Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pakko kysästä, että miksi just käyttämätön? :) Uraa kun ei ole, niin ei kai se käytetty olisi yhtään sen erilaisempi kuin käyttämätön, vai onko multa mennyt jotain ohi? :0

Tykkään että mun pelaajilla on vain mun statsit, ei sen kummempaa.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Alkaa olee pikku hiljaa oma tiimi kasassa:

Neal-Koivu-Ryan (anaheimin joukkuevaihtokrteilla)
Suter-Phaneuf (minnesota kortilla)

Ponikarovsky-Gretzky-Zajac (devils korteilla)
J.Johnsson-E.Johnsson (minnesota korteilla

Korpikosi-Ruutu-Selänne (anaheim korteilla)
Hedman-Demers (minnesota korteilla)

Donskoi-Huml-Haataja

Moket: Lehtonen ja Brodeur

Joukkueen kemia 94
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Noh , nyt on taas monien pärinöiden jälkeen tiimi luonut nahkaansa ja joukkue on lähestulkoon aivan erilainen kuin malkin-datsyuk-kovalchuk myynnin jälkeen.

tällä hetkellä tiimi on

Horton - Kessel - Zetterberg / Bouwmeester - Burns

Marleau - Thornton - Getzlaf / Hedman - J.Johnson

Gagne - Cammaleri - Grabner / Edler -Carlson

Raymond - Vermette - Gionta

Nabokov / Mason

Kolme peliä kyseisellä setillä alla ja tuntuu kyllä ihan hyvältä. Nabokov ollut aivan loistava, samoin Mason (kiitos sille kuka sen käski hankkiin :) )

Pakit tuntuu hyviltä, juuri päivällä myin pois Subbanin ja Byfuglienin. ei sopinut mulle varsinkaan Bufun järkyttävä hitaus, eikä laukauksessakaan kehuttavaa omassa käytössä ilmennyt. Weberin myin jo eilen pärinoissä. sain siitä jopa 21k kiekkoja :D vähän tuli takkiin mut väliäkö sillä.

Jos hyökkäyksestä pitää jotain negatiivista mainita niin Gionta on kyllä aika lasileuka. Kaveria viedään kuin Kebabia Painonvartijoiden pikkujouluissa. Aina naamallaa pikku tönäsystä.

Muistelen jopa että aikasemmin kun Giontan omistin loukkaantu se eka 12 pelin ajaks, no, sitkun sain sen takas kentälle niin yhden pelin kerkes pelaan kun oli taas 10 peliä sivussa. Mutta eipä tyo 4.vitja muutakuin käy kääntymässä tai pelaa erän rippeet eli ei niin väliä sillä :)

Hauska kattoo näitä muiden joukkueita. Itte en saa kyllä mistään puckseja niin paljon et tuollaisia joukkueita sais koottua, enkä oikeeta rahaa tähän peliin laita..Ja muutamana päivänä ei ole puckseja taas jostain syystä tullu muutenkaan...Omat parhaat pelaajat on näköjään sun 4.kentässä...:p
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

iltaa..
Moni tuntuu ottavan tämän videopelin aika tosissaan..

Muutama sankari:

Leksa94: 4-0 tappioasemassa -> quit ja sitten alkoi viestiä tulemaan että glitsi sitä ja tätä

b3lowski: Tyylikästä ajanpeluuta omassa päädyssä

ankkalasvegas: taisi olla katkera tappio kun piti ottaa kuuluisa isä/äiti-kortti käyttöön.. " Kerro äitilles terveisiä ja kiitä sitä viime yöstä" Taisi olla kutakuinkin noin ! Kerroin kyllä terkut :D


Jatkoja kaikille ja relatkaa pikkasen !


Jaa,että ihan oon omassa päässä pelannut aikaa...ei kuulu kyllä mun tapoihini. mutta pitää hunni seuraavalla kerralla kuluttaa sitä "aikaa" sitten keskialueella,niin ei tuu sulle paha mieli siitä,että mulla tosiaan on se oma puolustusaluekkin.Ja koita relata ihan itse,selvästi on ollut syke korkealla.Olethan määrittänyt sen oikein?Siis 220- ikä = on sun maksimi. Tuppaa se syke nostamaan vähän pintasuonien koostumusta ja jossain vaiheessahan ne sitten avautuvat,muodossa- tai toisessa. :)

Btw. Tuntuu tämän viestin(siis lainatun viestin) kirjoittajakin ottavan tämän pelin tosissaan.

Ja kyllä,tässä iässä ,n 40 v. pitää jo vähän relata ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuohon "isän visalla ostettu" törmää joka ainut päivä... Onko tosiaan kaikki tätä pelaavat alaikäisiä vai mikä sviidun yleistys toi on...? Eikö muka kellään ole omaa visaa millä niitä kortteja ostaa, vai meinaako tää sitä et kukaan täysjärkinen aikuinen ei näihin rahaa laittais...

no en tiedä täysjärkisyydestä mut 30 lähenee uhkaavasti mittariin ja noin 60 jeniä on mennyt ihan omalta visalta joukkueen rakentamiseen, eikä kaduta niin tippaakaan... :cool:

Itse en ole onneksi törmännyt oikeastaan kuin pudotuspeleissä, koska pelaan tosiaan pelkästään tuota 27k palkkakatto turnausta. Joskus on toki aikaisemmin tullut törmättyä noihin kun on satunnaisesti koittanut jotain muuta.

Ja itsellä tuota "sanontaa" tulee käytettyä aina silloin kun palaa vaan kupoli kii noihin joukkueisiin, sen enempää tietämättä millainen kaveri vastassa pelaa. Ja jos tähän mennessä sultakin mennyt jo 60eypoo peliin niin täytyy kyllä sanoa, että kyllä nekin rahat olisin itse hiukan paremmin saattanut sijoittaa. Mutta jokainen tyylillään :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko tässä HUT:issä tuota "Happy Houria"? Tuo mikä Fifassakin näyttäsi olevan. Kun siinähän on hieman suurempi todennäköisyys, että nostaisi pakoista jotakin hyvää.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itse en ole onneksi törmännyt oikeastaan kuin pudotuspeleissä, koska pelaan tosiaan pelkästään tuota 27k palkkakatto turnausta. Joskus on toki aikaisemmin tullut törmättyä noihin kun on satunnaisesti koittanut jotain muuta.

Ja itsellä tuota "sanontaa" tulee käytettyä aina silloin kun palaa vaan kupoli kii noihin joukkueisiin, sen enempää tietämättä millainen kaveri vastassa pelaa. Ja jos tähän mennessä sultakin mennyt jo 60eypoo peliin niin täytyy kyllä sanoa, että kyllä nekin rahat olisin itse hiukan paremmin saattanut sijoittaa. Mutta jokainen tyylillään :)

Se on aika suhteellista mitä pitää rahan haaskauksena, esim baarista et koskaan selviä alle huntilla himaan ja seuraavana aamuna hillittömässä darrassa maatessasi lähes poikkeuksetta v*tuttaa et pitikö nyt taas... :D Tästä on kuitenkin iloa koko syksy, talvi ja vielä keväälläkin... Mikäli jaksaa pelata yhtä pitkään mitä 12 pelas... :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko tässä HUT:issä tuota "Happy Houria"? Tuo mikä Fifassakin näyttäsi olevan. Kun siinähän on hieman suurempi todennäköisyys, että nostaisi pakoista jotakin hyvää.

On mutta se on mukavasti 3:00 aikaan yöllä meidän aikaa. Se vaikuttaa vaan peleihin jolloin saa +25% enemmän puckseja peleistä.


Ja Leksa ethän sä mitään Milleriä oo poistanu! Kävin scouttailee vähän teitsin tiimiä ja siellähän se ilmainen Miller istuskeli. ;D

Ja2 kiitokset therussulle hyvästä pelistä, olin ihan alakynnessä koko 3. erän mutta loppujen lopuksi voitin tasaisen pelin 3-2 (4-2, en laske tyhjää maaliani). Taas yllätys yllätys joukkuuen tukipilari Cam Ward pelasi loistavasti, russukin tykkäs. :D

Mikäs nyt on ku tuttuja tulee kokoajan vastaan, noh ehkä se on hyvä juttu. Ei tuu aliarvioitua vastustajaa ainakaan ja saa pelaa kokoajan kovaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Miten löytää maajoukkueiden paitoja ja logoja? On tullut muutamia tyyppejä vastaan, joilla on ollut vaahteranlehti eli Kanadan "logo" ja näin, itseäni kiinnostaisi kyllä myös.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ja2 kiitokset therussulle hyvästä pelistä, olin ihan alakynnessä koko 3. erän mutta loppujen lopuksi voitin tasaisen pelin 3-2 (4-2, en laske tyhjää maaliani). Taas yllätys yllätys joukkuuen tukipilari Cam Ward pelasi loistavasti, russukin tykkäs. :D

Joo oli kyllä hyvä vääntö. Pakko kerrankin sanoa että mukava tappio. Paikkoja oli mistä pistää kiekko reppuun, mutta Ward aina edessä. Yllätyin miten hyvin pystyin laittamaan kampoihin. Sulla kun on siellä ihan nimekkäitä pelaajia. Juuri tuota peliä ennen Myers pisti yhen Datsuykin lasarettiin ties monenko pelin ajaksi.. ;)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jaahas, sai meisselisetä sitten vuosisadan taklauksen aikaan.

Ihailkaa pojat ihailkaa, Hitti | EA SPORTS

Siinä näätte miten Bouwmeester antaa kyytiä Myersille, vähän ehkä harmittaa vain että video loppuu noin lyhyeen, kiitos siitä EA:n :(
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jaahas, sai meisselisetä sitten vuosisadan taklauksen aikaan.

Ihailkaa pojat ihailkaa, Hitti | EA SPORTS

Siinä näätte miten Bouwmeester antaa kyytiä Myersille, vähän ehkä harmittaa vain että video loppuu noin lyhyeen, kiitos siitä EA:n :(

Tosa jäi kyl nyt muuan entisen nhl pakin, Scott Stevensenin keskialueen pommitki heittämällä kakkoseks! :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Haistakoon EA taas pitkän *****. Sinne meni 15k.. Ostin pakan mutta kas kummaa peli tilttasi siihen, 10min oli se "ladataan" jonka jälkeen päätin että sammutan pleikkarin kun mitään ei tapahtunut mihinkään suuntaan.

On se ***** kiva yrittää jengiä rakentaa kun viimeiset pucksit meni tohon pakettiin.. tai siis ei pakettiin vaan hukkaan:mad:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pelin paras maalivahti, Ryan Miller, muutamalla harjoituskortilla ja 5 pelin kestokortilla viimeisteltynä 60k, kyllä kiitos :D

Seuraavaksi on tarkoitus hankkia Gaborik. Tällä hetkellä markkinoilla on vain kaksi ja nekin yli 100k. Juuri tänään hävisin Pleikkarin tilttaamisen takia hyvän huutokilvan Gaborikista. Kaveri voitti sen sitten lopulta 88k:lla, pisti hiukan vituttamaan. No, kyllä sinne kohta taas joku laittaa Gaborikin alle 100k:n :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Äsken tuli pelattua ilmeisti tällä foorumilla pyörivää Sulee92 vastaan ja oli kyllä niin armotonta paskaa jätkän tekeminen, ettei tarvitse toiste hänen kanssansa pelata. Jätkä ei hakenut mitään muuta kun riparimaaleja. Onneksi lopulta voitin kuitenkin kyseisen hepun 4-2. Pelin jälkeen alkoi tietenkin postilaatikko laulamaan. :rolleyes:

Älä nyt, ihan asiallisesti pelasi minua vastaan ainakin. Aika useasti tappioasemassa tulee haettua ripareita, eivätkä ne nyt kiellettyjä ole. Tietty ymmärrän vitutuksen jos koko ajan vetää siniseltä rystyllä patjoihin, mutta siihen en ainakaan ihan heti usko:D
 
Seuraavaksi on tarkoitus hankkia Gaborik. Tällä hetkellä markkinoilla on vain kaksi ja nekin yli 100k. Juuri tänään hävisin Pleikkarin tilttaamisen takia hyvän huutokilvan Gaborikista. Kaveri voitti sen sitten lopulta 88k:lla, pisti hiukan vituttamaan. No, kyllä sinne kohta taas joku laittaa Gaborikin alle 100k:n :rolleyes:
Ei siinä kauaa kestänyt :D 93k joutui Gaborikista pulittamaan + vaihda joukkuekortti, mutta alku näyttää ainakin lupaavalta: 4 peliä, 5 pistettä :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei siinä kauaa kestänyt :D 93k joutui Gaborikista pulittamaan + vaihda joukkuekortti, mutta alku näyttää ainakin lupaavalta: 4 peliä, 5 pistettä :)

Kuinka kalliilla te näitä oikeen ostatte? Itse ostin Gaborikin 75 tonnilla ja parin pelin jälkeen myin samaan hintaan. Oli vähän joukkuepelille haitallinen ostos, kun ei meinannut Gabby oikein luopua kiekosta :D On nääs yksi lempipelaajista oikeassa lätkässäkin..
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kuinka kalliilla te näitä oikeen ostatte? Itse ostin Gaborikin 75 tonnilla ja parin pelin jälkeen myin samaan hintaan. Oli vähän joukkuepelille haitallinen ostos, kun ei meinannut Gabby oikein luopua kiekosta :D On nääs yksi lempipelaajista oikeassa lätkässäkin..

80k pulitin omastani ja hyvin pelaa, harmi vaan että tällä Gaborikilla oli pelattu yli 120 pelii ja pisteitä vaan joku 70 kun olin ostanut sen. Hyvä pelaaja ja etenkin Datsyukin ja Zetterin rinnalla, ai että kun paukkuu verkot kun tämä kenttä on jäällä. Kaikki tekevät maaleja ja kaikki osaavat jakaa kiekkoa, ei yhtään sooloilijoita, paitsi jos haluan näyttää vähän Datsyukin taikaa vastustajalle. :eek:
 
Ylös Bottom