Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]
Älkää nyt helvatta pistäkö jokaista tappiota EA :n piikkiin, olen 100% varma että jokaisessa pelissä ei ole "tasoitusta". Tänään pelasin sen revanssin tuota G_I_R_O_U_X :ia vastaan kun hän minusta vähän aikaa sitten tuli tänne foorumille kirjoittamaan ja toivomaan revanssia.
Noh, itse pelin voitin 5-0. Laukauksia oli suunnilleen samanverran ja muutenkin peli oli ihan tasainen, paitsi minä en kussut yhtään läpiajoa, häneltä meni muutama huti. Summasummarum: Tein kolme läpiajosta, yhden rankkarista ja yksi "bugiranne" etukulmaan.
Mutta eiii.. kaveri pelleilee sitten viimeisen erän ja laittaa pari viestiä kivoista EA:n avustuksista, joka oli mun mielestä aika kohtuuton väite. Jos minulla on viisi SOTW pelaajaa + Marleau + Duchene (Kaikilla sankareilla yli 90 luistelu), niin tottakai ne polkevat aika kovaa laidoilta. Samalla tavalla hänen Marleau ja Duchene tuli laidoilta läpi, läpiajot ei vain onnistuneet täydellisesti tänään. Minulla taas onnistui, ja se ratkaisi tämän pelin. Mitenkään G_I_R_O_U_X :ia vähättelemättä, hänen missaamat läpiajot oli tänään enemmän hänen huonoutta kuin Millerin hyvyyttä. Aina ei voi onnistua, elämän karu fakta. Kyllä tämä sälli osaa pelata, ei siintä ole epäilystäkään. Ei tänne top100 listoille tulla jos ei ikinä ennen ole kapulaa kädessä pitänyt.
Ja vielä noista avustuksista, minun maalivahti ei tehnyt yhtään "desperation savea", hänen taas teki. Minun maalivahti piti nollat, johtui siitä kun läpiajot eivät G_I_R_O_U_X :illa mennyt aivan nappiin. Minun pelaajat eivät saaneet kaikkia syöttöjä haltuun, ja vetelivät "tyhjistä maaleista" ohi viimeisessä erässä kun vastustaja pelleili maalivahdillaan. Veskarini tässä pelissä oli Ryan Miller, joka loistaa kyllä rannelaukauksissa. Jos vedät heikoista paikoista/et osaa "bugeja", eivät ne laukaukset mene maaliin kovin todennäköisesti.. Joten en kyllä ihan ymmärtänyt noita "Kivat EA tasoitukset" -viestejä pelin jälkeen.
Ja sitäpaitsi, miksi minä olisin ansainnut "tasoituksia"? Joukkueeni kokonaisuudet ovat HYÖ:95, PUO:90 ja KEMIA:97.. Rankingeissa korkealla yms. Ja jos joukkueita vertailee, niin minulla oli kyllä kokonaisuudeltaan kovemmat pelaajat. Hyökkääjistäkin kolmesta ensimmäisestä vitjasta vain yksi(kok87 Richards)on alle 88 kokonaisuudeltaan. Nelosketjukin on Booth86 - Koivu 86 - Simmonds 85. Joten eihän minulla ollut mitään syytä saada EA:n tasoituksia? Ja kyllä nuo minun kolmen ensimmäisen vitjan pelaajat luistelevat pakeista ohi useamminkin, varsinkin jos vastustajan pakit ovat vähänkin väsyneinä jäällä.
Jokaisella tulee joskus huonoja pelejä, mutta älkää aina pistäkö kaikkia huonoja pelejä EA:n piikkiin. Tympii kun viimeaikoina lähes jokaisen voiton jälkeen tullut viestiä EA:n tasoituksista, tämä äskeinen tarina oli vain yksi esimerkki. Okei ymmärtäisin väitteen
jos minulla olisi reilusti huonompi joukkue ja laukaukset olisi mennyt G_I_R_O_U_X :ille 43 - 6.... Mutta ei mennyt, taisin jopa voittaa laukauksissa. Ja G_I_R_O_U_X, sinua esimerkkinä käyttäminen oli pieni kuittaus siitä kun minusta tänne foorumille tulit jauhamaan