Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ajattelin poistaa joukkueen koska häviöitä ihan helvetisti liikaa kun netti aina katkennut. Teen uuden joukkueen niin saako tästä vanhsta joukkueesta joitakin pelaajia tuohon uuteen tai muuten mitään hyötyä?
Ajattelin poistaa joukkueen koska häviöitä ihan helvetisti liikaa kun netti aina katkennut. Teen uuden joukkueen niin saako tästä vanhsta joukkueesta joitakin pelaajia tuohon uuteen tai muuten mitään hyötyä?
Simon Gagneta ei löydy mistään myynnissä joten te jotka olette markkinoita seurannut, minkähänlaista hintalappua noin suurinpiirtein kaverille vois lykätä? Tietty jonkun verran 'exclusive'-lisää pitää siihen laittaa
Ja jos joku on nii rahoissaan ettei pysy nahoissaan, kiinnostaisko lainata tuo 25k pukkia et sais jo tälle iltaa veneen vesille? Vaikka 500 pukkia päivässä korkoa voisin maksaa
Noniin, HUTin pucksit ja pelaajat myyty 70eurolla
Noniin, HUTin pucksit ja pelaajat myyty 70eurolla
Itseasiassa, ennakkotilasin pelin ahvenanmaalta ja maksoin siitä 43e Nyt mulla on toi alkujoukkue + ennakkotilaajan etuna saatuja ilmaispakkauksien pelaajia, huikee 4½ tähden jengi... Mut kyllähän noita ilmaispakkauksia saa vielä jonkun aikaa, toivottavasti sieltä tulee jotain hyvää. Mut nyt voi pelailla ilman paineita huonolla jengillä, ja pistää kaikki tappiot jengin piikkiin... ... No ei ehkä ihan kaikkia....
Ja mitä kaikkea myin, niin puckseja 312k ja kalliimpia pelaajia SOTW plekanec & michalek.
Onko kukaan huomannut montako kertaa nuihin pleijareihin saa osallistua?
Jäi mulle vielä ihan kelvollisia pelaajia ja n. 8k pucksia niin voisi aloittaa uudestaan pelaamaan ja rakentamaan kunnon joukkueen! Sutten joulun jälkeen myyn pois
Haha joo yritys pystyyn vain! Kyllä EA kusis hunajaa kun tehdään rahaa niiden pelillä
Yllättävän hyvin jengi luotti minuun, maksut etukäteen eikä kenelläkään ollut mitään todisteita että minulla edes olisi puckseja! Mutta eipä sitä huijariksi ruveta, kaupat onnistui hyvin ja molemmilla osapuolilla hyvä mieli.
Ainiin ja kiitokset Sulelle hyvästä pelistä. Pikkasen enemmän tuuria mulla, mutta Ward on yksinkertaisesti parempi kuin Hiller.
iltaa..
Moni tuntuu ottavan tämän videopelin aika tosissaan..
Muutama sankari:
Leksa94: 4-0 tappioasemassa -> quit ja sitten alkoi viestiä tulemaan että glitsi sitä ja tätä
b3lowski: Tyylikästä ajanpeluuta omassa päädyssä
ankkalasvegas: taisi olla katkera tappio kun piti ottaa kuuluisa isä/äiti-kortti käyttöön.. " Kerro äitilles terveisiä ja kiitä sitä viime yöstä" Taisi olla kutakuinkin noin ! Kerroin kyllä terkut
Jatkoja kaikille ja relatkaa pikkasen !