Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hexton13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Miten nämä kesto kortit käytännössä toimii? Voiko esim. ensim trenata pelaajan ja sitten laittaa niin monta kestokorttia kun haluaa, vaiko vain yhden? Entä voiko keston ollessa ensimmäisen kortin jälkeen esim, yksi, laittaa uuden kestokortin ja pelaaja pysyy treenattuna? En ole itse pleikalla, joten en voi itse kokeilla.

Tuosta: EA Forums
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mites tämmönen juttu sitte, et mahtaako noi kesto kortit nyt sitte vaikuttaa millään tapaa noiden varsinaisten reenikorttien hintatasoon, eli mahtaako hinnat nousta mihinkään suuntaan juur ollenkaan...? Joku nokkela ny varmaa älyääki mitä mä tässä olen puuhannu viime päivät....... :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mites tämmönen juttu sitte, et mahtaako noi kesto kortit nyt sitte vaikuttaa millään tapaa noiden varsinaisten reenikorttien hintatasoon, eli mahtaako hinnat nousta mihinkään suuntaan juur ollenkaan...? Joku nokkela ny varmaa älyääki mitä mä tässä olen puuhannu viime päivät....... :D

Oot hamstrannu treenikortteja? :D No eipä hinnat näytä nousseen ainakaan vielä, pikemminkin laskenut. Ostin juuri 9 LUI (700pucks) 5 LUI (250pucks) ja 4 LUI (150pucks)..

Haha mä oon säästäny just 2400pucksia, ostin 4 pakettia pronssipackeja että sais sopimuksia. Kaikista tuli sitten varakapteenikortit jotka myin 600-700 osta heti. Ei mikään iso "säästö" mutta en käy valittamaan, vähän huvitti vaan kun jokaisesta tuli varakapteenikortti.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oot hamstrannu treenikortteja? :D No eipä hinnat näytä nousseen ainakaan vielä, pikemminkin laskenut. Ostin juuri 9 LUI (700pucks) 5 LUI (250pucks) ja 4 LUI (150pucks)..

Ehkä muutaman........ :rolleyes: täälä ainaki eletään kovassa toivossa et ne lähtis vielä hirveeseen nousuun! :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ensin päivällä, heti kesto korttien tultua taoin niillä ihan mukavat summat rahaa myymällä aivan ylihintaan ja nyt siirryin ryöstöjen pariin, minuutti ja Heatley ui haaviin 2k:lla. Tästä on hyvä jatkaa loistavaa päivää tähän mennessä! :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

yberm :in HC Finalndin kanssa ollut tiukkoja vääntöjä, vaikka molemmat päättynytkin mun voittoon. Hyviä tasasia pelejä, eikä yberm yritä pelkästään mitään bugimaaleja. Asiallinen pelaaja ja pelin jälkeen tulee asiallista viestiä, hattua pitää nostaa jätkälle! Mukava pelikaveri :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Asiallisin pelaaja mitä olen tavannut on ankkalasvegas. 4 matsia taidettu vääntää ja 3 olen niukasti voittanut. Inboxiin tulee välittömästi kiitokset ottelusta ja hyvästä pelistä.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei jumalauti ei oo voitto tuntunu näin hyvältä varmaan ikinä! Tuli vastaan kaveri, jolla oli nyt ihan tollanen perusjoukkue.. Eipä joukkueessa oikein supertähtiä ollut, paitsi muutama mainitsemisen arvoinen: Ovechkin, Malkin, Datsuyk, Kovalchuk, Letang, Crosby, Myers, Ciroux yms.

Eipä siinä, kaveri pelas jokaisen neljästä alivoimastaan siten, että juoksi omassa päässä karkuun. Pelas muutenkin niin ***** raivostuttavaa kiekkoa..esim odotti oman maalin takana niin pitkään kunnes kärkikarvaaja luisteli maalin taakse jolloin hän kiersi sitten toiselta puolelta hyökkäykseen.. No sain kuitenkin kerran karvattua kiekon ja tein maalin, kaveri tuli kuitenkin samantien tasoihin ripareiden avustuksella.

Eipä siinä myöhemmin sain rankkarin ja tein maalin. Sen jälkeen tuli vielä yks tehty ja 3-1 lukemiin se sitten päättyi:D Kylläpäs tuntui hyvältä:p

E: Kaveri harrasti myös niitä foorumillakin esille nousseita juttuja, kuten "paskarannetta" ja aloituksissa pilkkimistä eli "glitchaamista..".. Mutta ne nyt ei minua vituttanut niinkuin toi maalin takana istuminen ja alivoimapelaaminen.

Ite pelasin kans tätä kaveria vastaan tänään. Oli tuttu kaveri jo ennestään ja heti ensimmäisen erän alussa selvisi, ettei se pelityyli ole miksikään muuttunut. Annoin kaverin jo viime kerralla maistaa omaa lääkettään ja nyt päätin viedä opetuksen astetta pahemmaksi. ;) Sain tuurilla ekasta laukauksesta pelin 1-0, joten loppuajan (melkein kolme kokonaista erää) kuluttelin peliaikaa ja siihen 1-0 voittoonhan se sitten päättyi. : D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Eipä siinä, kaveri pelas jokaisen neljästä alivoimastaan siten, että juoksi omassa päässä karkuun. Pelas muutenkin niin ***** raivostuttavaa kiekkoa..esim odotti oman maalin takana niin pitkään kunnes kärkikarvaaja luisteli maalin taakse jolloin hän kiersi sitten toiselta puolelta ...

E: Kaveri harrasti myös niitä foorumillakin esille nousseita juttuja, kuten "paskarannetta" ja aloituksissa pilkkimistä eli "glitchaamista..".. Mutta ne nyt ei minua vituttanut niinkuin toi maalin takana istuminen ja alivoimapelaaminen.

Kai karvaus on täysillä? Sinänsä toki typerää, että noi karvaustaktiikat ja hyökkäysmentaliteetti eivät muutu automaattisesti aina erikoistilanteisiin, mutta saapahan tekemistä pelikatkoille. Ja siinä av- pörrääjän perässä pysymiseksi kannattaa antaa botin mennä eka kiekolliseen ja tukea sitä kun kiekollinen koittaa pyöriä karkuun. Jos meet ite kiekolliseen kukaan ei tajua tulla tuplaamaan. Sinänsä vihaan yli kaiken tuommosta passiivista boteilla pelaamista, mutta tuon pelleilyn estämiseksi ei ole oikein muuta vaihtoehtoa. Saman voi tehdä sille maalin takana venailijalle, eli ootat että botti lähtee sinne ja metsästät sen pakin kunnon Scott Stevens niitillä kun se painaa maalin toiselta kulmalta esille. Reipasta agressiivistä peliä vaan ja jättää sen peruuttelun irl peleihin.


Kapteenikorteista saa tosiaan kivasti kiekkoja, vaikka niitä osuu käsiin noista 600 sopparipakoista aina tämän tästä.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Muutama kysymys taktiikoista?
-Millä taktiikoilla puolustatte ja miksi? Omat bottipakit monesti jähmettyy ja ihmettelee kun kaveri kiertää ohi. Mietin että voisiko tätä jotenkin säätää. Riippuu tosin paljon pelistä ja voi liittyä momentumeihinkin tms, mutta apua kaivataan.
-Antaako valmentaja kaikille pelaajille nuo +2 (tai mikä luku onkaan) arvoihin lisää, vai tuleeko vaikutus esiin esim vasta aikalisän jälkeen? Mietin että voisiko tähän vaikka perustua kun aikalisä tuo muutosta peliin.
-Voiko taktiikoita muuttaa jonnekin oletukseksi vai pitääkö ne joka peliin vaihtaa erikseen? Nyt ei ole kuin yksi logo, mutta viime vuotisessa ainoa tapa muuttaa niitä pysyvästi tais olla vaihtaa logoa ja mennä sen logon automaattisesti tuomilla taktiikoilla. Nyt täytyy jokaista taktiikkaa säätää ennen pelin alkua.

Vaikka täällä tulee manailtua välillä peliä ja pelaajia, niin onneksi isompi osa pelaa hyvää lätkää ja silloin tappiokaan ei haittaa. Ihan sama vaikka vastassa ois superjoukkue ja niitä tuntuu tosi paljon jo olevan kasassa. Ite en tähän rahaa laita ja viime versiosta saaduilla puckseilla ostin virheellisesti paketteja ja eihän niistä mitään muuta tullut kuin 80-82 pelaajia. Onneks muutaman 83-85 pelaajan löytänyt halvalla. Joku kysy hyviä pelaajia halvalla: mä tykkään PHX Gordonista. Aloittaa hyvin ja muutenkin ihan ok.. ja hinta 150-250 pucksia.

Jos joku haluaa WPG Wheelerin myydä halvalla niin voisin ostaa pois tuohon mun superkenttään Ladd-Little-Miettinen oikeaan laitaan.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kävi tuossa sellainen juttu että mulla oli gretzkystä vaihtotarjous sisällä ja sit lopussa huutelin jonkun kanssa kortista niin kortin omistaja hvyäksyi tarjoukseni siinä kesken huutelun. Ei siinä mitään, ensin olin että jes sainpas sen.. Sitten katsoin että sillä hetkellä tarjouskilvassa asettamani pucksit eivät palautuneetkaan kun se hyväksyi tarjouksen. Eli lisääkö tuo siihen tarjuksen päälle pucksit joita huudan kortista :o

Edit: Vai onko tuossa joku "bugi" että jos minulla on tarjous sisällä ja voittava huuto ja kaveri hyväksyy tarjouksen niin sitten vaan molemmat pucsimäärät häviävät.. HUHHUH...


Noh menipähän sit melkein 200k siihen grezkyyn. Ei hemmetti mikä systeemi tuossa on jos se tollein menee. Sit vielä pelitkin katkeilee jatkuvasti. Yhteys vastustajaan katkennut ja mulle tappio, ei edes heitä ea:n serveriltä pois. Oon tiltissä :cool:

Edit 2: Tilttaus tuli näköjään vs pelien leaderboard ykköstä Xence1:stä vastaan, ja oli kyllä suht huonon oloinen pelaaja vaikka peli katkesi ekassa erässä 0-0 tilanteessa.. Millähän kikkailulla sekin saa nuo pelit katkeamaan sillein että saa vielä voitot niistä. Ei kyllä nähdyn perusteella voi uskoa että vs peleissä 295-39.10 record olisi pelillisellä hyvyydellä tullut. Olen enemmän tiltissä :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

On tuo Vokoun hieno mies, äskeisen pelin torjuntaprosentti vakuuttavat 57.17, 8 torjuttua, 6 päästettyä :confused::(:)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

On tuo Vokoun hieno mies, äskeisen pelin torjuntaprosentti vakuuttavat 57.17, 8 torjuttua, 6 päästettyä :confused::(:)

heitä sillä vokounilla vesilintua ja osta S.Mason kok. 85! Itellä maalissa ja napsii ihan huikeita torjuntoja, ja jos vastustajalla sattuu olemaan Mason torjujana niin kyllähän päätä tulee aika useasti hakattua seinään.

En kyllä tiedä kannattiko tämä tieto jakaa täällä foorumilla, mutta onhan se tuotu jo esille aikaisemmin niin kaipa sen voi;)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Asiallisin pelaaja mitä olen tavannut on ankkalasvegas. 4 matsia taidettu vääntää ja 3 olen niukasti voittanut. Inboxiin tulee välittömästi kiitokset ottelusta ja hyvästä pelistä.

Jaa tattista vaa! En mä nyt tiedä olenko niin asiallinen :D Mut jos jaksaa pelaa mua vs niinkuin sulee92 tekee niin eihän siinä voi kun hattua nostaa ja inboxin pistää laulamaan :) (Bödker on target seuraavaks ;) )

Onhan täällä myös paljon muitaki asiallisia ja fiksuja sällejä joiden kanssa vaihtuu myös viestit pelien jälkee.

On myös toinen ääripää.."Oot jo mun glitchaaja listalla ollu vuodesta 2011" ja "***** pelle vinkuta lisää sitä visaas" yms. saan kyllä mahtavat naurut aina näistä :D

Luulen että näistä viesteistä olevat tunnistaa itsensä,ja ellei tunnista niin voin joskus vaikkapa laittaa nikitkin näkyviin,jotta josko sitten tunnistais ;)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

heitä sillä vokounilla vesilintua ja osta S.Mason kok. 85! Itellä maalissa ja napsii ihan huikeita torjuntoja, ja jos vastustajalla sattuu olemaan Mason torjujana niin kyllähän päätä tulee aika useasti hakattua seinään.

En kyllä tiedä kannattiko tämä tieto jakaa täällä foorumilla, mutta onhan se tuotu jo esille aikaisemmin niin kaipa sen voi;)
Mason todettu hyväksi kiekkojen koppaajaksi ja Vokoun paskaksi kiekkojen koppaajaksi myös täällä. Mason kilpailee koko ajan ykkösmaalivahdin paikasta Lehtosen kanssa, molempien torjuntaprosentti on siinä 91:n lieppeillä. Saa nähdä, pystyykö Mason enää kilpailemaan kun ostan Wardin joukkueseen.

Mitä Vokouniin tulee, sain hänet muistaakseni ensimmäisestä avaamastani kultajumbopakasta. Olin ihan innoissani, kun huomasin saavani 88 tasoisen maalivahdin. Iloitsin liian aikaisin. Vokoun imuroi joka pelissä keskimäärin kolme kiekkoa reppuun, ja torjunprosentti oli siinä 80:n paikkeilla. Noin 30 pelin jälkeen meni totaalisesti hermot, Vokoun myyntiin ja Lehtonen ostoon. Ei Lehtonenkaan miksikään erityisen varmaksi ja huikeaksi maalivahdiksi ole osoittautunut, mutta kuitenkin huomattavasti paremmaksi kuin Vokoun.

Anyway, Mason FTW! Halpa ja hyvä!

P.S. Onkohan kukaan täältä foorumeilta ikinä pelannut minua vastaan online-peliä? Ihan vain mielenkiinnosta kysyn, koska välillä saan vastustajiksi todella asiallisia pelaajia, joiden kanssa tulee aina pelin jälkeen höpötettyä herrasmieshengessä pelin kulusta jne., mutta välillä taas vastaan tulee juurikin näitä "haista v*ittu glitchaaja/Visan vinguttaja/homo" -tyyppejä. Eli siis PS nickkini on Stranger93 ja joukkueeni nimi Rillimestarit.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

heitä sillä vokounilla vesilintua ja osta S.Mason kok. 85! Itellä maalissa ja napsii ihan huikeita torjuntoja, ja jos vastustajalla sattuu olemaan Mason torjujana niin kyllähän päätä tulee aika useasti hakattua seinään.

En kyllä tiedä kannattiko tämä tieto jakaa täällä foorumilla, mutta onhan se tuotu jo esille aikaisemmin niin kaipa sen voi;)

Joo nyt lähtee Vokoun, johdin tossa peliä 4-2 niin siinä erän puolen välin paikkeilla mitäs ******, vastustaja tulee 3 peräkkäisellä räkä ranteella siniviivalta 5-4 johtoon. aivan uskomatonta haagerttia taas tulee niskaan.......
tän illan pelit 2-8-1 , ai että kun tippuu tukka päästä. mikään ei mee sisään, mikään ei onnistu, vastustaja vaan tulee ja heittää pussin paskaa sisään siniviivalta jokavitunikinenkerta :)

Ja sitten tämä valelaukaus->rysty-> toiselle puolelle ja veto.... Taas tippuu tukka päästä, ainakin 6 noista tän illan tappioista tullut tollasta vastustajaa vastaan, ja miten kumma, youtuben syvistä syövereistä löytyy kyseinen kikka nimellä "how to score everytime in nhl 13" :) voi mun tukkaaa, einyt vielä tällä ikää pitäis kaljuuntua.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onkohan kukaan täältä foorumeilta ikinä pelannut minua vastaan online-peliä? Ihan vain mielenkiinnosta kysyn, koska välillä saan vastustajiksi todella asiallisia pelaajia, joiden kanssa tulee aina pelin jälkeen höpötettyä herrasmieshengessä pelin kulusta jne., mutta välillä taas vastaan tulee juurikin näitä "haista v*ittu glitchaaja/Visan vinguttaja/homo" -tyyppejä. Eli siis PS nickkini on Stranger93 ja joukkueeni nimi Rillimestarit.
Itse olen ratkonut noi päänaukojat siten, että heti saatuani vittuilu-viestin, laitan tyypin esto-listalle. Eipähän auo enää. Ei niille kannata muutenkaan vastata mitään, ei kukaan yksin jaksa huudella.

Mä olen muuten ainakin pelannut sua vastaan, varmaan pariinkin otteeseen. Rastafarians on joukkueeni. Oli muistaakseni tiukat ja rehdit väännöt, taidettiin just tosta Lehtosesta jutustella, olit just sen ostanut silloin... Torju kuin muuri ja mulla Pavelec hörppi parit helpot :)

Nyt on Bryzgalov maalissa, Smith lähtee myyntiin pucks-pulassa, backuppina saavat hääriä Pavelec ja Mason, jotka nousseet ilmaispakoista. En ole vielä jälkimmäistä pelissä testannut, katotaanpa onko maineensa veroinen. Bryzgaloviin olen ollut kyllä ihan tyytyväinen.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Rupes vituttaan niin paljon toi tappio putki että tungin koko tiimin( paitsi malkin, kovalchuk) 50 kiekon lähtöhinnoilla myyntiin. saas nähdä jos aamusta sit olis kiekkoja sen verran että sais datsyukin ja lopputiimin täyteen frattineita :)

seuraavat kaverit myynnissä tunnin ajan:

burns
gilbert
lecavalier
raymond
e.staal
e.johnson
heatley
bogosian
st.louis
ehrhoff
backstrom
marleau
vokoun
bouwmeester
gionta
getzlaf
thornton

kukaan tuskin tätä huomaa ajoissa mutta huomenna kerron montako kiekkoa yhteensä tuli :)

ja anteeksi kirjoitusvirheet, muutaman oluen nappasin tähän vitutukseen :))
 
Ylös Bottom