Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hexton13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

VOI VIT** SAAT*** PERK**** MITÄ KURAA!!!! kiitos ea sports, finaali matsi, johdan 2-0 ja yhteys mukamas katkennut ea:han.... -.-!!! ja sit välittömästi kirjautuu takas huttiin ku matsi oli loppu, kovinpa oli yhteydet taas katki perk***!:mad:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ainakaa mun mielestä ei oo mitää järkee pistää rahaa mihkää HUT-pelimuotoon...paljon hauskempaa itse kasata joukkue, eikä heti ostaa pakkoja sen verran et kaivaa sen Malkinin tai Datsyukin sieltä :(
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jos jollakin on Heatley niin voin vaihtaa Heatley <-> Semin & Milan Michalek! Privaa täällä tai psn puolella. Ja jos joltakin löytyy C. Gibson niin ota yhteyttä!
 
VOI VIT** SAAT*** PERK**** MITÄ KURAA!!!! kiitos ea sports, finaali matsi, johdan 2-0 ja yhteys mukamas katkennut ea:han.... -.-!!! ja sit välittömästi kirjautuu takas huttiin ku matsi oli loppu, kovinpa oli yhteydet taas katki perk***!:mad:

Sama täällä ja kolmas erä mulle 3-1 aikaa joku 8min.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mistä löytäisi tiedot mitä buildeja pitää laittaa, että saa parhaimmat kemiat ketjulle? Kiitos jo etukäteen.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jep jep...

Lueskelin taas noita viestejä muutaman päivän takaa, ja ilmeisesti tähän HUTtiin on tullu joku päivitys?

En tiiä sit johtuuko siitä, mut mul ei oo nyt peli kulkenu moneen päivään yhtää!!!!! Käyny jo vituttamaan ihan kunnolla...

Torstaina pelailin ja kulki iha hyvi,,, taisin 4 peliä voittaa ja sit viidennen hävisin ja lopetin siihen..

Sit perjantaina kävin pelaamaan, ja pelasin vain yhden pelin, ja hävisin, ja pleikka kiinni... Ei meinaan toiminu mikään!! Iha ku ois uus joukkue tai uudet taktiikat tai jotain...
Pelasin vielä jotain suomalaista vastaan ja 6-0 tais tulla pataa, ja laitoinkin pelin jälkee viestii et oli mun kovin vastustaja mitä on tulla vastaan...
Ja kerta ei peli toiminu, ni pelasin vai yhden matsin, kun oon todennu et jos ei kulje ni ei kannata pelata... eli seuraavana päivänä uus yritys...

Lauantaina sit taas iha sama homma... Ei tullu pelistä mitään... Iha outoo koko touhu... Yks peli ja pleikka kiinni...

Sunnuntaina taas sama,,,, ei kule ei... Yks peli ja turpaa... Ostin sentään sen value pack 2:n... Bolland 85 tuli... pleikka kiinni...

Tänään taas aamusta yhen pelin pelasin... vastustaja oli henkka123 tjsp... 2-2, rankkareilla 2-3 pataa... Eikä ois ollu millään tapaa vääryys vaikka oisin varsinaisella peliajalla hävinny... sain pelissä yhden rankkarin ja pääsin rl-kisassa kaks kertaa yrittämää... Ja joka kerta mulla oli käytännössä tyhjä maali edessä, mut en saa laukausta aikaseks... ja taas kävi vituttaa...

Nuo rankkari kämmit on varmaan vaa ihan itestää kiinni,,, mut kyl täs joku nyt on ihan selvästi muuttunu!!! Vai onko???!?!?

Jos ei koht ala peli luistaa, ni vien änärin sumaan...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

En jaksa alkaa ketjua kahlaamaan, mutta mikäs oli syy tuohon, että ottelusta ei tule puckseja?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

En jaksa alkaa ketjua kahlaamaan, mutta mikäs oli syy tuohon, että ottelusta ei tule puckseja?
Pelkkä bugi. Kun itselleni kävi noin lopetin siltä päivältä ja seuraavana päivänä tuli taas puckseja. Tuohon pitäisi tulla joku päivitys tällä viikolla.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kenelläkään tarkempaa tietoa koska se päivitys mahtaa tulla tähän? Alku viikosta tosiaan ollu puhetta mutta tarkempaa tietoa?? :)
 
Kyllä se nyt vaan kilpailuhenkisille ihmisille aiheuttaa itkua ja hammastenkiristystä, jos joka peliä ei voi voittaa, vaikka vastassa olisi peukaloton classic kontrolleilla pelaava heppu.
Mielestäni tämmöisten tasoitusten antaminen on vain niin epäreilua, mutta kaipa huonommat lopettaisivat pelaamisen, jos saisivat aina turpaan. Ja olen kyllä itsekin päässyt boostista nauttimaan - tylsiä pelejä joissa jokainen sontarannarikin yllättää Millerin maalissa.
Tässäkään pelissä paremmalleen häviäminen ei ole mikään paha asia ja tasaiset pelit ovat niitä hauskimpia, mutta kun se on niin harvinaista että tappio ei tulisi pelissä, missä omat pelaajat vetävät 80%sti vapaista maalipaikoista ohi maalin.
Sen kuitenkin voin myöntää, että ei tässä isommin taida olla sellaista glitchiä, mikä toimisi jokaisessa ottelussa. Noissa peleissä, missä kaikki menee omiin, näyttää vain siltä, että toinen glitchaisi.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jotka sanotte että molet ei saa mitään kiinni. Hankkikaa Dipietro, kaveri on kuin Kiinan muuri. GAA:1.00, SV%: 91.6, tällä hetkellä 8-1-0. Älkää hankkiko Brodeuria, Brodeur imee ku viimosta päivää.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jotka sanotte että molet ei saa mitään kiinni. Hankkikaa Dipietro, kaveri on kuin Kiinan muuri. GAA:1.00, SV%: 91.6, tällä hetkellä 8-1-0. Älkää hankkiko Brodeuria, Brodeur imee ku viimosta päivää.


DiPietro on ollut suurin seula ainakin minua vastaan :D Vastaavasti Thomas ja jokuvitunjuanbaplomontoya on aiheuttanut eniten pään särkyä.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jotka sanotte että molet ei saa mitään kiinni. Hankkikaa Dipietro, kaveri on kuin Kiinan muuri. GAA:1.00, SV%: 91.6, tällä hetkellä 8-1-0. Älkää hankkiko Brodeuria, Brodeur imee ku viimosta päivää.

Joo Dipietro on aiheuttanut peppukipua tännekin. Samoin myös S. Mason ja Jakub Kovar :D

Omassa päässä Cam Ward on pelannut aivan mahtavasti, häntä suosittelen erittäin lämpimästi!
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jotka sanotte että molet ei saa mitään kiinni. Hankkikaa Dipietro, kaveri on kuin Kiinan muuri. GAA:1.00, SV%: 91.6, tällä hetkellä 8-1-0. Älkää hankkiko Brodeuria, Brodeur imee ku viimosta päivää.

Näin aluksi tässä pelissä ei ole mitään helkutin väliä kuka siellä maalilla on piste. Sulla näyttää olevan uusi tiimi, jolloin sun maalivahti torjuu käytännössä kaiken, jos osaat vähänkin pelata. Meikäkin repäs 20 ottelun voittoputken, kun tein uuden tiimin Recordi oli parhaimmillaan 35-7, tällä hetkellä taitaa näyttää 63-29-6, joten turhaa te mietitte, että "kuka on paras", koska tuo tasoitusapu vaikuttaa juuri noihin maalivahteihin. Jännä miten tuo tasoitusjärjestelmä luokittelee tuon "paremman" pelaajan, nimittäin itselle ei ole vielä tullut kertaakaan vastaa selvästi parempaa pelaaja, pelkästään nopeampia tiimejä on tullut.

PS: zordolla taitaa olla juuri sama ongelma kuin minulla.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itsellänikin Dipieru maalissa,ja vaikka itse mikään kynä-keijo ookkaan ,niin onhan se yleensä se viiminen lukko joka pitää joukkueeni pelissä mukana itse asiassa loistava veska;)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitenkäs nuo omat musiikit saa oikeasti toimimaan? Valikoissa kyllä soi oman soittolistan biisit, mutta yritin laittaa nyt HUTiin ja ihan yleisestikin maalibiisiksi paria eri kipaletta, ei toimi. Pitääkö se olla siinä kohdassa "maalisummeri" vai "kotimaali"? Ja joukkueiksi valitsin kaikki sarjan joukkueet.

Kellään mitään hajua?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Näytä liitetiedosto 10236

Tämmöistä tänään...

Lopulta voitin kaverin vasta rankkareilla, vaikka suorastaan dominoin koko pelin ajan. No, onneksi edes voitin pelin.

P.S. Olisiko kenelläkään halua myydä/vaihda Tyler Meyers ja/tai Cam Ward? Itseltäni löytyy tarjota Mikko Koivu ja Dany Heatley sekä jonkin verran puckseja.
 
Kellään mitään hajua?

Kotimaali kohtaan asetettu kappalre soi hallissa maalin syntymisen jälkeisellä pelikatkolla ja maaliuusinnassa. Kotijoukkueen logo ratkaisee biisilistan, eli jos vaikka pelaat vieraissa hifk logoa käyttävää vastaan, musiikit tulee sen mukaan mitä olet laittanut soimaan sieltä oma musiikki valikosta hifk:n kohdalle.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mistä löytäisi tiedot mitä buildeja pitää laittaa, että saa parhaimmat kemiat ketjulle? Kiitos jo etukäteen.

Kiinnostaisi kanssa että minkälaisilla pelaajatyyppi kokoonpanoilla saa sen 99 kemian ketjulla.. PR TL TYÖ vissiin yksi millä saa.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kiinnostaisi kanssa että minkälaisilla pelaajatyyppi kokoonpanoilla saa sen 99 kemian ketjulla.. PR TL TYÖ vissiin yksi millä saa.

VH/TL PR TYÖ/ROU. Pelkillä työ ja rou yhdistelmillä myös 99. Voi noiden lisäksi useampiakin, mutta noita olen itse suosinut.
Paljonko noilla kemioilla ylipäänsä on merkitystä? Eli viitsittekö ostaa esim. väärän puolen pakille vp-op kortin sen neljän kemiapisteen takia? Tulee äkkiä hintaa tonni per piste, koska ilmeisesti kaikki rightilta pelaavat pakit on hutissa op ja leftin vp - righteja on vähemmän tarjolla joten vaihtokortit op:ksi ovat arvokkaita.
 
Ylös Bottom