Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hexton13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Aika hyvän kuvan susta saa kun lueskelee. Lähdet vähän kovempia kavereita vastaan karkuun ja pilkit jne. Olisi mielenkiintosta nähdä miten pelaat tätä peliä, paskarannetta 247 kenties?

Sanoppas sitten yksikin jota vastaan en ole pelannut? Ja ei, en osaa paskarannetta kunnolla.. :s

On se kumma kun kaikesta jaksetaan purnata, jos teen ranteella maalin vedän paskarannetta. Jos vedän lämärin patjoihin yritin riparimaalia. Jos alotan väärin, yritän glitchata josta kuulin tänään ensimmäistä kertaa. jos teen läpiajosta maalin glitchasin. YMS? Cmoon miten tässä pelissä sen maalin saa sitten tehdä että teitä ei vituta?

Ja ei mulle kukaan ole aloituksista purnannut pleikkarilla, täällä foorumilla nyt alkoi purnaus kun asia nostettiin esille. Ja jos voittaa 50% alotuksista, ei se ole vielä mun mielestä voiton avain eikä sitä voi kutsua glitchaamiseksi. Tai sitten en vain osaa sitä "glitchiä" kunnolla.. Wake up, jos häviää 8-1 on mun mielestä aika turha aloituksista valittaa, aloituksista minä en ole montaa maalia tehnyt.

Olette vissiin vain silloin tyytyväisiä kuin voitatte pelin? Ja jos nyt satutte häviämään, niin kaikki on perseestä ja mä huijaan.

Jos te joskus pääsette pelaamaan näitä top50 all time pelaajia vastaan, 95% heistä tekee juuri näitä teidän "paskamaaleja", aina samat rannarit ja läpiajokikat.. En itke siitä miten he maalinsa tekevät, etukulmavedotkin on niin helppo peittää. Ja kuka ylipäätään edes käskee päästämään ketään yksin läpi?

No hard feelings guys!
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No niin, tänään sain hankittua vihdoinkin viimeisenkin Minnesot pelaajan ja sieltähän se Trophy kilahti ;) Kukaan kiinnostunut ostamaan Minnesotan pelaajia? Laitan myös Koivun ja Backströmin myyntiin, ehkä myös Heatleyn.

M.Koivu tänne KIITOSSS!!!!! mítä haluut siit, pucksei, pelaajii, soppareit, joukkueenvaihto korttei? what do u want? :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itsellä ainakaan ei Leksasta jäänyt muuta pahaa sanottavaa kuin toi aloittaminen. Sillä tökkimisillä tarkoitin aloittamista enkä sitä kiekon pois tökkimistä. Itse olen jo inboxiin saanut parit fucking poking skills viestejä :D.


Asiallinen pelaaja Leksa eikä hakenut mitään bugi maaleja.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itsellä ainakaan ei Leksasta jäänyt muuta pahaa sanottavaa kuin toi aloittaminen. Sillä tökkimisillä tarkoitin aloittamista enkä sitä kiekon pois tökkimistä. Itse olen jo inboxiin saanut parit fucking poking skills viestejä :D.


Asiallinen pelaaja Leksa eikä hakenut mitään bugi maaleja.

Juu ei mullakaan mitään sua/sun pelityyliä vastaan ole! Suuntasin ton äskeisen viestin noille kahdelle jantterille jotka väittivät että luikin karkuun ja vedän paskarannetta/riparia pelkästään:D

Ja ens pelissä sua vastaan lupaan yrittää "normaalia" aloitusta, annan sun sit viedä vaikka 100% ne aloitukset.. Luulisin että tasainen peli siintäkin tulee.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt napsahti, krapulan kunniaks ajattelin nostaa mieltä 15k kiekon korttipakalla , pelaajat 77,68,80,80,80,80 overall ahl kuraa, mutta telkkarin oikeasta reunasta pilkisti D.Hasek . Jumalavita kun tuli hyvä fiilis :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]


Otappas sitten asioista selvää ennenkuin alat pätemään. Kysyppä häneltä itseltään olenko pelannut häntä vastaan?

Silloin yhden kerran lähdin pois, ja syynkin kerroin. Seuraavana päivänä pelasin kyllä :) On siistii pätee, harmi vaan kun ei tiedä mistään mitään..
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pohjustan viestin sillä, että olen hutissa täysin uusi!

Elikkä, kun saan pakasta noita pelaajia niin kuluuko ne jotenkin, että pystyykö niitä käyttää esim tietyn pelimäärän ?

Tulee pakoista ihan perkuleesti noita injury ym muita krääsää niin tekeekö näillä mitään ? Pistättekö itse säästöön nämä ?

Jos ja kun haluan myydä jotain kortteja niin miten vosin sen hinnan määrittää ? Etsinkö samaa korttia ja katson mitä muut pyytää ?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pohjustan viestin sillä, että olen hutissa täysin uusi!

Elikkä, kun saan pakasta noita pelaajia niin kuluuko ne jotenkin, että pystyykö niitä käyttää esim tietyn pelimäärän ?

Tulee pakoista ihan perkuleesti noita injury ym muita krääsää niin tekeekö näillä mitään ? Pistättekö itse säästöön nämä ?

Jos ja kun haluan myydä jotain kortteja niin miten vosin sen hinnan määrittää ? Etsinkö samaa korttia ja katson mitä muut pyytää ?

Täsä nhl:ssä ne pelaajat kestää loputtomiin. nhl 12 oli se et pelaajilla pystys pelaamaan vaan tietyn määrän.

Pakoista tulee jonku verran sitä kuraa aina, mut ite kyl ehdottaisin et aluks ota kaikki irti vaan mitä saat, myöhemmin ku alkaa olee pucksei riittävästi kikkailuun ni pakkojen ostoista voiki heitellä turhat suoraan pois.

Ja ku myyt kortteja ni sinne vaan huutokauppaan kattelemaan ja ihmettelemään mitä muut on kyseisestä kortista pyytäny, tai sitte oman mielen mukaan. jokanen tyylillään :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Otappas sitten asioista selvää ennenkuin alat pätemään. Kysyppä häneltä itseltään olenko pelannut häntä vastaan?

Silloin yhden kerran lähdin pois, ja syynkin kerroin. Seuraavana päivänä pelasin kyllä :) On siistii pätee, harmi vaan kun ei tiedä mistään mitään..

Otan otan :) , syitähän on tunnetusti aina monia. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Okei kiitos vastauksesta!


Mitäs sitten noi 9 ja 25 contractit on ?
 
Vastaus: Re: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joojoo, mutta mitä siitä on höytyä kun eihän ne muutenkaan kulu mihinkään ne pelaajat.

Pelaajat ei kulu mihinkäään, mut tarviit pelaajille sopimus kortteja et voit pelata pelaajilla pelejä. Ja jos nyt oli hut uraa alottelemas ni älä missään nimes sit heittele niit soppari korttei vaan pois, niist sul tulee todennäkösesti pulaa vielä! :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jos joltakin löytyy Christopher Gibson, niin ota yhteyttä joko täällä yksityisviestein tai peeäsännän puolella! Oma ykkösnyrkki on nyt muodossa Doan (C)- Thornton- Nash (A).

PS. Naurrattaa kyllä nää tietyt tyypit jotka täällä valittelee näistä ns. "bugeista" muille pelaajille. Kyllä se on ihan pelintekijöiden vika eikä niiden jotka vain käyttää pelin heikkoutta hyväkseen. Taitaa vaan olla niin, että häviäminen ottaa lanttuun sen verran, että täytyy keksiä kaiken maailman tekosyitä vihua vastaan. Oikeesti, purkakaa toi turha energia johonkin muuhun, vaikka sitten pelaamiseen, sen sijaan, että inisette jollain keskustelufoorumeilla aivan syyttömille ihmisille.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

PS. Naurrattaa kyllä nää tietyt tyypit jotka täällä valittelee näistä ns. "bugeista" muille pelaajille. Kyllä se on ihan pelintekijöiden vika eikä niiden jotka vain käyttää pelin heikkoutta hyväkseen. Taitaa vaan olla niin, että häviäminen ottaa lanttuun sen verran, että täytyy keksiä kaiken maailman tekosyitä vihua vastaan. Oikeesti, purkakaa toi turha energia johonkin muuhun, vaikka sitten pelaamiseen, sen sijaan, että inisette jollain keskustelufoorumeilla aivan syyttömille ihmisille.

Täysin samaa mieltä. Tässä pelissä ei juuri muutenkaan saa maaleja kuin ranteella. Joukkuepeli tämä ei enään ole. Tai sitten jos saa W. Gretzkyn riveihin, niin ei tarvitse enään yrittää kuin lämäriä b-pisteeltä ja aina uppoaa jos ei pakilla kerkeä eteen. :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei jumalauta TAAS.... Alkaa oikeasti syömään miestä tämä tasotusjärjestelmä. Tänään pelannu 5 peliä, voitin eka 4 kunnon vastustajaa tiukkojen vääntöjen jälkeen, kunnes tulee joku amatööri, jonka paras pistemies tehnyt 47 otteluun 18 pistettä.

Noh eipä siinä, 8 vetoa ja 6 sisään on mun mielestä ihan ***** paksua:mad: Ja yksikään niistä ei ollut läpiajo tai etukulmaveto. Taas R.Miller maalilla, jonka kokonaisuus tosiaan se 91. En kyllä tiedä miksi vitussa sen kokonaisuus on 91, kuuluisi johonkin 70-80 satsiin. ***** kun ilmaispakkauksen kortti, niin en voi myydä tota seulaa mihinkään. En tiedä onko EA:n vai Millerin huonoutta, itselleni en tätä tappiota kyllä ota. All time rankingissa n. 50sijalla ja osaan kyllä puolustaa. Ihan vinkkinä vain, Milleriin en pucksejani pistäisi... Statsit tykkää kun häviää jollekkin amatöörille :) ei ***** ***** nyt alko tauko tän kanssa, ja aletaan keskittymään kouluun :D

Mulla kakkosena S.Mason jonka torjuntaprosentti 91,8. Millerin torjuntaprosentti huimat 86,1. Siinä pieni osoitus siitä, että maalivahdin kokonaisuus ei ole se avainjuttu.

Ja niinkuin kaksinaama sanoi, kai tämä on sitten se jääkiekon suola :)

Pakko vielä purnata ihan samasta asiasta. Taitaa olla ihan sama mitä ukkoja tonne kentälle laittaa. Ukot liikkuu kuin etanat, vetää kaikki vedot tyhjistäkin ohi tai jos osuukin maalia kohti niin joku Kilpeläinen napsii kaikki vedot yliluonnollisilla reflekseillään - niin one-timerit kuin lämärit (Goalies111116 | EA SPORTS - ja hidastettuna Goalies111116b | EA SPORTS). Vastustajan ukot luistelee heittämällä ohi, kun omat pakit ei reagoi mitenkään, mihinkään. Ja tietty oma maalivahti päästää kaikki ihme pomput. Huoh. Äskenkin kun vastustaja meni 3-0 johtoon niin yhtäkkiä omat alkaa taas liikkumaan normaalisti viimeisellä 7 minuutilla?! Sitten lopussa pistän kaksi häkkiä, mutta eihän se riitä mihinkään. Täähän ei oo vastustajien vika mitenkään, tietenkään. Olis kiva vaan pelata niinkuin sillai jokseenkin tasapuolisesti ilman mitään tasoituksia. En oo rankingissa (enää) kovinkaan korkealla, eikä oo mikään superstarajoukkue.

Lopuksi kysymys, millanen joukkue pitäis tehdä ettei näin kävis? Joku ihan paska? (itellä ei oo tosiaan edes mitään superstaroja mut sellasta 83-86 miestä)

Nii ja en kyl suolaksi kutsuisi... Haluu vaan reiluja pelejä! Ihan sama vaikka häviäis, niin tietäis ainakin että häviää paremmalle!
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pakko vielä purnata ihan samasta asiasta. Taitaa olla ihan sama mitä ukkoja tonne kentälle laittaa. Ukot liikkuu kuin etanat, vetää kaikki vedot tyhjistäkin ohi tai jos osuukin maalia kohti niin joku Kilpeläinen napsii kaikki vedot yliluonnollisilla reflekseillään - niin one-timerit kuin lämärit (Goalies111116 | EA SPORTS - ja hidastettuna Goalies111116b | EA SPORTS). Vastustajan ukot luistelee heittämällä ohi, kun omat pakit ei reagoi mitenkään, mihinkään. Ja tietty oma maalivahti päästää kaikki ihme pomput. Huoh. Äskenkin kun vastustaja meni 3-0 johtoon niin yhtäkkiä omat alkaa taas liikkumaan normaalisti viimeisellä 7 minuutilla?! Sitten lopussa pistän kaksi häkkiä, mutta eihän se riitä mihinkään. Täähän ei oo vastustajien vika mitenkään, tietenkään. Olis kiva vaan pelata niinkuin sillai jokseenkin tasapuolisesti ilman mitään tasoituksia. En oo rankingissa (enää) kovinkaan korkealla, eikä oo mikään superstarajoukkue.

Lopuksi kysymys, millanen joukkue pitäis tehdä ettei näin kävis? Joku ihan paska? (itellä ei oo tosiaan edes mitään superstaroja mut sellasta 83-86 miestä)

Nii ja en kyl suolaksi kutsuisi... Haluu vaan reiluja pelejä! Ihan sama vaikka häviäis, niin tietäis ainakin että häviää paremmalle!

Huitn puolella tulee tommosia tappioita n. 8 kertaa useammin kuin normipeleissä, tiedä sitten mistä johtuu. Aikalisä jeesaa aika usein, jos sen tajuaa ottaa tarpeeksi ajoissa. Ite otan jo tokassa erässä, vaikka 0-0 tilanteessa jos kaikki vedot viuhuu ohi ja pakit tahmaa.
 
Ylös Bottom