Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]
Voi hyvä luoja tätä tasoitussysteemiä. Joku oli koonnut koko AHL joukkueen taaksensa? Ainakin farmissa oleva Teddy Purcell (ei ollut tamban, eikä muunkaan NHL seuran logoa top3, sijalla kaksi.) Aloitanpas jutun ihan väärinpäin. Joku voittaa mut 5-3, kolmanteen erään mentäessä tilanne on 5-1.. No, ei siinä mitään. Kaksi omaa maalia tietenkin kimposi ekassa erässä + ovr 87 maalivahti istuu pehvallensa kun kaveri ylittää siniviivan, näen jopa maalikameran katsomon toisesta päädystä. Sain kuitenkin kirittittyä 5-3 tilanteeseen kolmannnen erän alussa (voi luoja jos oli joku foorumilainen, niin sanon että osta vaikka Skyrim pelattavaksi.) Selvän tasoituksen avulla tekee sitten vielä kolme maalia maatapitkin, mitkä tietysti molke imaisee peräjälkeen. Itse sain top kolmessa ensimmäisin tähden D.Sedinille, miksiköhän.. Muut tähdet menivät semmoisille nimille ja paidoille joista en ikinä ollut kuullutkaan. Pääsin kerran jopa luistelemaan vastustajan maalintakaa takaperin maalinedustalle ja sieltä koittaa vipata kattoon, mutta ei. Koko koko maali on kryptoniittia ja minun supermieskiekkoni ei menen sisään
Siis ei jumalauta, kuinka monta one-timeiä sain laukaususektoriin, kun vastustajan tarvitsi tulla vain hyökkäysalueelle, ja painaa tattia ylöspäin. Niin jo torvet soi!
btw. niistä leveleistä. Kävin siellä kuukauden (alle kuukauden olen pelannut koko hutia) top 100:ssa, hävisin yhden pelin tipuin semmoset 350 sijaa. Toisen hävittyäni tipuin vielä enemmän, jopa top tonnin (jos joku tietää käsitteen, niin tää ko. vastustaja oli top. tonni kamaa) ulkopuolelle.
Ajattelinpa nyt vain avautua, kuin vituttaa sen verran. Mitäköhän ois käyny jos ois ollu ykkösveska maalissa?