Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ajattelin poistaa joukkueen koska häviöitä ihan helvetisti liikaa kun netti aina katkennut. Teen uuden joukkueen niin saako tästä vanhsta joukkueesta joitakin pelaajia tuohon uuteen tai muuten mitään hyötyä?
 
Noniin, pitkän tauon jälkeen taas innostunut pelaamaan tuota huttia ja nyt on joukkueen kasaus käynnissä, c.perry vielä puuttuu ja pari paikkakorttia (c-rw, rw-lw)...

n. 25k pukkia puuttuu et noi sais joten aloin täs laittaan ukkoja myyntiin joita tuli 7 eurolla kerättyä sillon ea mega pack failin aikaan :)

Simon Gagneta ei löydy mistään myynnissä joten te jotka olette markkinoita seurannut, minkähänlaista hintalappua noin suurinpiirtein kaverille vois lykätä? Tietty jonkun verran 'exclusive'-lisää pitää siihen laittaa :)

Ja jos joku on nii rahoissaan ettei pysy nahoissaan, kiinnostaisko lainata tuo 25k pukkia et sais jo tälle iltaa veneen vesille? Vaikka 500 pukkia päivässä korkoa voisin maksaa :)
 
Ajattelin poistaa joukkueen koska häviöitä ihan helvetisti liikaa kun netti aina katkennut. Teen uuden joukkueen niin saako tästä vanhsta joukkueesta joitakin pelaajia tuohon uuteen tai muuten mitään hyötyä?

Et saa mitään, tee toinen psn tunnus ja siirrä sille ne pelaajat/pukit jotka haluat säilyttää, sit siirrä takas kun resetoit pääkäyttiksen jengin.

Toki joudut pari peliä vääntään sillä toisella käyttiksellä kun tässähän ei ole mahdollista vaihtaa ilmaiskortteja :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ajattelin poistaa joukkueen koska häviöitä ihan helvetisti liikaa kun netti aina katkennut. Teen uuden joukkueen niin saako tästä vanhsta joukkueesta joitakin pelaajia tuohon uuteen tai muuten mitään hyötyä?

Et saa mitään vanhasta joukkueesta. Jos haluat säilyttää pelaajat, tee toinen käyttäjä ja siirrä pelaajat sinne ja sitten takas siihen uuteen joukkueeseen.

Simon Gagneta ei löydy mistään myynnissä joten te jotka olette markkinoita seurannut, minkähänlaista hintalappua noin suurinpiirtein kaverille vois lykätä? Tietty jonkun verran 'exclusive'-lisää pitää siihen laittaa :)

Ja jos joku on nii rahoissaan ettei pysy nahoissaan, kiinnostaisko lainata tuo 25k pukkia et sais jo tälle iltaa veneen vesille? Vaikka 500 pukkia päivässä korkoa voisin maksaa :)

Gagne on mennyt yleensä jollain 20k:n hinnalla (nyt kun ei ole muita myynnissä nii rohkeesti vaan +25k hintaa peliin), hirveän hyvä pelaaja jonka saattaisin jopa haluta joukkueeseeni. ;)

Voisin ehkä lainata, mutta hommeli on näin että Toewsin hommaaminen lähestyy ja haluasin pitää tilillä kuitenkin vielä sen ~50k ryöstöjä varten. :)

Noniin, HUTin pucksit ja pelaajat myyty 70eurolla

Haha sait takaisin sen mitä maksoit pelistä, missä mun Toews? :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itseasiassa, ennakkotilasin pelin ahvenanmaalta ja maksoin siitä 43e :D Nyt mulla on toi alkujoukkue + ennakkotilaajan etuna saatuja ilmaispakkauksien pelaajia, huikee 4½ tähden jengi... Mut kyllähän noita ilmaispakkauksia saa vielä jonkun aikaa, toivottavasti sieltä tulee jotain hyvää. Mut nyt voi pelailla ilman paineita huonolla jengillä, ja pistää kaikki tappiot jengin piikkiin... ... :p No ei ehkä ihan kaikkia.... :D

Ja mitä kaikkea myin, niin puckseja 312k ja kalliimpia pelaajia SOTW plekanec & michalek.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itseasiassa, ennakkotilasin pelin ahvenanmaalta ja maksoin siitä 43e :D Nyt mulla on toi alkujoukkue + ennakkotilaajan etuna saatuja ilmaispakkauksien pelaajia, huikee 4½ tähden jengi... Mut kyllähän noita ilmaispakkauksia saa vielä jonkun aikaa, toivottavasti sieltä tulee jotain hyvää. Mut nyt voi pelailla ilman paineita huonolla jengillä, ja pistää kaikki tappiot jengin piikkiin... ... :p No ei ehkä ihan kaikkia.... :D

Ja mitä kaikkea myin, niin puckseja 312k ja kalliimpia pelaajia SOTW plekanec & michalek.

Tämähän on ennenkuulumatonta! :D

Tuotit siis pelin ostamisesta 27e miinus mahdolliset rahalla ostetut pakat. Pitää varmaan alkaa harrastamaan tätä, kuka haluaa ostaa Datsyuk, Zetterberg & Gaborik -ketjun? Vitsi vitsi, en myis kummiskaan.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

pelasin teilu 100 peliä, noin 50 voittoo ja 50 tappioo. 30 prossaa keskeytyksii netin katkeemise takia. olisin voittanu jokasen pelin ilman näitä ja turhautumisia koska olen vaan yksinkertaisesti paras tässä.. poisitn joukkueen, 1 kenttä oli Jokinen-Koivu-Skinner. Nyt uus joukkue ykköskenttä Männikkö-Tlusty-Nodl. Mua ei pysäyt mikää enää. oon paras te huonoj...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jäi mulle vielä ihan kelvollisia pelaajia ja n. 8k pucksia niin voisi aloittaa uudestaan Huispaajat jengin rakentamisen, kun on niin hyvät statsit alla! Sitten joulun jälkeen myy pois jos huvittaa :p Nyt pitää alkaa pelaamaan tolla 4puolen tähden jengillä pelejä ihan hupimielellä, eikä tippaakaan totisuutta. Todennäköisesti niitä voittojakin tulee kun ei ole paineita. Onhan mulla nyt kuitenkin hyvät tilastot alla. Koitetaan pysyä top20 leaderboardeilla! Eli Huispaajat jengiä ei ole kuopattu, sama pelaaja teillä tulee vastaan tulevaisuudessakin mutta eri pelaajilla :p

Ja ryöstöjä kärkkymään oikein urakalla että saisi dream teamin kasaan taas :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko kukaan huomannut montako kertaa nuihin pleijareihin saa osallistua?

Ps. onkohan täällä minua vastaan pelanneita? Itsellä kun tuo inboxi laulaa täyttä häkää aina pelin jälkeen. Onhan tuota itsekkin tullu läheteltyä kaikemoista, mutta lopetin sitte senki touhu. Tällä viikolla hyvät statsit 10-1-0
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko kukaan huomannut montako kertaa nuihin pleijareihin saa osallistua?

3 krt. Amatööriin
2 krt. Ammattilais
1 krt. Eliitti

Jäi mulle vielä ihan kelvollisia pelaajia ja n. 8k pucksia niin voisi aloittaa uudestaan pelaamaan ja rakentamaan kunnon joukkueen! Sutten joulun jälkeen myyn pois :p

Ruvetaan pyörittää yritystä? :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Haha joo yritys pystyyn vain! Kyllä EA kusis hunajaa kun tehdään rahaa niiden pelillä :D

Yllättävän hyvin jengi luotti minuun, maksut etukäteen eikä kenelläkään ollut mitään todisteita että minulla edes olisi puckseja! Mutta eipä sitä huijariksi ruveta, kaupat onnistui hyvin ja molemmilla osapuolilla hyvä mieli.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Haha joo yritys pystyyn vain! Kyllä EA kusis hunajaa kun tehdään rahaa niiden pelillä :D

Yllättävän hyvin jengi luotti minuun, maksut etukäteen eikä kenelläkään ollut mitään todisteita että minulla edes olisi puckseja! Mutta eipä sitä huijariksi ruveta, kaupat onnistui hyvin ja molemmilla osapuolilla hyvä mieli.

Niin ja nyt sinähän voit aloittaa puhtaalta pyödältä ja tehdä töitä joukkueen eteen, etkös nostanu Crosbyn alussa ja suunnilleen niillä rahoilla sait kaikki nuo pelaajat. :D

Pelimuodon hauskuushan tulee juuri tästä, kasata se dream tiimi "kovalla työllä". On vähän ehkä tylsää jos ekalla viikolla nostaa kortin pakasta jolla suunnilleen pärjää koko loppu pelin ajan. Ryöstöjen saaminen on mun mielestä erittäin mukavaa, kuten myös pakkausten ostelu mutta sekin into katoaa kun viimesen 20 pakkauksen parhaita on ollu jotkut 83 ovrl:it. :eek:

Ainiin ja kiitokset Sulelle hyvästä pelistä. Pikkasen enemmän tuuria mulla, mutta Ward on yksinkertaisesti parempi kuin Hiller. :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Saako sitä playoff viiriä katosta mitenkään pois jos sellaisen sinne sattuu saamaan? Muuta kuin poistamalla joukkueen ja aloittamalla alusta?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo o, eka yritys pleijareihin käytetty. Pelataa toista jatkoaikaa laukaukset mulle 42-24 kunnes vastustaja päättää sit kiekon laittaa tällätavoin sisään

ja2 | EA SPORTS

Ei jumalauta oikeesti. ei jäähyä?

Lähetti vastustaja sentään heti "sori", tajus itekin että nyt tehtiin vittumaiset.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ainiin ja kiitokset Sulelle hyvästä pelistä. Pikkasen enemmän tuuria mulla, mutta Ward on yksinkertaisesti parempi kuin Hiller. :D

Joo hyvä matsi oli. Perkele kun Hiller imasi Zetan vedon helposti ja juonesta vasta kunnolla period thirdissä kiinni :) revanssia odotan!
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Eilisestä pettyneisyyden tunteesta on selvitty, nyt ainakin kun voitto tuli amarööri pleijareista melko helposti?!:eek:
Nyt ois taas nuita kikejä sen verran että vois harkita ryöstely hommia kun ei nuita jumbomegasuperpaketteja kehtaa enää avata. Siispä kysyn teiltä rosvouskonkareilta(hexton yms..) vinkkiä että miten saan niitä hyviä ryöstöjä. Käsittääkseni silleen voi tehä että laittaap osta heti vähimmäis hinnaksi joku 1000+ ja selaa tunnin kohalle vai mitä? Kehtaako kukkaan edes kertoa miten se luonnistuu että en vaan veis teiltä ryöstöjä?;) No mutta vinkkejä otetaan vastaan.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

iltaa..
Moni tuntuu ottavan tämän videopelin aika tosissaan..

Muutama sankari:

Leksa94: 4-0 tappioasemassa -> quit ja sitten alkoi viestiä tulemaan että glitsi sitä ja tätä

b3lowski: Tyylikästä ajanpeluuta omassa päädyssä

ankkalasvegas: taisi olla katkera tappio kun piti ottaa kuuluisa isä/äiti-kortti käyttöön.. " Kerro äitilles terveisiä ja kiitä sitä viime yöstä" Taisi olla kutakuinkin noin ! Kerroin kyllä terkut :D


Jatkoja kaikille ja relatkaa pikkasen !
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

iltaa..
Moni tuntuu ottavan tämän videopelin aika tosissaan..

Muutama sankari:

Leksa94: 4-0 tappioasemassa -> quit ja sitten alkoi viestiä tulemaan että glitsi sitä ja tätä

b3lowski: Tyylikästä ajanpeluuta omassa päädyssä

ankkalasvegas: taisi olla katkera tappio kun piti ottaa kuuluisa isä/äiti-kortti käyttöön.. " Kerro äitilles terveisiä ja kiitä sitä viime yöstä" Taisi olla kutakuinkin noin ! Kerroin kyllä terkut :D


Jatkoja kaikille ja relatkaa pikkasen !

pakko kysyy, mitä mutsis tuumas? :D
 
Ylös Bottom