Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hexton13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mikä sulla nyt on? Eikö ne sun viestit riittäny mitä laitoit pleikkarilla? Bottipuolustus ei oo kivaa, ja ei ole reilua syyttää minua ripareista jos en tee yhtään maalia riparilla kun taas sinä teit. Mutta hei pliis.. Aletaan muuttaa tätä keskustelua vähemmän riidanhakuiseksi. Anna olla jo, jatka vaikka yksityisviestein tai pleikkarilla jos siitä saat nautintoa.

Mikä sulla on? Sinähän se pistit heti matsin jälkeen viestiä ja pennuks syyttelit jne :D mut joo ei jatketa täällä enää ja ilmeisesti ei jäälläkään :) anteeksi vaan kaikille. Jatkossa privana.

Nyt on loputkin pelaajat kaupattu, halvalla oli osa menny, mm. Zetterberg 28k :)
Vielä on puckseja ~200k, jos sattuu olemaan kiinnostuneita!

Ja 3 ottelun tappioputki saa jatkoa, kiitos youngbloodin ja HC SKA :n.... 4-3 tuli kuokkaan.

Aikamoinen pelimies tämä youngbloodi, kaveri näytti kyllä että ei sitä tarvi laukauksissa & hyökkäysalueajassa voittaa itse pelin voittaakseen. 10 vetoa ja 4 sisään:D Harmi vain, kun tuntuu että henkiläkohtaisesti huonoimmat pelit tulee näitä foorumin jätkiä vastaan.. Mikään ei tahdo onnistua ja vedot kilisevät vain tolppiin. Ja tuntuu että omalle maalivahdillekkin menee vedot aika heppoisesti, vastsustajan mole taas vetelee desperation saveja. En tiedä mistä johtuu, mahdollisia syitä tähän on neljä. Olen huono pelaamaan / EA:n avustukset / huono tuuri / yksinkertaisesti vastustaja on parempi.

Mutta jaah, niin se HUT-ilo vain karisee näissä tappioputkissa. Ei se hyvä joukkue minua näköjään pelasta :D

Perkula baritoni tiputit mut rankingeissä sijalle 22 :D Tiukka peli oli, vaikka pieni epätoivo mulla iskikin kun ei mennyt millään sisään.. tolpatkin kilis viisi kertaa! Ja niinkun pelin jälkeen laitoitkin viestiä, sun Ward oli aika kuningas! :D Mutta sellasta se on, turpaan tuli ja elämä jatkuu. Onneksi en kuitenkaan saanut turpaan tylymmillä lukemilla kuin 2-1 :p Kiva oli pelata, pelaan kyllä uudestaankin jos tulee mahdollisuus.

Hah. Jonkin verran ja välillä vähän enemmänkin sillassa olin, mutta niistä muutamista paikoista tarvittavat pari häkkiä onnistuin tekemään. Ja ainoastaan Suterin armoton lämäri yllätti Wardin. Ja hirveä lihamuuri oman maalin edessä. :)

Ja 3 ottelun tappioputki saa jatkoa, kiitos youngbloodin ja HC SKA :n.... 4-3 tuli kuokkaan.

Aikamoinen pelimies tämä youngbloodi, kaveri näytti kyllä että ei sitä tarvi laukauksissa & hyökkäysalueajassa voittaa itse pelin voittaakseen. 10 vetoa ja 4 sisään:D Harmi vain, kun tuntuu että henkiläkohtaisesti huonoimmat pelit tulee näitä foorumin jätkiä vastaan.. Mikään ei tahdo onnistua ja vedot kilisevät vain tolppiin. Ja tuntuu että omalle maalivahdillekkin menee vedot aika heppoisesti, vastsustajan mole taas vetelee desperation saveja. En tiedä mistä johtuu, mahdollisia syitä tähän on neljä. Olen huono pelaamaan / EA:n avustukset / huono tuuri / yksinkertaisesti vastustaja on parempi.

Mutta jaah, niin se HUT-ilo vain karisee näissä tappioputkissa. Ei se hyvä joukkue minua näköjään pelasta :D

Toisaalla NHL 12 tää Youngi voitti mut liigaillessa nettiyhteysvammaisenakin, koko matsissa sai 3 vetoa ja peli päättyi muistaakseni 3-2. :D Jäätävää. Ja ikimuistoista.

Tai sitten sulla vaan iskee turhautuminen ja välipäivä tekis hyvää. Turhautuneena toistaa vaan samoja virheitä ja yrittää epätoivoisia ratkaisuja. (olen hyvin usein itse turhautunut. :D)

Muistakaa reilu puolen tunnin kuluttua ryöstökisa.. Ja tosiaan täs ekassa kisassa nyt ei ole kun max 10k ryöstö :)

Mäki haluun pistää kisan pystyy...

Laitan koht hagmanin myyntii tunnin kohalle 100 000 osta-heti ja kuka ehtii ensin napata sen saa 6 pelin sopparin palkinnoks :)

Jooh kiitos pelistä..

Kuten sanoinkin niin oli hankalaa kun ekassa erässä meni oikee tatti paskaks..

Molemmat ohjaimet nyt rikki samanlailla.. Oikee tatti jää jumiin kun liikuttaa sitä vasemmalle (kellään menny samanlailla?)..
Et ei ollu helppoa..

4-1 jo sain johdon mut ohjausmaalilla pääsit peliin mukaan.. Sit vikalle minuutille se perinteinen kavennus ja paniikki valmis..

Rankkareilla oisin varmasti hävinny kun ei ois pystyny yhtään harhautteleen :)

Ilman muuta uusiks taas.. Hyvät pelit oli..

Vahvan tiimin oot kyl kairannu kun sun nelosketjun koivu on mulla Herra ja Hidalgo..

Toisaalla NHL 12 tää Youngi voitti mut liigaillessa nettiyhteysvammaisenakin, koko matsissa sai 3 vetoa ja peli päättyi muistaakseni 3-2. :D Jäätävää. Ja ikimuistoista.

Ainiin.. En muistanutkaan enää tätä =)

Se oli kyl ihan tuuria kun en päässy silloin sitten mihinkään..

Voisko joku, jolla sattuis olemaan Ilya Kovalchuk "ylimääräsenä" tai muuten vaan ei ole tarvetta niin myydä/vaihtaa tälle SKAn miehelle?

Voisko joku, jolla sattuis olemaan Ilya Kovalchuk "ylimääräsenä" tai muuten vaan ei ole tarvetta niin myydä/vaihtaa tälle SKAn miehelle?

Ei voi.Katsos veteraaniystäväni,sinulla riittää ylivoimaa noilla ns. heikomman aineksen miehilläkin. :) Äijjä hamuaa taas korkeella.
:D

Ei voi.Katsos veteraaniystäväni,sinulla riittää ylivoimaa noilla ns. heikomman aineksen miehilläkin. :) Äijjä hamuaa taas korkeella.
:D

Heh :)

Kun ei ole Tarasenkoa, Thoresenia, Tihonovia tai juuri muitakaan SKAn miehiä saatavilla niin täytyyhän sitä edes Kapteeni Kovalchuk saada rosteriin :)

Et YV:nä vaan viestiä tulemaan jos jollakin sattuu olemaan kaupan..

Varsinkin jos "vanhalla" herralla itsellään sattuu olemaan niin oisit kyllä yhen Ilyan pystyssä ;)

Kiitos samitzulle 200 hintaisesta Corey Scheiderista, hakkasin viis minuuttia R1:sta jotta pääsin sinne 12h kohdalle, ei sieltä tyhjin käsin lähetä ja tais ehtii Corey olla kaupan pari sekuntia. :D

Hei. Kaipaisin pikaista vastausta. Jos poistan joukkueen, voinko tehdä heti uuden, ja mikäli aloituspakka ei miellytä poistaa joukkeen ja tehdä jälleen heti uuden?
Ja jos tarjoan kaikki kiekkoni+soppari tms ystäväni soppariin, eihän siitä mene veroa?
Niin ja olihan alussa parisataa pucksia että saan ostettua vaikka sopparin jonka laittaa myyntiin?
Toivon pikaista vastausta t.kukasmuukankuinmeisselisetä

Kiitos samitzulle 200 hintaisesta Corey Scheiderista, hakkasin viis minuuttia R1:sta jotta pääsin sinne 12h kohdalle, ei sieltä tyhjin käsin lähetä ja tais ehtii Corey olla kaupan pari sekuntia. :D

Joo nopein ryöstösormi tälläkertaa Hextonilla. Scneiderilla vielä vähän tehosteita ja jos vielä tuo bugi ettei tehosteet kulu niin tässäpä ihan ok veska.. Tosin hextonlla niin kova jengi että taitaa lähtee scneider kiertoon alta 10k hintaan? Kiitos osallistuneille ja tulevaisuudessa uutta kisaa. Joo ei ehtinyt oleen kun varmaan 5 sek kun meni.

Osukos kenellekkään foorumilaiselle M. Koivua osta heti hintaan 100? :D Sain 7500p pakasta toisen mikko koivun, niin pistinpä sitten jollekkin iloisen yllätyksen markettiin:p

Hei. Kaipaisin pikaista vastausta. Jos poistan joukkueen, voinko tehdä heti uuden, ja mikäli aloituspakka ei miellytä poistaa joukkeen ja tehdä jälleen heti uuden?
Ja jos tarjoan kaikki kiekkoni+soppari tms ystäväni soppariin, eihän siitä mene veroa?
Niin ja olihan alussa parisataa pucksia että saan ostettua vaikka sopparin jonka laittaa myyntiin?
Toivon pikaista vastausta t.kukasmuukankuinmeisselisetä

Voit tehdä heti uuden joukkueen ja poistaa sitä niin kauan kuin miellyttää. Jos tarjoot kaverilles kiekkos ja sopparin, niin siitä pucksimäärästä lähtee se ainainen 5% pois.

Joo nopein ryöstösormi tälläkertaa Hextonilla. Scneiderilla vielä vähän tehosteita ja jos vielä tuo bugi ettei tehosteet kulu niin tässäpä ihan ok veska.. Tosin hextonlla niin kova jengi että taitaa lähtee scneider kiertoon alta 10k hintaan? Kiitos osallistuneille ja tulevaisuudessa uutta kisaa. Joo ei ehtinyt oleen kun varmaan 5 sek kun meni.

Täällä on kuule semmonen liipasinsormi että oksat poies! Tai sitten ketään muuta ei ollut siellä. :D

Pitää antaa ens kerralla joku vihje mihin haarukkaan kannattaa osta heti hinta rajata hakuun niin ei tarvi noin paljon aikaa tuhlata tuohon että pääse oikealle kohdalle.

siellä on marketti täyttymässä 50 lähdöillä hyviä pelaajia, tunnin myynti ajalla. Tunnistaa varmaan parhaiten ottawan ja kojoottien paidoista :)

Aattelin ottaa pientä riskiä ja laitoin koko joukkueeni myyntiin ja ostaa sitten niistä saamilla puckseilla pakkoja :). 45k puckseja sain pelaajista ja päätin ostaa kuusi 7,500p pakkaa. 3 parasta pelaajaa Lombardi, Ribeiro ja Ekman-Larsson :mad: En kyl tajua millä tuurilla porukka vetelee noita Girouxeja ja kumppaneita noista pakoista :D Olen kyllä itsekin Charan kerran 5k kultapakasta saanut, mutta sen jälkeen ei ole tullut oikeasti mitään mainitsemisen arvoista.

Ylös Bottom