Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hexton13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Voiiii voiii ku on mailma jumla (EA) ostin sitte vie pari pakkaa jos ny si sais ku kaikki muutki tuntuu saavan.......... Noh hehe hehehe.... D. Brown , J Pavelski.. That's it :confused: Että sillain kivasti..

Elikkä yhteen vetona vois sanoo että huono tuuri kai.. Joku 10 pakkaa ostelin ja ei mitiin.. Myös
muutaman 7,5k pakan. ei mitiin :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Morjes. Osaako kukaan auttaa mua? Oon nyt joku 7 peliä pelannut, ja nyt kun yritän mennä tiimilläni pelaamaan, tulee ilmoitus "2. MV sopimus on umpeutunut, kenttä 1." jotain tuohon suuntaan. Yhdelläkään pelaajalle ei ole sopimus nollassa. Ois kiva jos joku vois vinkata.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Elikkä toi tarkottaa justiin sitä mitä siinä lukeekin. Sun 2.molarilta on sopimus loppunut. Löydät 2.molarin menemällä sun maalivahdin kohtaan ja painat siinä kolmiota.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Siinä se ongelma onkin. Ei ole loppunut. Laitoin sille lisää sopparimatsejakin, mut ei.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oletko nyt aivan varma? Katsoppa toi Santtupron toka video. Siinä 19-20s kohdalla näkyy ykkös- ja kakkosmaalivahti.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ihan vaan vinkkinä muille, ettei kannatta täälläkin pyörivää hulkamaania vastaan pelata. Pelkkää naaman hieromista ja riparin hakua, ei mitään muuta. Heti tehtyäni 2-0 maalin ensimmäisen erän loppupuoliskolla rage-quittasi..

HEHE ei kiinnosta paljon tollaset vinkit :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tulipahan tänne tehtyä tunnus kun tuota ihan vaan tämän ketjun takia. Kun tullu tuota huttia hakattua vähän liiankin paljon.

Kylläpä täällä on ollu porukalla hyvä tuuri noiden pakkojen kannsa viikonlopun aikana :eek: Ite tuli ostettua niitä varmaan 25 kappaletta ja paras oli tavallinen phaneuf ja muutama hassu kymppitonnin pelaaja.

Ja sitten tuohon iänikuiseen tasoitus systeemiin, viime yönä meinasi mennä totaalliset hermot koko pelimuodon kanssa kun yhdenkin maalin tekeminen tuntui joka pelissä olevan lähes mahdotonta, läpiajot, one-timerit ja jopa reboundit joissa on jo melkein tyhjä maali niin joku Niemi tai vastaavan tasoinen oli koko ajan torjumassa. Kun taas oma SOTW Quick ei olisi pysäyttänyt edes rantapalloa. Ja joukkuuena itsellä oli supertähtiä vilisevä joukkue joista vieläpä iso osa mallia SOTW. SOTW Weber tuntui olevan ainut kaveri kuka sai edes vastustajan pienimmän pelaajan nurin, vaihtoonmeno oli kavereista uskomattoman vastenmiellistä ja parissakin ottelussa ykkös pakkiparin jompi kumpi pakki veti ensimmäisen vaihdon pituudeltaan 15+ minsaa.

No tästä hermostuneena aamulla sitten muokkasin joukkuetta että paras pakki on 85:nen subban, ykkösketjusta löytyy muutama supertähti ja pari muuta kenttää on sitten täynnä Korpikosken ja Filppulan tasoisia pelaajia ja neloskentästä löytyy mm. Grandlund ja Yakupov. Maalivahti kaksikon overalit on 65 ja 63. Niin kas kummaa päivän saldona seitsemästä ottelusta 6 voittoa ja yksi tappio, joka ottelussa tehny ite vähintään kolme häkkiä ja overal 63 mokke on kaikissa pelaamassaan kolmessa ottelussa torjunu voiton nollapelin kera.

Ja jo aikaisemmin olin huomannut että jos vastustajalla on myös Crosbyt ja kumppanit niin omatkin pelaajat tuntuivat paremmalta verratuna peleihin jossa vastustajalla oli tyylin alotuspakkaus joukkue. Nyt mennään sillä että Vermette ja kumppanit mättää häkkejä kentällä ja Crosby istuu kavereiden kanssa kattelemassa miten peliä kuuluu oikeasti pelata :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mullakin tulee joku järjetön tasotus ERÄSTÄ TIETTYÄ HENKILÖÄ vastaan aina.. Aika naurettavaa, että normaali Havlat ja Semin
on kolme kertaa nopeampia kun TOTY Keith ja TOTY Timonen.. Ja mun TOTY Semin on hitaampi kun normaali Semin. Vähän vaikea
mitään tehdä kun heti alotuksesta kaveri pamahtaa koko jengin ohi laidasta ja rystykämmen maali. Ei siinä kerkee oikeen maalivahtiakaan
aina käyttää kun pitäs moke ottaa käyttöön 20 kertaa pelin aikana.

Ainiin ja sitten pelin jälkeen viestit kuinka olen paska ja vastustaja olikin paljon parempi. :confused:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mistä te muuten saatte tietää noita ns. promoja, esim. parempi mahku huippupelaajiin Premium Gold Pakasta jne..? Itselle ei ole kyllä pitkään aikaan osunut mitään edes kaukaisesti herkkua noista pakoista. Viimesestä 250K pakkoihin kulutetuista on napsunut parhaimmillaan Jay Bowmeester tai jotain vastaavaa. Ehkä SOTW Andrew Ladd mahtuu juuri tuohon aikajanaan :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Moro, kerrotteko mulle ketä suomalaisia tässä hutissa on nhl:n riveissä. Oon Joensuuta yrittäny viimepäivät ettiä tuloksetta. Ja niskala on suomen joukkueessa mutta onko mahdollista hutissa saada? Ja entä barkov ? En ole yhtäkään nähnyt. Kiitos etukäteen !
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tällä hetkellä 1 kentässä Ennis-E Staal-Skinner ja 2 kentässä Filppula-Nugent-Eberle. Ykkös kenttään ajattelin jättää Staalin mutta laitoihin kaipaisin ehdotuksia? ei saisi olla yli 85 tason pelaajia ja myöskin kakkoseen filppulan tilalle jotakin? Tasotus systeemin vuoksi ei saa olla kun korkeintaan 85 :) kiitos
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tällä hetkellä 1 kentässä Ennis-E Staal-Skinner ja 2 kentässä Filppula-Nugent-Eberle. Ykkös kenttään ajattelin jättää Staalin mutta laitoihin kaipaisin ehdotuksia? ei saisi olla yli 85 tason pelaajia ja myöskin kakkoseen filppulan tilalle jotakin? Tasotus systeemin vuoksi ei saa olla kun korkeintaan 85 :) kiitos

Havlat, Grabner, Semin.. Noi on ainaki alle 85 muistaakseni.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pystyiskö joku valaista mitä mult puuttuu, ku en pääse tohon jets cup turnaukseen? Tällä hetkellä 6kpl winnipegin pelaajia ja tilaston mukaa hyö 92 puo 89 ja mv 78. Ei vaan päästä mua tonne.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pystyiskö joku valaista mitä mult puuttuu, ku en pääse tohon jets cup turnaukseen? Tällä hetkellä 6kpl winnipegin pelaajia ja tilaston mukaa hyö 92 puo 89 ja mv 78. Ei vaan päästä mua tonne.

Ootko varma, että nuo 6 ovat alkuperäisiä Jetsin pelaajia? Eli ootko käyttäny niihin joukkueenvaihto kortteja?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pystyiskö joku valaista mitä mult puuttuu, ku en pääse tohon jets cup turnaukseen? Tällä hetkellä 6kpl winnipegin pelaajia ja tilaston mukaa hyö 92 puo 89 ja mv 78. Ei vaan päästä mua tonne.

Se alkaa vissii vasta muutaman päivän päästä :) se on siinä vaa etukätee..
 
Ylös Bottom