Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hexton13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Voi herranjestas, lisää vaan tulee näitä ripari "exploittailijoita". 29-15 laukaukset mulle, peli päättyi Jatkoajalla 3-2 voittooni. Herran molemmat maalit olivat tälläisiä riparimaaleja joiden veto tuli sinisen jälkeen (prikulleen samanlaisia, laidan vierestä sinisen jälkeen veto ja riparista sisään). Kaverin puolustus rakoili pahemman kerran mut ei antautunu Mason kuin 3 kertaa.

Pieni sanaharkka pelin jälkeen, minähän sen aloitin sanomalla että "pelaa reilusti..", mutta nyt pääsen siihen juttuun sisään.. Jos puolustat liian hyvin, vastustajalle ei jää muita vaihtoehtoja kuin vetää tällästä. Eli alkaako olee ihan turhaa laitaan ohjailu pakkina (niinkuin se oikeasti kuuluu tehdä), pitääkö tässä vaan päästää pelaaja keskelle vetämään vapaasti, jotta välttyisi tältä "exploitilta"? Kertokaa joku mulle? Pitääkö vain rynnätä päin ja taklaa ennen kuin vastustaja ehtii vetää?

Ja sä vielä väität että tää on parempi ku nhl12? :D Musta toi pelaaminen on ihan hirveetä sähläystä mitä nyt joitaki pelejä hutissa ottanu. Äijät vaan huitoo ja tökkii kaikkea mikä liikkuu... suoraan syötöstä ei osuta kiekkoon mutta maalit tulee noista ihmeen räkäpompuista. Joo, tulee riparimaaleja oikeastikin mutta kyllä saisi noi oikeat paikat mennä paremmalla prosentilla maaliin. Pitää varmaan opetella ihan uusi pelityyli ja unohtaa hienot maalit ja kuviot... kuitenkin noi huitomiset osuu niihin kaikkiin tai jos syöttö menee läpi niin kaveri ei osu lähellekään kiekkoa.

Ja ennen kuin joku avautuu etten vaan osaa pelata niin se on varmaan totta. Mutta en ole ainoa joka sählää, kaikkia vastaan hutissa ihan sama juttu. Ehkäpä tästäkin oppii nauttimaan mutta nyt tuntuu aika tunkkaselta koko peli.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ja sä vielä väität että tää on parempi ku nhl12? :D Musta toi pelaaminen on ihan hirveetä sähläystä mitä nyt joitaki pelejä hutissa ottanu. Äijät vaan huitoo ja tökkii kaikkea mikä liikkuu... suoraan syötöstä ei osuta kiekkoon mutta maalit tulee noista ihmeen räkäpompuista. Joo, tulee riparimaaleja oikeastikin mutta kyllä saisi noi oikeat paikat mennä paremmalla prosentilla maaliin. Pitää varmaan opetella ihan uusi pelityyli ja unohtaa hienot maalit ja kuviot... kuitenkin noi huitomiset osuu niihin kaikkiin tai jos syöttö menee läpi niin kaveri ei osu lähellekään kiekkoa.

Ja ennen kuin joku avautuu etten vaan osaa pelata niin se on varmaan totta. Mutta en ole ainoa joka sählää, kaikkia vastaan hutissa ihan sama juttu. Ehkäpä tästäkin oppii nauttimaan mutta nyt tuntuu aika tunkkaselta koko peli.

No tässä ei sentään ainoa maalintekotapa ole onetimer. :D

Mutta alkaa näyttää siltä että toi riparihöskä alkaa muuttua samanlaiseksi, ehkä se johtuu siitä että taso kovenee aina kun etenee tilastoissa. :rolleyes: Kyllä mä saan joskus ihan hienojakin maaleja aikaan ja onetimerit menee maaliin vain tietyllä tapaa (en jaksa selittää, kyllä siitä saa kiinni kun menee esim. harjotteluun), mutta terve menoa hienolle onetimer viimeistelylle 3v1 tilanteessa. :( Tämän pelin hienoiksi maaleiksi voi suoranaisesti laskea vaan kauheat kynäily maalit ja snaippaukset (nää kyllä kyrpii jos se toistuu saman kaavan kautta kokoajan :D).
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No tässä ei sentään ainoa maalintekotapa ole onetimer. :D

Mutta alkaa näyttää siltä että toi riparihöskä alkaa muuttua samanlaiseksi, ehkä se johtuu siitä että taso kovenee aina kun etenee tilastoissa. :rolleyes: Kyllä mä saan joskus ihan hienojakin maaleja aikaan ja onetimerit menee maaliin vain tietyllä tapaa (en jaksa selittää, kyllä siitä saa kiinni kun menee esim. harjotteluun), mutta terve menoa hienolle onetimer viimeistelylle 3v1 tilanteessa. :( Tämän pelin hienoiksi maaleiksi voi suoranaisesti laskea vaan kauheat kynäily maalit ja snaippaukset (nää kyllä kyrpii jos se toistuu saman kaavan kautta kokoajan :D).

Ei se ollut läheskään ainoa tapa 12:ssa ainakaan mulle. Oli se siinä jopa liian helppoa, tai ainakin ne meni sisään liian usein myös aika kaukaa ja huonosta asennosta vetäen, mutta tää on taas ihan päinvastainen. Toisaalta kyllä ne onetimerit pysty puolustaan pois jos vaan osas pelata...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

oho tuli huomattuu et täält meiänki foorumeilt löytyy yks tämmöne urpo, hävis ekas eräs mulle 4-0 lähti karkuun ja sit alkaa aukomaan :D sama homma ku kaveri johti 1-0 ja sit lähti netti, tää kaiffari sai 3-0 voiton ja alko aukomaan tälle kaverilleni :DD ja puhun juuri sulle Henkka-123

Tää Julsmant ja se joku Transviitti kaveri taitaa olla pahimmat jonekset mitä oon hetkeen nähny, joo myönnän, että lähin pelistä sua vastaan, mutta en vaan jaksa tuollasia Gloryhunterita, joista olen jo antanut tänne oman kannan. Sitten tähän sen kaveriin. Tänään tuli pelailtua pari peliä ja yksi oli juuri tuota sen kaveria vastaan, jota vastaan lagasi koko helvetin pelin ajan, hyvä kun pystyi edes pelaamaan. Pakkohan se on kuitata, että "kiitos helppo" sarkastisessa mielessä, jonka jälkeen näillä kahdella alkoi joku känkkäränkkä ilta, juurikin Julsmantilla, jota vastaan en ole edes pelannut tänään alkoi pommittamaan viestiä. (oikeesti mitä ******?)
Eikä heillä tuntunut olla edes kunnon asiaa vaan pelkkää haukkumista "konsolifin nörtti" "oot ***** nolo" "oot ihan paska" ym. Pojat luuli satuttavansa kovastikkin noilla sanoilla, mutta muistakaa ei haukku haavaa tee ja ens kerralla jos halutte neuvoo isukilta niin pyytäkää kauniisti vaan ja jatkakaa vaan pommitusta muulloinkin sain ihan pirun hyvät naurut hyvän päivän päätteeksi. ;)

Asiaan taas vaihteeks, ettei lähe ihan laukalle. Kohta Suomijengi koossa, taitaa olla yks kenttä enään missä on 3 hyökkääjää jotain randomeja. Eniten kyllä ärsyttää tuo pakkien ryntääminen tuonne siniviivalle, se on kyllä aika huvittavan näköistä, kun joku Timonen puskee suoraan kohti tuntematonta... :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Minkäs joukkueen pelipaitoja te käytätte HUT-tiiminne pelipaitoina?

Itse en tykkää käyttää NHL-joukkueiden pelipaitoja, koska ne on liian tunnettuja. Tällä hetkellä HC Rillimestareiden kotipaitana on tietenkin Tapparan kotipaita, mutta vieraspaitana olen joutunut käyttämään Buffalo Sabresin Winter Classic -paitaa, koska en ole nähnyt Tapparan vieraspaitaa myynnissä.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Minkäs joukkueen pelipaitoja te käytätte HUT-tiiminne pelipaitoina?

Itse en tykkää käyttää NHL-joukkueiden pelipaitoja, koska ne on liian tunnettuja. Tällä hetkellä HC Rillimestareiden kotipaitana on tietenkin Tapparan kotipaita, mutta vieraspaitana olen joutunut käyttämään Buffalo Sabresin Winter Classic -paitaa, koska en ole nähnyt Tapparan vieraspaitaa myynnissä.

Itselläni joukkueen Nimi Finland Bears ja Hershey Bearsin Pelipaita sopiin kuin nenä päähän.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei se ollut läheskään ainoa tapa 12:ssa ainakaan mulle. Oli se siinä jopa liian helppoa, tai ainakin ne meni sisään liian usein myös aika kaukaa ja huonosta asennosta vetäen, mutta tää on taas ihan päinvastainen. Toisaalta kyllä ne onetimerit pysty puolustaan pois jos vaan osas pelata...

Ei mullekkaan, monelle se näytti olevan. Kannustan itse ihmisiä monipuolisuuteen mutta kun voitosta on kyse niin ainahan se kaatuu ainaseen jonkun tietyn kaavan toistamiseen/spämmäämiseen.

-----------------------

Die hard Red Wings fanina en voi käyttää muuta kuin, Red Wingsin logo, normi kotipaita ja Winter Classic paita (hienoin paita koko pelissä ;)).

Joukkueen nimi kyllä viittaisi Tampa Bayn paitaan/logoon: Salamat, pakko oli laittaa kun itse niissä pelaan, pitäis varmaan Wickenheiser hommaa. :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

oho tuli huomattuu et täält meiänki foorumeilt löytyy yks tämmöne urpo, hävis ekas eräs mulle 4-0 lähti karkuun ja sit alkaa aukomaan :D sama homma ku kaveri johti 1-0 ja sit lähti netti, tää kaiffari sai 3-0 voiton ja alko aukomaan tälle kaverilleni :DD ja puhun juuri sulle Henkka-123


Niinpä urpoja riittää, Julsmant ite lähit pois mua vastaan 30s jälkeen kun tein ekan maalin. Tämä tapahtui eilen.
Pelatkaa nyt jätkät loppuun ne pelit, ei tää niin vakavaa oo ;)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No tässä ei sentään ainoa maalintekotapa ole onetimer. :D

Mutta alkaa näyttää siltä että toi riparihöskä alkaa muuttua samanlaiseksi, ehkä se johtuu siitä että taso kovenee aina kun etenee tilastoissa. :rolleyes: Kyllä mä saan joskus ihan hienojakin maaleja aikaan ja onetimerit menee maaliin vain tietyllä tapaa (en jaksa selittää, kyllä siitä saa kiinni kun menee esim. harjotteluun), mutta terve menoa hienolle onetimer viimeistelylle 3v1 tilanteessa. :( Tämän pelin hienoiksi maaleiksi voi suoranaisesti laskea vaan kauheat kynäily maalit ja snaippaukset (nää kyllä kyrpii jos se toistuu saman kaavan kautta kokoajan :D).

Vihdoinkin tajusin syyn sille miksi hutin puolella peli kusi ( siis tähtipelaajien puutteen lisäksi). Innostuin kasaamaan pienehköistä pelaajista joukkueen ja parilla taklauksella momentumi meni aina vastustajalle, ja sen jälkeen ei kiekkoa saa pois millään - pokechecki tietysti momentumista riipuvainen. Pistin sitten kasaan pari taklauskentällistä ja alko peli kääntyä päinvastaiseksi pelleilyksi, Malone ja Neal jyrää momentumin ja muut tekee maalit.
Onetimerit uppoaa tosiaan joko vain etukulmaan tai tosi lyhkäsellä syötöllä takakulmaan. Helpointahan on laittaa syöttö, odottaa veskarin liike ja heittää tyhjiin. Säbäranteet kilisee putkien kautta komeesti sisään, kun veskarit mokaa miltei aina sijoittumisen poikittaisliikkeessä - onneksi vapaa kulma sentään vaihtelee.
Kikkailu on vieläkin ihan liian helppoa, koska kiekollisen mailassa ei ole hitboxeja - ei varmaan konsolien tehot riitä monimutkaisempiin fysiikoihin. Tai voi olla, että peli olisi sitten joillekin liian vaikea, kun kuskaamalla ei voisi tulla edes alueelle sisään hitailla lähdöillä ja tietty myös kiekottomien hyökkääjien tekoälykin pitäisi rukata kuntoon noissa päätyyn heitoissa. Nollakulmassa spedeily ei onneksi mene enää ihan samalla prosentilla sisään kuin julkaisuhetkellä, osa menee vieläkin läpiajoissa melkein maalista ohi ennen kikkaa ja ihmettelee kun veska torjuu kaiken.
Vielä voisivat rukata tuon tähtisysteemin eli kertoimen peleistä ansaittaville kiekoille. 1.04 kerroin ittellä Malkinia, Crosbya, Lemieuxta ja muita pelkkiä huippuja sisältävää porukkaa vastaan, ei ihan vastaa porukoiden tasoeron tuomaa etua, mutta kaipa ne rahaa Huttiin polttavat on etusijalla.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Olen yrittänyt kerätä tässä kaikki HPK:n pelaajat. Kolme vielä puuttu. Näkeekö jostain mitä pelaajia mihinkin joukkueeseen kuuluu? Olen tuolta vaihtokaupasta katsellut niin en kyllä muista edes nähneeni kertaakaan niitä kyseisiä puuttuvia pelaajia, vaikka lähes päivittäin noita tulee katseltua.
Niin ja jos jollain on kerhon logoa tai vieraspaitaa niin voin halvalla ostaa pois.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Moi
Aloittelin eilen HUT in. Pari kysymystä. (sorry jos aiemmin vastattu en jaksa selata 40 sivua)

Eli pitääkö joka ottelun alussa säätää erikseen joka kentällisen taktiikat? Vai voiko ne jossain laittaa valmiiksi? Pari kaveria lähti litomaan kun säätelin ittelle taktiikoita. Siihen kuiteki minuutti sentää menee siin alussa :)

Mistäs pakoista noita SM liiga joukkueide paitoja ja logoja voi tulla?

Ja tosiaa maalinteko ei oo helppoo. Ikävä huomata et ne pari maalii jotka eile sain onki sellasia mistä täällä ei pidetä. Meikä on nii surkee pelaaja et todellaki laukasen heti ku siniviivan yli pääsee ja oon ohjelmoinu kaverit ilmanmuuta maalille paukkomaa ripareita sisää. Sitäpaitsi se on mun tiimin taktiikka oikeestikki (SaiPa) :D
Thänks
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Eli pitääkö joka ottelun alussa säätää erikseen joka kentällisen taktiikat? Vai voiko ne jossain laittaa valmiiksi? Pari kaveria lähti litomaan kun säätelin ittelle taktiikoita. Siihen kuiteki minuutti sentää menee siin alussa :)

Pitää, ei saa mistään muualta. Itse skippaan tuon suosiolla ja sitten pelin tiimellyksessä säädän, hyvin ehtii ennen kuin kiekko tippuu jäähän. Kukaan ei jaksa odottaa sitä minuuttia (no, ehkä jotkut)

Järjetöntä mutta totta. Se, ettei niitä voi laittaa etukäteen ja se että ihmisillä ei oo minkäänlaista kärsivällisyyttä.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Niinpä urpoja riittää, Julsmant ite lähit pois mua vastaan 30s jälkeen kun tein ekan maalin. Tämä tapahtui eilen.
Pelatkaa nyt jätkät loppuun ne pelit, ei tää niin vakavaa oo ;)
hehheh :) jos tekee ekal minuutilla maalin voi lähtee menee ilman overall points menetystä, tietenkin nää pitää käyttää hyväks :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

hehheh :) jos tekee ekal minuutilla maalin voi lähtee menee ilman overall points menetystä, tietenkin nää pitää käyttää hyväks :D

Ja samalla käyttäytyä kuin totaalinen luuseri. Ihme jätkä, mitä tilastojen top 10 eikä yhen maalin takaa-ajo asemasta voi nousta ja vielä ois ollu niiku 59min peliaikaa tehdä tasoitus...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ja samalla käyttäytyä kuin totaalinen luuseri. Ihme jätkä, mitä tilastojen top 10 eikä yhen maalin takaa-ajo asemasta voi nousta ja vielä ois ollu niiku 59min peliaikaa tehdä tasoitus...
mitäs täs pelannu parit viime päivää elämäni huonointa kiekkoa ja hävinny enemmän otteluita kun voittanut :p
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itellä on nyt 8.7k rahaa ni kannattaako pistää vaan toho 7.5 k:N pakettiin arvokkaitten korttien toivossa?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itellä on nyt 8.7k rahaa ni kannattaako pistää vaan toho 7.5 k:N pakettiin arvokkaitten korttien toivossa?

Elä vain laita. Kerää ainakin 20k ennen kuin ostat mitään roskaa, niin ei vatuta sen paketin jälkeen niin paljon et "kaikki rahat meni". :D
 
Ylös Bottom