Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hexton13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kisa - Leap of Faith #1 - Ensimmäiset vihjeet

- NHL-pelaaja
- Laukoo oikealta
- 100-10000 osta-heti
- Alkuperäisessä joukkueessaan
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hoplaa! HUT urani NHL 13 parissa loppui nyt, eikä ala enää uudestaan.

Kello 19.00 marketti alkaa täyttymään RYÖSTÖISTÄ! MM. Monia 85/86 kokonaisuuden pelaajia osta heti hintaan 100pucksia! Sama juttu harjoituskorteilla, 5/10/15 kestokortteja & 20/30/50 pelin soppareita.
Viimeisempänä tietona annan, että yksi 89kokonaisuuden pelaaja lähtee myös osta heti hinnalla 100pucksia! Kortin pelipaikkaa en kerro, enkä kortista mitään muutakaan :D Kaikki siis osta heti 100pucksia!

Joukkueen nimi Huispaajat, kertokaa täällä foorumilla sitten mitä kukakin löysi! Keksin tälläisen keinon korvata teille foorumilaisille tätä minun huonoa käytöstä foorumilla ja itse pelissä. Mielelläni pelaan kyllä vielä vs. pelejä teitä vastaan, senkun pistätte haasteita tulemaan!
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hoplaa! HUT urani NHL 13 parissa loppui nyt, eikä ala enää uudestaan.

Kello 19.00 marketti alkaa täyttymään RYÖSTÖISTÄ! MM. Monia 85/86 kokonaisuuden pelaajia osta heti hintaan 100pucksia! Sama juttu harjoituskorteilla, 5/10/15 kestokortteja & 20/30/50 pelin soppareita.
Viimeisempänä tietona annan, että yksi 89kokonaisuuden pelaaja lähtee myös osta heti hinnalla 100pucksia! Kortin pelipaikkaa en kerro, enkä kortista mitään muutakaan :D Kaikki siis osta heti 100pucksia!

Joukkueen nimi Huispaajat, kertokaa täällä foorumilla sitten mitä kukakin löysi! Keksin tälläisen keinon korvata teille foorumilaisille tätä minun huonoa käytöstä foorumilla ja itse pelissä. Mielelläni pelaan kyllä vielä vs. pelejä teitä vastaan, senkun pistätte haasteita tulemaan!

Tunnin kohdallekko isket ne?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Noniin, kaksi kokonaista vaihtopakkaa on nyt myyty, saa riittää tältä erää:D Mm. B.Burns, R.Luongo, G.Landeskog.... Listä on pitkä! Sopparit & 5/10/15 kestokortitkin menivät yllättävän nopeasti. Samoin harjoituskortitkin.

Vielä yksi skaba! Corey Perry oli vaihtopakassani entuudestaan myynnissä 30 000 lähtöhinnalla. Tällä hetkellä sillä on aikaa jäljellä 3h 45min, kuka laittaa kaikista naurettavimman/eksoottisimman/hauskimman vaihtotarjouksen siihen nyt niin käyn hyväksymässä sen:D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nappasin vain arvokkaat eli Luongo, Burns ja Visnovsky tuli tänne, tattista vaan :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

En saanu mitään... ylläripylläri EA katkas yhteyden kun menin selaan kortteja ja kaikki oli jo menny ku pääsin takas :D Toivottavasti sentään toi huikea tarjous Perrystä (linglen) menee läpi :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Toki teit tän suomen pelin aikana kun on kohta 100 peliä alla, 85 paras ukko ja 0€ käytetty pakkoihin ja ryöstöjä ei ole aikaa kytätä :mad:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Noniin, kaksi kokonaista vaihtopakkaa on nyt myyty, saa riittää tältä erää:D Mm. B.Burns, R.Luongo, G.Landeskog.... Listä on pitkä! Sopparit & 5/10/15 kestokortitkin menivät yllättävän nopeasti. Samoin harjoituskortitkin.

Vielä yksi skaba! Corey Perry oli vaihtopakassani entuudestaan myynnissä 30 000 lähtöhinnalla. Tällä hetkellä sillä on aikaa jäljellä 3h 45min, kuka laittaa kaikista naurettavimman/eksoottisimman/hauskimman vaihtotarjouksen siihen nyt niin käyn hyväksymässä sen:D

Laitoin kyllä niin kovan tarjouksen, että on kyllä ihme jos pystyt kieltäytymään :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Toki teit tän suomen pelin aikana kun on kohta 100 peliä alla, 85 paras ukko ja 0€ käytetty pakkoihin ja ryöstöjä ei ole aikaa kytätä :mad:

Minun kortit jaan pois, ajankohdan päätän kyllä mielestäni itse? Tämähän ei edes ollut mikään arvonta mihin tarvitaan paljon osallistujia :rolleyes:

Ja Corey Perry lähti jollekkin, joka tarjosi Kazakstanin pelipaidan ja muuta roskaa:D Tuli samantien Borat mieleen niin oli hyväksyttävä tarjous..
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

En mä nyt sua yrittäny mitenkä syyllistää, hieno tapa lopettaa. Vituttaa vaan kun huomasin myöhässä :D
 
Ylös Bottom