Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ovr ~30, pelailen yleensä pitkin päivää, mutta ainoastaan Eliitticupia.. Välillä saa vihuakin ettiä 10min, se ei haittaa kun saa koneella tuhlattua aikaa. Ja on se sen arvostakin, eipähän tarttee pelätä että tulee timiä vastaan minkä palkat on joku 35k.. Omat palkat tällä hetkellä 26 260, 1 ja 2 kenttä pysyy kokoajan samana, kolmosessa kiertää taklaavia änärijyriä ja nelosessa on random SM-liigan pelaajia, jotka pelaa ehkä yhden vaihdon erässä, jos sitäkään.

Wekinho: miten helvetissä sä pystyt saamaan ittes yhtäkkiä tasolle 2?? Kaveri alkoi rageemaan eilen, että tuli joku ihan hullu pelaaja vastaan ja kävin kattomassa niin siellähän olit sinä tasonasi 2? WTF :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

tuli vetästyy 7.5k pakasta crosby paljo siintä vois pyytää . Ei ollu yhtää myynissä ??????
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ehkä jopa enemmän tällä hetkellä, hirveän kalliita on kaikki muutkin kortit. Rohkeasti 500k vaan! :D

Samitzu ole ystävällinen ja hommaa Toews jostain, ostan sen sult 80k:lla pois.

Muuten voisinkin mutta en jaksa enää tuota markettia kyttäillä. Eikö sitä 80-100k hintaan luulisi löytyvän helpostikin?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joopajoo, aina ennen paasannut, että ei tässä pelissä mitään tasotusta ole. Alan jo uskomaan että joku tasotus löytyy, mun taso 37 ja vihun 13, täyttä mun hallintaa ja 2-3rl turpaan -> ohjain lattiaan ja 2kk vanha ohjain halki. Ei sitä opi ikinä että noi perkele maksaakin jonkun verran, sain sentään napsautettua ohjaimen paikoilleen ja erkalla pysymään paikoillaan. Eka rage missä ohjain saa kyytiä tässä versiossa, kai se ohjain oli niin uusi silloin vielä ettei kehdannut kun viskoa sohva tyynyn, pitää olla kyllä tyhmä kun paskoo noita ohjaimia, Luojalle kiitos toimii vielä hyvin ja on koossa, pitänee puhaltaa hetki ennen seuraavaa matsia..
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko teillä joku taktiikka noiden pakkojen oston suhteen kun sieltä noita Crosbyjä vedätte? Tietty kellonaika, juuri tietty pakka niistä viidestä tms? :D Ite oon ostanu lähinnä noita 7,5k pakkoja, varmaan jo lähemmäs 50 kappaletta mutta paras pelaaja mitä tähän mennes tullu Grabner 84. Ja eilen tuli viisi tommosta ostettuu eikä saldona yhtään yli 80ovr pelaajaa, tässähän nää pucksit kuluu..
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joopajoo, aina ennen paasannut, että ei tässä pelissä mitään tasotusta ole. Alan jo uskomaan että joku tasotus löytyy, mun taso 37 ja vihun 13, täyttä mun hallintaa ja 2-3rl turpaan -> ohjain lattiaan ja 2kk vanha ohjain halki. Ei sitä opi ikinä että noi perkele maksaakin jonkun verran, sain sentään napsautettua ohjaimen paikoilleen ja erkalla pysymään paikoillaan. Eka rage missä ohjain saa kyytiä tässä versiossa, kai se ohjain oli niin uusi silloin vielä ettei kehdannut kun viskoa sohva tyynyn, pitää olla kyllä tyhmä kun paskoo noita ohjaimia, Luojalle kiitos toimii vielä hyvin ja on koossa, pitänee puhaltaa hetki ennen seuraavaa matsia..


Pakollinen kysymys: laitokko valkosella vai mustalla erkalla? ;)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Eka rage missä ohjain saa kyytiä tässä versiossa, kai se ohjain oli niin uusi silloin vielä ettei kehdannut kun viskoa sohva tyynyn, pitää olla kyllä tyhmä kun paskoo noita ohjaimia, Luojalle kiitos toimii vielä hyvin ja on koossa, pitänee puhaltaa hetki ennen seuraavaa matsia..

Itellä kans hammasta purren muutama matsi tullut pelattua, ei oo kyllä ohjain vielä lentänyt vaikka mieli on monesti tehnyt, johtuneeko siitä että näin työttömänä ei oo varaa aina hakee seuraavana päivänä uutta kapulaa.
Sohva on kylläkin saanut nyrkkiä sekä sohvapöytä muutamat napakat potkut :)
Kaveri kylläkin oli jo kerennyt viskaamaan ohjaimen seinään, pari kaljaa alla, muutama tappio putkeen jonka jälkeen oli vielä muija ruvennut nalkuttaan hänen ajankäytöstä nhl parissa.. :)

Joo tosiaan, asia mistä yöllä mainitsinkin tänne eli tuo että YV:llä pakki luistelee vaihtoaition laitaa päin aina hyökkäysalueella ollessani, nyt tuossa otin päivän ekan matsin ja ne muutamat kerrat kun YV sain pelaa niin kiinnitin huomion että joka kerta pakki tosiaan siellä taas oli, luisteleen vaihtoaition kohdalla laitaa päin. Yritin jälleen tallentaa tapahtumaa easportsworld sivustolle mutta kas kummaa, ps tilttaa jälleen.
Oisko kellään mitään kotikonsteja miten pääsisin eroon/miten itse pääsitte eroon kyseisestä bugista?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pakollinen kysymys: laitokko valkosella vai mustalla erkalla? ;)

Ei tule enää itse pelattua, piti tyytyä pikkuveljen erkkoihin, valkoista löytyi. :D

Itellä kans hammasta purren muutama matsi tullut pelattua, ei oo kyllä ohjain vielä lentänyt vaikka mieli on monesti tehnyt, johtuneeko siitä että näin työttömänä ei oo varaa aina hakee seuraavana päivänä uutta kapulaa.
Sohva on kylläkin saanut nyrkkiä sekä sohvapöytä muutamat napakat potkut :)
Kaveri kylläkin oli jo kerennyt viskaamaan ohjaimen seinään, pari kaljaa alla, muutama tappio putkeen jonka jälkeen oli vielä muija ruvennut nalkuttaan hänen ajankäytöstä nhl parissa.. :)

Joo tosiaan, asia mistä yöllä mainitsinkin tänne eli tuo että YV:llä pakki luistelee vaihtoaition laitaa päin aina hyökkäysalueella ollessani, nyt tuossa otin päivän ekan matsin ja ne muutamat kerrat kun YV sain pelaa niin kiinnitin huomion että joka kerta pakki tosiaan siellä taas oli, luisteleen vaihtoaition kohdalla laitaa päin. Yritin jälleen tallentaa tapahtumaa easportsworld sivustolle mutta kas kummaa, ps tilttaa jälleen.
Oisko kellään mitään kotikonsteja miten pääsisin eroon/miten itse pääsitte eroon kyseisestä bugista?

Mä oon vissiin nyt rikkonut kolme.. Huomaa kun itse joutuu nykyään maksamaan ohjaimet, kun niin pirun vanha oon jo :)D), ei niitä viittii ihan kokoajan palottaa, ei opiskelijalla ole hirveesti varaa..

Ei mitään hajua tosta bugista, mutta jos sama pakki aina, eikä oo tärkeä pakki, niin koita laittaa toinen pakki siihen ja kato luisteleeko se päin laitaa vai osaako se hypätä yli laidan ;)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei mitään hajua tosta bugista, mutta jos sama pakki aina, eikä oo tärkeä pakki, niin koita laittaa toinen pakki siihen ja kato luisteleeko se päin laitaa vai osaako se hypätä yli laidan ;)

Taitaa olla ainakin kolmas pakki kuka tuota tekee mun hut uran aikana.
Tuli mieleen sellanen juttu että joskus aikanaan tein aika hölmön yv pelikuvion, josko johtuisi siitä. ainoa ongelma vaan on että en tiedä miten noita luotuja pelikuvioita pystyy poistamaan :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mikähän tuon Hossan ns. fiksu ja oikea hinta on? marketissa myynnissä tällä hetkelllä noin +50k hinnoilla, mutta johtuneeko tuokin nyt tästä yleisesti hintatason noususta? ei viittis nyt ostaa 50k jos viikon päästä saa 40k... :p
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mikähän tuon Hossan ns. fiksu ja oikea hinta on? marketissa myynnissä tällä hetkelllä noin +50k hinnoilla, mutta johtuneeko tuokin nyt tästä yleisesti hintatason noususta? ei viittis nyt ostaa 50k jos viikon päästä saa 40k... :p

Kaikki kortit on hirveän kalliita, Hossasta en itse maksaisi enempää kuin 40k. Eli suosittelen että odottelet (mäkin haluun Hossan :D), olihan se jonkun 35k:n hintanen ennen tätä hintojen nousua.

Muuten voisinkin mutta en jaksa enää tuota markettia kyttäillä. Eikö sitä 80-100k hintaan luulisi löytyvän helpostikin?

Yksi ollut myynnissä 3 päivää 77k startilla, ei muita oo tullu ja jos on niin joku +90k startti, itse maksan maksimissaan 80k. Pitää nyt 50k jäädä et voi edes vähän ryöstellä vaikka sekin on ihan olematonta, marketti on typötyhjä ja hinnat hirveitä.

Mä oon vissiin nyt rikkonut kolme.. Huomaa kun itse joutuu nykyään maksamaan ohjaimet, kun niin pirun vanha oon jo (), ei niitä viittii ihan kokoajan palottaa, ei opiskelijalla ole hirveesti varaa..

Ei mitään hajua tosta bugista, mutta jos sama pakki aina, eikä oo tärkeä pakki, niin koita laittaa toinen pakki siihen ja kato luisteleeko se päin laitaa vai osaako se hypätä yli laidan

Mä en oo rikkonu vielä yhtään ja paketin mukana tulleella ohjaimella mennään edelleen (2v vanha jouluna). Joskus on meinannu ohjain kyllä lentää ja kerran heitinkin, mutta en seinään vaan sohvalle kun kilahdin jossain NHL12 pelissä. Nyrkit on kyllä paiskunut pöytään, seiniin, sohviin ja ties minne. :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joskus on meinannu ohjain kyllä lentää ja kerran heitinkin, mutta en seinään vaan sohvalle kun kilahdin jossain NHL12 pelissä. Nyrkit on kyllä paiskunut pöytään, seiniin, sohviin ja ties minne. :D

Toi on itellekin tuttua, xbox360 aikoina varsinkin, oli jo käsi kunnon heijari liikkeessä että "NYT LÄHTEE" ja sit vauhdissa äkkiä kattoo jotain pehmeetä että "ahaa sängylle oplaaa" ja samalla toivoo älä pliis tipu lattialle :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko porukalla tietoa ketkä ovat HUTin pienipalkkaisimmat hyökkääjät? Luultavasti OHL/QMJHL/WHL pelaajia, mutta ketkä? 3 pienipalkkaisinta tarvitsisi tietää.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

:D Nyt mullakin toi bugi, että pelaajien sopparit ei kuulu, puckseja ei tule peleistä, treenauskortit ei myöskään kulu! Kyllä kelpaa!
 
Vastaus: Re: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ja multa et osta vai?

Nyt jopa voisin, luulin et olisit jo myynyt sen (jatketaan YV:llä).

Toi on itellekin tuttua, xbox360 aikoina varsinkin, oli jo käsi kunnon heijari liikkeessä että "NYT LÄHTEE" ja sit vauhdissa äkkiä kattoo jotain pehmeetä että "ahaa sängylle oplaaa" ja samalla toivoo älä pliis tipu lattialle :D

Joo sama juttu, itse vielä ryntäsin sohvalle ja varmistin ettei se putoa lattialle kun se jotenkin otti kivan pompun. Kerran vanha putkitelkkarin näyttökin sai osumaa kun hexton hermostui, myös varmaan matollekin on syljetty ja ties mitä tehty, huutaminen on se yleisen. Hyvä ettei naapurit oo tullu sanomaan.. :D

Onneks oon vähän rauhoittunut ja otan pelit paljon rennommin, en tiiä mistä johtuu mutta ehkä alan aikuistumaan... tai sitten en... :eek:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

itellä ei puckseja,voitte palkita mut jos kerkeette saaha!

Toivottavasti joku palstaveli sai sen....
 
Ylös Bottom