Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hexton13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuleeko tarjouspakat aina joka viikonloppu?:D meinasin vaan että kannattaako arkisin pelailla ja kerätä rahaa ja sitten ostaa halpoja 2 500 pakkoja (norm. 7 500). Noin olen aiemmissa änäreissä saanut aikamoisia joukkueita kasaan:)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Juu eli tännekin pistän että HALVIN SOTW SEMIN olisi nyt myynnissä jos kiinnostaa käykää hakeen pois :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kyllä hutissa valtaosaa pelaajista vaivaa mielikuvituksen puute, sama se on kyllä tuolla vs puolellakin. Yleisin kaava menee niin että kiekon saatuaan vastustajan syötöt rajoittuu siihen että annetaan se yksi syöttö sille gaborik yms tyyppiselle ukolle ja sillä sitten purjehditaan ja pyöritään kunnes päästään sitä rannetta kokeilelemaan....voi luoja anna mun kaikki kestää.

Hyvä tuuri jos sattuu kerran n.20 ottelussa niin se vastustajakin koittaa pelata viihdyttävää ja monipuolista lätkää, näitten kanssa on sitten todella ilo pelata.
Yleensä ne on ollut ruotsalaisia ja jokainen joka tälläistä peliä pelaa minun kanssa on kyllä saanut kiitos viestin. Monen kanssa on sitten viestitelty useampikin viesti.

Nykyään tulee pelattua aikapaljon kokoonpanolla missä pelaa mm. R. Ivanans, K. Barch, J. Scott, T. Gilles, F. Lessard, Z. Stortini, J. Shelley, K. Westgarth, M. Carkner, D. Murra, H. Gill jne. jne. eli gooneja lähes kaikki ja jos ei gooni niin semmosia mursuja joitten taklaus tuntuu. Näissä peleissä jos vastustaja alottaa vaikka pelin nylkyttämällä heti ekassa alotuksessa niin show on valmis siitä tulee piiiiitkä peli ja aikapaljon tulee pelattua alivoimalla, niissä peleissä ainut tavoite että mahdollisimman moni vastustaja talutetaan koppiin nuolemaan haavoja, viis ukkoo samassa pelissä tähän mennessä ennätys.
Eli anteeksi vaan jos satutte tällöin vastaan :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Juu tosiaan nytten pitäisi keksiä 3 kenttään uusi oikealaita joten ehdotuksia tulemaan minulla on sen +70k puckei

Ja Gaborik,Patric Kane,ja Havlat löytyy jo...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Juu tosiaan nytten pitäisi keksiä 3 kenttään uusi oikealaita joten ehdotuksia tulemaan minulla on sen +70k puckei

Ja Gaborik,Patric Kane,ja Havlat löytyy jo...

Girouxin hinta on romahtamassa se pitäs saada tohon hintaan.. Parise, D. Sedin.
Itse tosin säästäisin rahat ja ostaisin Marleaun jos sitä sulla ei ole, mutta noi kolme jos koko raha pitää käyttää.
Jos TWF hakee esim SOTW Steen, SOTW Pavelski.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ostetaan puckseja! Joku 100k-500k hakusessa,riippuen hinnasta tietenkin :)
Yv viestiä tänne jos jollain on.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Girouxin hinta on romahtamassa se pitäs saada tohon hintaan.. Parise, D. Sedin.
Itse tosin säästäisin rahat ja ostaisin Marleaun jos sitä sulla ei ole, mutta noi kolme jos koko raha pitää käyttää.
Jos TWF hakee esim SOTW Steen, SOTW Pavelski.

Kaikki muut löytyy paitsi giroux ja sotw pelaajat :) mutta kiitos vinkistä
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No joo ymmärrän kyllä ei mitään kunhan vaan sanoin että nopeus on avain hyökkäykseen täs pelis
Itehän oon nyt lopettanu rysty-kämmen läpiajot yritän antaa viestiä vastustajalle etten vedä niitä ethän sinäkään?
No ei tunnu onnistuvan kun on näköjään kova halu voittaa... hauskuushan on tästä HUT:ista jo kadonnut oon viimisen kuukauden
pelaillu BE A GM.

Entäs kun minä.. tai siis yksi kaveri on ihan p*ska pelaaja ja ei saa kiekkoa sisään millään eikä edes tiedä noista "rysty-kämmen varma maali" jutuista. Saako silloin koittaa epätoivoissaan heilutella tattia sivulle ja toiselle ja toivottavasti vielä saada laukaisun aikaan? Haittaako jos joskus menee maaliinkin? Jos se sattuu menemään sisään juuri sinua vastaan ainoassa läpiajossa niin 10 edellistä kertaa muita vastustajia vastaan ei ole mennyt.. Ehkä se menisikin jos kaikki joukkueen pelaajat olisivat jotain Master Of The Universum -ukkoja. En tiedä kun ei ole kokemusta.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Huh, vihdoinkin kannatti ostaa 2kpl koita erikoispakkoja. Ekasta H. Lundqvist, 4kpl 20 pelin sopimuksia, Kenttäpelaaja +3 kaikki, muutama 84 pelaaja. Toisesta SOTW M. St. Louis, J Thornton, 2kpl 25 pelin sopimuksia, 2kpl kesto 10-harjoituskortteja, 2kpl maalivahdin 7+ nopeus-harjoituskortteja. Enää ei viitsi ostaa kun todennäköisesti sieltä pelkkää kuraa tulisi.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kaikki muut löytyy paitsi giroux ja sotw pelaajat :) mutta kiitos vinkistä
Steen on kyllä oikeasti hyvä pelaaja SOTWina, nopeus on Grabnerin luokkaa.. Sitä kannattaa harkita jos ei välttämättä sniperiä hae.
Lähinnä alivoimalla hyviä laituita SOTWina Pavelski ja Steen.. hyviä mahdollisuuksia AV maaleihin jos ei väsyneitä..
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Entäs kun minä.. tai siis yksi kaveri on ihan p*ska pelaaja ja ei saa kiekkoa sisään millään eikä edes tiedä noista "rysty-kämmen varma maali" jutuista. Saako silloin koittaa epätoivoissaan heilutella tattia sivulle ja toiselle ja toivottavasti vielä saada laukaisun aikaan? Haittaako jos joskus menee maaliinkin? Jos se sattuu menemään sisään juuri sinua vastaan ainoassa läpiajossa niin 10 edellistä kertaa muita vastustajia vastaan ei ole mennyt.. Ehkä se menisikin jos kaikki joukkueen pelaajat olisivat jotain Master Of The Universum -ukkoja. En tiedä kun ei ole kokemusta.

Noh ei se noin vaikeet pitäs olla. Hutis pääsee nii helposti läpiajoon ku pakit o idiootteja. Kyl sen pystyy hautaa 75% ajasta ja vaik kaveri ottas veskan haltuu viel helpompi tehä...:D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Noh ei se noin vaikeet pitäs olla. Hutis pääsee nii helposti läpiajoon ku pakit o idiootteja. Kyl sen pystyy hautaa 75% ajasta ja vaik kaveri ottas veskan haltuu viel helpompi tehä...:D

En sanois, et helposti pääsee läpiajoon jos osaa pelata sillein, että ei lähe pakeilla höntyilemään hyökkäyspäähän eikä anna hazardi poikkisyöttöjä esim. pakki-pakki ja vastustaja katkasee.

Ja jos sattuu vastustaja pääsemään läpiajoon ni veskarin ottamalla haltuun viime hetkellä ja syöksymällä vastustajaa päin pystyy torjumaan nekin n. 90% varmuudella.

Taktiikoilla pystyy myös aika hyvin vaikuttamaan miten ylhäällä ne pakit pelaa... Mutta pääsääntösesti jos vastustaja pääsee läpiajoon ni se lähtee alunperin vaihtovirheestä tai pelaajan henkilökohtasesta virheestä..
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

En sanois, et helposti pääsee läpiajoon jos osaa pelata sillein, että ei lähe pakeilla höntyilemään hyökkäyspäähän eikä anna hazardi poikkisyöttöjä esim. pakki-pakki ja vastustaja katkasee.

Kyllä mulla ainakin on joka pelissä vähintään 2 läpiajoa. Pelaajista pystyy kahdella kädellä laskea pelaajat, jotka käyttää maalivahtia vaikka tietäis et omissa soi muuten.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuleeko teillä pucksit tuplana ? Mulla ei ainakaan :( Vähä harmittaa...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

En sanois, et helposti pääsee läpiajoon jos osaa pelata sillein, että ei lähe pakeilla höntyilemään hyökkäyspäähän eikä anna hazardi poikkisyöttöjä esim. pakki-pakki ja vastustaja katkasee.

Ja jos sattuu vastustaja pääsemään läpiajoon ni veskarin ottamalla haltuun viime hetkellä ja syöksymällä vastustajaa päin pystyy torjumaan nekin n. 90% varmuudella.

Taktiikoilla pystyy myös aika hyvin vaikuttamaan miten ylhäällä ne pakit pelaa... Mutta pääsääntösesti jos vastustaja pääsee läpiajoon ni se lähtee alunperin vaihtovirheestä tai pelaajan henkilökohtasesta virheestä..

Tuo harmittaa kovasti tuo pakkien kömpelyys hyökkäyssiniviivalla. Itse harrastan pakki-pakki syöttelyä varsinkin ylivoimalla, koska mielestäni se on ihan oleellisin osa peliä, mutta tosiaan ne pakit on välillä aivan uunoja. Eivät saa kiekkoa haltuun, sutaisevat ohi kiekosta, syöttävät tarkoituksella suoraan karvaajan lapaan jne. Ja sitten olipa vastustajan pelaaja kuka tahansa niin lähtee kuin tykin suusta läpiajoon ja omat pakit jää polkemaan kuin tervassa. Pitää siis olla todella varuillaan ja mietittävä tarkkaan että onko riittävästi tilaa syötellä.

Samoin puolustuspäässä tuntuu välillä pakeilta unohtuvan kaikki taidot. Sen huomaa heti kun jokin napstahtaa bottien päässä ja tietää että ongelmia luvassa. Perus syöttö vieressä olevalle kaverille meneekin suoraan vastustajalle, kiekon kanssa yritetään väkisin kääntyä omaa maalia ja vastustajan karvaajaa kohti vaikka kuinka koittaisi tatista vääntää että älä mene sinne, purkukiekot vedetään vastustajan pelaajalle.. jne..

Noh, kun ei ota liian tosissaan niin ihan hauskaa on silti.
 
Ylös Bottom