Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oli tänään aika mielenkiintonen peli ku olin häviöllä 5-0 ja puolet pelistä oli jäljellä ni pystyin nousemaan vielä 5-6 voittoon. Tais olla eka kerta ku noin kaukaa pysty viel nousemaan voittoon. :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Minä en paljasta kenttiäniä täällä, kuten EN myöskään pelinickkiäni. Kun taas oli kyselyity tullut, viimekertainen vielä muistissa. (joutui jopa ylläpito puuttumaan asian rauhoittamiseksi.)

Ihan siksi, että tuntuu kaverit kopioivan kun löytää hyvän pelaajayhdistelmän..

Kakkosketjun voin paljastaa ? | D. Backes | N. Horton(+A) (kemia 99)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ihan siksi, että tuntuu kaverit kopioivan kun löytää hyvän pelaajayhdistelmän..

Kakkosketjun voin paljastaa ? | D. Backes | N. Horton(+A) (kemia 99)

Meinaakko että kellään muulla ei ole sun tapaista mahti joukkuetta ? :D

Veikkaan että samoja tiimejä eli kopiota löytyy ja paljon ihan vain siksi että NHL HUIPPU pelaajat rajoittuu 20-30 väliin.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Minä en paljasta kenttiäniä täällä, kuten EN myöskään pelinickkiäni. Kun taas oli kyselyity tullut, viimekertainen vielä muistissa. (joutui jopa ylläpito puuttumaan asian rauhoittamiseksi.)

Ihan siksi, että tuntuu kaverit kopioivan kun löytää hyvän pelaajayhdistelmän..

Kakkosketjun voin paljastaa ? | D. Backes | N. Horton(+A) (kemia 99)
Meinaakko että kellään muulla ei ole sun tapaista mahti joukkuetta ? :D

Veikkaan että samoja tiimejä eli kopiota löytyy ja paljon ihan vain siksi että NHL HUIPPU pelaajat rajoittuu 20-30 väliin.

Itse en todellakaan ole mikään huippupelaaja änärissä. Vain tuo että mainitsin N. Hortonin täällä foorumilla jonkun aikaa sitten, alkoi porukalle niitä ilmestymään suhtpaljon, halpa pelaaja kun on. Ja väkivahva.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ihan mielenkiintoinen video, itselläni ei edes ole noin tasokasta joukkuetta.

Molemmat pelaajat pelasivat kovaa karvauspeliä, joka johti useaan tilanteeseen. Hienosti pääsit pari kertaa keskelle koukkaamaan (katsoin toisen erän puoliväliin.)

Aika nopeatempoista peliä, itse juuri tykkään pelata tuollaisia vastustajia vastaan, joilla ei ole 74ovrl maalivahti ja pari maalipyssya ykköskentässä. (Tuntuu kuin omat vedot ei mene "varmoista" paikoista sisään.)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No täytyy sitä itekkin laittaa kenttiä tänne kun nii moni muukin jo laittanu.. Eikä se minua haittaa kos porukka kopioi kun pitäähän sitä osata vähän pelatakkin et pärjää.. Onhan tää osittain tuuri peliä välillä mut kyl voittamiseen sitä taitoakin tarvii elikkäs..

1. Toews, Getzlaf, Hossa 2. Parise, Kesler, Gaborik 3. Marleau, Spezza, Zetterberg, 4. Duchene, Richards, Kessel


Sotw Timonen, Sotw Bieksa, Sotw Carle, Sotw Burns, J.Johnson, Pietrangelo

Mv: Sotw P.Rinne ja K.Lehtonen

Tommonen tiimi mulla ja ihan hyvin on toiminu varsinkin ykkönen ja kakkoskenttä mättää ihan hyvin tehoja.. Myytävänä olis Toews kun sattu tulemaan toinen 7.5k paketista eilen illalla:) joku muukin tais täällä saada 5k paketista ton Sotw Burnsin? Sattu itelläki tulee muutama päivä sitten.. Mut jos joku haluaa jotain vaihella nii boksii viestiä tulemaan fiksuja vaihtoja mielellään kiitos :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No täytyy sitä itekkin laittaa kenttiä tänne kun nii moni muukin jo laittanu.. Eikä se minua haittaa kos porukka kopioi kun pitäähän sitä osata vähän pelatakkin et pärjää.. Onhan tää osittain tuuri peliä välillä mut kyl voittamiseen sitä taitoakin tarvii elikkäs..

1. Toews, Getzlaf, Hossa 2. Parise, Kesler, Gaborik 3. Marleau, Spezza, Zetterberg, 4. Duchene, Richards, Kessel


Sotw Timonen, Sotw Bieksa, Sotw Carle, Sotw Burns, J.Johnson, Pietrangelo

Mv: Sotw P.Rinne ja K.Lehtonen

Tommonen tiimi mulla ja ihan hyvin on toiminu varsinkin ykkönen ja kakkoskenttä mättää ihan hyvin tehoja.. Myytävänä olis Toews kun sattu tulemaan toinen 7.5k paketista eilen illalla:) joku muukin tais täällä saada 5k paketista ton Sotw Burnsin? Sattu itelläki tulee muutama päivä sitten.. Mut jos joku haluaa jotain vaihella nii boksii viestiä tulemaan fiksuja vaihtoja mielellään kiitos :)

Mikä on sun gamertagi? Olisin kiinnostunut Toewsista. Voin pistää vaihdossa pari kovaa pelaajaa.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kävipä kerrankin tuuri season ticket palkinto pakkauksen kanssa. Pamahti Montrealin P.K. Subban SOTW versiona. :D

harmi ettei noita palkintopakkauksien kortteja pysty pistään myyntiin :( ...mikähän älynväläys sekin EAlta. Olis vähän harmittanut jos olis ollu jo ko. Kortti omassa rosterissa.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kävipä kerrankin tuuri season ticket palkinto pakkauksen kanssa. Pamahti Montrealin P.K. Subban SOTW versiona. :D

harmi ettei noita palkintopakkauksien kortteja pysty pistään myyntiin :( ...mikähän älynväläys sekin EAlta. Olis vähän harmittanut jos olis ollu jo ko. Kortti omassa rosterissa.
Jos ois ollut jo rosterissa, niin oisit myynyt vaan sen :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Olipas tiukka ja kovatasoinen playoff-matsi äsken. 1-1 tilanteessa mentiin aina toiseen jatkoerään asti, vastustajalla lukuisia paikkoja ratkaista peli mutta Crawford torjuu kaikki. Sitten pääsin 2-1 hyökkäykseen, Filppula passaa ja Gagne pommittaa suoraan syötöstä yläkulmaan ratkaisun. Tämän jälkeen häviöstä suuttunut vastustaja tuleekin haukkumaan cheatteriksi ilman mitään syytä mutta siitä vaan. Tarvitsisi voittaa vielä kaksi peliä playoffeissa.

Miten muuten nuo työntöaloitukset voi voittaa?? Vastustaja teki ihan koko ajan niitä ja yritin mailannostoja ym. ja mikään ei toiminut.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itse en todellakaan ole mikään huippupelaaja änärissä. Vain tuo että mainitsin N. Hortonin täällä foorumilla jonkun aikaa sitten, alkoi porukalle niitä ilmestymään suhtpaljon, halpa pelaaja kun on. Ja väkivahva.

Luuletko et aurinko pyörii sun ympärillä? Suurin osa joukkueista on joku täynnä tähtiä tai just jotain halpoja hyviä pelaajia et varmaan ollu eka joka sitä käytti voi huoh tätä logiaa.:rolleyes:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jos ois ollut jo rosterissa, niin oisit myynyt vaan sen :)

Tässä HUT:issa kun on sellainen fiksu systeemi, että jos saat ilmaispakasta pelaajan joka sulla on jo rosterissa, niin jostain käsittämättömästä syystä et voi mitään muuta kuin pikamyydä (0 pucksia) tuon ilmaispakasta saadun kortin. Eli et voi siirtää kokoonpanossa olevaa korttia vaihtopakkaan ja sitten uutta ilmaiskorttia sen tilalle. Todella loistavaa toimintaa EA!!! En myöskään ymmärrä sitä miksi Season Ticket palkintopakat ovat edes ilmaiskortteja :eek::mad::confused:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Luuletko et aurinko pyörii sun ympärillä? Suurin osa joukkueista on joku täynnä tähtiä tai just jotain halpoja hyviä pelaajia et varmaan ollu eka joka sitä käytti voi huoh tätä logiaa.:rolleyes:

Heh, en todellakaan luule, että aurinko pyörii mun ympärillä. Satuin vain tarkistamaan inboxin ja siellä oli kyselyitä pelinickiestä, ketjukoostumuksista yms. Ja olen huomannut (millä vitulla tähän saa semmoset merkit et toikin tollo tajuaa asian, että olen huomannut niiden määrän lisääntyneen.) Että kun sanoin että N. Thorton on hyvä ostos, on foorumillekin ilmestynyt illättävän paljon Thortoneita ketjuihin, tämä EI tietenkään tarkita sitä että jos sanon ostakaa M. Erat. Se mättää maaleja joka ottelussa porukka ryntää ostamaan sen, vaan kun antaa täällä (foorumilla satoja +500? käyttäjää HUT ketjussa tipsin), niin kyllä se johonkin vaikuttaa.

Vai kuulitko esim. ps3 konsolista julkisesta mediasta vai paikalliselta jehovantodistajalta?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Moi, jos ykkösketju olis Kovie-Datsyuk-Malkin niin mitkä olis hyvät loppu ketjut ja pakit jos olis käytettävinä 200k?
 
Ylös Bottom