Olen tänne muutamaankin kertaan tullut kertomaan pelaajista, joilla on täysin ylivoimaiset joukkueet mutta ei yhtään taitoja. Tänään löysin kuitenkin pahimman tapauksin ikinä, pelaajan nimeltä
JIWWY08
Jätkän joukkueesta löytyi mm. Malkin, Toews, H. Sedin, Phaneuf, Benn, Zetterberg, Datsyuk, Kronwall, Myers, Edler, Duchene, Perry, Spezza, Letang, Hamhuis sekä maalista Quick.
Tyypin ainoa taktiikka oli luistella jollain nopealla pelaajalla (siis millä tahansa pelaajalla) yksin siniviivan yli ja lämätä kohti ylämummoa. Syöttöjä hän teki ainoastaan puolustuspäässä, ja suurin osa niistäkin ohi ja minun lapaan. Suorastaan loistava taktiikka!
Puolustus oli suorastaan katastrofaalista, se vuosi kuin seula. Muutamalla syötöllä ja pujottelemalla ryntäävien puolustajien ohi, olin koko ajan hyvässä maalintekopaikassa. Ensimmäisen erän jälkeen johdin 3-0, ja toisen erän jälkeen 4-0. Kolmannessa erässä tämä JIWWY sai kolme noista lukuisista lämäreistään sisään, lähes peräjälkeen, mutta siihen se sitten jäikin onneksi. Se olisi ollut suorastaan oikeusmurha, jos olisin tämän pelin hävinnyt.
Ärsyttävin asia oli kuitenkin pelin jälkeen käyty keskustelu. Tämä JIWWY alkoi pätemään, että kaikki mun maalit olivat onnenkantamoisia ja hänen kaikki maalit suorastaan taidetta ja täyttä taitoa, olihan hän rankinglistoilla TOP 1000:n paremmalla puolella. Pahempaa kuin noilla "taidoillaan" ja rankingsijoituksellaan leveily, oli kuitenkin hänen "mulla on ihan v*tusti rahaa, olen siis parempi ihminen kuin sinä" -asenne. Hän kertoi, kuinka hänellä on hyvä työ ja iso palkka, kallis talo ja hieno auto ja oletti ettei mulla luultavasti ole mitään, olen vain täysi nolla joka sattui tuurilla voittamaan.
Ei että, osaa kyllä ottaa päähän tälläiset ihmiset
En yleensä vastaa näiden munapäiden viesteihin, mutta nyt oli pakko. Laitoin takaisin, että opiskelen tällä hetkellä, asun vuokralla, työpaikka löytyy sekä, yksi juttu jota häneltä ei löytynyt; tyttöystävä. Menipä hiljaiseksi
Joo, olen myös käyttänyt oikea rahaa pakkojen ostamiseen, mutta vain hiukan. Mulla on rajat. En voi, enkä välttämättä halua käyttää satoja euroja virtuaalisiin NHL-pelaajiin. Mutta tämä tyyppi tässä, tämä JIWWY... Hän ei varmaan edes tiedä käsitettä "raja".
Joten jos satutte joskus pelaamaan tätä "hienoa ihmistä" vastaan, tehkää palvelus ja voittakaa ottelu. Se ei ole kauhean vaikeaa, kunhan menette pakeilla hänen lämäreiden eteen. Hyökkäyspäässä ei tarvitse kuin tehdä muutaman syötön ja ootte läpiajotilanteessa. Pelin jälkeen voitte laittaa hiukan terveisiä Stranger93:lta