yksikin paikka niin maalivahti on hätää kärsimäs. Puhumattakaan että triplasin hyökkäysalueajan ja laukauksissakin voitin ainakin 8 vedolla, vaikka sillä ei nyt kauheaa merkitystä olekkaan..

No se siitä sitten, lisää kuraa niskaan taas tänään, oikea pelikin meni niin päin ****** että oksat pois.. Noh, aina ei voi voittaa, parempaa onnea sitten ensi kerralla, tänään en kyllä pelaa yhtään ottelua.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Johdin HUT finaalia 3-0 ja vastustaja quittaa:mad:. Peli ei tietenkään laske finaalia pelatuksi :eek::mad:! En pelaa ihan heti finaalia uudelleen vaan ootan että ea palauttaa voiton.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jippiaijee, tuli sitten otettuu takkiin 5-4 eliten ekalla kierroksella.. Siis ei v*ttu minkälaisia janttereita tätä peliä pelaa:"Hehe minä olen lvl 2, otan paikkalukituksen laitaan ja annan bottien tehdä maaleja!", just tollasella meininkillä kaveri pelas, pyyteli kiekkoa läpiajoon kun ei ehdi pakkia valita. Niin ja botit tekivät näistä maaleista noin puolet, ripuli veto ja ripari sisään tai sitten namubottilätty suoraan maalin eteen, ei jeesus.. Niin ja kaiken lisäksi kaverilla maalissa Reimer sysipaska Leafs r*nkkari, joka koppas ihan hyvällä prosentilla Greenin pommilämäreitä, kun taas oman päädyn Rinne vapisi maalissa kun jokainen veto aiheutti riparin. Hirveellä rossalla noi botit iskee maaleja, yksikin paikka niin maalivahti on hätää kärsimäs. Puhumattakaan että triplasin hyökkäysalueajan ja laukauksissakin voitin ainakin 8 vedolla, vaikka sillä ei nyt kauheaa merkitystä olekkaan..No se siitä sitten, lisää kuraa niskaan taas tänään, oikea pelikin meni niin päin ****** että oksat pois.. Noh, aina ei voi voittaa, parempaa onnea sitten ensi kerralla, tänään en kyllä pelaa yhtään ottelua.
Heh vähän naurattaa. Aikaisemmin isoin kirjaimin korostit voittoputkeasi ja nyt tuli skaalan toisesta päästä teksti :D---Itse ostanut 3 tuollaista Rare -pakkausta ja paras joka tuli oli Nash. Muutoin todella heikkoa 84 kategoriaa. No josko poffeista saisi tarpeeksi kiekkoja uuden hankintaan, kun pohjalla jonkin verran. Pro:n semi-finaalissa mennään.
 
Voisko joku antaa mulle neuvoja miten noita pelejä voitetaan? Nhl12 pelasin vaikeimmalla tasolla, ja välillä tuli voittoja ja välillä häviöitä, eli oli sopiva vaikeustaso. Tässä sitten taas pelaan toiseksi helpoimmalla ja tulee häviöitä häviöiden perään? Vastustaja pyörittää mielinmäärin enkä saa kiekkoa pois, tekee mitä ihmeellisempiä maaleja, enkä itse saa kuin yhden tai kaksi peliin. Ihan hyvä että on haastetta mutta rupeaa turhautuminen iskemään kun ei saa mitään aikaiseksi.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Heh vähän naurattaa. Aikaisemmin isoin kirjaimin korostit voittoputkeasi ja nyt tuli skaalan toisesta päästä teksti :D---Itse ostanut 3 tuollaista Rare -pakkausta ja paras joka tuli oli Nash. Muutoin todella heikkoa 84 kategoriaa. No josko poffeista saisi tarpeeksi kiekkoja uuden hankintaan, kun pohjalla jonkin verran. Pro:n semi-finaalissa mennään.

Se olikin se pointti, tiesin että se ei tule kestämää 25. ottelua.. Vähän pannuttaa hävitä tollein, mutta pelakoon kuka miten haluaa, tulen kyllä aina poistumaan pelistä jos kaveri paikkalukittautuu. Mikäs siinä, varmasti olisi kaveri vapissut jos olisi pelannut kunnolla, mutta kun ei niin ei.. Haluan hävitä kunnolla ja tasaisella pelillä, enkä kenellekkään h*lvetin paikkalukitus tai muulle epärehdisti pelaavalle henkilölle. Se on ihan sama vaikka takkiin tulis 5-0 niinkuin leaderboardien 1.:ltä pataan tuli otettua, kun tietää että kaveri on pirun kova, mutta sitten kun tällänen perus "noobi" tulee pelaamaan ja kaiken lisäksi jätti kaiken bottien ja maalivahdin varaan niin ei kyllä paljoakaan kiinnosta hävitä tollasia..
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pelailin tuossa vielä demoa kun mietityttää että kannattaako koko peliä edes ostaa. Hauskoja bugeja: Pelaajilla sinisiä naamoja, joltain pelaajalta puuttui ylävartalo (se oli siis läpinäkyvä paidan kohdalta ja pää keikkuu tyhjän päällä). Veskarilla ei ollut kasvoja. Onko näitä oikeankin pelin puolella?

Joku täällä kirjotteli että HUT ei toimi (ei anna puckseja, hävittää pelaajia mts) ja EA on luvannut viedä palautetta eteenpäin, niin viime vuodesta sen verran että ei ne mitään sille kuitenkaan tee. Ihan piruuttani palasin yhteen caseen 10 kertaa ja mitään ei koskaan tapahtunut vaikka puheet oli aina vakuuttavia.

Forumia lukiessa vaan kaipaa niin hetkiä kun sai nöyryyttää Hutissa Hextonia ;) Ehkä toi pitää kuitenkin ostaa..
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kivaku ei tuu puckseja ollenkaan eikä sopimuksia mene pelannut yhen turnauksen ja 1 online ottelun ja päivittäis palkinto ja mistää ei ole tullut?
Voiko mitään tehdä vai pitääkö vaa odottaa et joskus lähtee toimimaan?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Siis ei ***** oikeesti oon finaalis johan 4-2 jotain 30sekkkaaa ennen lopppuu ja saan rankkarin ja yhtäkkiä kuva pysähtyy ja en voi tehdä mitään ja tappiohan siitä merkittiin.. Näin käy joka ***** päivä ainaki 2 kertaa huoh :mad::mad::mad::mad::mad:
Siis yhtäkkiä kuva pysähtyy enkä voi tehdä mitään mennä edes pleikan valikkoon??


Johtuuko tämä nyt pleikasta vai pelistä?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ärsyttää kyllä aina kun omat Pleikkarin ohjaamat pakit lähtee pinkoon siniviivaa kohti kun vastustaja on jo kunnon höökillä tulossa hyökkäysalueelle. Tuloksena on yksinläpiajo ja lähes varma maali :mad:

P.S. Laitoin juuri Marc-Andre Fleuryn myyntiin. Jos joku on kiinnostunut ostamaan hänet, kerro mulle YV:llä ;)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ärsyttää saatanasti nämä peli-ilon tappajat ns. mieshuorat heidän Gloryhunter tiimeineen. Tänään tein uuden tiimin, jonka record tällä hetkellä 8-5-0, yllätykseksi 5 tappiota on tullut juuri näitä edellämainittuja henkilöitä vastaan, joita tuntuu olevan koko HUT täynnä ja kaikilla ollut suurin piirtein pelaajia: Grabovski, Kostitzin, Briere ym. ei saatana oikeasti menee hermo,joka kerta kun nään niitä kentällä tekee mieli heittää ohjain seinää. Minkä takia ennen peliä ei näy vastustajan avauskenttää niin säästyisi tältä syövältä? Pelillisestihän nämä mieshuorat ovat silkkaa paskaa, jos taitoa on huorata etuyläkulmaa ja luistella sillä ***** Hedmanilla/Lecavariella kokokentän läpi jä pyöriä hyökkäysalueella 10 kertaa maalinympäri ja heittää sinne yläkulmaan niin ei voi todeta, kun Jani Säterin tavoin, että "Hyi mikä maali, tämähän peli on täysi farssi". Ei pärjää Jormakan Pekka tai Määtän Olli, noita huippupelaajia vastaan.

Jokainen tämän luettua voi miettiä kuuluko tuohon yllämainittuun ryhmään.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ärsyttää saatanasti nämä peli-ilon tappajat ns. mieshuorat heidän Gloryhunter tiimeineen. Tänään tein uuden tiimin, jonka record tällä hetkellä 8-5-0, yllätykseksi 5 tappiota on tullut juuri näitä edellämainittuja henkilöitä vastaan, joita tuntuu olevan koko HUT täynnä ja kaikilla ollut suurin piirtein pelaajia: Grabovski, Kostitzin, Briere ym. ei saatana oikeasti menee hermo,joka kerta kun nään niitä kentällä tekee mieli heittää ohjain seinää. Minkä takia ennen peliä ei näy vastustajan avauskenttää niin säästyisi tältä syövältä? Pelillisestihän nämä mieshuorat ovat silkkaa paskaa, jos taitoa on huorata etuyläkulmaa ja luistella sillä ***** Hedmanilla/Lecavariella kokokentän läpi jä pyöriä hyökkäysalueella 10 kertaa maalinympäri ja heittää sinne yläkulmaan niin ei voi todeta, kun Jani Säterin tavoin, että "Hyi mikä maali, tämähän peli on täysi farssi". Ei pärjää Jormakan Pekka tai Määtän Olli, noita huippupelaajia vastaan.

Jokainen tämän luettua voi miettiä kuuluko tuohon yllämainittuun ryhmään.

Hmm.. Mielestäni yleimsempi näkymä on Grabner, Cocgliano, Helm, Stoll, Havlat, Gretzky, Lombardi jne. hyvä jos kerran viidessä pelissä joillain ei ole ketään näistä. Pakko myöntää itsekin käytän kyseisiä herroja, mutta minkä sille teet kun ne ovat niin ylivoimaisia nopeudensa ansiosta. Vois vaan tehä sen dream tiimin, eikä lähteä massan mukana tälläiseen. Monta hyvää hetkeä/kokemusta voimahyökkääjiltäkin tullut, mutta kyllä se vain niin on että nopeudella saa paljon enemmän maalipaikkoja. Hieno on luistelumoottori, mutta sen probleema on just tämä että nopeet on parempii kun muut. Jos sitä hiottaisiin vielä hitusen niin saatais kaikista pelaajista yhtä hyödyllisiä jäällä, ehkä vähentämällä maksiminopeutta tai muokkaamalla liikkeellelähdön helpommaksi niin pakitkin ehtisivät tehdä jotain.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ärsyttää saatanasti nämä peli-ilon tappajat ns. mieshuorat heidän Gloryhunter tiimeineen. Tänään tein uuden tiimin, jonka record tällä hetkellä 8-5-0, yllätykseksi 5 tappiota on tullut juuri näitä edellämainittuja henkilöitä vastaan, joita tuntuu olevan koko HUT täynnä ja kaikilla ollut suurin piirtein pelaajia: Grabovski, Kostitzin, Briere ym. ei saatana oikeasti menee hermo,joka kerta kun nään niitä kentällä tekee mieli heittää ohjain seinää. Minkä takia ennen peliä ei näy vastustajan avauskenttää niin säästyisi tältä syövältä? Pelillisestihän nämä mieshuorat ovat silkkaa paskaa, jos taitoa on huorata etuyläkulmaa ja luistella sillä ***** Hedmanilla/Lecavariella kokokentän läpi jä pyöriä hyökkäysalueella 10 kertaa maalinympäri ja heittää sinne yläkulmaan niin ei voi todeta, kun Jani Säterin tavoin, että "Hyi mikä maali, tämähän peli on täysi farssi". Ei pärjää Jormakan Pekka tai Määtän Olli, noita huippupelaajia vastaan.

Jokainen tämän luettua voi miettiä kuuluko tuohon yllämainittuun ryhmään.
Siis sä sanot että kaikkien pitäis pelata jollain SM-liiga jengien tasosilla tiimeillä? Ethän sä nyt voi lähteä kiukuttelemaan siitä että vastustajalla on vaikka joku Kostitsyn, joka ei ole edes mikään kunnon "supertähti"... Tokihan se harmittaa jos itellä paska jengi ja vihulla kaikki jotain änäritähtiä, mutta aika naurettavaa ruveta vastustajaa "gloryhuntteriksi" tai "mieshuoraksi" leimaamaan, kun eikös tän koko HUT:in konsepti ole juurikin se "ultimate-team" kasata? Eikä se suinkaan ole sen vastustajan syytä että EA päättää arpoa kaksi täysin eri tasoista jengiä vastakkain. :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Siis sä sanot että kaikkien pitäis pelata jollain SM-liiga jengien tasosilla tiimeillä? Ethän sä nyt voi lähteä kiukuttelemaan siitä että vastustajalla on vaikka joku Kostitsyn, joka ei ole edes mikään kunnon "supertähti"... Tokihan se harmittaa jos itellä paska jengi ja vihulla kaikki jotain änäritähtiä, mutta aika naurettavaa ruveta vastustajaa "gloryhuntteriksi" tai "mieshuoraksi" leimaamaan, kun eikös tän koko HUT:in konsepti ole juurikin se "ultimate-team" kasata? Eikä se suinkaan ole sen vastustajan syytä että EA päättää arpoa kaksi täysin eri tasoista jengiä vastakkain. :)

En ole edellenkään sanonut, että kenenkään pitäisi pelata paskoilla jengeillä (Itse sinä väitit niin), mutta jokin järki saisi tuossa huoraamisessa oikeasti olla varsinkin, kun noita supertähtiä saa niin helposti, eikä siihen tarvi edes taitoa hankkia niitä. Ja Sanoppa kultaseni miksikä noita pitäisi sitten leimata, jotka vetää 100-1 recordilla ja huoraa etuyläkulmaa ym "varmaa" kikkaa jollakin tähtipelaajalla ja kaiken kukkuraksi kaverit ei ole nähnyt jääkiekkoa kuin ehkä telkkarista ja ovat kuullet ehkä jossakin sanan Detroit ja Datsyuk, eiköhän se ole selvää keitä nämä ovat ja se ei ole naurettavaa vaan totta. Mutta annetaan jokaisen pelata peliä niin kuin haluaa, mutta minun silmissänne tälläiset ovat juuri niitä. (Sehän ei ole sinulta pois vai?)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jaahas nyt vastustajat sitten quittailee ennenku peli on kerenny edes alkaan, kun näkevät että mulla on playoff banneri. Huoh, ei voi tajuta minkä takia siitä ei saa voittoa jos toinen quittaa.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hmm.. Mielestäni yleimsempi näkymä on Grabner, Cocgliano, Helm, Stoll, Havlat, Gretzky, Lombardi jne. hyvä jos kerran viidessä pelissä joillain ei ole ketään näistä. Pakko myöntää itsekin käytän kyseisiä herroja, mutta minkä sille teet kun ne ovat niin ylivoimaisia nopeudensa ansiosta. Vois vaan tehä sen dream tiimin, eikä lähteä massan mukana tälläiseen. Monta hyvää hetkeä/kokemusta voimahyökkääjiltäkin tullut, mutta kyllä se vain niin on että nopeudella saa paljon enemmän maalipaikkoja. Hieno on luistelumoottori, mutta sen probleema on just tämä että nopeet on parempii kun muut. Jos sitä hiottaisiin vielä hitusen niin saatais kaikista pelaajista yhtä hyödyllisiä jäällä, ehkä vähentämällä maksiminopeutta tai muokkaamalla liikkeellelähdön helpommaksi niin pakitkin ehtisivät tehdä jotain.

Kerrankin löytyy jätkä, jonka kanssa voi olla samaa mieltä. Sama ongelma on Fifassakin missä nopeus ratkaisee, mutta pelin nimi on NHL ja laji on jääkiekko ja minusta pelistä pitäisi tehdä semmoinen, missä pelaajien nopeus ei ratkaise 90% peleistä vaan se, miten ymmärrät peliä esim. pelaat suoraan pelaajalle vauhtiin ym. Nykyään on se, että tämmöisissä pelimuodoissa huorataan näitä isoja nimiä joilla voi mennä rauhassa koko kentän läpi ilman mitään pelkoa menettää sitä kiekkoa. PS: Jos jollakin on Sami Vatanen niin myykään halvalla mulle.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

En ole edellenkään sanonut, että kenenkään pitäisi pelata paskoilla jengeillä (Itse sinä väitit niin), mutta jokin järki saisi tuossa huoraamisessa oikeasti olla varsinkin, kun noita supertähtiä saa niin helposti, eikä siihen tarvi edes taitoa hankkia niitä. Ja Sanoppa kultaseni miksikä noita pitäisi sitten leimata, jotka vetää 100-1 recordilla ja huoraa etuyläkulmaa ym "varmaa" kikkaa jollakin tähtipelaajalla ja kaiken kukkuraksi kaverit ei ole nähnyt jääkiekkoa kuin ehkä telkkarista ja ovat kuullet ehkä jossakin sanan Detroit ja Datsyuk, eiköhän se ole selvää keitä nämä ovat ja se ei ole naurettavaa vaan totta. Mutta annetaan jokaisen pelata peliä niin kuin haluaa, mutta minun silmissänne tälläiset ovat juuri niitä. (Sehän ei ole sinulta pois vai?)
No niin no, en vaan ymmärrä tätä sun "huoraamis" vertauskuvaa. Se että ostaa jonkun pakan ja saa sieltä esimerkiksi tän sun mainitseman Kostitsynin ja laittaa sen kokoonpanoon, on sun mielestä "huoraamista"? Ja enkä mä ottanut aikasemmassa viestissä edes kantaa noihin "varmoihin maaleihin", eipä ne kovin paljon vaikeempia ole paskoillakaan pelaajilla.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No niin no, en vaan ymmärrä tätä sun "huoraamis" vertauskuvaa. Se että ostaa jonkun pakan ja saa sieltä esimerkiksi tän sun mainitseman Kostitsynin ja laittaa sen kokoonpanoon, on sun mielestä "huoraamista"? Ja enkä mä ottanut aikasemmassa viestissä edes kantaa noihin "varmoihin maaleihin", eipä ne kovin paljon vaikeempia ole paskoillakaan pelaajilla.

Koita nyt tajuta, että tässä ei puhuta yhdestä pelaajasta vaan siitä, että sulla on kokotiimi täynnä, näitä sankareita ja juuri tuo sinun vertaus "Ostetaan pakka ja laitetaan sieltä parhaat ketä tulee, vaikka en oo ikänä kuullutkaa tuosta pelaajasta, mutta sen kok on 90 niin sen on oltava hyvä" On niin tyypillistä huorausta, että et taida tietää mitä se edes tarkoittaa. Tässä sulle luettavaa. Älä kasvata pojastasi mieshuoraa | aariliike.com

Asia on käsitelty minun osaltani tämän viestin jälkeen. Linkki on kultaa.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Koita nyt tajuta, että tässä ei puhuta yhdestä pelaajasta vaan siitä, että sulla on kokotiimi täynnä, näitä sankareita ja juuri tuo sinun vertaus "Ostetaan pakka ja laitetaan sieltä parhaat ketä tulee, vaikka en oo ikänä kuullutkaa tuosta pelaajasta, mutta sen kok on 90 niin sen on oltava hyvä" On tyypillistä huorausta. Tässä sulle luettavaa jos et nyt ymmärrä mitä tarkoitan. Älä kasvata pojastasi mieshuoraa | aariliike.com
Joo-o, kaipa mäkin sitten olen melkonen huora kun oon pelaamalla ansainnut puckseja, joilla oon ostanut pakkoja, joista oon saanut pelaajia, jotka oon laittanut kokoonpanooni, shame on me... Noh, ei siinä, jätän tämän keskustelun nyt tähän ja jatkan tätä syntistä huoraamista (lue, pelaan HUT:tia), peace out. :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo-o, kaipa mäkin sitten olen melkonen huora kun oon pelaamalla ansainnut puckseja, joilla oon ostanut pakkoja, joista oon saanut pelaajia, jotka oon laittanut kokoonpanooni, shame on me... Noh, ei siinä, jätän tämän keskustelun nyt tähän ja jatkan tätä syntistä huoraamista (lue, pelaan HUT:tia), peace out. :)

Ei nyt tarvi suuttua, mutta rehellisesti tällä viimeisellä kommentilla tiedän, että et taida vieläkään ymmärtää mitä tarkoitan. :cool:

EDIT: Tuli vaan mieleen, että mistä rutosta sää repäsit tuon pakkajutun tähän, kiitos illan piristyksistä. (littipeukku)
 
Ylös Bottom