Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jos saan laittaa 2x tyhjii niin ettei sun veska ees kunnolla reagoinu niin en tiedä sitte. Ja se ,että läpiajosta sain tehä sen yhden ja viimistä en nyt muista miten se tuli.Luulisin ,että vastahyökkäys taktiikkani toimi oikein mainiosti+blokkasit todella hyvin vedot.

Ja myönnän kyl,että painostit hyvin,GG eniweis :)

Selvästihän sen taas näki, että maalivahit päätti tämänkin pelin kulun. Ihan järkyttävää katottavaa ne Lehtosen supermiestorjunnat. : D Sitten taas jos Lehtonen jätti maalia tyhjäksi niin oman pelaajan veto lähtee päätykatsomoa kohti. Mulla on nyt kolmen pelin häviöputki tommosista samanlaisista matseista. Kyllä jää semmonen maku ettei itellä oo mitään tehtävissä. "GG":tä en lähe meiän välisestä pelistä sanomaa mutta tulipahan sekin paska loppuun saakka pelattua. :) Ehkä huomenna onni taas suosii! Peli-iloa vielä sullekin!
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Siis kun annan kapteeni kortin jollekkin pelaajalle niin harjoitus kortit pysyvät ? Viekö se yhden harkjoituskorttipaikan ?
 
Ja ihan järkevää tulla jauhamaan että pitäis taktiikoita opetella, kun et ole edes nähnyt mun pelaavan. Toisekseen, en ole missään tainnut sanoa että ottaisin jatkuvasti turpaan, joten tuskin ihan paska olen kun suurin osa peleistä päättyy voittoon...

Sä sanoin että quittaat kun joku menee johtoon tuurilla ja että sun quitit on yli 30 proosaa... Joten...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Voiko pelaajalle jolla on 1 treenipaikka laittaa pelipaikan sekä joukkueen vaihtokorttia?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

En onnistunut sitten voittamaan noita playoffeja. Joka kerta finaali kusi. :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nappasin just Tyler Myersin 1500 kiekkoo, näenkö unta? Tais olla markkina hinta 20 000 mut joku -98 jannu päätti sit olla mukava :eek:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Rare player pack myynnissä kaupassa. 12 pelaajaa, joista suurin osa on korkeatasoisia ja harvinaisia eikä maksa kuin 50k/9,95€.
Inb4 joku ostaa paketin ja saa max 86 tasosen pelaajan.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Rare player pack myynnissä kaupassa. 12 pelaajaa, joista suurin osa on korkeatasoisia ja harvinaisia eikä maksa kuin 50k/9,95€.
Inb4 joku ostaa paketin ja saa max 86 tasosen pelaajan.

Ja tässä on varmasti se syy miksi normi kultapakoista ei ole löytynyt yhtään mitään tässä viimeaikoina.. 50 000 pucksia mennyt sopimuksiin ja harjoituskortteihin, sekä näihin alaliiga sankareihin ovr 60. :rolleyes:
 
Oli pakko kokeilla, mitä tuolta rajoitetun ajan myynnissä olevasta "Rare Players Packista" tulee. Totaalinen pettymys. Hintaa kympin tai ihan törkeästi liikaa puckseja, ja ainoa hyvä pelaaja jonka sain oli Marc-Andre Fleury. Kaikki muut oli taas näitä sarjassamme "ihan jees" -pelaajia aka pelaajis joiden kokonaistehot ovat välillä 80 - 85.

Nyt olenkin sellaisessa tilanteessa, että tiimistäni iöytää neljä hyvää maalivahtia, jotka kaikki voi laittaa kentälle. Fleury (88), Lehtonen (88), Bryzgalov (87) ja DiPietro (85). Kyllä jotkut noista täytyy laittaa myyntiin, mutta en osaa päättää ketkä.

Fleury näyttää tehojensa perusteella olevan hiukan parempi kuin Lehtonen, ja täten samalla mun paras maalivahti. Kaikistahan paras vaihtoehto olisi, jos pitäisin Fleuryn ja Lehtosen ja myisin Bryzgalovin ja DiPietron. Mutta toisaalta, tarvinko mä oikeasti kaksi 88-tehoista maalivahtia?

Mitä mieltä te olette? Kenet mun kannattaisi myydä ja kenet pitää?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oli taas järkevää tuhlaa viimoset kiekot toho rare pakkaukseen. Sieltä tipahti Bolland, Briere, Stoll ja Briere, muut sysipaskoi.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitä helvettiä te valitatte? Te saatte sentään tommosia pelaajia ite tossa taas tuhlasin 25k gold pakkauksiin ja paras pelaaja oli joku random filppula. Mitäs tässä nyt 250k tuhlannut kaikkiin packeihin ja niistä saanut pelaajien arvona takas sen 50k :D No nyt on suomijengi siellä eli pelkkiä paskoja jäljellä ja parit paskat jenkit.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No mitä sitten valitat kokoajan jos pelisi päättyy suurimmaksi osaksi voittoihin? Aina ei voi voittaa ja kaikki sen tietää. Pelataanko tätäkin peliä niin hullunlailla tilastojen tähden, minä viis veisaan tilastoista, joko voitan tai häviän, pelaan silloin kun on fiilistä ja tiedän että voitto on mahollista ainoastaan silloin kun on fiilistä, jos lähtee vihaisena pelaamaan tappio on melkein taattu. Rajoittakaa hieman pelaamista jos hermot menevät, jatkakaa jos fiilis on hyvä.. :cool:

Kyllähän noi bottipakit bugittaa tässä pelissä pahasti. Lähtevät aina luistelemaan siniviivaa kohti, vaikka vastustaja painaa täyttä vauhtia kohti maalia sinisen päällä, noissa paikoissa ei voi aina tehdä mitään. Toki voi jatkaa aktiivista peli tyyliä ja vaan ootella veskarin edessä kunnes kiekko tulee omille - odottelu ja kattelu kuuluu football manageriin.
Lättyglitchi ei sentään ole enää yhtä paha kuin aiemmissa versioissa, mutta kyllähän noi botit aina silloin tällöin seisahtavat(bugittavat) ja antavat ilmaisia läpiajoja.

Nämäkään eivät pilaa peliä, mutta en kyllä pelaa porukkaa vastaan jotka vain exploittaavat koko pelin ajan näitä.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kyllähän noi bottipakit bugittaa tässä pelissä pahasti. Lähtevät aina luistelemaan siniviivaa kohti, vaikka vastustaja painaa täyttä vauhtia kohti maalia sinisen päällä, noissa paikoissa ei voi aina tehdä mitään. Toki voi jatkaa aktiivista peli tyyliä ja vaan ootella veskarin edessä kunnes kiekko tulee omille - odottelu ja kattelu kuuluu football manageriin.
Lättyglitchi ei sentään ole enää yhtä paha kuin aiemmissa versioissa, mutta kyllähän noi botit aina silloin tällöin seisahtavat(bugittavat) ja antavat ilmaisia läpiajoja.

Nämäkään eivät pilaa peliä, mutta en kyllä pelaa porukkaa vastaan jotka vain exploittaavat koko pelin ajan näitä.

Joo olen huomannut tämän itsekin, vaarallisemmat tilanteet omassa päässäni on juuri näitä läpiajoja kun bottipakit jumittaa omalle siniselle, mutta siihenkin on ratkasu jolla olen pelastanut jo monta peliä = veska kontrolliin ja flying poke check. Ei toimi kuin kerran tai pari, mutta se jää vastustajan päähän eikä hän saa enää kiekkoa reppuun.

-----

Joku osti 3 tollasta Rare players packia EA:n foorumilla, kaveri nosti:

SOTW Weber
Malkin
Hall
Doughty
Keith
M. Richards
Krejci
Nash

Jaahas, kaveri nappas sillä yhellä pakkauksella kaikki "pucksit" (jos siis olis käyttäny sen 50k) takaisin. Videomateriaaliakin on tästä, mutta en jaksa linkata. En itse ostais näitä puckseilla, enkä kyllä rahallakaan. :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joku osti 3 tollasta Rare players packia EA:n foorumilla, kaveri nosti:

SOTW Weber
Malkin
Hall
Doughty
Keith
M. Richards
Krejci
Nash

Jaahas, kaveri nappas sillä yhellä pakkauksella kaikki "pucksit" (jos siis olis käyttäny sen 50k) takaisin. Videomateriaaliakin on tästä, mutta en jaksa linkata. En itse ostais näitä puckseilla, enkä kyllä rahallakaan. :D

Itsekkin viitsin sijoittaa yhteen pakkaan. Onneksi napsahti mm. Wayne Gretzky, Rick Nash ja Tyler Myers. :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitähän tässä voi tehdä, kun puckseja ei ole tullut matseista eilisestä lähtien? Suunilleen 10 online- ja offlinematsia oon nyt vetäny saamatta puckseja, eikä myöskään sopimus- tai harjoituskortit kulu.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Voi jumaliste mitä paskaa välillä tää, tänäänkin tullut 5 tappiota putkeen ja kaikki jotain Gloryhunter tiimejä. Muuten mistä johtuu, että en pääse pelaamaan enään pudostuspeleihin enään, vaikka olen voittanut sen ekan amatööripaskan.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kylläpä nyt maistuu :p Aluksi tuli hävittyä pro playoffien finaalit 1-0, vaikka itsellä oli paremmat paikat ja näin. Tuli sitten vitutuksissa mentyä ostamaan lopuilla puckseilla yksi 7,5 tonnin pakka ja sieltähän nousi kultainen Matt Duchene. Kukaan kiinnostunut?
 
Ylös Bottom