Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Erittäin tiukka vääntö. Tilanne 4-4 ja mennään jatkoajalle. Jatkoaikaa jäljellä muutama sekunti kunnes minun pelaajistani N. Horton iskee UPEAN maalin ohi Masonin.

Mason s | EA SPORTS

Itkettääkö vai naurattaako vastustajaa?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Voisin vähän tänne kirjoitella tapahtumia jos väkeä edes kiinnostaa??


Oon vahvasti ite miettiny ihan samaa, ja todennäköisesti tuun myös sen tekemään...

Aloitit siis ihan kokonaan puhtaalta pöydältä? Et saanu/ottanu vanhasta joukkueesta mitään hyötyä...?!

Ja siis poistit vaan joukkueen ja loit uuden? Tämä onnistuu? Ei tarvii toista psn tehä?

Ja samaan hengen vetoon? Ni mikäköhän joukkue siinä kannattais valita omaksi "lempi"joukkueeksi? et sais alkuun varmiten hyviä pelaajia?

Ite valitsin viimeksi Ducksin,,, mut nyt todennäköisesti valitsen jonkun toisen, kun tiedä mitä siitä seuraa... ja voihan sitä suosikki joukkuetta myös vaihtaa?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Voin kertoa että minäkin lähden vetämään jos joku pelaa isolla kentällä, peli on vaan NIIN tylsää lentokentällä.
Kaikki saa pelata ihan niinkuin huvittaa ja tehdä ihan minkälaisia maaleja tahansa mutta tota isoa kenttää en ymmärrä.

Senkus lähdet, me ei sitten tulla koskaan kohtaamaan. :)

Mulle on aivan sama, mikä kenttä on käytössä, kun pelaaminen luonnistuu kyllä molemmilla. Itse olen kokenut tuon NHL-kentän tylsemmäksi ja yksinkertaisemmaksi. Ei vaan oma pää kestä, että hyökkäykset katkotaan r*iskaamalla R1-nappulaa siniviivalla. Isolla kentällä se r*nkutus on ollut vähäisempää ja täytyy enemmän lukea pelistä, miten vastustaja hyökkäystä rakentaa.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oon vahvasti ite miettiny ihan samaa, ja todennäköisesti tuun myös sen tekemään...

Aloitit siis ihan kokonaan puhtaalta pöydältä? Et saanu/ottanu vanhasta joukkueesta mitään hyötyä...?!

Ja siis poistit vaan joukkueen ja loit uuden? Tämä onnistuu? Ei tarvii toista psn tehä?

Ja samaan hengen vetoon? Ni mikäköhän joukkue siinä kannattais valita omaksi "lempi"joukkueeksi? et sais alkuun varmiten hyviä pelaajia?

Ite valitsin viimeksi Ducksin,,, mut nyt todennäköisesti valitsen jonkun toisen, kun tiedä mitä siitä seuraa... ja voihan sitä suosikki joukkuetta myös vaihtaa?

Juu poistin vaan joukkueen ja sen mukana kaiken historian mikä siitä jäi. Ja sit vaan päävalikossa Huttiin ja uutta nimeä joukkueelle antaan ja odottaan pakan avautumista.

Pistetääs tähän samaan heti raporttia Koivistot v2 historian ensimmäisestä ottelusta.

En katsonut alkuteksteistä vastustajan parasta pistemiestä ku se rupesi pölisemään mikkiin jotain huonolla englannillaan niin vastasin että kuulen kyllä. Aloituksessa olikin sitten Brodziak ihmeissään kun vastaan kyyristyi itsa Datsjuk :D


Siinä eka erä sitten ihmeteltiin kun vastustajalla tuli kentälle mm. sellaisia nimiä kuin: Chara, Gaborik, Gagne, Gretzky, Havlat, Iginla. Kesler, Kronwall, Phaneuf, St.Louis, Thornton ja maalilla harvat vetoni koppasi itse Dominator :D Jollain ihmeen kaupalla oma mokkeni Lawson otti kaiken kiinni ekassa erässä...

Toisessa erässä pääsin muutaman vedonkin saamaan kun vastustaja otti pari jäähyä, mut puoles välis peliä hyökkässinisel pakit koomaa ja Gagne läpi ja maalihan siitä tuli. Muuten tiukka erä molemmin puolin.

Kolmannen alkuun loistavasti pelannut Tsekkiketju pelasi Kotalikin läpiajoon ja ei auttanut vastustajan muutakuin kaataa mies läpiajossa ja rankkarihan siitä seurasi. Ei onnistunut joukkueen parhaimmat kädet omaava Kotalik maalinteossa, mutta siitä seuranneesta aloituksesta kiekko viivaan Lundinille ja veto maalilla missä Talbot löi riparin sisään ja peli oli tasan :eek: Tasatahtiin jatkettiin 5min ennen pelin loppua kun ykkösketjun Minnesotalaiset pelasi Comeaun läpi ja Calgaryn mies laittoi rutiinilla kiekon yläpesään ja Koivistot oli jo johdossa?!?! Lopussa tiukkaa oman maalin suojelua ja 10sek ennen loppua Lawsonin upea räpsätorjunta ja aloitus omaan päähän. Vastus ottaa moken pois ja Brodziak hoitaa aloituksen omille niin ei muuta ku kiekkoo ylöspäin ja siellähän menee Ortmeyer ja pääsee lyömään tyhjiin loppulukemat 3-1!!

Myönnetään että vastus ei ollut pelillisesti huippuluokkaa mutta pelaajalistallisesti kylläkin. Siitä napsahti mukavat 543puckia tilille ja matka jatkuu...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Senkus lähdet, me ei sitten tulla koskaan kohtaamaan. :)

Mulle on aivan sama, mikä kenttä on käytössä, kun pelaaminen luonnistuu kyllä molemmilla. Itse olen kokenut tuon NHL-kentän tylsemmäksi ja yksinkertaisemmaksi. Ei vaan oma pää kestä, että hyökkäykset katkotaan r*iskaamalla R1-nappulaa siniviivalla. Isolla kentällä se r*nkutus on ollut vähäisempää ja täytyy enemmän lukea pelistä, miten vastustaja hyökkäystä rakentaa.

Voi.. No lisätään sitten uusi nimi "Älä pelaa listalle". Lentokentällä pelaaminen on niin hirveää puuhaa, pystyy vaan jollain +90 luistejilla pyörimään ja kiertämään pakit kaukaa ja suunnilleen aina läpiajossa. Ei tarvitse edes miettiä miten rakentaa hyökkäystä kun ottaa vaan Gaborikin ja pinkoo laidasta läpi. NHL kentällä pelatessa tämä ei onnistu ja se on hyvä niin, joutuu joskus edes heittää kiekkoa päätyykin tai hyvällä syötöllä rikkoa se siniviivan sumppu. NHL kenttä tylsempi ja yksinkertaisempi? Ai no joo, ei siinä toki tuu enempää taklauksia ja tiukkoja paikkoja. Lentokentällä tarvii vaan luistella sinne ja tänne, ilman mitään sen kummallisempaa pelinrakentamista ja puolustaminen on ihan olematonta.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo, huomasin. Edler tuli kahteen kertaan listalle, Sedineitä olikin vain yksi kappale yms. virheitä. Korjaan tuon nyt.

Edit: Korjattu. Muistin jotkut pelaajat väärin kun nopeasti kirjoitin.

Eikö toi mee nyt jo väsyneen puolelle, kuinka vaikee oli vaan sanoo että sillä oli huippupelaajia jengi täynnä. Luuletko että joku nyt vielä uskoo että sä muistat sen kokoonpanon tarkasti kun toi eka viesti meni jo niin vihkoon :D:D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oon vahvasti ite miettiny ihan samaa, ja todennäköisesti tuun myös sen tekemään...

Ja samaan hengen vetoon? Ni mikäköhän joukkue siinä kannattais valita omaksi "lempi"joukkueeksi? et sais alkuun varmiten hyviä pelaajia?

Ite valitsin viimeksi Ducksin,,, mut nyt todennäköisesti valitsen jonkun toisen, kun tiedä mitä siitä seuraa... ja voihan sitä suosikki joukkuetta myös vaihtaa?

No tottakai valitset sen oman suosikkijoukkueen, voiko tollasta edes kysyä? Varmaan perus ilvesfani jos on edes jotain muita vaihtoehtoja...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Olen tänne muutamaankin kertaan tullut kertomaan pelaajista, joilla on täysin ylivoimaiset joukkueet mutta ei yhtään taitoja. Tänään löysin kuitenkin pahimman tapauksin ikinä, pelaajan nimeltä JIWWY08

Jätkän joukkueesta löytyi mm. Malkin, Toews, H. Sedin, Phaneuf, Benn, Zetterberg, Datsyuk, Kronwall, Myers, Edler, Duchene, Perry, Spezza, Letang, Hamhuis sekä maalista Quick.

Tyypin ainoa taktiikka oli luistella jollain nopealla pelaajalla (siis millä tahansa pelaajalla) yksin siniviivan yli ja lämätä kohti ylämummoa. Syöttöjä hän teki ainoastaan puolustuspäässä, ja suurin osa niistäkin ohi ja minun lapaan. Suorastaan loistava taktiikka!

Puolustus oli suorastaan katastrofaalista, se vuosi kuin seula. Muutamalla syötöllä ja pujottelemalla ryntäävien puolustajien ohi, olin koko ajan hyvässä maalintekopaikassa. Ensimmäisen erän jälkeen johdin 3-0, ja toisen erän jälkeen 4-0. Kolmannessa erässä tämä JIWWY sai kolme noista lukuisista lämäreistään sisään, lähes peräjälkeen, mutta siihen se sitten jäikin onneksi. Se olisi ollut suorastaan oikeusmurha, jos olisin tämän pelin hävinnyt.

Ärsyttävin asia oli kuitenkin pelin jälkeen käyty keskustelu. Tämä JIWWY alkoi pätemään, että kaikki mun maalit olivat onnenkantamoisia ja hänen kaikki maalit suorastaan taidetta ja täyttä taitoa, olihan hän rankinglistoilla TOP 1000:n paremmalla puolella. Pahempaa kuin noilla "taidoillaan" ja rankingsijoituksellaan leveily, oli kuitenkin hänen "mulla on ihan v*tusti rahaa, olen siis parempi ihminen kuin sinä" -asenne. Hän kertoi, kuinka hänellä on hyvä työ ja iso palkka, kallis talo ja hieno auto ja oletti ettei mulla luultavasti ole mitään, olen vain täysi nolla joka sattui tuurilla voittamaan.

Ei että, osaa kyllä ottaa päähän tälläiset ihmiset :mad: En yleensä vastaa näiden munapäiden viesteihin, mutta nyt oli pakko. Laitoin takaisin, että opiskelen tällä hetkellä, asun vuokralla, työpaikka löytyy sekä, yksi juttu jota häneltä ei löytynyt; tyttöystävä. Menipä hiljaiseksi :eek:

Joo, olen myös käyttänyt oikea rahaa pakkojen ostamiseen, mutta vain hiukan. Mulla on rajat. En voi, enkä välttämättä halua käyttää satoja euroja virtuaalisiin NHL-pelaajiin. Mutta tämä tyyppi tässä, tämä JIWWY... Hän ei varmaan edes tiedä käsitettä "raja".

Joten jos satutte joskus pelaamaan tätä "hienoa ihmistä" vastaan, tehkää palvelus ja voittakaa ottelu. Se ei ole kauhean vaikeaa, kunhan menette pakeilla hänen lämäreiden eteen. Hyökkäyspäässä ei tarvitse kuin tehdä muutaman syötön ja ootte läpiajotilanteessa. Pelin jälkeen voitte laittaa hiukan terveisiä Stranger93:lta :cool:


Pelasin tätä kyseistä henkilöä vastaan itsekkin, jonkun verran ihmettelin tuota joukkuetta kun mun mielestä sieltä löytyi alemmista kentistä vielä senttereinä mm. Kopitar ja Kane...Tais Kopitar vedellä peräti 4 kentässä...Mun "paras" pelaaja on tällä hetkellä Mike Fisher...Aika dream team mut kaveri ei tosiaan osannu pelata yhtään...:p
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Voi.. No lisätään sitten uusi nimi "Älä pelaa listalle". Lentokentällä pelaaminen on niin hirveää puuhaa, pystyy vaan jollain +90 luistejilla pyörimään ja kiertämään pakit kaukaa ja suunnilleen aina läpiajossa. Ei tarvitse edes miettiä miten rakentaa hyökkäystä kun ottaa vaan Gaborikin ja pinkoo laidasta läpi. NHL kentällä pelatessa tämä ei onnistu ja se on hyvä niin, joutuu joskus edes heittää kiekkoa päätyykin tai hyvällä syötöllä rikkoa se siniviivan sumppu. NHL kenttä tylsempi ja yksinkertaisempi? Ai no joo, ei siinä toki tuu enempää taklauksia ja tiukkoja paikkoja. Lentokentällä tarvii vaan luistella sinne ja tänne, ilman mitään sen kummallisempaa pelinrakentamista ja puolustaminen on ihan olematonta.

Hyvin sanottu :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei tuossa kohtaa voinut kuin nauraa. Erittäin mukava peli kyllä oli. Kuvasti hyvin koko peliä tuo Hortonin maali. Heti alkuunhan menin 3-0 johtoon räkämaaleilla.

Joo itellä meni aikalailla hermot omaan Masoniin ottelun alussa, mutta sain kasattua itseni. On ne muutkin tullut ohi vaikka johtaisin 3-0 niin miksen minäkin. :D
 
Pelasin eliittieetua vastaan ja äijä quittaa kun kolmatta erää on jäljellä 40s ja isken rankkarilla 3-0 tauluun. Kävi äitinsäkin hakemassa naperoa aamupalalle mut ei ehtinyt kun oli online kesken... Taisi pojalla nälkä voittaa peluhimon :-D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Voi.. No lisätään sitten uusi nimi "Älä pelaa listalle". Lentokentällä pelaaminen on niin hirveää puuhaa, pystyy vaan jollain +90 luistejilla pyörimään ja kiertämään pakit kaukaa ja suunnilleen aina läpiajossa. Ei tarvitse edes miettiä miten rakentaa hyökkäystä kun ottaa vaan Gaborikin ja pinkoo laidasta läpi. NHL kentällä pelatessa tämä ei onnistu ja se on hyvä niin, joutuu joskus edes heittää kiekkoa päätyykin tai hyvällä syötöllä rikkoa se siniviivan sumppu. NHL kenttä tylsempi ja yksinkertaisempi? Ai no joo, ei siinä toki tuu enempää taklauksia ja tiukkoja paikkoja. Lentokentällä tarvii vaan luistella sinne ja tänne, ilman mitään sen kummallisempaa pelinrakentamista ja puolustaminen on ihan olematonta.

Juu eihän tuo Gaborik väite pidä paikkaansa, jos se puolustus on hallussa ja sijottuu oikein. : D Ihan hyvin on mennyt pelit lentokentällä myös ilman +90 luistelijoita (112-45-11, suurin osa suurella kentällä). NHL2012 pelasin kyllä kanssa NHL-kentällä (tykkäsin taklauspelistä) mutta tässä versiossa tuo R1-puolustus syö peli-iloa, kun puolustavan joukkueen pelaajat näyttää siltä, että ois Touretten oireyhtymä menossa.

Mutta jos on tarvetta valikoida niin valikoikaa. En ymmärrä, miksei molemmissa kaukaloissa pelaaminen onnistu. : D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Juu eihän tuo Gaborik väite pidä paikkaansa, jos se puolustus on hallussa ja sijottuu oikein. : D Ihan hyvin on mennyt pelit lentokentällä myös ilman +90 luistelijoita (112-45-11, suurin osa suurella kentällä). NHL2012 pelasin kyllä kanssa NHL-kentällä (tykkäsin taklauspelistä) mutta tässä versiossa tuo R1-puolustus syö peli-iloa, kun puolustavan joukkueen pelaajat näyttää siltä, että ois Touretten oireyhtymä menossa.

Mutta jos on tarvetta valikoida niin valikoikaa. En ymmärrä, miksei molemmissa kaukaloissa pelaaminen onnistu. : D

Se on TYLSÄÄ kun MITÄÄN EI TAPAHDU. Kaikki osaa pelata isolla mutta kun ei kiinnosta.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Juu eihän tuo Gaborik väite pidä paikkaansa, jos se puolustus on hallussa ja sijottuu oikein. : D Ihan hyvin on mennyt pelit lentokentällä myös ilman +90 luistelijoita (112-45-11, suurin osa suurella kentällä). NHL2012 pelasin kyllä kanssa NHL-kentällä (tykkäsin taklauspelistä) mutta tässä versiossa tuo R1-puolustus syö peli-iloa, kun puolustavan joukkueen pelaajat näyttää siltä, että ois Touretten oireyhtymä menossa.

Mutta jos on tarvetta valikoida niin valikoikaa. En ymmärrä, miksei molemmissa kaukaloissa pelaaminen onnistu. : D

Mä taas olen henk.koht ollut tyytyväinen tuohon R1-puolustuksen tehokkuuteen... Kyllähän se nyt laittaa välillä v##uttamaan aika rankasti kun ei meinaa välillä päästä hyökkäyspään sinisen yli mut eihän sinne oikeassakaan kiekossa ny s##tana liukumalla mennä... Paljon mukavampi pelata kun kiekko lähtee herkemmin lavasta ja joutuu tarkemmin kelaamaan miten sitä hyökkäysiään yrittää...

Ja itse en ole koskaan isosta kaukalosta haneen lähtenyt, mut en todellakaan mielelläni pelaa lentokentällä... aivan liian kuollutta peliä omaan makuun...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Loistavasti alkanut Koivistot v2 Dynastia sai kuuden voitetun jälkeen v**tumaisen hetken kun johdin peliä kahden erän jälkeen 1-0 ja EA päättää katkaista yhteyden serveriin. Tappiohan siitä sit tuli :mad:

Ei auta masentua vaan jatketaan taistelua ja kun itse tiedän ettei vielä ole tappiota tullut kärsittyä...

Tuli tuon ekan pelin jälkeen tehtyä 50pucksin täsmähankintoja: Jones, Bonino, Winchester, Perreault, Ferriero, Hannan, Mikkelson, Larson, Fayne ja Prosser joten nyt on puolustus NHL miehiä täynnä ja hyökkäsketjuissakin on tutkaparit joka ketjussa. Kotalik ainoa ei NHL-peluri joukkueessa, mutta syykin on selvä miksi mies pelaa. Kotalik johtaa joukkueen pistaria 6peliä 4+1. Eli kaikki pelini ovat olleet suht tiukkoja 1-2 maalin voittoja. Lawsonilla taitaa olla kolme nollapeliä, mutta parissa pelissä on mennyt sen verran omiin ettei torjunta% ole kuin 90.7. Räpsäkädelle ei ole mennyt yhtään, mutta olisiko ollut nimimerkki Henkka84 kuka tajusi millai Lawsoni ohitetaan. Kovia syöttöjä päin mokea ja längistä sisään prkl...

2,5k puckseja tällä hetkellä joten ei vielä pääse tekemään ryöstöjäkään ja ekoilta pelureilta rupeaa sopimukset loppuun joten taitaa tarvita ruveta kierrättämään ukkoja...

On ollut hauska huomata kuinka heikkoja pelureita nuo alkutasojen ukot ovat. Olen nyt tasolla 5 ja vastustajat olleet ilmeisesti suht samoja. Ja vaikka niiden joukkueet täynnä hyviä NHL ukkoja niin ohjainten takana olevat herrat/neidot ovat olleet mielestäni todella surkeita koska en itsekään mikään kova taikuri ole tässä pelissä...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Aloitan ammattilais cup onlineturnauksen finaalin ja parin minsan päästä tulee yhteys ean palvelimiin katkennut. Sinne meni sitte se turnaus ei ollu eka kerta
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ahaa taas hienosti meni, välierä vaiheessa yhteys muihin pelaajiin katkennut, tilastoihin ei häviötä mulle, mutta kuitenki tipuin turnauksesta (?) jännästi meni taas... :D "its in the game" thx....
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nonniin nyt on aika arpoa voittajat, sain yhteensä 8 yv:tä arvonnasta, joten random numero generatoriin 8 numeroo.. Voittajat ovat:

Numerolla 5 - nvidia
Ja
Numerolla 7 - Pertsa69

Onnea voittajille! Pistäkää YV:tä ja esittäkää paikkatoivomus 2 pelaajasta, niin pyrin antamaan siihen sopivan pelaajan (aika varmasti 85 ovrl. tai muu hyvä pelaaja). Ja samalla infoa kortista jonka tulette laittamaan myyntiin niin voin tarjota nämä pelaajat ja pucksit, mutta laittakaa sen verran iso summa ja pitkä aika että siihen ehtii tarjota ja sen löytää (ei mielellään treenikortteja tai soppareita ;)).
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei kenelläkään sattuisi olemaan connecticut whalesin logoa? :confused:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itekin aloitin tämän hutin pelaamisen taas nhl 11 jälkeen uudelleen niin ei muistaakseni 11 ollut mitään sellaista, että joittenkin korttien yläreunassa on liekin kuva,että mitähän se meinaa?
Sitten toinen asia, että mitä semmoset kultaliput on kun niitten arvo oli ainakin jollakin yli 40,000 puksia.
Eipä tältä erää muuta :)
 
Ylös Bottom