Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hexton13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kovin ryöstö tähän mennessä tuli juuri äsken, Tomas Plekanec 2k osta heti ja myin jälkeenpäin 8k:lla. Paljon on tullut myytyä äijiä ylihintaan, mm. Bobby Ryan 24k, Heatley 18k.. Nuo saa varmasti paljon halvemmalla jossain vaiheessa takaisin.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Älkää nyt helvatta pistäkö jokaista tappiota EA :n piikkiin, olen 100% varma että jokaisessa pelissä ei ole "tasoitusta". Tänään pelasin sen revanssin tuota G_I_R_O_U_X :ia vastaan kun hän minusta vähän aikaa sitten tuli tänne foorumille kirjoittamaan ja toivomaan revanssia.

Noh, itse pelin voitin 5-0. Laukauksia oli suunnilleen samanverran ja muutenkin peli oli ihan tasainen, paitsi minä en kussut yhtään läpiajoa, häneltä meni muutama huti. Summasummarum: Tein kolme läpiajosta, yhden rankkarista ja yksi "bugiranne" etukulmaan.

Mutta eiii.. kaveri pelleilee sitten viimeisen erän ja laittaa pari viestiä kivoista EA:n avustuksista, joka oli mun mielestä aika kohtuuton väite. Jos minulla on viisi SOTW pelaajaa + Marleau + Duchene (Kaikilla sankareilla yli 90 luistelu), niin tottakai ne polkevat aika kovaa laidoilta. Samalla tavalla hänen Marleau ja Duchene tuli laidoilta läpi, läpiajot ei vain onnistuneet täydellisesti tänään. Minulla taas onnistui, ja se ratkaisi tämän pelin. Mitenkään G_I_R_O_U_X :ia vähättelemättä, hänen missaamat läpiajot oli tänään enemmän hänen huonoutta kuin Millerin hyvyyttä. Aina ei voi onnistua, elämän karu fakta. Kyllä tämä sälli osaa pelata, ei siintä ole epäilystäkään. Ei tänne top100 listoille tulla jos ei ikinä ennen ole kapulaa kädessä pitänyt.

Ja vielä noista avustuksista, minun maalivahti ei tehnyt yhtään "desperation savea", hänen taas teki. Minun maalivahti piti nollat, johtui siitä kun läpiajot eivät G_I_R_O_U_X :illa mennyt aivan nappiin. Minun pelaajat eivät saaneet kaikkia syöttöjä haltuun, ja vetelivät "tyhjistä maaleista" ohi viimeisessä erässä kun vastustaja pelleili maalivahdillaan. Veskarini tässä pelissä oli Ryan Miller, joka loistaa kyllä rannelaukauksissa. Jos vedät heikoista paikoista/et osaa "bugeja", eivät ne laukaukset mene maaliin kovin todennäköisesti.. Joten en kyllä ihan ymmärtänyt noita "Kivat EA tasoitukset" -viestejä pelin jälkeen.

Ja sitäpaitsi, miksi minä olisin ansainnut "tasoituksia"? Joukkueeni kokonaisuudet ovat HYÖ:95, PUO:90 ja KEMIA:97.. Rankingeissa korkealla yms. Ja jos joukkueita vertailee, niin minulla oli kyllä kokonaisuudeltaan kovemmat pelaajat. Hyökkääjistäkin kolmesta ensimmäisestä vitjasta vain yksi(kok87 Richards)on alle 88 kokonaisuudeltaan. Nelosketjukin on Booth86 - Koivu 86 - Simmonds 85. Joten eihän minulla ollut mitään syytä saada EA:n tasoituksia? Ja kyllä nuo minun kolmen ensimmäisen vitjan pelaajat luistelevat pakeista ohi useamminkin, varsinkin jos vastustajan pakit ovat vähänkin väsyneinä jäällä.

Jokaisella tulee joskus huonoja pelejä, mutta älkää aina pistäkö kaikkia huonoja pelejä EA:n piikkiin. Tympii kun viimeaikoina lähes jokaisen voiton jälkeen tullut viestiä EA:n tasoituksista, tämä äskeinen tarina oli vain yksi esimerkki. Okei ymmärtäisin väitteen jos minulla olisi reilusti huonompi joukkue ja laukaukset olisi mennyt G_I_R_O_U_X :ille 43 - 6.... Mutta ei mennyt, taisin jopa voittaa laukauksissa. Ja G_I_R_O_U_X, sinua esimerkkinä käyttäminen oli pieni kuittaus siitä kun minusta tänne foorumille tulit jauhamaan ;)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jokaisella tulee joskus huonoja pelejä, mutta älkää aina pistäkö kaikkia huonoja pelejä EA:n piikkiin. Tympii kun viimeaikoina lähes jokaisen voiton jälkeen tullut viestiä EA:n tasoituksista, tämä äskeinen tarina oli vain yksi esimerkki. Okei ymmärtäisin väitteen jos minulla olisi reilusti huonompi joukkue ja laukaukset olisi mennyt G_I_R_O_U_X :ille 43 - 6.... Mutta ei mennyt, taisin jopa voittaa laukauksissa. Ja G_I_R_O_U_X, sinua esimerkkinä käyttäminen oli pieni kuittaus siitä kun minusta tänne foorumille tulit jauhamaan ;)

Tästä asiasta muutenkin.Tullut joskus takaisin auottua itse pleikkarilla,lapsellinen kun olen mutta tätä en ymmärrä,että aletaan täällä julkisesti toisia mollaamaan.Mitä tällä luullaan voitettavan?Kerrotaan asia yv:nä tai pleikkarilla ja sillä siisti.

Muutenkin tästä palstasta on alkanut tulla enemmän ja enemmän sellainen palsta jossa itketään joka asiasta.Mullakin eukko ihan hiilenä kun täällä hermoilen tappioista aika kovallakin metelillä mutta en kyllä ole niistä ketään muuta syyttänyt kuin internetin keksijää ja itseäni :).

Ja olipa muuten hyvä peli Hexin kanssa.Tunnustan,että tuuria oli matkassa mutta voitinpa niukasti sen keisarin :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Huhhuh miten jännät pelit oli illalla.

Aluksi otin 3-2 tappion jatkoajalla verivihollistani b3lowskia vastaan, mielestäni paikkoja mulla oli enemmän mutta Lindback ei suostunut antautumaan, plussana jatkoajalla Havlat läpiajossa -> b3lo ottaa veskan ja yrittää flying pokea -> Havlat rystyllä ohi tyhjästä maalista.... Tappiolla olin 2-1 vikalla minuutilla mutta pääsin onneksi vielä tasoihin kauhean hässäkän jälkeen, kyseenalaistan kyllä sen että miten Nugent-Hopkins puikkelehtii Myersin taklauksen läpi ja tekee maali lerppulaukauksella Wardille.. :rolleyes: Noh kyllä itse ratkasu maali meni omaan piikkiin kun väsyneillä pakeilla viivassa yritin kääntyä, siitähän seurasi puolittainen 2v0 läpiajo ja Ward päätti flying pokeilla ihan väärin päin. Hyvä peli ei siinä mitään, ärsyttää vaan nää jatkoaika tappiot ja etenkin tuon Havlatin tyhjän maalin jälkeen, siinä vaiheessa katos jo toivo.

Toinen matsi jotain toista suomalaista vastaan, ei ollu kaverilla mitään ihmeellisiä kikkoja varastossa. Toedrag asennossa yritti lirua maalin kulmalle ja siitä laittaa etukulmaan ja ei jumakeuta mikä poke myrsky tuli, mutta ei millään kiekko irronnut (pientä "tasoitusta" sillä hänen paras pelaaja tais olla Bobby Ryan). Siinä ehkä eka ns. "glitchaaja" jonka olen kohdannut, ei siis todellakaan muuta yrittänyt, paitsi ehkä satunnaisia vetoja sieltä ja täältä. Tolpat kilahteli joka puolella, molempiin suuntiin. Onneksi peli päättyi lopulta 2-1 voittooni rankkareilla.

Ei pliis enää jatkoaikoja, vielä viikko sitten kehuskelin että kertakaan en ole ottanut takkiin JA:lla ja nyt on tullu viikon aikana joku 3 JA tappiota. :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hexton, sua vastaan haluaisin kyllä pelata! Otetaan tässä joku päivä hutissa se "pelaa ystävän kanssa" ja pelataan? Kun et taida ikinä verkkopelissä tulla vastaan:D Melkeinpä kaikkia muita "foorumin nhl kuninkaita" vastaan tullut pelattua.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tarvisko ketää Luongoa maaliin? 9k myisin

Vaikka onkin väärä alue, niin näin ystävällisenä henkilönä sanon että älä myy 9k:lla, voit saada siitä nyt jopa 25k ja muutenkin +20k normaalisti. Voin toki ottaa 9k:lla jos väkisin haluut sillä myydä. :D

---------

Ai v*ttu mä rakastan Myersia, äijä vaan tappaa porukkaa noissa peleissä, taas loukkaannutin jonkun pelaajan vastustajalla kun Myers antoi oikein isän kädestä jollekki kansainvälistä jäätä käyttävälle hu*ralle. 5-1 voitto ja aivan silkkaa dominointia, kaveri yritti vaan keskelle ja veto, siinähän tarvitsi vaan Myersilla tulla ja napauttaa sellanen pommi (päähän :D) että kaveri lens ilmaan ja pyöri 360 astetta, tuosta jos jostain olisi kuulunut loukkaantua. :D

Mua vaan vieläkin ärsyttää se että Kronwall ei saa ajeltua ketään vaikka on yks NHL:n kovimmista taklaajista, äskenkin Briereä suoraan vastapalloon eikä ees levinnyt vaan pääsi läpi. Odotin jotain tälläistä:

[video=youtube;mm_sxJ4Z--Y]http://www.youtube.com/watch?v=mm_sxJ4Z--Y[/video]
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]


Tätä foorumia kun on aikansa lukenut niin 0n itekki tullu epäluuloseks että ea on syyllinen kaikkeen :D Eilen vaihdoin modeemin ja kas kummaa 4peliä sen jälkeen ja yhteydet oli hyvät... Eli anteeksi Leksalta ea;n tasotus systeemi syytöksistä. ihmettelinkin ku tuli turpaan joka pelis ihan paskoiltakin vaikka aikasemmin ranking ollu siellä top 9 parhaillaan. No ens kerralla pistän sit vähän jo vastaankin sulle. Eilen ei vaan ollut mitään jakoja kun kaikki tähtipelaajat tuntu joltaki 70tasosilta ja äijät liikku ku tervassa.

Edit: Se mikä otti vielä kaiken muun lisäks päähän ni 0-0 tilanteessa kovin aktiivisesti tuli sinisen kulmasta riparikiekkoa patjoihin mut et onnistunu niistä tekee. :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tätä foorumia kun on aikansa lukenut niin 0n itekki tullu epäluuloseks että ea on syyllinen kaikkeen :D Eilen vaihdoin modeemin ja kas kummaa 4peliä sen jälkeen ja yhteydet oli hyvät... Eli anteeksi Leksalta ea;n tasotus systeemi syytöksistä. ihmettelinkin ku tuli turpaan joka pelis ihan paskoiltakin vaikka aikasemmin ranking ollu siellä top 9 parhaillaan. No ens kerralla pistän sit vähän jo vastaankin sulle. Eilen ei vaan ollut mitään jakoja kun kaikki tähtipelaajat tuntu joltaki 70tasosilta ja äijät liikku ku tervassa.

Edit: Se mikä otti vielä kaiken muun lisäks päähän ni 0-0 tilanteessa kovin aktiivisesti tuli sinisen kulmasta riparikiekkoa patjoihin mut et onnistunu niistä tekee. :)
Joo lisää matseja tarvitaan, voitot 1-1 ;) ja ripareita tavoittelen vain silloin kun ei ole muuta mahdollisuutta. Mieluummin heitän siniseltä maalille kuin päästän sut läpiajoon kun pokeet kiekon pois pakilta siniviivalta :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Laitetaan pienimuotoinen "nopein ryöstäjä" kisa pystyyn. Laitan klo 20.00 -20.05 välillä tänään jonkun ryöstökohteen. Kyseessä nhl pelaaja ja laitan 12 tunniksi myyntiin joten siitä ryöstelemään :) Ryöstön saanut voi ilmoitella vaikka täällä foorumilla saaliistaan :) Voihan sieltä joku toinenkin ryöstö löytyä samoihin aikoihin mutta mä vahvistan sit oliko kyseessä mun laittama kortti. Voihan sen toki joku foorumuin ulkopuolinenkin napata mutta tuskin siinä 12 tunnin kohdalla niin hirveesti porukkaa kärkkymässä.. Ihan tämmönen päähänpisto idea vaan.

PS. Puckseja mennyt hyvin kaupaksi mutta vielä olis 700 kiloo kaupan ja hinta ei tosiaan paha verrattuna esim mitä jotkut tääl niistä pyydelleet.

Edit: Hyvin ja rehdisti on sujuneet tähän asti kaupat foorumilaisten kanssa, kiitos siitä.

Ja ettei porukka elättele liian suuria toiveita niin ryöstö on alle 10kilon ryöstö mutta kuiteskin.. Tulossa ehkä isompiakin ryöstökisoja :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Aika ryöstö tuli tehtyä! Rick Nash 19k! Nashin matka jatkuu vaihtopakkaani ja osta heti -hinta 47k jos jotakin kiinnostaa..
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itsellä kävi yksi päivä aika mukavasti. Ensin löysin Kesler pikkuryöstö, olisko ollut 30k tai jotain. Se myyntiin ja katsoin että ehdotettu vaihtoa ciroux:iin.. Salamana hyväksyyn ettei joku osta kessleriä osta heti hinnalla. Samana iltana joku ehdottaa myynnisä olevaa cirouxiani edmonton grezkyyn, siis siihen jolla 93 kokonaisuus. Tottakai pitää hyväksyä ja 160k osta heti hinnalla meni gretzky yön aikana, en ole varma oliko jopa ryöstö hinta tuosta gretkystä kun niitä mielestäni 200k hintaankin mennyt marketissa. Noh, tulipahan kessleristä hyvät voitot :)

Edit: Edittiä taas sen verran, että miksi noita gretzkyjä on muuten noin monta erilaista?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo lisää matseja tarvitaan, voitot 1-1 ;) ja ripareita tavoittelen vain silloin kun ei ole muuta mahdollisuutta. Mieluummin heitän siniseltä maalille kuin päästän sut läpiajoon kun pokeet kiekon pois pakilta siniviivalta :D

Hyvin vedät kyl. Miks esität foorumilla jotai hyvää tyyppiä kun sitä et ole? Mun vika taas kun äsken voitin :D Puolustan väärin ja teen maalit väärin. Harmi ettet suostu enää pelaamaan. Parhaita just nää kovat pelit mistä ei voi tietää kumpi voittaa. Ja ripareita kyllä tuli koko matsi minkä ehdit :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hyvin vedät kyl. Miks esität foorumilla jotai hyvää tyyppiä kun sitä et ole? Mun vika taas kun äsken voitin :D Puolustan väärin ja teen maalit väärin. Harmi ettet suostu enää pelaamaan. Parhaita just nää kovat pelit mistä ei voi tietää kumpi voittaa. Ja ripareita kyllä tuli koko matsi minkä ehdit :D

Mikä sulla nyt on? Eikö ne sun viestit riittäny mitä laitoit pleikkarilla? Bottipuolustus ei oo kivaa, ja ei ole reilua syyttää minua ripareista jos en tee yhtään maalia riparilla kun taas sinä teit. Mutta hei pliis.. Aletaan muuttaa tätä keskustelua vähemmän riidanhakuiseksi. Anna olla jo, jatka vaikka yksityisviestein tai pleikkarilla jos siitä saat nautintoa.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kukaan saanut Collector's challengea vietyä loppuun asti? Mikä mahtaa olla cupissa luvattu pakettibonus? Mietin tässä uhraanko aikaani sille, että löytyisi vastustajia...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]


Perkula baritoni tiputit mut rankingeissä sijalle 22 :D Tiukka peli oli, vaikka pieni epätoivo mulla iskikin kun ei mennyt millään sisään.. tolpatkin kilis viisi kertaa! Ja niinkun pelin jälkeen laitoitkin viestiä, sun Ward oli aika kuningas! :D Mutta sellasta se on, turpaan tuli ja elämä jatkuu. Onneksi en kuitenkaan saanut turpaan tylymmillä lukemilla kuin 2-1 :p Kiva oli pelata, pelaan kyllä uudestaankin jos tulee mahdollisuus.
 
Ylös Bottom