Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hexton13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itel ollu Roloson aivan loistava. Varmaan 2/3 voitetuista peleistä se pelannut. Nollapelit olen tainnut itse suurimmalta osin söhlätä, mut loistavia torjuntaja ottaa vanha patu. Ja sen huomannut kun vastustajalla ollut Brodeur ja usein jopa Sulander :D niin aina tullut turpaan. Kun taas useasti tullut murskattua niin Fleury kuin Quickikin.

Mahtaako noissa vanhoissa herroissa vaan olla jotain taikaa??

Pakko olla! :)

Vois itsekin Sulanderin hankkia, harmi vaan ettei Jarmo Myllystä löydy legendana. :(
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt löytyi pakasta Mark Giordano CGY VP 86. Ei näyttänyt olevan lainkaan myynnissä.. Paljonko osaisitte pyytää hintaa tuosta?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt löytyi pakasta Mark Giordano CGY VP 86. Ei näyttänyt olevan lainkaan myynnissä.. Paljonko osaisitte pyytää hintaa tuosta?

Kun itse sain pakasta tuon (on muuten hyvä pakkipari tuo Giordano / Bouwmeester, suosittelen) niin hinta oli jossain 8k - 10k välissä niillä muutamilla mitkä oli myynnissä. Jos kerta ainut niin laittaisin reilusti lisää tuohon, vaikka 12-15k.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kun itse sain pakasta tuon (on muuten hyvä pakkipari tuo Giordano / Bouwmeester, suosittelen) niin hinta oli jossain 8k - 10k välissä niillä muutamilla mitkä oli myynnissä. Jos kerta ainut niin laittaisin reilusti lisää tuohon, vaikka 12-15k.

Kiitosta, onko näille jotain paikkaa muutakuin nuo myynti-ilmoitukset mistä vois katsoa?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itellä löytyy tuo Sulo jos joku haluaa sen ostaa, mutta asiaan, nytten pari päivää pelailtu Recordi tällä hetkellä 31-10-1, "paskalla" joukkueella pelaan muihin verrattuna (palkka 24000), mutta kun pistää vaan karvauksen passiiviseksi ja parkkeeraa ses bussin siihen siniviivalle ja iskee vastahyökkäyksistä maalia, niin hyvä tulee paitsi jos on lentokenttä kaukalona. Tänään tullut pelattua paria ihmejantteria vastaa, jotka olivat vielä suomalaisia. Ensimmäinen alkoi pistää viestiä, kun iskin kaksi riparimaalia, jätkällä itellään taisi olla ties mitä Kovalchukia ym. ja pystyy vielä huutelemaan maaleista, vaikka voitti 4-3. Toinen taas oli ihan randomijätkä, joka pelasi lentokentällä. Olen miettinyt miksi joku edes haluaa pelata sillä lentokentällä, onko se vaan sen takia, että omat pelaajat pääsevät kirmaamaa koko kentän sieltä laitojen kautta?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko muut pelannu jotaki tsekkiläistä apinaa vastaan joukkueen nimi oli (CoolRunnings) tai jotaki siihen suuntaan.

Hieno mies,hieno tiimi.On sillä Hasekkia sun muuta aina Gretskistä Charaan,käytännössä kaikki "parhaat".

Mutta itse asiaan niin pelasin kyseistä hermannia vastaan ja kun tein toisessa erässä 5-0 maalin niin tämän jälkeen välittömästi tuli start ja seuraavasta alotuksesta "synkronointi virhettä pukkaa" ja tuloksia ei merkattu.

Kysyin asiallisesti mun "hyvällä" ( :D ) englannin kielen taidolla ,että oliko tuo nyt niin fiksua? Niin vastauksena tuli iso runon pätkä ja josta joka toinen sana oli vähintää "fag","fuckin noob" tai "wanker".

En suosittele pelailemaan..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko muut pelannu jotaki tsekkiläistä apinaa vastaan joukkueen nimi oli (CoolRunnings) tai jotaki siihen suuntaan.

Hieno mies,hieno tiimi.On sillä Hasekkia sun muuta aina Gretskistä Charaan,käytännössä kaikki "parhaat".

Mutta itse asiaan niin pelasin kyseistä hermannia vastaan ja kun tein toisessa erässä 5-0 maalin niin tämän jälkeen välittömästi tuli start ja seuraavasta alotuksesta "synkronointi virhettä pukkaa" ja tuloksia ei merkattu.

Kysyin asiallisesti mun "hyvällä" ( :D ) englannin kielen taidolla ,että oliko tuo nyt niin fiksua? Niin vastauksena tuli iso runon pätkä ja josta joka toinen sana oli vähintää "fag","fuckin noob" tai "wanker".

En suosittele pelailemaan..

Entäs Raeh87? Pelasin tossa normimatsin vastaan, katoin että onpas hyvät statsit, jotain 60-7-3.. Jengi täynnä tähtiä ja aina alotuksesta sito ja otti jonkun Havlatin ja koitti polkea laidasta läpi.

2-0 johto ekan erän jälkeen ja sitten tuli viestejä jo. ''Retard'' ''Are u fucking retarded'' ''Are you retarded? Stupid fucking faggot go kill yourself ymsyms.

Tokassa erässä vähän pääsi ote herpaantumaan ja pääsi tasoihin muutaman kerran ohitettuaan mun Engellandit yms :D Kolmanteen erään 4-2 johto ja hyvän olon tunne, seuraava hyökkäys 4-3 ja pelko persiiseen heti. Voitto kuitenkin 4-3 ja postilaatikko paukkuu jälleen. Vielä pelin jälkeen käskettiin tappaa itsensä jotta äitini oisi tyytyväinen ja oon mitätön paska kenestä ei ole mitään hyötyä jne :D Kysyin perään, että ootko vihanen ja kertoi ettei missään nimessä, on vaan kyllästynyt mun tyylisiin paskoihin ihmisiin yms. :D

Kiva että peli herättää tunteita, oon mäkin ohjainta paiskonut, mutta en mä ketään ole itsemurhaa kehoittanut tekemään, hieno peli tää NHL 13 :D


edit. vähän googlettelin ja kaverihan on jo perseillyt NHL 11 saakka, hieno mies !
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Olen miettinyt miksi joku edes haluaa pelata sillä lentokentällä, onko se vaan sen takia, että omat pelaajat pääsevät kirmaamaa koko kentän sieltä laitojen kautta?
Itse ainakin tykkään pelata isommalla kentällä... Varmaan koska siellä on enemmän tilaa sitte, en tiiä. En kyllä kumminkaan ole sitä HUTissa käyttänyt, kun pakit on jo muutenki kusessa kun ne on niin hitaita.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Millasia torjuntaprosentteja teidän maalivahdeilla on?

Mulla on ollut pääasiassa viisi maalivahtia käytössä arvoilla 78-88, ainut kellä ei osu torjuntaprosentti 89-90 väliin on Kari Lehtonen (88) jonka torjuntaprosentti on jotakuinkin 87. Omien pelien pohjalta en tiedä sanoa onko sillä siis yhtään mitään väliä kuka siellä maalissa on. Paras torjuntaprosentti 89,7 on Detroitin MacDonaldilla (79) ja San Josen Greiss (82) perässä 89,2 ja Phillyn Bobrovskyn prosentti on 89,0. Mun joukkueessa siis ollut, että mitä huonompi veska, sitä paremmat prosentit. :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

siis ei *****, miten vitussa mä häviän aina noille sumputtaja riparihomoille, siis ihan joka ***** kerta.......

ja oisko kellään vaihtaa Rinnettä suoraan Lundqvistiin? tota imuria kestä katella :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

siis ei *****, miten vitussa mä häviän aina noille sumputtaja riparihomoille, siis ihan joka ***** kerta.......

ja oisko kellään vaihtaa Rinnettä suoraan Lundqvistiin? tota imuria kestä katella :D

Jos tarviit maalintekijää löytyisi täältä J. Kurri / K. Jurri, miten päin vaan. Riparihomoille pitää paukuttaa tauluun 8-0 niin saa antaa muutaman riparin niille :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tää on kyllä aika naurettava koko HUT paska. Tossa tuhlasin 100k puckseja pelkkiin niihin gold 5k pakkauksiin ja mitäköhän niistä sitten tuli... Paras pelaaja oli Erik Cole 86 ja muut olivatkin jotain 60-83 jamppoja. Maalivahdeista sattu tulemaan Rick Dipietro 85 joka on vanhapaska ;D Sitten niitä perus 78-82ikäloppu kassareita esim Ray Emery tuli heheh. Mikäs siinä kun yhteensä 200k on nyt jo puckseja tuhlannut pakkauksiin eikä ikinä ole tullut ketään nimimiestä eikä 86 parempaa. Hyvää työtä EA!


Ihan paskasakkii saa noista paketeista turhaa rahan tuhlaamista nhl 12 oli edes asiassa korrekti. Nyt ostelen 600 ja huutelen hessuja enkä mee arpajaisvedätykseen.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Saan tällä mielipiteelläni, vihamiehiä liudan mutta en malta olla sanomatta sitä,riparikiekko ON enemmän oikeaa lätkää,kuin 12 takakulma kyttäys

90% pelaajista tota riparia käyttää,laukuisukartatkin kun katsoo, vedot on "millilleen" samoista kohdista, 30-28 aika normaali vetomäärät,

ok onneakin tarvitaan siltikin on tää 100x parenpi kuin nhl12 !
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kivoja nää HUT:n turnaukset.
Sain hirveellä työllä ja tuskalla kasattuu itelleni
jengin International Superstars -turnaukseen, eli
siihen mis pitää olla kolme jannua Suomesta, Jenkeistä ja
Venäjältä.

Nyt oon puolisen tuntia koittanu löytää peliseuraa, eikä
ketää oo näkyny. Ei toi hakeminen kuitenkaa niin hauskaa
oo, et sitä koko iltaa jaksais. Pelaakki vois joskus.
 
Saan tällä mielipiteelläni, vihamiehiä liudan mutta en malta olla sanomatta sitä,riparikiekko ON enemmän oikeaa lätkää,kuin 12 takakulma kyttäys

90% pelaajista tota riparia käyttää,laukuisukartatkin kun katsoo, vedot on "millilleen" samoista kohdista, 30-28 aika normaali vetomäärät,

ok onneakin tarvitaan siltikin on tää 100x parenpi kuin nhl12 !

Kyllähän siellä oikeassakin kaukalossa vedetään ripareista sisään :-)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itellä menee pikku hiljaa hermot olin välil leaderboardeis sijal 12 ja nyt jotai 103, mutta asiaan tänää pelannu 3 peliä kaikki tappioita kaks ensimmäistä hävisin rankeil ku vastustaja tuli kahesti viimesellä 30 sekunnilla tasoihi. Ja kolmas peli lauoin varmaa 5 tolppiin mutta vaan yks maali tuli ja vastustaja voitti 1-3 alkaa ärsyttää tämä on varmaa tää tän vuoden bugi. :mad:
 
Vastaus: Re: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kyllähän siellä oikeassakin kaukalossa vedetään ripareista sisään :-)

Missaatte yhden tärkeän seikan ja se on se että miten naurettavan helposti nämä veskarit antaa niitä ripareita.

Sinisen yli -> matala veto sinisen jälkeen vastakkaiseen kulmaan -> n. 80% todennäköisyydellä ripari josta kiekon voi lyödä sisään jollei pakki ehdi siihen. (tämä ei päde jokaisessa pelissä, joskus veskarit koppaavat vain kiekon)

Veskarin tulee osata ohjata nämä kiekot laitoihin/kulmiin, ei kukaan NHL tasonen veskari tälläisiä ripareita anna, niin kuin tässä pelissä. Joo ei siinä mitään jos yrittää tätä, kyllähän itsekin sitä välillä käytän. Mutta jos se on ainoa tyyli jolla osaat yrittää maalia niin ei huh huh.. Ainasta exploittaamista, toki kaikki haluaa aina voittaa, mutta pelais nyt ees monipuolista lätkää kuten tämä peli sen sallii.

Ei se mitään, en pidä tätä niin hirveänä verrattuna siihen miten NHL12:ssa pysty "exploittaa" tai vastaavaa, enemmän tämä näyttää jääkiekolta. :P
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ihan oikeesti nyt *****!! Mitä järkeä tässä on, mä oon kerännyt taas tuskalla kiekkoja että saan 15k niin voin ostaa vähän isomman pakan ja saan parempia pelaajia (joojoo 5k pakka, ei nyt).

Matkalla mä törmään johonkin pikkunulikkaan kuka laukoo rannettaan Gretskyllä kun isi on ostanut Stanley Cup Editionin. Mä ammun yhden ranteen niin postilaatikko täyttyy jo viesteistä ''kunno pugi homo''. Tässä kohtaa tuli pelattua jo jollain Ö-luokan pelaajilla kun tuli pihdattua kiekkoja, sais joskus sen pakan. No 5 kertaahan se ranne uppos mun kolmosveskalle, onneks tajus olla hiljaa pelin jälkeen.

Äsken voitto ja 15k kasaan fiilikset vähän paranee, pakka auki..... MITÄ ******? 81 Brown, 82 Dorsett, 81 Potter.. Vetää aika hiljaseks, tätä varten mä kerään kiekkoja kun pari kertaa viikossa ehdin pelata? Ei helvetti, tää on ihan paskaa koko peli. Niin, 7 erikoiskorttia, mulla on jumalauta 4? Vai lasketaanko joku +500 kiekkoa sellaseks?

Ahhahaa, mä nauran, pitäkää tunkkinne, mä myyn pleikkarin ja ostan vaikka jonkun soittimen ja alan soittamaan sitä, siinä tuskin hermot menee.

Niin, helvetin hyvää yövuoroa vielä.

Ainiin, täällähän oli Habbo Hotellista tuttu kiroilufiltteri päällä, arvailkaa mitä tähtien takana on ;)
 
Vastaus: Re: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Missaatte yhden tärkeän seikan ja se on se että miten naurettavan helposti nämä veskarit antaa niitä ripareita. Sinisen yli -> matala veto sinisen jälkeen vastakkaiseen kulmaan -> n. 80% todennäköisyydellä ripari josta kiekon voi lyödä sisään jollei pakki ehdi siihen. (tämä ei päde jokaisessa pelissä, joskus veskarit koppaavat vain kiekon)Veskarin tulee osata ohjata nämä kiekot laitoihin/kulmiin, ei kukaan NHL tasonen veskari tälläisiä ripareita anna, niin kuin tässä pelissä. Joo ei siinä mitään jos yrittää tätä, kyllähän itsekin sitä välillä käytän. Mutta jos se on ainoa tyyli jolla osaat yrittää maalia niin ei huh huh.. Ainasta exploittaamista, toki kaikki haluaa aina voittaa, mutta pelais nyt ees monipuolista lätkää kuten tämä peli sen sallii. Ei se mitään, en pidä tätä niin hirveänä verrattuna siihen miten NHL12:ssa pysty "exploittaa" tai vastaavaa, enemmän tämä näyttää jääkiekolta. :P
Puolusta pois. Kyllä meikäläistäkin vastaan koitettu satoja kertoja, mutta kertaakaan en ole tällaiselle hävinnyt. Omaa taitamattomuutta se on ja turha on syyttää tappioista ketään muuta kuin itseäsi.
 
Vastaus: Re: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Puolusta pois. Kyllä meikäläistäkin vastaan koitettu satoja kertoja, mutta kertaakaan en ole tällaiselle hävinnyt. Omaa taitamattomuutta se on ja turha on syyttää tappioista ketään muuta kuin itseäsi.

Voi että sä osaat taas lukee :D Lueppa noi hextonin viestit uudelleen josko sit ymmärtäisit mistä on puhe ;)
 
Ylös Bottom