Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hexton13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

En mä nyt sua yrittäny mitenkä syyllistää, hieno tapa lopettaa. Vituttaa vaan kun huomasin myöhässä :D

Jos on 100peliä pelattu, ja paras pelaaja 85... Ja pakkoihin mennyt 0e niin pistäppäs mulle yksityisviestiä, annan sulle vaikkapa Tuukka Raskin.. Ei enään ole oikein muita mainittavia pelaajia jäljellä :D

E: Ja sinä joka voitit Corey Perry kilpailun, ilmianna itsesi! Olisi hauska tietää kuka sen voitti :p Tarjous sisälsi Kazakstanin pelipaitaa jne.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jos on 100peliä pelattu, ja paras pelaaja 85... Ja pakkoihin mennyt 0e niin pistäppäs mulle yksityisviestiä, annan sulle vaikkapa Tuukka Raskin.. Ei enään ole oikein muita mainittavia pelaajia jäljellä :D

E: Ja sinä joka voitit Corey Perry kilpailun, ilmianna itsesi! :p

Ei kannata ainakaan lotota tänä viikonloppuna: ea katkas yhteyden kun Leksan kortteja hain ja sitten vielä Perryn hieno tarjous ei menny läpi vaikka kuinka huippumaalivahtivalmentajaa (+2 jotain) tarjosin. Ois kyllä jokunen ukko kelvannut... sentään eilen sain ostettua 4k hintaan Colen ykköskenttään. Jos Leksa on vielä jotain jämäpelaajia (eli mulle about 1-2 kentän ukkoja) tarjolla niin saa kertoa :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei kannata ainakaan lotota tänä viikonloppuna: ea katkas yhteyden kun Leksan kortteja hain ja sitten vielä Perryn hieno tarjous ei menny läpi vaikka kuinka huippumaalivahtivalmentajaa (+2 jotain) tarjosin. Ois kyllä jokunen ukko kelvannut... sentään eilen sain ostettua 4k hintaan Colen ykköskenttään. Jos Leksa on vielä jotain jämäpelaajia (eli mulle about 1-2 kentän ukkoja) tarjolla niin saa kertoa :D

Oli mulla abouttiarallaa 800 000pucksia mutta suurin osa meni noihin 15 000pakkauksiin SOTW ovechkinin toivossa. Eipä sitä ovechkinia tullut niin myin sitten pakettien sisällön halvalla :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hieno mies. Eikä varmasti mene myyntiin toi vaan suoraan askiin ton andersonin tilalle ykköseks!
 
Seuraavat vihjeet Leap of Faith #1 - kisaan.

- alle 25v
- ykköskierroksen varaus
- teki viime kaudella nhl:ssä 0,22 pistettä/peli.
- snaipperi

Oiskohan tuo c.perry oiva Leap of Faith #2 -palkinto? :)

E: kisa on päättynyt
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Miten sä leksa oot yhtäkkiä joukkueen myynnin jälkeen saanut kasaan 800k puckseja sekä tollasia huippunimiä joukkueeseen? Ootko muuten miettinyt, että oisit melkein jo saanut ostettua sen SOTW Ovechkinin puckseilla jos et olisi ikinä aloittanut alusta?

Kyllä hymyilyttää nää teijän itkupotkuraivarit. Kaikki pelaajat myyntiin pilkkahintaan ja sitten taas kun on nukuttu yön yli tekee taas mieli pelata HUTtia ja ei muuta kun alusta taas.. :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Seuraavat vihjeet Leap of Faith #1 - kisaan.

- alle 25v
- ykköskierroksen varaus
- teki viime kaudella nhl:ssä 0,22 pistettä/peli.
- snaipperi

Oiskohan tuo c.perry oiva Leap of Faith #2 -palkinto? :)

E: kisa on päättynyt

Mites tää toimi, pitikö täällä laittaa yv:llä viestiä vai miten? Jos vaikka tuon Perryn sais tällä kertaa hankittua... ;)

Connollyhan se tais olla...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Seuraavat vihjeet Leap of Faith #1 - kisaan.

- alle 25v
- ykköskierroksen varaus
- teki viime kaudella nhl:ssä 0,22 pistettä/peli.
- snaipperi

Oiskohan tuo c.perry oiva Leap of Faith #2 -palkinto? :)

E: kisa on päättynyt

V*ttu! Just olin laittamassa YV:tä, pelaajan tiesin.. Tiedähäntä pitääkö se pelaaja ostaakkin sieltä marketista?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Voi hemmetti huomasin sen just ja huomasin samalla et puuttu 250 pucksii ni ei ollu vara ostaa, taas tätä mun tuuria :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kyllä hymyilyttää nää teijän itkupotkuraivarit. Kaikki pelaajat myyntiin pilkkahintaan ja sitten taas kun on nukuttu yön yli tekee taas mieli pelata HUTtia ja ei muuta kun alusta taas.. :D

Jos minua tarkoitit, niin ei minua itkettänyt kyllä yhtään tänään, eikä vitutus ollut syy pelaajien poisantoon? :D Annoin pelaajat pois iloisin mielin that's simple. Nyt pelailen aloituisjoukkueella huvikseni joskus. Pitää tehdä elämällä muutakin kuin pelata änäriä, siirrytään takaisin tyttöihin. Nyt lähdettävä keskustaan, morjes :p
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Juu, kävi munkki. Pistin Connolly -ehdotuksen jo ennen tuota toista vihjettä, ja huomasin jälkeenpäin (ennen kuin icro oli vielä vahvistanut voittoani) NHL.comin sivuilta että mies nakutti viime kaudella 0.22 p/g tahtia pisteitä. Ja tosiaan, icro anto sovitusti Radulovin (SOTW) ja käyttämäni pucksit takaisin, eli reilu- ja hieno kisa- ja pelaaja.

//: Mainitsen samalla, että Anaheimin kotipaita 93-94 myynnissä osta heti 3,5k. Muut maksaa jtn 7k, eli halvalla lähtee. 6 min jäljellä!

///: Radulov menee muuten suoraan ykkösketjuun, kapteenikortilla. Kiitti vielä kerran icro!
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ne ei pelaa jotka pelkää :D Ohimennen mainiten, nyt lähtisi Nash myyntiin, vaihtotarjouksia otetaan myös vastaan!
 
Ylös Bottom