Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

JOS et edes pätkästä nää en tiedä vaivaudunko vielä kerran,,, mitä jos ei käyttäskään tuota vaan vaikka ampuisi ihan itse ?

Mä ajattelin että tää ois viiminen viesti sulle, ellet sä kirjota taas jotain aivan absurdia..

Ootko sä koskaan miettinyt, kun sä suollat näitä sun tekstejä tänne palstalle, että sä voisit olla väärässä? Monet koittaa puhua sulle järkeä, sanoo vähän rumastikin jo että ymmärtäisit.. Eli mieti, voisitko sä olla vaan väärässä. Mikäli et siihen usko ja oletat olevasi yksinään oikeassa, lienee turha enää vastata sun väitteisiin.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

oottekos muuten kukaan pelannu ikinä semmosta vastaan ku kujamies Capitalsin logolla?
Kaveri ei jostain syystä uskalla pelata mua vastaan niin onko teillä samanlaista?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tänään sain Jeff Carterin hommattua, niin heti ensimmäisessä pelissä vastustaja tööttää selästä kaveria, sai 5+20, ja Jeff 9 pelin ajaksi sairastuvalle :D. Kerkesi kyllä maalinkin tehdä ennen tuota, saa nähdä minkälainen vahvistus on.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

oottekos muuten kukaan pelannu ikinä semmosta vastaan ku kujamies Capitalsin logolla?
Kaveri ei jostain syystä uskalla pelata mua vastaan niin onko teillä samanlaista?

Voitin sen ekassa pelissä jotaki 6-1 tms sen jälkee ei oo kyseinen kaveri pelaillu.. taitaapa valita heikkoja vihuja ja huorata rankingia sitä nostaakseen,kukin tyylillään :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Voitin sen ekassa pelissä jotaki 6-1 tms sen jälkee ei oo kyseinen kaveri pelaillu.. taitaapa valita heikkoja vihuja ja huorata rankingia sitä nostaakseen,kukin tyylillään :D

Itsehän hävisin kyseiselle kaverille ensimmäisen ja viimeisen pelimme muistaakseni jatkoajalla. Siitä on aikaa jo kuitenkin varmaan kolme kuukautta ja tasaisin väliajoin tulee vastaan, muttei suostu pelaamaan. Taisi olla liian tiukka peli vaikka voittikin.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei niitä pelejä voiteta yli 90 kok. veskoilla vaan sun pitää osata puolustaa. Tottakai nää huippu veskat imee jos et osaa puolustaa ja vastustajat pääsee vetämään hyvistä paikoista. Itellä 88 kok. vokoun 90% torjuntaprosentilla pelannut mutta imee kyllä jos teen virheen puollustuksessa. Eli turhaan syytät veskaa siitä jos et osaa itse puolustaa.

Ja kyllä itse ainakin käytän mielummin 85-> kok. veskaa kuin jotain alle 70 veskaa vaikka pelaavatkin yllättävän hyvin.

Juu totta itel täl hetkel lehtonen mikä pelaa suht hyvin :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mä ajattelin että tää ois viiminen viesti sulle, ellet sä kirjota taas jotain aivan absurdia..

Ootko sä koskaan miettinyt, kun sä suollat näitä sun tekstejä tänne palstalle, että sä voisit olla väärässä? Monet koittaa puhua sulle järkeä, sanoo vähän rumastikin jo että ymmärtäisit.. Eli mieti, voisitko sä olla vaan väärässä. Mikäli et siihen usko ja oletat olevasi yksinään oikeassa, lienee turha enää vastata sun väitteisiin.

Tähän on PAKKO heittää kerran meinasin olla väärässä elettiin 60 lukua, tosin sekin oli harhaa sitten tiesin olevani AINA oikeassa =)

mielipide kysymyksiä ja ikäpolvi kuilua, SUURIN osa ei vaan enää sisäistä mitä on TEHDÄ maali, ja mitä glitchata paria kolmea kikkaa

toivottavasti asiaan EI tarvitse enää palata =)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tähän on PAKKO heittää kerran meinasin olla väärässä elettiin 60 lukua, tosin sekin oli harhaa sitten tiesin olevani AINA oikeassa =)

mielipide kysymyksiä ja ikäpolvi kuilua, SUURIN osa ei vaan enää sisäistä mitä on TEHDÄ maali, ja mitä glitchata paria kolmea kikkaa

toivottavasti asiaan EI tarvitse enää palata =)

Luulen että asiaan palataan kun et voinut vieläkään kertoa mikä tuossa videossa on glitchi. Ja mitä tarkoittaa kysymykseksi miksi ei voi vaan vetää itse? Uskon, että olet ainoa tällä foorumilla(nuorempi tai vanhempi), joka ymmärtää kysymyksen sisällön, mutta sehän ei tietenkään tarkoita, että olisit väärässä.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

NHL 13: online matsin kooste USA Vs. Kanada (rage quit) - YouTube

Tässä rautalanka malli glitchit vs tekomaalit molenpien toinen maali on tehty muut glitchattuja joko tajuut säkin ?

Tuossa videossa ei ole ainoatakaan glitchimaalia.

Rauhoitutaanpas taas muutenkin täällä ketjussa, ei henkilökohtaisuuksiin menemisiä eikä muutakaan turhaa vääntöä. Varoitusten jako on todella lähellä jo.

Jos tuntuu, että joku trollaa ketjua, älkää lähtekö mukaan leikkiin.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Varoituksen uhallakin sanoin jo KAUANAIKAA sitten että, kyse on myös mielipide erosta jos veto uppoaa samaan pisteeseen 3x viidestä

kyse on glitchistä. mutta minunpuolesta olkoon edes etukulma glitch pahimmillaan EI ollut semmoinen pelkkää taitoa. tähän asiaan EN enää

kommentoi.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

oottekos muuten kukaan pelannu ikinä semmosta vastaan ku kujamies Capitalsin logolla?
Kaveri ei jostain syystä uskalla pelata mua vastaan niin onko teillä samanlaista?

joo kaveria vastaan yks peli pelattuna, kovin se pyöritti ja sai yhden tehtyä(3 erän loppu puoliskolla), sen jälkeen sitten pyörikin omassa päädyssä.
Annoin palautetta het pelin jälkeen ja kyselin miks näin ->myönsi että taktikoi.

Eli samalla taktiikalla kannattee pelata sitä vastaan.

Ankka on oikeassa huoraa rankista.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Täälläkun on puhetta noista 'Glitcheistä' niin pakko tulla heittämään viime pelissä tapahtunut ensimmäinen ja hieman oudohko glitchi.

Eli peli on 2-2 HUT online pelissä. 3.erässä aikaa jälellä 5:05 ja korpikoski täräyttää pommin yläkulmaan.
Summeri soi puoli sekuntia ja punane spottivalo syttyy korpikosken päälle mutta yht'äkkiä peli keskeytyy ja tuleekin aloitus keskialueelta ja maalia ei merkitty eli peli on 2-2 vieläkin. What tha fuuuck happened?
Eipä sillä niin väliä kun tätä edeltävässä tilanteessa korpikoski tekee lähes identtisen maalin ja tällä kertaa se merkitään 3-2 ja peli päättyy niihin lukemiin.
Muita vastaavia oikeita glitchejä ei ole tullut vastaan ja nuo yläkulma jutut ei liity glitcheihin mitenkään.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Täälläkun on puhetta noista 'Glitcheistä' niin pakko tulla heittämään viime pelissä tapahtunut ensimmäinen ja hieman oudohko glitchi.

Eli peli on 2-2 HUT online pelissä. 3.erässä aikaa jälellä 5:05 ja korpikoski täräyttää pommin yläkulmaan.
Summeri soi puoli sekuntia ja punane spottivalo syttyy korpikosken päälle mutta yht'äkkiä peli keskeytyy ja tuleekin aloitus keskialueelta ja maalia ei merkitty eli peli on 2-2 vieläkin. What tha fuuuck happened?
Eipä sillä niin väliä kun tätä edeltävässä tilanteessa korpikoski tekee lähes identtisen maalin ja tällä kertaa se merkitään 3-2 ja peli päättyy niihin lukemiin.
Muita vastaavia oikeita glitchejä ei ole tullut vastaan ja nuo yläkulma jutut ei liity glitcheihin mitenkään.

Tuo käsittääkseni vain joku synkronointi vika tai joku semmonen. Itelleni sattunu useamman kerran mutta harvoin siinä on kukaan maalia menettänyt. Ja joskus se alkaa vilkuttaan useamman kerran jotain alotusta ja sitten tulee txt että synkronointi ongelma blaa,blaa,blaa ja tuloksia ei merkitä leaderboardille. Jotensakki näin :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Haen maalintekijää jolle laittasin +9 lui ja lau. Hintaluokka ois siinä 20k-50k. Kumpi ois näistä parempi: Kessel vs Kane?
 
Ylös Bottom