Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ihan siksi, että tuntuu kaverit kopioivan kun löytää hyvän pelaajayhdistelmän..
Kakkosketjun voin paljastaa ? | D. Backes | N. Horton(+A) (kemia 99)
Minä en paljasta kenttiäniä täällä, kuten EN myöskään pelinickkiäni. Kun taas oli kyselyity tullut, viimekertainen vielä muistissa. (joutui jopa ylläpito puuttumaan asian rauhoittamiseksi.)
Ihan siksi, että tuntuu kaverit kopioivan kun löytää hyvän pelaajayhdistelmän..
Kakkosketjun voin paljastaa ? | D. Backes | N. Horton(+A) (kemia 99)
Meinaakko että kellään muulla ei ole sun tapaista mahti joukkuetta ?
Veikkaan että samoja tiimejä eli kopiota löytyy ja paljon ihan vain siksi että NHL HUIPPU pelaajat rajoittuu 20-30 väliin.
No täytyy sitä itekkin laittaa kenttiä tänne kun nii moni muukin jo laittanu.. Eikä se minua haittaa kos porukka kopioi kun pitäähän sitä osata vähän pelatakkin et pärjää.. Onhan tää osittain tuuri peliä välillä mut kyl voittamiseen sitä taitoakin tarvii elikkäs..
1. Toews, Getzlaf, Hossa 2. Parise, Kesler, Gaborik 3. Marleau, Spezza, Zetterberg, 4. Duchene, Richards, Kessel
Sotw Timonen, Sotw Bieksa, Sotw Carle, Sotw Burns, J.Johnson, Pietrangelo
Mv: Sotw P.Rinne ja K.Lehtonen
Tommonen tiimi mulla ja ihan hyvin on toiminu varsinkin ykkönen ja kakkoskenttä mättää ihan hyvin tehoja.. Myytävänä olis Toews kun sattu tulemaan toinen 7.5k paketista eilen illalla joku muukin tais täällä saada 5k paketista ton Sotw Burnsin? Sattu itelläki tulee muutama päivä sitten.. Mut jos joku haluaa jotain vaihella nii boksii viestiä tulemaan fiksuja vaihtoja mielellään kiitos
Mikä on sun gamertagi? Olisin kiinnostunut Toewsista. Voin pistää vaihdossa pari kovaa pelaajaa.
Vielä löytyy jonkun verran!Myydään puckseja!
Jos ois ollut jo rosterissa, niin oisit myynyt vaan senKävipä kerrankin tuuri season ticket palkinto pakkauksen kanssa. Pamahti Montrealin P.K. Subban SOTW versiona.
harmi ettei noita palkintopakkauksien kortteja pysty pistään myyntiin ...mikähän älynväläys sekin EAlta. Olis vähän harmittanut jos olis ollu jo ko. Kortti omassa rosterissa.
Itse en todellakaan ole mikään huippupelaaja änärissä. Vain tuo että mainitsin N. Hortonin täällä foorumilla jonkun aikaa sitten, alkoi porukalle niitä ilmestymään suhtpaljon, halpa pelaaja kun on. Ja väkivahva.
Jos ois ollut jo rosterissa, niin oisit myynyt vaan sen
Luuletko et aurinko pyörii sun ympärillä? Suurin osa joukkueista on joku täynnä tähtiä tai just jotain halpoja hyviä pelaajia et varmaan ollu eka joka sitä käytti voi huoh tätä logiaa.