Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

NHL 13 EASHL | First Snipe of the Season - YouTube tässäpä opas jos joku EI vielä osaa ylämummo glitchiä, itse EN kyllä käytä.

ja tästä on muutama muunnos periaate kuitenkin AINA sama.

jaa mikäköhän tosta tekee sitten glitchin? jos pääsee leikkaamaan keskelle niin se on kyllä jääkiekossa maalintekopaikka aina. Ei noistakaan todellakaan mee ku ehkä 1/5 maaliin ja tarvii se taitoakin. Ja eihän siinä muutaku pitää pakilla keskustan tukossa ja tökkää pois.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

NHL 13 EASHL | First Snipe of the Season - YouTube tässäpä opas jos joku EI vielä osaa ylämummo glitchiä, itse EN kyllä käytä.

ja tästä on muutama muunnos periaate kuitenkin AINA sama.

Mitä v***ua! Siis jos mä saan paikan vaikka b-pisteen yläkaarelle niin totta helvetissä napautan kiekon siitä yläpeltiin enkä rupee hakee mitää kikkoja.

Asiasta toiseen. Voisko joku selittää miten toi hutin ranking homma toimii? Mulla statsit 91-56-11 ja jollain toisella 3-0-1 ja on mua ylempänä rankingissa.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitä v***ua! Siis jos mä saan paikan vaikka b-pisteen yläkaarelle niin totta helvetissä napautan kiekon siitä yläpeltiin enkä rupee hakee mitää kikkoja.

Asiasta toiseen. Voisko joku selittää miten toi hutin ranking homma toimii? Mulla statsit 91-56-11 ja jollain toisella 3-0-1 ja on mua ylempänä rankingissa.

Toisilla ON moraalia toisilla ei . statseista olihan nuo kaikki onlinepuolelta ? ei se nosta statsia jos takoo tulokas turnauksen 5 kertaa läpi =)

mutta on noissa omituisuuksiakin,esim tasapelejä siis hävittyjä ei arvosteta juuri lainkaan statsipuolella, ihan idiotismia miettikää just tuore

peli vastustaja lvl12 ,kaverin maineteot kokopelin lagitus 1 "hyperonnekas" lämärimaali,rankkareissa sai tolppa ponpulla voiton. no en saa tuosta

juuri yhtään rankkia nousemaan..sama kun top 120 pelaaja kohtaisi top1 ja hävitessään rankkareilla ei saisi "pistettäkään"
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

EA SPORTS on tehnyt kovaa ja hyvää työtä poistamalla glitchejä. esim. Ei ole "ylämummo" glitchiä, on vaan olemassa vaan veska ja katottava siitä kumman olkapään se tipauttaa hetkeksi alaspäin, useimmiten hasnkakäden. Jos alkaa vaivaan, hankkikaa vas. kätinen veskari.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Voi hyvä luoja tätä tasoitussysteemiä. Joku oli koonnut koko AHL joukkueen taaksensa? Ainakin farmissa oleva Teddy Purcell (ei ollut tamban, eikä muunkaan NHL seuran logoa top3, sijalla kaksi.) Aloitanpas jutun ihan väärinpäin. Joku voittaa mut 5-3, kolmanteen erään mentäessä tilanne on 5-1.. No, ei siinä mitään. Kaksi omaa maalia tietenkin kimposi ekassa erässä + ovr 87 maalivahti istuu pehvallensa kun kaveri ylittää siniviivan, näen jopa maalikameran katsomon toisesta päädystä. Sain kuitenkin kirittittyä 5-3 tilanteeseen kolmannnen erän alussa (voi luoja jos oli joku foorumilainen, niin sanon että osta vaikka Skyrim pelattavaksi.) Selvän tasoituksen avulla tekee sitten vielä kolme maalia maatapitkin, mitkä tietysti molke imaisee peräjälkeen. Itse sain top kolmessa ensimmäisin tähden D.Sedinille, miksiköhän.. Muut tähdet menivät semmoisille nimille ja paidoille joista en ikinä ollut kuullutkaan. Pääsin kerran jopa luistelemaan vastustajan maalintakaa takaperin maalinedustalle ja sieltä koittaa vipata kattoon, mutta ei. Koko koko maali on kryptoniittia ja minun supermieskiekkoni ei menen sisään :D

Siis ei jumalauta, kuinka monta one-timeiä sain laukaususektoriin, kun vastustajan tarvitsi tulla vain hyökkäysalueelle, ja painaa tattia ylöspäin. Niin jo torvet soi!

btw. niistä leveleistä. Kävin siellä kuukauden (alle kuukauden olen pelannut koko hutia) top 100:ssa, hävisin yhden pelin tipuin semmoset 350 sijaa. Toisen hävittyäni tipuin vielä enemmän, jopa top tonnin (jos joku tietää käsitteen, niin tää ko. vastustaja oli top. tonni kamaa) ulkopuolelle.


Ajattelinpa nyt vain avautua, kuin vituttaa sen verran. Mitäköhän ois käyny jos ois ollu ykkösveska maalissa?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jep jep joo... Tällä kertaa meikäläiselle ilmaantui se ongelma, että peleistä ei tipu kiekon kiekkoa, niin mikä noista NHL 13 tiedostoista mun pitäs poistaa? anyone?:)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pakko itekki sanoa omat mielipiteet tosta "glitchaamisesta" et kokeilkaapa jokainen et tosta b pisteiden välistä kun vedätte niin vetäkääpä pelkästään liikkuvat taakse ja pam, ei mene mutta jos samalla "leivotte kiekkoa" ja sitten vedätte johan heiluu. Ja sehän perustuu siihen et se botti moke rekisteröi sen harhautukseksi ja näin se vaan menee helpommin sisään. Varsinki rankkareissa tämän huomassa kun ohjaimen tatin pukkas sivulle ja sit leipo kiekkoa ja pikku napautus eteenpäin ja aina helisi naurettavan helposti. Siihen on varmaan tullu joku päivitys tai jtn. kun ei enää mene samallalailla ja ihan hyvä koska se oli ihan naurettavaa kuin helposti se meni maaliin. Sit se vielä et onko se väärin vai ei paha sanoa mut vituttaahan se jos niitä ei osaa puolustaa pois kuten minä en osaa :)

Terv. 1500 ottelua 2012 ja 400 ottelua 2013 huttia pelannut 23 vuotias kolli.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

ylämummoglich on tietty snaippaus ylänurkkaan joku sanoo taidoksi minä glitchiksi. en vauhkoa mutta huomaan että "huippupelaajat" EI kestä
Et "vauhkoa"? En jaksa ees sanoo mitään tohon, eiköhän kaikki oo huomannu jo sen.
Onko sulla mitään käsitystä edes mitä glitchi tarkoittaa?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

ketä ois hyvä veskari.! itellä on ollu sotw reimer,sotw crawford,ward,lehtonen,vokun ja kaikki yhtä paskoja.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko kellään myynnissä Karlssonia? voisin ostaa tai vaihtaa! Laittakaa ps3:lla viestiä, kkeziaa
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

ketä ois hyvä veskari.! itellä on ollu sotw reimer,sotw crawford,ward,lehtonen,vokun ja kaikki yhtä paskoja.
Ei niitä pelejä voiteta yli 90 kok. veskoilla vaan sun pitää osata puolustaa. Tottakai nää huippu veskat imee jos et osaa puolustaa ja vastustajat pääsee vetämään hyvistä paikoista. Itellä 88 kok. vokoun 90% torjuntaprosentilla pelannut mutta imee kyllä jos teen virheen puollustuksessa. Eli turhaan syytät veskaa siitä jos et osaa itse puolustaa.

Ja kyllä itse ainakin käytän mielummin 85-> kok. veskaa kuin jotain alle 70 veskaa vaikka pelaavatkin yllättävän hyvin.
 
Ylös Bottom