Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itse lahjotin 2miljoonaa jollekkin kun lopetin ja siirsin vissiin n. 150k sivuun toiselle konsolille.
Edelleen voitan kaikki vaikka pelaajat on 3-20k hintasia. (Itseasiassa Lecavalier ja Thornton
taitaa olla ainoat yli 10k pelaajat). Ja pelien jälkeen tulee viestejä,
jossa lukee "nerd" tai "lucky bitch". On se melkosta kun ei oo enää sitä parin miljoonan jengiä
niin ei voi laittaa isin luottokortti -viestejä ;)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pakko se on tuota onnekkuutta kommentoida, vaikkapa 2 tuoreen pelin esimerkin voimin. peli 1 suunnilleen samantason joukkkuemateriaali

vastustaja vie hienoisesti peliä 30 min, minun siniviiva "heitto" todella hiljainen lurahtaa maaliin, vastustaja vain lisää kierroksia välillä

maalivahti ottaa pari "mahdotontakin seiviä",vastustaja saa jäähyn yritän laakia joka epäonnistuu mutta pomppaa suoraan toisella

kulmalla olevan hyökkääjän lapaan 2-0. vastustaja quittaa.

peli2 vastustajalla on kohtuullisesti tähtiä ei ihan sikermää mutta selkeästi parenpi materiaali ,vien peliä hienoisesti lopulta n 10 min kohdalla

saan maalin,seuraava vastahyökkäys pikku huolimattomuus ja syötän veskarilla suoraan lapaan 1-1,vien loppuerää selkeästi 2 erä saan

jäähyn meinaan 2 kertaan tehdä alivoimamaalin vain supertorjunnat pelastaa, sitten jäähyn viime sekunnit aloitus vastustaja voittaa sitten se

tulee VUOSIKYMMENEN lämy siniviivalta,maalivahti tai kukaan muukaan ei kerkeä edes silmää räpäyttää 2-1. aloitus vastustaja saa kiekon

kiertää maalin peitän tietty no sehän heittää maalintakaa, just juu osuuhan se mun puolustajan luistimeen josta maali 3-1.

pyöritän toisessapäässä 5 min ei tulosta, erän loppuun TOOOOODELLA hiljanen liru siniseltä ja sehän lipuu maaliin aivan mystisesti,

( on siellä jossain maalivahdin jaloissa) varmaan 15 sec 4-1 mietin jo quittaamista mutta ajattelen vielä vääntää koska olen "parenpi"

saankin suht erän alkuun 4-2 kavennuksen sit vastustaja ottaakin,taktiikan 5 miestä maalineteen seisomaan eihän se siitä läpi mene

ja sit tietty 2 nopeeta laituria kyttää sitä läpisyöttöä,joka sitten n 10min kohdalla meneekin läpi YLLÄTYS vastustaja tekee rysty kämmen

harhautuksen, ja kiekko taitaa mennä tolpan kautta maaliin 5-2. lopun aikaa lähinnä vaan pidän kiekkoa en viitsi edes ampua.

laukaukset minulla 40 vastustajalla 12 MOT eihän tässä pelissä toki tuuri ratkaise. en kiellä kyllä se isän visalla ostettu joukkuekkin

hiukan auttaa. ei tossa voi pistää juuri muuta kun viestin LUCY wussy =)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Järjetöntä tekstiä jälleen

Voi luoja sun kanssa. Ensinnäkin, eikö täällä vaadita minkäänlaista kirjotustaitoa? Jos haluat korostaa jotain niin blodaa se, älä kirjoita ISOILLA KIRJAIMILLA. Koita saada aloitettua lause isolla kirjaimella ja älä paina enteriä mieluiten ennen kuin olet saanut pisteen lauseeseen/virkkeeseen.

Ja sitten pelillisiin asioihin :D

Ihmetyttää vieläkin miten helvetissä siellä 1lvl vs 1lvl pelit toimii, sulta löytyy aina näitä tarinoita kun toinen joukkue on ''parenpi'' tai ampuu VUOSIKYMMENEN lämyn! Ota joskus EA:n sivuille videoita näistä maaleista. Ihan mielenkiinnosta haluan nähdä, kun jokaisessa pelissäsi tulee näitä uskomattomia maaleja. Joko sä et osaa tehdä maaleja, tai sitten, et vaan osaa, jos kerran pelaat tätä peliä kuitenkin edes vähän ja olet lvl 1. Mä en vaan jaksa uskoa, että sun peleissä aina uppoaa siniseltä lörpyt, vika on pakko olla sun korvien välissä. Ja tottakai vastustaja saa välillä maaleja mitkä pomppaa pakin jalan kautta, se kuuluu asiaan. Pelasin erästä ruotsalaista vastaan, hävisin 5-2. 2-2 maali meni omasta pakista, 3-2 oli lämäri mikä meni ohi ja pomppasi päätylaudoitukseen ja siitä bottipakin rinnasta ja 5-2 meni taas bottipakin lavasta. Näitä tulee joskus, kuuluu jääkiekkoon.

Kaiken huippu tarinassa oli kyllä kun vastustaja puolustaa viidellä ja silti kaks kärkkyy, vuosisadan glich.. Seitsemän äijää kentällä :D

Mä voin pelata sun kanssa pari peliä ja opettaa maalintekoa, josko sunkin kirjoitukset vähenisi täältä, tai lisääntyy kun tulee maaleja niin hirveesti. Eipä mulla muuta, törmäillään täällä taas.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Huvittavan selvä tuo EA:n tasotus. Tein uuden profiilin ja joukkueen vanhan rinnalle jolla on pelattu yli 600 matsia sekä siirsin parhaat pelaajat uudelle tiimille. No vanhalla profiililla oon pyöriny kuukauden top 1500 ja nyt kun pelailen uudella tilillä noilla samoilla pelaajilla olin eilenkin kk 74. Häviöitäkin on tullut vain 5 joista 4 varsinaisella peliajalla. Saisivat todella poistaa tuon tasoituksen seuraavasta änäristä...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Voi luoja sun kanssa. Ensinnäkin, eikö täällä vaadita minkäänlaista kirjotustaitoa? Jos haluat korostaa jotain niin blodaa se, älä kirjoita ISOILLA KIRJAIMILLA. Koita saada aloitettua lause isolla kirjaimella ja älä paina enteriä mieluiten ennen kuin olet saanut pisteen lauseeseen/virkkeeseen.



Kaiken huippu tarinassa oli kyllä kun vastustaja puolustaa viidellä ja silti kaks kärkkyy, vuosisadan glich.. Seitsemän äijää kentällä :D

Mä voin pelata sun kanssa pari peliä ja opettaa maalintekoa, josko sunkin kirjoitukset vähenisi täältä, tai lisääntyy kun tulee maaleja niin hirveesti. Eipä mulla muuta, törmäillään täällä taas.

Ensinnäkin tämä on lätkäpalsta eikirjoita oikeaoppisesti palsta,kuitenkin suurinosa tuntuu saavan tekstistä selvää.

Toki tuo 5 äijää puollustaa on mahdollista tehdä niin että kun 2 maalia tappiolla,tulen 120% päälle niin sit pitkäsyöttö laitaan 99 pelaaja perään.

mahdoton siinä tilanteessa enää noita katsoa,pelihaasteeseen voin samantasoisella joukkueella ottaa ne pari matsia eipelota

sinun listasijoitus. toden näköisesti voitat mutta olen minä top 10 listalta ainakin 1 ehkä 2 pelajaa voittanutkin.

lvl1 johtuu/johtui paljolti siitä että pelasin todella paljon varmaankin se 50 peliä viikossa pahimmillaan.

olisinhan eräskin viikko voinut lopettaa kun tilastoni oli 11-0,mutta en pelaa sijoituksen takia ja pelaan kaikkiavastaan en valikoi helppoja

vastustajia kuten monet top listalaiset harrastaa. kuten itsekkin totesit loppuun noita ihmemaaleja vaan joskus tulee huonolla

säkällä just sit samaan matsiin parhaimmillaan 5 onnenkantamoista. eikä sit mitään rystykämmen tms yleisestitunnettuja GLITCHEJÄ

jos ne matsit pelataan.kiire tulee enää vajaa 2kk kun 14 jo käytössä. juu päätin ettei 45v ole vielä tarpeeksi vanha eläkkeelle.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ensinnäkin tämä on lätkäpalsta eikirjoita oikeaoppisesti palsta,kuitenkin suurinosa tuntuu saavan tekstistä selvää.

Toki tuo 5 äijää puollustaa on mahdollista tehdä niin että kun 2 maalia tappiolla,tulen 120% päälle niin sit pitkäsyöttö laitaan 99 pelaaja perään.

mahdoton siinä tilanteessa enää noita katsoa,pelihaasteeseen voin samantasoisella joukkueella ottaa ne pari matsia eipelota

sinun listasijoitus. toden näköisesti voitat mutta olen minä top 10 listalta ainakin 1 ehkä 2 pelajaa voittanutkin.

lvl1 johtuu/johtui paljolti siitä että pelasin todella paljon varmaankin se 50 peliä viikossa pahimmillaan.

olisinhan eräskin viikko voinut lopettaa kun tilastoni oli 11-0,mutta en pelaa sijoituksen takia ja pelaan kaikkiavastaan en valikoi helppoja

vastustajia kuten monet top listalaiset harrastaa. kuten itsekkin totesit loppuun noita ihmemaaleja vaan joskus tulee huonolla

säkällä just sit samaan matsiin parhaimmillaan 5 onnenkantamoista. eikä sit mitään rystykämmen tms yleisestitunnettuja GLITCHEJÄ

jos ne matsit pelataan.kiire tulee enää vajaa 2kk kun 14 jo käytössä. juu päätin ettei 45v ole vielä tarpeeksi vanha eläkkeelle.

Ei todellakaan ole mikään palsta, missä pitää kirjoittaa oikein, mutta on se nyt helvetti kun joutuu tekstin lukemaan kolmeen kertaan niin ymmärtää edes vähän mitä koitat selittää.

Mikä ihmeen 99 pelaaja perään? Millasilla monstereilla siellä 1lvl pelataan? Ja mun ''pelihaaste'' ei ollut todellakaan mikään haaste, vaan ajattelin opettaa hyökkäyspeliä, kyllä se vika sussa on jos sulla on 40 vetoa ja niistä menee 2 maaliin. Mä en muista omista peleistä viimeiseen 200, että kumpikaan olisi saanut 40+ vetoa.

Mä en ainakaan valitse vastustajia enää, ihan alussa jouduin väistämään kun alotin HUT muita myöhemmin ja sitten kansainvälisellä kentällä ei tullut pelattua, kesällä ei ole varaa valikoida yhtään.

Sun mielestä rystykämmen on glich? Mulla ei siis liene mitään opetettavaa sulle. Käytätkö itse rystykämmentä läpiajossa, vai yrität aina erilaista kikkaa, jottet glichaisi? Mä olen ilmeisesti kova glichaaja, kun käytän rystykämmentä ja laitan veskarin putkista verkkoon.

Terveisin jonnetökkijäarmeijaglichaaja
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ensinnäkin tämä on lätkäpalsta eikirjoita oikeaoppisesti palsta,kuitenkin suurinosa tuntuu saavan tekstistä selvää.

Ei täällä mitään kirjakieltä vaadita, mut näiden sun viestien lukeminen tuhoaa aivosoluja enemmän ku viikon ryyppyputki.. :rolleyes:

Toki tuo 5 äijää puollustaa on mahdollista tehdä niin että kun 2 maalia tappiolla,tulen 120% päälle niin sit pitkäsyöttö laitaan 99 pelaaja perään. mahdoton siinä tilanteessa enää noita katsoa

Jos vastustajalla on 5 jätkää oman maalin edessä, ja pääsee siltikin laidasta läpi (oli sillä "99 pelaaja" tai ei), niin et voi syyttää ketään muuta kun itseäsi. Missä sun pakit oikeen on? :confused:

lvl1 johtuu/johtui paljolti siitä että pelasin todella paljon varmaankin se 50 peliä viikossa pahimmillaan.

olisinhan eräskin viikko voinut lopettaa kun tilastoni oli 11-0,mutta en pelaa sijoituksen takia ja pelaan kaikkiavastaan en valikoi helppoja

vastustajia kuten monet top listalaiset harrastaa.

No nythän vitsin murjasit, se että pelaat/pelasit paljon, estää/esti nousemisen leaderboardeilla? Joo-o, en tähän jaksa ees tän enempää takertua... :D Ja niin joo, ei kaikki "top-pelaajat" mitään vastustajien valikointia harrasta, toki on muutamia poikkeuksia *köhköhKUJAMIESköh*, mut kyl siellä pääosin porukka pelaa kaikkia vastaan. :p

eikä sit mitään rystykämmen tms yleisestitunnettuja GLITCHEJÄ

Tässä pelissä ei ole (edelleenkään) yhtäkään "glitchiä", joka ei ole puolustettavissa. Tän ainaisen "bugimaaleista" itkemisen sijaan, opetelkaa puolustamaan ne pois.. :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei täällä mitään kirjakieltä vaadita, mut näiden sun viestien lukeminen tuhoaa aivosoluja enemmän ku viikon ryyppyputki.. :rolleyes:



Jos vastustajalla on 5 jätkää oman maalin edessä, ja pääsee siltikin laidasta läpi (oli sillä "99 pelaaja" tai ei), niin et voi syyttää ketään muuta kun itseäsi. Missä sun pakit oikeen on? :confused:



No nythän vitsin murjasit, se että pelaat/pelasit paljon, estää/esti nousemisen leaderboardeilla? Joo-o, en tähän jaksa ees tän enempää takertua... :D Ja niin joo, ei kaikki "top-pelaajat" mitään vastustajien valikointia harrasta, toki on muutamia poikkeuksia *köhköhKUJAMIESköh*, mut kyl siellä pääosin porukka pelaa kaikkia vastaan. :p



Tässä pelissä ei ole (edelleenkään) yhtäkään "glitchiä", joka ei ole puolustettavissa. Tän ainaisen "bugimaaleista" itkemisen sijaan, opetelkaa puolustamaan ne pois.. :)

Kohta 1 tietenkin 2 maalin tappiolla pakkini on hyökkäyspäässä taktiikkana kaikki peliin/nouskaa laukokaa. toki tiedän riskin mutta

"mahdoton puollustaa" tuossa tilanteessa.

Kohta 2 kyllä se paljon pelaaminen estää nousun sanotaan näin pelaan sen 50 matsia viikossa,väkisinkin tuohon mahtuu huonoonnisia tms tappioita.

sen siaan tonne hut turnaukseen esim haluavat pelaa sen 2-5 matsia viikko,ja valikoimalla.

Kohta 3 haluan nähdä miten puollustat rystykämmen harhautuksen oletuksena tilanne tulee suht nopeasti eli et kerkeä ottamaan

maalivahtia haltuun. tuossa aikaisenpi kysi teenkö tuota itse EN saa ilmiantaa kuka vaan jos olen kerrankin tehnyt !

itse tilanteessa tosiaan ammun/harhautan mikä nyt sattuu sillä pelaajalla olemaan paras ratkaisu/fiilis.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kohta 1 tietenkin 2 maalin tappiolla pakkini on hyökkäyspäässä taktiikkana kaikki peliin/nouskaa laukokaa. toki tiedän riskin mutta

"mahdoton puollustaa" tuossa tilanteessa.

Oli sulla mikä taktiikka tahansa, jos vastustaja pääsee oman maalin edestä läpiajoon, niin kyllä sä oot jossain kohtaa mokannut.. :)

Kohta 2 kyllä se paljon pelaaminen estää nousun sanotaan näin pelaan sen 50 matsia viikossa,väkisinkin tuohon mahtuu huonoonnisia tms tappioita.

Tottakai niitä tappioita tulee väkisinkin, mut jos sä oikeesti oot hyvä pelaamaan niin kyllä niitä voittoja silti enemmän napsuu, ja ranking nousee. ;)

Kohta 3 haluan nähdä miten puollustat rystykämmen harhautuksen oletuksena tilanne tulee suht nopeasti eli et kerkeä ottamaan

maalivahtia haltuun.

Lähdetäänkö vaikka siitä, ettet päästä sitä vastustajaa siihen maalin eteen veivailemaan niitä rystykämmeniä... ;) Toisin sanoen, jos vastustaja pääsee maalin eteen rauhassa veivaamaan, vika on taas sillon sussa itessä, et sä voi siinä vaiheessa itkeä jos kaveri tekee maalin, teki se sen sitte rystykämmenellä tai miten ikinä tahansa... :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jotain vinkkejä HUTin aloitukseen?? Miten saisi alkuun puckseja helposti?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pelasin tänään HUTTIA jotain vastaan keneltä löytyi kaikki Crosbyt ja Malkkinit. Itselläni on joukkue, jossa kaikki pelaajat alle 85 overall.

Sain hyvät naurut kun "tasaväkinen" peli päättyi minun voittoon 14-2. Lähes jokainen vetoni meni sisään läpiajoista puhumattakaan. Taisi olla vielä Price vastustajalla maalissa. Minulla oli Di Pietro joka torjui kaiken: 27 vetoa ja päästi yhden maalin. Toisen maalin hän teki rankkarista kun olin itse maalissa :D

Täytyy sanoa, että tuo Di Pietro on jäätävän kova. Torjuu mulla ainakin puolet paremmin kun Miller. Onko kukaan muu huomannut Di Pietron olevan hyvä?

Tässä kuva pelistä:

Näytä liitetiedosto 11233
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jotain vinkkejä HUTin aloitukseen?? Miten saisi alkuun puckseja helposti?
Nyt kun on tupla pucksit kannattaa vaan pelailla normisti ja ostella sopimuskortteja varastoon. (30,50,80) Valuuttaa nimittäin kertyy nyt todella nopeasti.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei ketään olis kiinostunu ostamaan Jiri hudlerrii tai Sergei kostitsyn?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Olisiko kenelläkään myydä/lahjoittaa Tappara-kortteja, kun yritän tuota trophya saada...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pelasin tänään HUTTIA jotain vastaan keneltä löytyi kaikki Crosbyt ja Malkkinit. Itselläni on joukkue, jossa kaikki pelaajat alle 85 overall.

Sain hyvät naurut kun "tasaväkinen" peli päättyi minun voittoon 14-2. Lähes jokainen vetoni meni sisään läpiajoista puhumattakaan. Taisi olla vielä Price vastustajalla maalissa. Minulla oli Di Pietro joka torjui kaiken: 27 vetoa ja päästi yhden maalin. Toisen maalin hän teki rankkarista kun olin itse maalissa :D

Täytyy sanoa, että tuo Di Pietro on jäätävän kova. Torjuu mulla ainakin puolet paremmin kun Miller. Onko kukaan muu huomannut Di Pietron olevan hyvä?

Tässä kuva pelistä:

Näytä liitetiedosto 11233

Ja paljonko oli pelissä tasoero?

Itse huomaan olevani ongelmissa oman tiimini kanssa, vaikka se on on paska 96 kemialla jos pelaan. esim. Tasaväkistä joukkuetta vastaan, joilla on nuo mainitsemasi heput tasoeri on 1.00, eli suoraan sanottuna kerroin on 1,20 jolloin kummallekkaan ei tule hyötyä. Olisit siitä ottanut kuvan.

Taidanpa mennä pelaamaan hutia, piiitkän tauon jälkeen.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Gigantissa on NHL14 59eur + ilmainen kotiinkuljetus. Tarkoittaako tämä sitä, kun toimitusaika on 2-5 päivää, että pelin voi saada ennen 12.9.-13 ?:confused:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mietin näin ennen loppuyhteenvetoa onkohan muut miettineet tuomarilinjaa ?? nimimerkillä lukuisia kyseenalaisia tuomioita kohdanneena.

Esimerkki vastustajan 160cm hyökkäjä tulee maalia kohti minulla webber burns vastassa, yrittää väksin tunkea niiden välistä kaatuu

ei edes laukaissuktorissa ja huom itse väkisin tunki. RANKKARI ajattelin ensin että tulipas kepeä jäähy sekin olisi ollut liikaa "estämisestä tms"

mutta EI rankkari se on. seuraava peli saan 3 jäähyä putkeen ihan tyhjästä 2 vastustaja tällää maalin,eli glitchien ja muun vilunkipelin

mm ajankulutus etc lisäksi pitää alkaa pelkää tuomareita tai jos laittas jotain 170cm pakkeja niin auttaskohan,,,
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jaahas, pakko tulla avautumaan kun meni taas hermot totaalisesti.

Tällä hetkellä joka toinen peli on semmoinen että vastustajan kaikki kaukaa ja läheltä ammutut kudit menee vahingossa reppuun ja itse joudun tekemään helvetinmoisen työn yhden maalin eteen. Hallitsen pelejä selvästi, rakennan koko ajan hyviä maalipaikkoja kunnes vastustaja luistelee jollain v**un Havlatilla kentän läpi ja ampuu ranteelta yläkulmaan eikä Lehtonen saa mitään kiinni. Äskeisessä pelissä tapahtui taas tätä: Olin 4-2 häviöllä ja hirveällä taistelulla sain pelin tasoihin. Olin jo hetken sitä mieltä että tässä taistellaan jatkoajalle asti mutta mitä vielä, vastustajan Havlat (yllätys yllätys) laukoo vaarattomasti jostain kulmasta ja etukulmaanhan se helähtää tottakai, ohjain seinään ja taas 200 sijan pudotus rankingissa. Ja jos joskus sattuu huomauttamaan pelin jälkeen vastustajalle tästä ongelmasta niin takaisin tulee yleensä vain "haha opettele pelaamaan", tai "turha itkeä kun olet niin paska pelaaja". En pidä itseäni kauhean huonona pelaajana kun olen nyt 53-17-7 recordilla rankingissa jossain 2500:n paikkeilla.

Muutenkin ottaa jotenkin kummasti päähän tietyt ihmiset jotka eivät vaan keksi muuta ostettavaa kuin +90 luistelun Havlat, Grabner, Raymond, Cammalleri ym ym, jotta varmasti pääsee läpiajoihin heittämään rysty-kämmen kikan kautta häkin. Tai sitten ne jotka pyörivät kenttää ympäri 60min sillä Stamkosilla tai Gretzkyllä ja ampuvat aina siitä samasta kohtaa josta varmasti verkko pöllyää joka kerta. Ei s****na oikeasti joku roti tähän HUT:iin kiitos!
 
Ylös Bottom