Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Niinhän siinä sitten kävi, että 5k pucksin pakasta tuli Doug Gilmourin legendakortti.
Mitähän tuosta kehtais pyytää? :cool:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Aikasemmin pelin suola oli että pystyi kehittämään junnuista tähtiä ja pelata näillä pitkään (Vatanen, Granlund, Pulkkinen mm.).

Pitkä miinus mun mielestä.

Totta tuokin, mutta ei tämä nyt ihan perseestä ole. Mun mielestä ihan hyvä, että Granlundista ei saa samantasoista kaveria kuin vaikkapa Malkinista. Ja muutenkin tykkään tästä että pelaajat pelaavat "omalla tasollaan", eikä harjoituskortit kestä kuin tuon yhden ottelun. Mielestäni harjoituskortit voisi heittää oikeastaan kokonaan pois, koska yhden pelin merkitys on oikeastaan aika olematon. Tai jos nuo harjoituskortit kestäisivät pidempään, siinä olisi oltava ainakin joku roti että pelaajien kokonaisuus ei voi nousta 79->99 hetkessä.

Muutenkin olen vain jotenkin tykästynyt tähän uuteen Hockey Ultimate Teamiin, ei ole mitään valittamista uudistuksista. Olen vissiin ainoa? Urien loputtomattomuuskin on minusta vain positiivista, superstaroillakin kehtaa pelata :D

Milläs perusteella muuten vastustaja etsitään? Etsitäänkö se joukkueen tähtien perusteella vai miten? Kun ei ihan aina meinaa löytyä vastustajaa. Ja kertokaas foorumilaiset jengienne nimiä, olisi kiva tietää ketä vastaan pelailee!
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Eikös se niin mene että lähinnä omaa taitotasoa oleva,pelaaja pitäisi tulla vastaan tosin harvoin tuo toimii kun ihmiset on eriaikaan koneilla.

Tuosta myydään ostetaan hintakyselyt olen SAMAA mieltä kuin joku aiemmin oma ketju niille.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

ostin äsken 6500 pucksilla Derek Royn, ja kas kummaa, Menen seurantalistaan eikä pelaajaa voikaan siirtää mihinkään. Menen pois seurantalistasta ja menen sinne uudelleen, mutta Derek Royta ei ollut missään. Eikä ole kokoelmassakaan. sinne meni 6500 pucksia -.-

Brad Marchand oli yön aikana myynnissä. Kukaan ei Marchandia ostanut, sen tiedän koska tuossa Omat huutokaupat kohdassa lukee "määräaika umpeutunut Brad Marchand". No menin laittamaan uudestaan myyntiin mutta Marchandkaan ei ollut missään.


Mitä helvettiä!?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mulla katos ton huoltokatkon aikana vaihtopakasta yks pelaaja, enkä saanut siitä puckseja. Pelistä ei sentään tullut tappiota, mutta ei voittoakaan. Ja siis mulla se ainakin ilmoitti yhteyden katkeamisesta vasta kun peli loppu. :/Tollaset tuskin paljoo kutittaa persuksissa niitä ketkä pyörittää siel koko ajan jotain markettii 200k pucksilla. Mutta mulla tällä hetkellä 5k ja eilen pelasin 8 peliä ja jäin 20 pucksia voitolle kun piti ostaa soppareita melkeen joka pelin jälkeen.
 
Joku pleikan ääressä? Onko vanha kunnon vaahtopakkabugi tullut takaisin? :)

Iphonen appissa ei saa laitettua vasta päättyneitä uudestaan myyntiin "item is already for sale"

Eilen illalla päättyneet sai laitettua.

Lisäksi kortit joista tarjottu jää vaahtopakkaan :)

gg EA, moneskohan bugi tää on joka korjattiin kahdessatoista ja löytyy taas kolmessatoista :)

Joille tää on nyt uus juttu neuvoksi ettei kannata laittaa mitää myyntii tai ostaa muuten kuin osta-heti hinnalla.

Montakohan viikkoa tätä sit korjataan? Olikohan kahessatoista 5 viikkoo?

E: ja vielä tarkennusta... Ei kannata laittaa mitää myyntii joka ei aivan saletisti mene kaupaksi siihen osta-heti hintaan... Jos kello juoksee loppuun niin se jää vaahtopakkaan jumiin.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

ostin äsken 6500 pucksilla Derek Royn, ja kas kummaa, Menen seurantalistaan eikä pelaajaa voikaan siirtää mihinkään. Menen pois seurantalistasta ja menen sinne uudelleen, mutta Derek Royta ei ollut missään. Eikä ole kokoelmassakaan. sinne meni 6500 pucksia -.-

Brad Marchand oli yön aikana myynnissä. Kukaan ei Marchandia ostanut, sen tiedän koska tuossa Omat huutokaupat kohdassa lukee "määräaika umpeutunut Brad Marchand". No menin laittamaan uudestaan myyntiin mutta Marchandkaan ei ollut missään.


Mitä helvettiä!?

Sama homma. Itellä tosin meni vain Leino ja Sbisa hukkaan. Samaa paskaa joka vuosi.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itellä meni Semin. Mitenkäs saako nuo pelaajat joskus takaisin tai korvataanko kiekoilla tms.? Kerkesin aamulla laittaa legenda Roenickin ja Okposon myyntiin, mitenhän nuille käy jos ei mene kaupaks??
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Älkääs nyt menkö ton eilisen takia leimaamaan vielä koko pelimuotoa "hajonneeksi" ja bugiseksi yms. Eilenhän oli EA:n servut hetken alhaalla, meilläkin anto EASHL:n puolella pelata matsin loppuun ennenku heitti ulos, mutta tulosta ei matsista merkattu, joten arvelisin noiden korttien häviämisen yms. johtuvan tuosta huoltokatkosta, vai mikä lie olikaan. :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hävisihän niitä pelaajia 12:ssakin.
Kyllä ne sieltä sitten aina parin päivän päästä palautui ainakin itselleni.
 
Itellä meni Semin. Mitenkäs saako nuo pelaajat joskus takaisin tai korvataanko kiekoilla tms.? Kerkesin aamulla laittaa legenda Roenickin ja Okposon myyntiin, mitenhän nuille käy jos ei mene kaupaks??

Roenick ja Okposo jää sinne vaahtopakkaan kypsymään siihen asti ku ea korjaa.

NHL 12 ei kukaan tuon bugin takia tietääkseni menettäny kortteja

Mut noista korteista jotka on kokonaan hävinnyt en osaa sanoa.

Kokeilkaa vaikka täyttää vaahtopakka korteilla ja laskekaa ne... Jos saatte 30 korttia mahtumaan niin se hävinnyt kortti on ihan kokonaan hävinnyt, jos vähemmän niin ehkä se on vaan piilossa siellä :)

En mä kyl tiedä takaako tuo sen kortin takaisin saamista mut jotain toivoa antaa jos se on slotin varannut vaahtopakasta.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo, ihan kiva, Marchand palautui, muttta royta ei näy missään. Voisiko olla, että hävisin sen kortin, mutta silti lähti Kiekot?

Edit:

Voisiko tänne tehdä jonkun oman trading Block Ketjun, johon kaikki saisivat laittaa haussa/myynnissä olevia pelaajiaan? Auttaisi varmaan Joukkueen rakentamisessa. Itse ainakin olen varma että täältä löytyy joku, joka haluaa Marchandin, ja on valmis myymään Kesselin, Phaneufin ja Keslerin.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt tuli itelle ainaki se toinen ennakkotilaus kulta paketti hut kauppaan, mut pelkkää paskaa sisälsi.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Siis mikä helvetti on kun ei ammattilaisella ees pärjää? Eilen tuli finaalissa voitto mutta jonku vtun EAn huoltokatkon josta surkea EA ei osaa ilmoittaa (ainakaan pelin sisällä) takia 4-0 voittoa ei lasketa. Nyt sitte hävisin sen 0-1 (yllätys...) kun bottimokelle ei uppoa mikään, ja botit vetää taas siniseltä systyllä moken pujuista. Pelaa nyt peleissä pärjää vaikeimmalla, mutta mikä hitto on kun tässä ei tuu mitään. Teen mun 61 kok pakillakin paremmin maaleja botille EASHL peleissä. Ja EAn on ihan turha ees jauhaa et botit ois realistisempia, ne ei vieläkään ota kiekkoa sääntöjen mukaan, vaan kiekko vaan hyppää niitten lapaan jos eksyy botin lähelle. E:Ja ei vtu ku taas bottien 2 ekaa surkeeta vetoa uppoaa sinne maalivahin taakke. E: Korjaan, Kolmas. En enää tiedä pitäskö itkee vai nauraa, mutta tällästä paskaa jaksa pelata enää yhtään.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nonni tässä ohjeet miten selviytyä näistä samoista ongelmista mitä näimme jo '12:ssa:

1. Jos pelaaja katoaa vaihtopakastasi, etkä ole saanu pucksejasi kirjaudu ulos (vaihtopakassa) ja takaisin niin kauan kuin kortti ilmestyy sinne.

2. Jos voitat tarjouskilpailun ja kortti ei muutu vihreäksi, älä lähde pois valikosta vain kirjaudu ulos ja mene uudestaan sinne ja kortti voi olla muuttunut vihreäksi, jos ei toista sama homma.

Ja ette saa menetettyjä puckseja/pelaajia takaisin, joka on toki harmillista. Kaikki '12:n bugit iski tähänkin nyt, samaa pelaaja rumbaa ketjuissa jne. Itse en uskalla koskea HUT:iin ennen kuin nää on korjattu. :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nonni tässä ohjeet miten selviytyä näistä samoista ongelmista mitä näimme jo '12:ssa:


2. Jos voitat tarjouskilpailun ja kortti ei muutu vihreäksi, älä lähde pois valikosta vain kirjaudu ulos ja mene uudestaan sinne ja kortti voi olla muuttunut vihreäksi, jos ei toista sama homma.


Noin mulle varmaan kävi. mitään mahiksia saada royta takaisin enää?
 
Ylös Bottom