Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Aikasemmin pelin suola oli että pystyi kehittämään junnuista tähtiä ja pelata näillä pitkään (Vatanen, Granlund, Pulkkinen mm.).kortit kestää vissiin vaan yhden pelin
Aikasemmin pelin suola oli että pystyi kehittämään junnuista tähtiä ja pelata näillä pitkään (Vatanen, Granlund, Pulkkinen mm.).
Pitkä miinus mun mielestä.
ostin äsken 6500 pucksilla Derek Royn, ja kas kummaa, Menen seurantalistaan eikä pelaajaa voikaan siirtää mihinkään. Menen pois seurantalistasta ja menen sinne uudelleen, mutta Derek Royta ei ollut missään. Eikä ole kokoelmassakaan. sinne meni 6500 pucksia -.-
Brad Marchand oli yön aikana myynnissä. Kukaan ei Marchandia ostanut, sen tiedän koska tuossa Omat huutokaupat kohdassa lukee "määräaika umpeutunut Brad Marchand". No menin laittamaan uudestaan myyntiin mutta Marchandkaan ei ollut missään.
Mitä helvettiä!?
Itellä meni Semin. Mitenkäs saako nuo pelaajat joskus takaisin tai korvataanko kiekoilla tms.? Kerkesin aamulla laittaa legenda Roenickin ja Okposon myyntiin, mitenhän nuille käy jos ei mene kaupaks??
Nonni tässä ohjeet miten selviytyä näistä samoista ongelmista mitä näimme jo '12:ssa:
2. Jos voitat tarjouskilpailun ja kortti ei muutu vihreäksi, älä lähde pois valikosta vain kirjaudu ulos ja mene uudestaan sinne ja kortti voi olla muuttunut vihreäksi, jos ei toista sama homma.
Noin mulle varmaan kävi. mitään mahiksia saada royta takaisin enää?
Ja ette saa menetettyjä puckseja/pelaajia takaisin, joka on toki harmillista. Kaikki '12:n bugit iski tähänkin nyt, samaa pelaaja rumbaa ketjuissa jne. Itse en uskalla koskea HUT:iin ennen kuin nää on korjattu.