Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

haiskahtaa bullshitiltä mutta kiva jos noin kävi on kyllä kummallista toimintaa kuka nyt ikinä laittoikin :rolleyes:

ite myyny jo kaiken rahaa vastaan mutta kiva katella teiän juttuja :D

No kuulostaa varmaan juurikin siltä, mutta ei mulla olis mitää motiivia tulla kusettaan porukkaa tollasesta jutusta... :)

Mutta kyllähän porukka alkaa selvästi kyllästyyn jo tähän peliin, kuten itsekin, ja pistää pelaajiansa vaan markettiin muiden iloks, itekki pistäny mm. SOTW Niemee ja Bishoppia 100pucksin hintaan, kun ei enää nappaa pelata, mutta en nyt kuitenkaan pistäis noita kalliimpia pelaajia sillä hinnalla.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

haiskahtaa bullshitiltä mutta kiva jos noin kävi on kyllä kummallista toimintaa kuka nyt ikinä laittoikin :rolleyes:

Vahvistan väitteen todeksi, eräällä keskustelupalstalla ilmoitti että kypsyi HUT-pelimuotoon ja lyö pelaajat halvalla myyntiin, huomasin viestin vasta yöllä ja tämän viestin täältä seuraavana päivänä. Oli helppo laskea 1+1 :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pääseekö muut kirjautumaan sisään pleika networkkiin? Ite en pääse ja pleikan nettiyhteyden tsekkaus ainakin kovin väittää et network olis alhaal.... (?):confused:

E: And its goooood! taas toimii :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Elikkäs mitä pitäis tehä ku pucksit ei päivity ja sopimukset ei kulu se joku game data pitää poistaa mutta mistä kertokaa tyhmälle :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Elikkäs mitä pitäis tehä ku pucksit ei päivity ja sopimukset ei kulu se joku game data pitää poistaa mutta mistä kertokaa tyhmälle :D
Kierrätä pelaajasi vaihtopakassa ja siirrä sitten takaisin kokoonpanoon. Sen jälkeen pitäisi taas toimia. Olisi myös helpompi vaihtoehto datan poistamiseen verrattuna...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jos lisään jonkun pelaajan blockkilistalle, poistunko silloin pelistä kun pitäisi painaa ekan kerran ok?

Itselle tullu tapauksia jossa vastustaja poistuu yllättävän nopeasti (en itse ehtisi tekemään mitään siinä ajassa, peli tuskin on alkanut/ottanut yhteyden toiseen pelaajan.) Joten saatan olla blockkilistalla? (selailin sivuja 127-129)

Ja ei, tänään en ole änäriä enää pelannut. Vasta puolenyönjälkeen voisi koittaa :D

Aiheesta toiseen, muutama hyvä hankinta tullut tehtyä, ja huomattua miten kapteenikortteja kuuluisi oikeesti käyttää :eek:

Peli ei ole tahmannut kuin kerran, tasoitukset eivät enää vituta. Niihin tottuu. Opin vihdoinkin hoitamaan momentumin ittelleni + muutamia kikkoja pelitilanteissa tullut reenattua ja tiedostanut missä tilanteissa niitä kannattaa käyttää.

Myydään samalla (ei kuulu ketjuun, anteeksi) Rick Nash SOTW Rangers versio, jos tulee järkeviä tarjouksia inboxiin.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuosta blokkilistasta ET poistu eikä vaikuta mitenkään peleihin,olen itse testannut joskus "koemielessä" olin edellisenä päivänä blokannut erään

suomalaisen järjettömän vittuilun takia,no olin tylsistynyt ja halusin revanssin olin hävinnyt ekan jotain 5-1 eli kun EN olepitävihainen otin uusinnan.

mutta toki voihan tuo niin vaikuttaa että jos lista on lyhyt ja "vittuilija" käytää vain 1 niciä sen huomaa ja kieltäytyy pelaamasta.

muutama pelaaja "maailman huippuja" on kieltäytynyt joskus eli jotkut muistaa hyvin =)

ASIAAKIN minulla on pyörinyt teksti "sinulla on lukemattomia viestejä avaa pelaajakeskus niin voit lukea ne " EN ole tuommoista löytänyt

josko joku tässä vaiheessa peliä kertoisi mistä kautta tuo löytyy,,,
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitenkäs noi "nukkuvat" veskarit saa herätettyä? Mulla on Millerin kokonaisuus laskenut 91 -> 84 ja siinä kortin yläkulmassa on joku nukkumismerkki :D. En pysty myöskään myymään pelaajaa..
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitenkäs noi "nukkuvat" veskarit saa herätettyä? Mulla on Millerin kokonaisuus laskenut 91 -> 84 ja siinä kortin yläkulmassa on joku nukkumismerkki :D. En pysty myöskään myymään pelaajaa..

Heität kyseisen kaverin penkille kakkosveskariks ja pelaat jollain muulla veskalla. Jokaisesta pelistä minkä penkillä istuu, niin nousee taas yhellä ovrlla. Ja tämä "nukkuminen" johtuu siitä, että jokasen hävityn pelin jälkeen veskarin ovr tippuu yhellä, eli siis aina hävityn pelin jälkeen kannattaa lepuuttaa sitä ja pelata yks peli toisella veskarilla :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitä? :D

Onko tässä pelissä joku blokkilista, jonka johdosta jotkut pelit eivät ala lainkaan vaan heti ruutuun pärähtää teksti ''Vastustaja on poistunut peli-istunnosta tjv''?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitä? :D

Onko tässä pelissä joku blokkilista, jonka johdosta jotkut pelit eivät ala lainkaan vaan heti ruutuun pärähtää teksti ''Vastustaja on poistunut peli-istunnosta tjv''?

Edelleenkin olen 100 varma ettei se noi mene, mutta viestit ei tietenkään kulje peli sujuu normisti,jos nyt ei ole muuttunut sitten kun itse testasin.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pakko sanoa että mulla oli n. viis henkilöä jotka tuli tosiusein vastaan ja oli blokkilistalla. Peli katkes joka kerta välittömästi.. Tosin en oo moneen kuukauteen huttia pelannu tiedä häntä..
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko pakoista mahollista saada muita legendoja ku wickenheiser tai ruggiero...?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt kun NHL 14 lähestyy niin kysyisin: Tietääkö kukaan pystyykö nhl 13 hut joukkueen siirtämään tulevaan änäriin?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuntuu jokaisella olevan joukkueet loppuunsahiottuja, kun katselee viimepelejä. Ja niiden rostereita. Mikäs siinä, mutta kyllä se vähän vituttaa kun R.Nash pommittaa pelin ensimmäisen lyöntilaukauksen siniviivalta Lehtosta kohti ja lehtonen imaisee kiekon längeistä. Varmaankin +5 kortti, tai laukaus 99 semmosista paikoista teki eilen kaksi maalia, että ihan hirrrvittää.

Rehellisesti sanottuna, jos olisi ylimääräistä rahaa. Voisin jopa ostaa hieman puckseja ja ostaa kaksi/kolme pelaajaa joukkueeseen, kun jokaisella tuntuu olevan huippunimiä aina joukkueessa. Huomaa varsinkin peliajoista, kerran jopa nauratti kun vastustajan ykköstykki pelasi melkein 40min.
 
Ylös Bottom