Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hexton13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

HKI JOKERIT, oli toinen minkä kanssa meni hieman hermot. Joukkue täynnä tähtiä ja turpaan sitten tuli 5-4. Sun kanssa Leksa oli oikein mukava pelata, MUTTA se sun aloitustyyli (tökkiminen kokoajan tms) vitutti.. Mikset voi aloittaa. Normaalisti ?:)

Varmaankin mun joukkuetta tarkoitat, HKI JOKERS...
Ihka ensimmäinen jolle on jäänyt nimi mieleen, tosin senkin muistat hieman väärin :D pakko myöntää et joukkue on ihan kohdillaan (on toki viä paljon kovempia tullut vastaan) mut pakkohan se katsos on tähdillä ne puutteelliset pelitaidot yrittää korjata ;) ja siinä onnistun aika vaihtelevalla menestyksellä, statsit 100-64-14 :/

Jos joltakin löytyy Christopher Gibson, niin ota yhteyttä joko täällä yksityisviestein tai peeäsännän puolella! Oma ykkösnyrkki on nyt muodossa Doan (C)- Thornton- Nash (A).

PS. Naurrattaa kyllä nää tietyt tyypit jotka täällä valittelee näistä ns. "bugeista" muille pelaajille. Kyllä se on ihan pelintekijöiden vika eikä niiden jotka vain käyttää pelin heikkoutta hyväkseen. Taitaa vaan olla niin, että häviäminen ottaa lanttuun sen verran, että täytyy keksiä kaiken maailman tekosyitä vihua vastaan. Oikeesti, purkakaa toi turha energia johonkin muuhun, vaikka sitten pelaamiseen, sen sijaan, että inisette jollain keskustelufoorumeilla aivan syyttömille ihmisille.

Jepjep. Ja battlefieldissä aimit ja wallhackit päällä, koska sekin on pelintekijöiden hölmöyttä.

Kylhän battlefieldissakin kun vihua ampuu päähän niin aika usein on henki pois. Pelintekijöille vaan palautetta siitäkin bugista, eihän se ole mahdollista oikeassa elämässä! Kuten ei myöskään rannarilla tehdä maaleja oikeassa elämässä, eikä ikinä maalivahdit päästä helppoja laukauksia sisään! Vesa Toskala lets in a 197foot shot - YouTube

Kylhän battlefieldissakin kun vihua ampuu päähän niin aika usein on henki pois. Pelintekijöille vaan palautetta siitäkin bugista, eihän se ole mahdollista oikeassa elämässä! Kuten ei myöskään rannarilla tehdä maaleja oikeassa elämässä, eikä ikinä maalivahdit päästä helppoja laukauksia sisään! Vesa Toskala lets in a 197foot shot - YouTube

No ensinnäkin pelissä onnistuu noi oikeasti kerran kaudessa nähdyt kikkailut väh 10 kertaa pelissä ja veska imee vain heikompitasoisia vastaan helppoja n. 4 per peli. Battlefieldissä ei ole arvasta kiinni osuuko oma headshotti, se osuu riippumatta arpakertoimesta. Se tässä pelussä kusee, että samalla tavalla pelaamalla voi voittaa 8-0 tai hävitä kolmella maalilla. Ei ole tippaakaan itsestä kiinni.

Lisätään vielä, että Toskala on huono esimerkki koska on ehkä ainoa veskari joka nhl urallaan imuroi yli 5 helppoa - tosin tässä pelissähän veska voi imuroida 5 helppoa per peli.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ihme vinkumista... muistakaa, että kukaan ei pakota teitä pelaamaan näitä pelejä jos on niin sysi paskoja.

Ihme vinkumista... muistakaa, että kukaan ei pakota teitä pelaamaan näitä pelejä jos on niin sysi paskoja.

Se on se kun turpaan tulee, niin pitäähän sitä syitä keksiä.. Naurattaa kyllä hieman kun samat jantterit jotka täällä purnaavat ripareista ja etukulmavedoista yms glitcheistä, harrastavat niitä itsekkin pelissä..:D

Koska todellisuudessahan se on niin, että jos ei ranteella vedä, läpiajoista tee tai huitaise lämäriä välillä patjoihin/kilpeen niin aika vaikea tässä pelissä se maali on tehdä.

Vastaus: Re: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No ensinnäkin pelissä onnistuu noi oikeasti kerran kaudessa nähdyt kikkailut väh 10 kertaa pelissä ja veska imee vain heikompitasoisia vastaan helppoja n. 4 per peli. Battlefieldissä ei ole arvasta kiinni osuuko oma headshotti, se osuu riippumatta arpakertoimesta. Se tässä pelussä kusee, että samalla tavalla pelaamalla voi voittaa 8-0 tai hävitä kolmella maalilla. Ei ole tippaakaan itsestä kiinni.

Lisätään vielä, että Toskala on huono esimerkki koska on ehkä ainoa veskari joka nhl urallaan imuroi yli 5 helppoa - tosin tässä pelissähän veska voi imuroida 5 helppoa per peli.

No,nyt tämmösenä aika pitkään näitä pelanneena voin sanoa,että sulla zordo jää enää muuta vaihtoehtoa kuin lopettaa tää änärin peluu,jos nää niin huonosti on tehty.Jos ihan reaalimaailman lätkää haluat pelata,osta kamat ja eiku kentälle.

Minua oikeasti jo ärsyttää tämä jatkuva nariseminen kaikista pelin "bugeista".Eihän tässä enää tiedä miten pelata.Teet niin tai näin,aina teet jonkun näistä edellä olevista maaleista.Ja innari laulaa pelin jälkeen vitutus viestejä kuinka oot "pussy" -bugipelaajamössö****.Jes jes.

Se mikä tässä pelissä oikeasti vie peli-ilon on oikeasti tämä jatkuva itkeminen pelin vioista.Mukaudutaan tähän tämän vuotiseen paskaan ja pelataan sen mukaan.Piste.

-B3lo-

Nyt on kyl pakko kysyy, että paljo jengi oikeesti pistää tähän fyrkkaa kiinni ? Ite oon ihan alku tekijöissä ja aattelin, että ostanpa nyt vähä noita pakkoja ni saan ees jonkun näkösen rosterin kasaan, mutta ei sitte tullu yhtään mitään :/

Nyt on kyl pakko kysyy, että paljo jengi oikeesti pistää tähän fyrkkaa kiinni ? Ite oon ihan alku tekijöissä ja aattelin, että ostanpa nyt vähä noita pakkoja ni saan ees jonkun näkösen rosterin kasaan, mutta ei sitte tullu yhtään mitään :/

Kyllä sitä alussa joutuu jonkun verran laittamaan, että saa edes niitä sopimuksia. Itse alussa ostelin aina silloin tällöin kun sopimukset loppui, niin Jumbo -paketin. Sitten vaan peukut pystyyn että sieltä tulisi jotain arvokasta, mutta ei ole itsellä vielä tälläistä tuuria käynyt.

Joo kyllä sopimuksia nyt alkaa olee tarpeeksi, mutta kun paras pelaaja minkä sain noin 15:toista pakasta (Gold) on mike ribeiro :D

Joo kyllä sopimuksia nyt alkaa olee tarpeeksi, mutta kun paras pelaaja minkä sain noin 15:toista pakasta (Gold) on mike ribeiro :D

Joo harvemmin noista tulee yhtään mitään. Montas 80+ pelaajaa tosta pitikään tulla? Mulle tuli 4 tasan 80, eikä yksikään ollut harvainen kortti. Ainut harvinainen pelaaja oli joku 76 eurosarjalainen. En tiennyt itkeäkö vai nauraako. :D

Toisaalta ihan hyvä et ei joka pakasta mitään staroja tulekaan. :)

e: Ainii hauska bugi, myin yhden harvinaisen pelipaidan pois (10k) niin vaikka mulla on aktiivisena ihan joku muu paita niin tää myyty paita on käytössä joka matsissa kotipaitana. :D

No,nyt tämmösenä aika pitkään näitä pelanneena voin sanoa,että sulla zordo jää enää muuta vaihtoehtoa kuin lopettaa tää änärin peluu,jos nää niin huonosti on tehty.Jos ihan reaalimaailman lätkää haluat pelata,osta kamat ja eiku kentälle.

Minua oikeasti jo ärsyttää tämä jatkuva nariseminen kaikista pelin "bugeista".Eihän tässä enää tiedä miten pelata.Teet niin tai näin,aina teet jonkun näistä edellä olevista maaleista.Ja innari laulaa pelin jälkeen vitutus viestejä kuinka oot "pussy" -bugipelaajamössö****.Jes jes.

Se mikä tässä pelissä oikeasti vie peli-ilon on oikeasti tämä jatkuva itkeminen pelin vioista.Mukaudutaan tähän tämän vuotiseen paskaan ja pelataan sen mukaan.Piste.

-B3lo-

B3lon kanssa ei voi muuta kuin olla samaa mieltä, asia tiivistettiin hyvin ja ytimekkäästi... jokaisella meistä on samat ohjaimet, konsoli, peli ja mikä tärkeintä viisi sormea per käsi(ainakin toivottavasti), sille ei tietenkään mitään voi mikäli näin ei ole (ymmärrän tuskan jos esim. peukalo puuttuu), tai jos vain yksinkertaisesti pelaajan henkilökohtainen motoriikka on aikaansa jäljessä eikä kykene liikuttamaan sormiaan vaadittavaan tahtiin/reakoimaan riittävän nopeasti... Suoraan suomennettuna paras kun lopettaa lässytyksen ja pelaa s##tana, saattaa joskus jopa voittaakkin...

Ja niin kuin ollaan jo moneen kertaan tälläkin foorumilla todettu, tämän vuotiseen änäriin on vielä lisätty melko reilu tasoitus "huonommille" joukkueille, mikä taas tekee lähes kaikista peleistä ennalta arvaamattoman ja mikä sen parempaa... en todellakaan itse ole mikään kurko tässä pelissä, eikä mua sen kummemmin v#tuta vaikka joku varhaisesta teini-iästään valtavaa ahdistusta kokeva sälli haluaa avautua mun joukkueesta, pelitavasta, omasta isäpuolestaan ja puuttuvista palleistaan mun inboxiin... son vapaa maa ja vapaa sana, joten antaa palaa vaan kerta virtuaalikiekon pelaaminen saa raivon partaalle... :D ei tää niin vakavaa ole ja noi avautujat on yksi niistä syistä mikä saa tän pelin pariin palaamaan joka ilta kunhan duunista pääsee ja vaimo sallii... :D

-B3lo-

Erittäin hyvin sanottu :)
Meillä oli muuten eilen aika tiukka ja hyvä vääntö B3lovin kanssa, tarkkaa puolustamista molemmin puolin, ja rankkareille asti jouduttiin ratkaisua hakemaan. Siinä vaiheessa jo ihan arpapeliä.

Ei mun mielest täs pelis oo mitään varsinaista bugimaalia, pieniä ns. exploitteja mutta ei sentään mitään pelinrikkojia. Näin jääkiekkoa pelaavana äijänä voin kyllä sanoa että toi rystyvippailu siniviivalta on kyllä hieman hermoja kiristävä, ei maalivahdit tollasia ripareita niistä anna irl, ei edes meidän joukkueen tasolla, mutta siitäkin voi vaan syyttää pelintekijöitä. En nää siinä mitään iloa yrittää samaa kokoajan, mutta jos voittaminen on niin tärkeää niin siitä vaan, itse tykkään erilaisista maaleista ja hienosti rakennetuista tilanteista. Joskus saatan yrittää samaa, mutta vain siinä tilanteessa kun hermot meinaa mennä tai se toimii huonon puolustuksen takia. Lähinnä tämä tappaa peli-iloani ja tämän takia ei huvita pelaa ku 1-3 peliä päivässä..

Vaikka glitchit/exploitit onkin pelintekijöiden moka, niin ei se tarkoita sitä että pelaajien pitää niitä käyttää.. Reilu peli on kaiken A ja O.

Mutta kuten b3lo jo sanoi tämä ainanen valittaminen ei edistä mitään, jos ei kestä jotain bugia niin peli hyllyyn vaan tai harjottelee sen puolustamista. Loppujen lopuksi kaikki on omasta pelistä kiinni, joskus ehkä tuurista mutta ei kovempia joukkueita/pelaajia vastaan. Yleensä parempi voittaa.

Kaikki väittää tuota etukulmaa bugiksi? Itse varmaan 50 yritystä ja yks tai kaks maalia.

En penniäkään! Jos itse peli maksaa melkein 70€ niin mun mielestä se on melkein riistoa että pitäs vielä hutissa pistää lisää rahaa kiinni että voi pärjätä :D ihan periaatteesta en ostele noita pakkoja oikeella rahalla ja ihan kohtuu dream teami rupee jo olee kasassa, unelma jengilläkin tulee pelattuu ainoastaan frendly matseja kavereitten kanssa :D. pelaava kokoonpano koostuu ainoastaan sm liiga pelaajista :)

Eipä b3lon ja kaksinaaman viesteihin ole lisättävää. Kaverit osu aikalailla naulan kantaan! :D

Mitenkäs nuo omat musiikit saa oikeasti toimimaan? Valikoissa kyllä soi oman soittolistan biisit, mutta yritin laittaa nyt HUTiin ja ihan yleisestikin maalibiisiksi paria eri kipaletta, ei toimi. Pitääkö se olla siinä kohdassa "maalisummeri" vai "kotimaali"? Ja joukkueiksi valitsin kaikki sarjan joukkueet.

Kumpa tuliskin joskus kuittia inboxiin, nehän on äärimmäisen hauskoja. Kerran joku laittoi että hyvin hait varmat maalipaikat vaikka muuten peliälyllisesti kehno olinkin. Taisin läpiajoista tehdä pari. Hauskempaa ei oo kukaan laittanu. Cmon! Täyttäkää mun inboxi!

Ylös Bottom