Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tänään mennyt kaikki putkeen kolme peliä jotka hävisin putkeen 1-0 en saanut maalia aikaiseksi vaikka pyöritys oli hirveää. Sitten pari peliä kunnolla turpaan. Ja vika peli johdan 3-0 ja häviän 5-6 :-D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

AAH... Pakat suoltanu pelkkää kurapaskaa koko kuudauden ja taas laitoin viimeset roposet 5K kultapakkaan ja sieltähän pamahti kultainen Perron :)

Yksi Perron oli vaan myynnissä ja hintana oli 99k. Ite laitoin 95k lähtöhinnaks, saa nähdä jos joku sen kävisi poistamassa.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei v*ttu mikä näitä ihmisiä vaivaa, hävisin 4-3 (laukaukset 27-17 mulle ja hyökkäysaika 9-6) jatkoajalla (muutenkin hirveää lagia koko 1. ja 2. erän, sit helpotti) jollekki suomalaiselle jonka mielestä olen ihan paska ja taidoton kun pari pulla maalia sain, noh ei kiekko tietenkään maalinedessä hänelle pomppinut eikä hänen ripulivedot keskeltä mennyt maaliin. Mikä tässä oli parasta niin pelin jälkeen sama urputus jatkuu ja uudestaan päästiin vastakkain eikä kyseinen herra uskalla enää pelata, luulis että tälläsen taidottoman paskan voittais helposti. :rolleyes: Rankingin joku 40:s ja käyttäjänimeltään Radius123, varautukaa pelin jälkeiseen spammailuun ja paskaksi haukkumiseen. Säälittävä jätkä, nyt se vaan istuu tossa jos pääsen sitä vastaan. Perus Canucki fani, ai hitsi kun kismittää.

Nonni tulihan nyt vihdoin ekaa kertaa youngbloodiakin vastaan pelattua, erittäin hyvä peli joka päättyi 4-3 voittooni viimisellä 8 sekunnilla. Aika mestarimaista lättyjen heittoo näin ekaa kertaa, itsekin yritin samanlaisia ja tulosta tuli. 18-9 vein laukaukset, youngilla oli monta hyvää paikkaa mutta Smith päätti kopata nekin siitä, itselläni kaikki maalipaikat mitä sain niin suunnilleen myös käytin hyväkseni. Youngi peli saattoi kaatua jäähyilyyn (ihan sairaasti tuli jäähyjä), YV:llä iskin kait 2 häkkiä.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jooh ei laukaukset kerro ihan koko totuutta..

Sait yhen vedon ekaan erään.. Ihan täysin mun hallintaa ja ansaittu johto..

Sit tokan erän alkuun saan 4-5 kakkosta putkeen..


EA heittää momentumin sun puolelle ja en saa lopuissa erissä syöttöjä lapaan, irtokiekkoja, kuteja tai muutakaan vastaavaa..


En tie siis tuntuuko toi vaan musta mutta välillä toi momentum heilahtaa ihan täysin..

Sit oltiinkin ottava osapuolena...


Ja onhan sulla ihan raiskaustiimi.. "Tietokone", Zeta, Gaborik jne jne.. =)


Mutta parempi voittaa aina, ei siinä mitään.. Nyt vaan jäähyt sekotti oman pelin..

Uusiks joku kerta..
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei v*ttu mikä näitä ihmisiä vaivaa, hävisin 4-3 (laukaukset 27-17 mulle ja hyökkäysaika 9-6) jatkoajalla (muutenkin hirveää lagia koko 1. ja 2. erän, sit helpotti) jollekki suomalaiselle jonka mielestä olen ihan paska ja taidoton kun pari pulla maalia sain, noh ei kiekko tietenkään maalinedessä hänelle pomppinut eikä hänen ripulivedot keskeltä mennyt maaliin. Mikä tässä oli parasta niin pelin jälkeen sama urputus jatkuu ja uudestaan päästiin vastakkain eikä kyseinen herra uskalla enää pelata, luulis että tälläsen taidottoman paskan voittais helposti. :rolleyes: Rankingin joku 40:s ja käyttäjänimeltään Radius123, varautukaa pelin jälkeiseen spammailuun ja paskaksi haukkumiseen. Säälittävä jätkä, nyt se vaan istuu tossa jos pääsen sitä vastaan. Perus Canucki fani, ai hitsi kun kismittää.

Nonni tulihan nyt vihdoin ekaa kertaa youngbloodiakin vastaan pelattua, erittäin hyvä peli joka päättyi 4-3 voittooni viimisellä 8 sekunnilla. Aika mestarimaista lättyjen heittoo näin ekaa kertaa, itsekin yritin samanlaisia ja tulosta tuli. 18-9 vein laukaukset, youngilla oli monta hyvää paikkaa mutta Smith päätti kopata nekin siitä, itselläni kaikki maalipaikat mitä sain niin suunnilleen myös käytin hyväkseni. Youngi peli saattoi kaatua jäähyilyyn (ihan sairaasti tuli jäähyjä), YV:llä iskin kait 2 häkkiä.


Toissa päivänä pelasin radiusta vastaan ja voitin selvästi 5-2. Kaikki mun maalit oli kuulemma ea:n low rank tasotusta/bugi/glitch maaleja. Pelin jälkeen selvis, että oon kyseistä hinuria korkeemmalla rangkingissa, niin sama lässytys jatkuu ja jatkuu. Hieno mies :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jooh ei laukaukset kerro ihan koko totuutta..

Sait yhen vedon ekaan erään.. Ihan täysin mun hallintaa ja ansaittu johto..

Sit tokan erän alkuun saan 4-5 kakkosta putkeen..


EA heittää momentumin sun puolelle ja en saa lopuissa erissä syöttöjä lapaan, irtokiekkoka, kuteja tai muutakaan vastaavaa..


En tie siis tuntuuko toi vaan musta mutta välillä toi momentum heilahtaa ihan täysin..

Sit oltiinkin ottava osapuolena...


Ja onhan sulla ihan raiskaustiimi.. "Tietokone", Zeta, Gaborik jne jne.. =)


Mutta parempi voittaa aina, ei siinä mitään.. Nyt vaan jäähyt sekotti oman pelin..

Uusiks joku kerta..


Joo ymmärrän, mutta se yksikin laukaus voi aiheuttaa maalin ja etenkin kun se oli vielä 2v0 tilanne josta en yleensä erehdy (sait kuitenkin itsekin "vain" 5 laukausta, mutta eihän ne laukaukset kerro kaikkea ;)). Tottakai momentum heilahtaa huomattavasti kun sun ukkos väsyy noin 3min putkeen pelattavaan 5v3 ylivoimaani ja silloin pääsin iskemään oikein todenteolla. Mulla taas alko vasta sillon kiekko liikkumaan, alku oli tahmeaa mutta heti noiden jäähyjen jälkeen tahmeus katosi ja taisi tarttua sun pelaajiin.

Nojoo pakko myöntää, tiimini on ihan laiton (ei kuitenkaan niin laiton kuin muilla, pelillisesti laiton ja toimii). Zetterillä on melkein semmone insta goal jos pääsee edes kerran vetämään ja sitku siinä keskellä tarjoilee Datsyuk ja toisessa laidassa pinkoo Gaborik niin eihän siinä oo mitään chanssia vastustajalla.. EA päätti tällä kertaa näin ja lohdutti samalla hextonia edeltävästä tappiosta.

Toissa päivänä pelasin radiusta vastaan ja voitin selvästi 5-2. Kaikki mun maalit oli kuulemma ea:n low rank tasotusta/bugi/glitch maaleja. Pelin jälkeen selvis, että oon kyseistä hinuria korkeemmalla rangkingissa, niin sama lässytys jatkuu ja jatkuu. Hieno mies

Joo samaa se sano mulle, sille itellehän ei pomppinut maalineteen koskaan. :D Ja eikä sen ripulivedot keskeltäkään kovin hienoja ollu. Luulis nyt et voittavana osapuolena olisi jotain kunnioitusta vastustajaa kohtaan, hävinnyt voi sitten mielinmäärin kommentoida ja itkeä.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Toissa päivänä pelasin radiusta vastaan ja voitin selvästi 5-2. Kaikki mun maalit oli kuulemma ea:n low rank tasotusta/bugi/glitch maaleja. Pelin jälkeen selvis, että oon kyseistä hinuria korkeemmalla rangkingissa, niin sama lässytys jatkuu ja jatkuu. Hieno mies :)
3. uhri ilmoittautuu listaan.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

ei v*ttu alkaa ottamaan pannuun nää pelipaidat, joka kerta kun meen pelaamaan niin mulla vieraspaitana kusenkeltanen LA:n paita. En halua pelata niillä paidoilla on aivan hirveät ja sitten osa kavereist lähtee menee kun en suostu niillä pelaamaan ja nekää ei suostu vaihtamaan. Ittellä siis käytössä London Knightsien vieraspaidat ja niillä kelpais pelailla jos ne toimis...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitä turnausta te oikeen pelaatte ?? kun en oo päässy ikinä foorumilaisia vastaan :(..
 
Vastaus: Re: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No hyvä, jos ei käy. Ei varmaan harmita tippaakaan jos iskee 20e paikkoihin ja parhaat pelaajat on noita 80kok kuria, mitä itelle aina osuu :).Pakkoja on kuitenkin aina välillä hauska avata ja ainakin sopparit on kunnossa pitkäksi aikaa, vaikkei mitään tähtiä tuliskaan.
Niin on siinä oma jännitys :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ensimmäistä kertaa tuli tänään vastaan tälläinen omassa päässä pyörittäjä. Minun 5-3 YV ja kaveri syöttelee omassa päädyssä, olin johdossa 2-1. Hetken päästä se lähtee hyökkäykseen ja tasoittaa 2-2. Jatkoajalla joukkueestani Burns ratkaisee hirmulämärillä. Ai että rupesin rillaamaan! :D

Oli pakko laittaa vähän viestiä, että kaveria v*tuttaisi vielä enempi.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ensimmäistä kertaa tuli tänään vastaan tälläinen omassa päässä pyörittäjä. Minun 5-3 YV ja kaveri syöttelee omassa päädyssä, olin johdossa 2-1. Hetken päästä se lähtee hyökkäykseen ja tasoittaa 2-2. Jatkoajalla joukkueestani Burns ratkaisee hirmulämärillä. Ai että rupesin rillaamaan! :D

Oli pakko laittaa vähän viestiä, että kaveria v*tuttaisi vielä enempi.
Mitäs AV:lla pitäs tehdä sitten, jossei pelata aikaa?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Arvoisat HUT-kanssapelurit. Ketjua jo pitkään pitkään seuranneena luotan teidän muutamien rautaiseen tietouteen.

Eli, nousi pakasta (tupla-Datsuyk) SOTW Bäckström. Siis kenttäpelaaja malli. Nyt kun yritin muodostaa jotain järkevää hintaa tuolle niin en oikein uskaltanut pistää sopivaa. Joten osaisiko joku antaa tipsiä sopivaksi hintahaarukaksi.

Tietysti jos jotakuta kiinnostaa ko. kortti niin aina voi neuvotella. Itsellä sattuneista syistä olisi ainakin Gaborik/Nash kaksikko hakusessa jo siitäkin syystä että Isosta Omenasta on haettu kyseisten herrojen pelipaidat seinälle roikkumaan ja muutenkin NYR on... kovin suuri kiinnostuksen kohde.

Kiitosta paljon jo etukäteen vinkeistä.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Toivon ettet oo tosissas. :rolleyes: Ootko ikinä katsonut oikeata jääkiekkoa?
Itestä tuntuu, että sä olet se joka ei ole katsonu. Jos AV:lla saa kiekon haltuun niin totta vitussa se puretaan tai rauhotetaan omaan päätyyn, kunnes vastustaja karvaa. Sun tapauksessas et näköjään osaa karvata, kerta et saa 5-3:lla kiekkoa pois vaan kamu pääsee iskee viel häkinki.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itestä tuntuu, että sä olet se joka ei ole katsonu. Jos AV:lla saa kiekon haltuun niin totta vitussa se puretaan tai rauhotetaan omaan päätyyn, kunnes vastustaja karvaa. Sun tapauksessas et näköjään osaa karvata, kerta et saa 5-3:lla kiekkoa pois vaan kamu pääsee iskee viel häkinki.

Joo mut hei cmoon, real life hockey ja änäri 13? jonki verran eri asioista tavallaan kuitenkin puhutaan... :D true that et joo oikees kiekos rauhotetaan omaan päätyyn jne mut se et mitä ny voisin veikata et tosa on tapahtunu et kaveri on syötelly pienel riskillä siel omas päädys vaikka on ehkä vähä ollukki karvausta ja shillä lailla. Oikeessaha kiekos sit taas aika surutta laitetaan kiekko vastustajan päätyyn jos hiukanki joku nousee karvaamaan vastaavas tilantees...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itestä tuntuu, että sä olet se joka ei ole katsonu. Jos AV:lla saa kiekon haltuun niin totta vitussa se puretaan tai rauhotetaan omaan päätyyn, kunnes vastustaja karvaa. Sun tapauksessas et näköjään osaa karvata, kerta et saa 5-3:lla kiekkoa pois vaan kamu pääsee iskee viel häkinki.

:D

Sm-liigassakin pakit syöttelee omassa päädyssä ja pyörii oman maalin ympärillä? Totta vitussa se pääsee läpiajoon ja iskemään maalin koska nostan karvausta ETTÄ SAISIN SEN KIEKON?

Siinä mielessä olin typerä että edes lähdin karvaamaan johtoasemassa.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Toivon ettet oo tosissas. :rolleyes: Ootko ikinä katsonut oikeata jääkiekkoa?

Mistä lähtien videopeliä on pitänyt pelata kuin oikeaa kiekkoa? Ja kyllä, mielestäni oikeassakin kiekossa joskus tehdään niitä 5-3 AV-maaleja. Kyllä tässä höntyilystä rankaistaan jos osataan. Ei tartte olla herrasmies kunhan ei ihan glitch-maaleihin mene. Voitosta kuitenkin pelataan niin mielestäni kukin pelaa tyylillään. Oman pään peruutteluunkin on karvausoptiot säädettävissä, ja jos taas ylipelaa tilanteen => AV pääsee vastahyökkäykseen.
 
Ylös Bottom